heavylutaa18
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Muistakaa ensinnäkin kaikki sitten että tämä on yksittäistapaus.
Muistakaa ensinnäkin kaikki sitten että tämä on yksittäistapaus.
Laukaisen vielä varmuuden vuoksi, että mikäli on yksittäistapaus, niin syynä on länsimainen tylyys, historiallinen ja varsinkin nykyinen. Meidän vittumaisuutemme.
edit: kirjoitin lataan, muutin sen laukaisen. Lataaminen on viestin valmistelua. Pitipä taas sählätä.
Aivan sama montako ihmistä kuolee niin ensimmäisenä ovat rasistit hihhuloimassa omia "vitsejään". Häpeä.
Jee, tämä on modernia menoa, nykypäivää.
Arvaa sinä, onko vitun kivaa olla rasistina täällä hihhuloimassa? Saatana, minä vaihtaisin ns. "hihhulointini" helevetin mielelläni yhdenkin yksilön sekshäirinnän kokemuksen nollaamiseen, muistinpyyhintään. Tai siis tapahtuneen tapahtumattomuuteen, minun unelmakseni, optimitilanteeksi. Minä en haluaisi huomioni kiinnittyvän tällaisiin surkeuksiin, minä haluaisin miettiä muita juttuja, tuntea jotain muuta.
Aivan sama montako ihmistä kuolee??? Jotkut jaksavat näitä yksittäisiä kuolemiakin jatkuvasti allah saatana selittää, ymmärtää aina pykälän lisää. Tuollainen on minusta tuntunut vitsiltä. Turussa sattui veitsihyökkäys. Vitsi, kun pitäisi ymmärtää kusipäätä. Musta on tuntunut, notta mulle on vitsaaltu ja viisasteltu pikkuhiljaa riittävästi koko tiedostavan sektorin voimalla. Mua ei naurata, minä en perkeles todellakaan jaksa vitsaalla, minä haluan jo pikkuhiljaa ruveta vittuulemahan näille selittäjille, tilastonikkari jone nikuloille, ei saa yksittäistapausten antaa pelolle valtaa-pelleille.
Minä en häpeä. Sarkasmi on aivan vitun hienoa jossain piireissä, tiedostavissa viinipöydissä. Jossain vaiheessa se sitten junttipiireihinkin väistämättä valuu.
Ja sitten se onkin jotenkin aivan väärinvalunutta sarkasmia, vittuilua kai.
Teidän parempien ihmisten pitää vain pysyä vahvoina tiedossanne.
Aivan sama montako ihmistä kuolee niin ensimmäisenä ovat rasistit hihhuloimassa omia "vitsejään". Häpeä.
Mitä tuossa sinusta oli "vitsikästä" tai "vitsin kaltaista"?
Eikö missään tunnu sinulla tää nykyeuroopan kasvanut meno ampumavälikohtauksina, rekkailuina, muina autoiluina ja puukotuksina sekä raiskauksina aivan valtavasti sen jälkeen kun jotkut nerot päätti ne apinat tänne päästää? Kyllä tossa nyt on jo aika monta syytä käyttää järkeä ja jopa "refugees welcome" kylttejä heilutelleiden myöntää olleensa väärässä.Onko jossain olemassa olemassa edes tietoa, joka antaisi jollekulle syyn olla rasistinen?
Jos siellä helvetissä alkaa jo pikkusen oleen lämmin Lordin euroviisuvoiton jälkeen, niin sit se jäätyy uudestaan, kun suvakit myöntää olleensa väärässä. Yksittäistapauksia jne.Eikö missään tunnu sinulla tää nykyeuroopan kasvanut meno ampumavälikohtauksina, rekkailuina, muina autoiluina ja puukotuksina sekä raiskauksina aivan valtavasti sen jälkeen kun jotkut nerot päätti ne apinat tänne päästää? Kyllä tossa nyt on jo aika monta syytä käyttää järkeä ja jopa "refugees welcome" kylttejä heilutelleiden myöntää olleensa väärässä.
Eikö missään tunnu sinulla tää nykyeuroopan kasvanut meno ampumavälikohtauksina, rekkailuina, muina autoiluina ja puukotuksina sekä raiskauksina aivan valtavasti sen jälkeen kun jotkut nerot päätti ne apinat tänne päästää? Kyllä tossa nyt on jo aika monta syytä käyttää järkeä ja jopa "refugees welcome" kylttejä heilutelleiden myöntää olleensa väärässä.
Se on varmasti vaikeaa siellä idässä. Ei vaan tule kohdalle, koska kaukaa on helppo soittaa poskea.Eikö missään tunnu sinulla tää nykyeuroopan kasvanut meno ampumavälikohtauksina, rekkailuina, muina autoiluina ja puukotuksina sekä raiskauksina aivan valtavasti sen jälkeen kun jotkut nerot päätti ne apinat tänne päästää?
Kyllä nyt hävettää olla unelmoija. Olisi pitänyt silloin 1970-80 -luvuilla, jolloin ampujan vanhemmat ehkä muuttivat Ranskaan, tajuta, että köyhistä siirtomaista entiseen isäntämaahan muuttaneet alamaiset olisi pitänyt torjua ankaralla kädellä. Ei näemmä 60-luvun kurittaminen opettanut tarpeeksi nöyryyttä tulijoille. Tai ehkä olisi voinut laittaa hiukan enemmän rahaa joko siirtomaiden kehittämiseen herruuden jäljiltä, tai edes tulijoiden aseman parantamiseen Ranskassa. Seuraukset huonosta unelmoinnistahan alkoivat näkyä viimeistään 2000-luvun alun lähiömellakoinnin aalloissa. Tutut pojathan siellä mellakoivat: nuoret miehet, jotka katsoivat vierestä Ranskan menestystä, jääden itse vaille koulutusta, työtä ja mahdollisuuksia menestyä yhteiskunnassa. Unelmoijana voisin kehitellä jotain auttavaa reseptiä näihin ongelmiin, mutta onneksi realistit tietävät paremmin: ongelma ei ole yhteiskunnallinen, eikä sitä voi yhteiskunta auttaa, paitsi tietysti torjumalla ongelmia aiheuttavan väestönosan. Tai heidän vanhempiensa saapumisen siirtomaavallan luhistuttua. Tai ehkä olisi pitänyt jättää siirtomaavalloitukset tekemättä - mutta nyt en osaa sanoa, onko tämä unelmointia vai realismia.Eikö missään tunnu sinulla tää nykyeuroopan kasvanut meno ampumavälikohtauksina, rekkailuina, muina autoiluina ja puukotuksina sekä raiskauksina aivan valtavasti sen jälkeen kun jotkut nerot päätti ne apinat tänne päästää? Kyllä tossa nyt on jo aika monta syytä käyttää järkeä ja jopa "refugees welcome" kylttejä heilutelleiden myöntää olleensa väärässä.
Onko kaikki jo huomanneet että aina se, joka ampuma- tms. tapauksen jälkeen ryntää jatkoaikaan kertomaan että kyseessä on yksittäistapaus, on joku rasistireppana?Muistakaa ensinnäkin kaikki sitten että tämä on yksittäistapaus.
Eihän kiimainen rasisti noin vaikeita huomioita kykene tekemään. Eihän nuo urpot ole tajunneet sitäkään, että "yksittäistapaus" termi on poliisin käyttämä termi, ei niinkään suvakkien. Sitä täsmälleen samaa "yksittäistapaus" termiä poliisi käytti esim vastaanottokeskuksiin polttopulloiskuja tehneistä rasisteista. Se on siis poliisin vakiojargonia, jonka tarkoitus on lähinnä kertoa, että rikoksen tekijänä ei ojllut esim järjestäytynyt rikollisjärjestö tms. Mutta koska tuo hassuttelu on kestänyt vasta jokusen vuoden, niin eiköhän uutta hassunhauskaa rasistiläppää saada vielä jokunen vuosi odottaa. Luovuus ei ole rasistien vahvinta osaamista.Onko kaikki jo huomanneet että aina se, joka ampuma- tms. tapauksen jälkeen ryntää jatkoaikaan kertomaan että kyseessä on yksittäistapaus, on joku rasistireppana?
Viime vuosien uutisoinnin pohjalta veikkaan monen ei-rasistinkin kypsyneen tilanteeseen, jolloin minusta turha leimata kanssa kirjoittajia. Kun vielä huomioi nettifoorumin keskustelukanavana, minne jengi postaa juttuja sen enempää miettimättä ja kännissä&läpällä, niin muiden leimaaminen entistä tarpeettomampaa. Minusta paras tapa reagoida noihin hassutteluihin tai sisällöttömiin juttuihin on vain sivuuttaa ne.Onko kaikki jo huomanneet että aina se, joka ampuma- tms. tapauksen jälkeen ryntää jatkoaikaan kertomaan että kyseessä on yksittäistapaus, on joku rasistireppana?
Eihän kiimainen rasisti noin vaikeita huomioita kykene tekemään. Eihän nuo urpot ole tajunneet sitäkään, että "yksittäistapaus" termi on poliisin käyttämä termi, ei niinkään suvakkien. Sitä täsmälleen samaa "yksittäistapaus" termiä poliisi käytti esim vastaanottokeskuksiin polttopulloiskuja tehneistä rasisteista. Se on siis poliisin vakiojargonia, jonka tarkoitus on lähinnä kertoa, että rikoksen tekijänä ei ojllut esim järjestäytynyt rikollisjärjestö tms. Mutta koska tuo hassuttelu on kestänyt vasta jokusen vuoden, niin eiköhän uutta hassunhauskaa rasistiläppää saada vielä jokunen vuosi odottaa. Luovuus ei ole rasistien vahvinta osaamista.
Viime vuosien uutisoinnin pohjalta veikkaan monen ei-rasistinkin kypsyneen tilanteeseen, jolloin minusta turha leimata kanssa kirjoittajia. Kun vielä huomioi nettifoorumin keskustelukanavana, minne jengi postaa juttuja sen enempää miettimättä ja kännissä&läpällä, niin muiden leimaaminen entistä tarpeettomampaa. Minusta paras tapa reagoida noihin hassutteluihin tai sisällöttömiin juttuihin on vain sivuuttaa ne.
Niin, en tiedä, että onko se sitten parempi vaihtoehto, että kun naapurissa räjähtää ydinvoimala, niin odotellaan kolme päivää, ennen kuin Kremlissä saa joku jonkun tiedotteen väsättyä. Itse olen äärimmäisen kiinnostunut ajastani ja seuraan jos jotain tapahtuu ja tähän kaikkeen nykyaikainen tiedonvälitys tarjoaa, kuten esille toitkin, hyvät mahdollisuudet, jopa mobiilisti. Ekat videot on Twitterissa, vaikka uutisryhmät ovat vielä kilometrien päässä. Siinä olet kyllä oikeassa, että striimi ilmastokokouksesta, tai vaikka kehitysmaiden naisten seminaarista ei saa minua, eikä varmaan montaa muutakaan ruudun äärelle, vaikka niissä(kin) käsitellään ihmiskunnan kannalta isoja asioita. Mutta tarkoitatko siis, että 24/7 kaikilla alustoilla tapahtuva seuranta jostain selkkauksesta X tekee siitä suurempaa kuin se oikeasti onkaan ja ihmisten keuhkominen nousee sen myötä ihan uusille, ehkä hieman ylimitoitetuille leveleille?Jolloin jäljelle jää tapauksien seuranta, joka sekin muistuttaa ikävällä tavalla, miten reaaliaikainen uutisointi tekee traagisistakin uutisista viihdettä.