Vähiten arvostamasi nimimerkit

  • 300 015
  • 1 411

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Aika vähän jaksaa arvostaa näitä kierrätyskeskuksen jokaisen ikiliikkujatopicin mukahauskoja täyteen spämmääjiä. Mahtaa olla tylsä elämä.

Unohdat sen vahingossa tai tahallaan monien tekevän sitä työajalla ja saavat ihan oikeaa palkkaa siitä. Siinä olet oikeassa, että töissä on pääsääntöisesti tylsää.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
En mene nimimerkkeihin, ignore on sitä varten. Toki senkin käyttäminen voi olla merkki herkkänahkaisuudesta, mutta toisaalta minulla on oikeus modata omat viihdepalveluni mieleisekseni. Eikä mun Norevilleen ihan kauhean helposti joudu, pysyvästi ainakaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minä söin tänäkin aamuna kaurapuuroa. Nyt syön kreikkalaista jugurttia kera juoksevan hunajan ja puolukoiden. Onkohan tämä iltapala nyt liian hattaraa. Olenko turmion tiellä. Jos olen, vastaukseni otsikon kysymykseen on: Käyttäjänimetön.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mut eihän kukaan puuroa syö. Ei, puuro ei oo lit.

Kyllä söisi, mutta tässä maassa ei saa helposti kaurahiutaleita tuosta vaan. Luulin jo onnistuneeni, mutta sitten kotiin tullessani tajusin noiden säkkien olevankin ohraa.

Ohrapuuron keittäminen ei olekaan yhtä yksinkertainen projekti, vaikka toki mahdollista sekin on.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Kyllä söisi, mutta tässä maassa ei saa helposti kaurahiutaleita tuosta vaan. Luulin jo onnistuneeni, mutta sitten kotiin tullessani tajusin noiden säkkien olevankin ohraa.

Onko siellä Tescon myymälöitä? Ainakin niissä on ihan hyviä Płatki owsiane. Keltainen säkki.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onko siellä Tescon myymälöitä? Ainakin niissä on ihan hyviä Płatki owsiane. Keltainen säkki.

Kylläpäs onkin ja hassusti asun kahden Tescon välissä. Toiseen suuntaan reilun kilometrin päässä on jättimarketti ja täsmälleen päinvastaiseen suuntaan vajaan kilometrin päässä on Tesco Express.

Keltainen säkki, lähdetäänpä tutkimaan. Ei tosin juuri nyt, vaikka se Express juurikin tarkoittaa 24/7. Kyllähän sivistysmaasta kaikkea saa, vaikka Google Translatea joutuu käyttämään, mutta joskus tulee erheitä, kun ei joka sanaa voi tarkistaa tai muistaa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Vähiten arvostamani nimimerkki on edelleenkin ei kukaan. Sääli sitä, jonka tuon itselleen mahdollisesti tulee valitsemaan.
Älä älä, nyt melkein jo tekisi mieli ilmoittaa, että "challenge accepted". Mutta ei mulla riittänyt sit rohkeus alkaa seisomaan tässä abianostottelemattomuuden lentokoneessa. Mä ennemmin vaan luen sitä firman mainoslehteä ja odotan millon saa tilata trendikkään janojuoman lentoemolta, joka näyttää siltä että ei kymppikerhoon liittyminen sen kanssa olisi yhtään ikävä juttu, mutta sitäkään uskalla pyytää. Ennemmin lärvit ja sit nukkuun.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Tahtoisin tehdä kanssasi Whatsapp-ryhmän. Ketä muita me siihen otettaisiin? Kerro sinä ensin, niin minä kerron sitten.
Huutojaot on kielletty jo koululiikunnassakin, voisiko niistä siis luopua myös trollauspalstalla? Tappaa kirjoittelun ilon ja riemun loppuiäksi kun aina valkataan vikana tiimiin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kaikki nämä vihervassarimaailmaa halalilevat feministit ja sateenkaarenpalvojat. Poliittisesti korrektit pullamössömussukat jotka rastat nutturalla keskustelevat keskenään latten äärellä siitä kuinka Halla-Aho on pelle. Taustalla soittaa joku vitun anarkistimarko villapaidassaan.

Ei näitä onneksi täälä montaa ole, mutta kaikki on liikaa. Perkele.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minä arvostan vähiten nimimerkkejä, jotka heiluvat täällä jatkuvasti humalassa. Jotenkin sitä ajattelee, että elämä on ainutkertaista ja miksi sitä kannattaisi tuhlata ryyppäämällä. Toisaalta jossain määrin ymmärrän ihmisiä, jotka ryyppäävät koko ajan, että sikäli tilanne on kummallinen.
 
K

Kiekkokatsoja

Minä arvostan vähiten nimimerkkejä, jotka heiluvat täällä jatkuvasti humalassa. Jotenkin sitä ajattelee, että elämä on ainutkertaista ja miksi sitä kannattaisi tuhlata ryyppäämällä. Toisaalta jossain määrin ymmärrän ihmisiä, jotka ryyppäävät koko ajan, että sikäli tilanne on kummallinen.
Hyvä kommentti.
Mutta voihan täällä toki esittää/antaa mielikuvaa asioista, ja totuus onkin päinvastainen.

Mun mielestä huonoimmat nimimerkit ovat sellaisia, joilla tavoite on tahallaan loukata toista kirjoittajaa. Esim tekstin lainaus ja kommentti keskittyy toisen kirjoittajan mitätöimiseen, eikä kirjoitusaiheen sisältöön. Luulen että tätä tapahtuu osalla, myös ilman päihteitä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tarkoituksella hämminkiä hakevat, huomionkipeät, kaikesta periaatteesta erimieltä olevat. Nii ja tiätysti myös vihervassarit. Jäikö tänne enää ketään arvostettavaa...?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Voiko täällä oikeasti nimetä vähiten arvostamiaan nimimerkkejä? Ilman että siitä tulee seurauksia?

No en viitsi kuitenkaan. Olemme kaikki yhtä onnellista perhettä. Rakkautta kaikille!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Miksi ei voisi? Tyhmäähän se on taustalla huudella ja vihjailla, muttei kuitenkaan kertoa suoraan, vaikka mieli tekisi.

Luulen, että kyseiset nimimerkit tietävät asian, eikä minulla ole sen enempää halua lietsoa riitaa. Ovat ignorelistallani ja se siitä. Ei se ignore-toiminto turhaan ole olemassa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No eikö Danny-jutut oo ollut ihan jees...
Tottakai. Kuten myös Mike Jackson jutut. Nyt pitää keksiä uusi kohde. Kulmunin tissit on ajankohtanen, mutta myllätty. Laura Ruoholan perseestä ei jonne edes tiedä. Ajaisin kyllä sinnekkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös