Vähiten arvostamasi nimimerkit

  • 300 036
  • 1 411

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yhtä juttua olen joskus ihmetellyt tuossa kirjoittelia -trollin kohdalla. Kirjoittelia -trolli ei saa pelikieltoa trollaamisesta mutta toisaalta kirjoittelia -trollia itsemoderoivat kirjoittajat eivät myöskään saa pelikieltoa itsemoderoinnista. Itsemoderointiahan se on, kun itsekin olen lukuisia kertoja ohjeistanut uusia kirjoittajia, että älkää viitsikö trollia ruokkia. Joku harmaa alue tossa näköjään on.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Millä ihmeen perusteella nämä kaksi saatanan uiveloa saavat jatkaa palstalla?

Kirjoittelija erityisesti jossain perkeleen ydinpommisuojassa 9. pykälältä.

@Moderaattorit saatanan tunarit.

Varmaan samalla perusteella kuin sinäkin saat vapaasti raivota ja vittuilla ilman pelkoa banaanisaarille joutumisesta, mikä kutsuisi monta muuta kirjoittajaa...
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Turha ketju josta turhan paljon riitaa. Modeilla pelisilmää ja ketju lukkoon?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
En oikeastaan arvosta yhtäkään sellaista nimimerkkiä silloin, kun sanoo toisen olevan trolli, vaikka toinen ei edes sellainen ole. Heitä vain harmittaa kun joku on eri mieltä itsensä kanssa tai tyyli kirjoittaa ei sovi heidän malliinsa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tähän ketjuun olisi kyllä pitänyt tulla kirjoittamaan jo kymmeniä sivuja sitten, että kaikki ne, allekirjoittanut nyt mukaanlukien, jotka tälläiseen ketjuun kirjoittavat, kun jonkun muun mielipide ei heille kelpaa ja pitää vetää siitä itkupotkuraivarit.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Tähän ketjuun olisi kyllä pitänyt tulla kirjoittamaan jo kymmeniä sivuja sitten, että kaikki ne, allekirjoittanut nyt mukaanlukien, jotka tälläiseen ketjuun kirjoittavat, kun jonkun muun mielipide ei heille kelpaa ja pitää vetää siitä itkupotkuraivarit.

En arvosta sinua kun yrität kopioida.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Enkä muuten arvosta kauheasti nimimerkkejä joilla ei ole mitään kykyä itseironiaan. Autisteja usein. Eikä niiden paska haise.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Enkä muuten arvosta kauheasti nimimerkkejä joilla ei ole mitään kykyä itseironiaan. Autisteja usein. Eikä niiden paska haise.
Nyt pitää ihan mielenkiinnosta kysyä, että siis autistien paska ei haise? Missä saa laittaa nimen paperiin?
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Nyt pitää ihan mielenkiinnosta kysyä, että siis autistien paska ei haise? Missä saa laittaa nimen paperiin?

Olet jo laittanut kun tänne rekisteröidyit. Tosin kun nyt tarkemmin mietitään, niin sinä olet villieläin ja minä olen kaikesta päättävä luonnonvoima. Minä olen jotain joka tuottaa haisevia paskojia ja sinä olet yksioikoisesti se joka paskoo haisevasti. Autisti vain ei tajua että sen paska haisee, ja heitä on yllättävän paljon. Viimeksi kun tarkistin, niin useampi miljardi.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Olet jo laittanut kun tänne rekisteröidyit. Tosin kun nyt tarkemmin mietitään, niin sinä olet villieläin ja minä olen kaikesta päättävä luonnonvoima. Minä olen jotain joka tuottaa haisevia paskojia ja sinä olet yksioikoisesti se joka paskoo haisevasti. Autisti vain ei tajua että sen paska haisee, ja heitä on yllättävän paljon. Viimeksi kun tarkistin, niin useampi miljardi.
Helvetti, kun mä olisin heti laittanut mun kissat pistään tassunkuvaa paperiin. Niiden paska nimittäin haisee aivan saatanan pahalta ja niillä on aika paha tapa paskoa juuri kun olen syömässä. Tämä toki varmasti liittyy vahvasti siihen, että ne tulee ruokittua töistä päästessä ja samaan aikaan sitä ihminen on yleensä tankkaamassa. Tai no tosin nykysin menee viikkoillat pitkälti töissä, mutta tankkausaika on silti sama ja se paskan käry vituttaa. Tarvis isomman kämpän, joku tuhat neliötä, niin saisivat paskoa muutaman sadan neliön päässä, mistähän kehittäis rahat. Valitettavasti eivät siis ole autisteja, mutta pitänee ottaa työn alle, jos se paskan haju siitä sitten helpottaisi. Valitettavasti oman paskan käryyn ei ole jatkoaika tuonut helpotusta, toki se on tuonut paskareissuille helpotusta, kun sitä voi selailla samalla kun tarpeitaan tekee.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Jos unohdetaan politiikkapuoli, niin Kirjoittelijalla on ihan oikeasti annettavaa palstan keskusteluille. Aika moneen kertaan hän on iskenyt kiekkopuolella sellaiset faktat pöytään, mitä vastapuoli ei pysty tyrmäämään menettämättä kasvojaan. Kierrätyskeskukseenkin kirjoittaa oikeita mielipiteitään.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Jos unohdetaan politiikkapuoli, niin Kirjoittelijalla on ihan oikeasti annettavaa palstan keskusteluille. Aika moneen kertaan hän on iskenyt kiekkopuolella sellaiset faktat pöytään, mitä vastapuoli ei pysty tyrmäämään menettämättä kasvojaan. Kierrätyskeskukseenkin kirjoittaa oikeita mielipiteitään.

Täysin totta, mutta hän tuntuu vain vittuilevan sitten vapaalla puolella. En ymmärrä miksi, mutta ei hän koskaan sitä tule kertomaankaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En elä pelossa, mutta silti aina pelottaa mahdollinen palaute. Kaikista paras palaute on se, että kukaan ei sano mitään. Tarkoitan lähinnä työelämää mistä saa palkkaa, mutta ihan sama asia keskustelupalstallakin.

Naurattaa, kun Kirjoittelijaa pidetään trollina, vaikka asia ei niin ole. Annan hänelle tässä viestissä positiivisen palautteen.
 
Naurattaa, kun Kirjoittelijaa pidetään trollina, vaikka asia ei niin ole. Annan hänelle tässä viestissä positiivisen palautteen.

Kiitos positiivisesta palautteesta. Mielestäni olet toiseksi järkevin keskustelija tällä palstalla heti BigRedCatin jälkeen, vaikka fanaattista tukkahevi-innostusta hieman ihmettelenkin. Jännä että molemmilla on sama suosikkijoukkue.
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä kirjoitteleva nimimerkkihän sai jo aikapäiviä sitten monoa eräältä erittäin löyhästi moderoidulta futisaiheiselta keskustelupalstalta, siksi on täysi mysteeri miten täällä paljon tiukemmin moderoidussa Jatkoajassa hänen performanssiaan jaksetaan katsoa näinkin pitkään.

Itse kyllä uskon, että tällä hetkellä Jatkoaika.com toimii hänelle eräänlaisena alustana johon voi purkaa omaa pienuuttaan.
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Jos vähänkin poikkeaa umpipuupäisestä valtavirrasta niin heti hetkessä leima paukahtaa otsaa...trolli, suvakki, viherpiiperö, kommari sun muuta.

Koskaan, ei siis koskaan kukaan porvari, kokoomuslainen sun muu ole heitetty mankeliin.
Perässähiihtävää hyssyttelyä ja muutaman nimimerkin nuoleskelua senkin edestä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Koskaan, ei siis koskaan kukaan porvari, kokoomuslainen sun muu ole heitetty mankeliin.
Perässähiihtävää hyssyttelyä ja muutaman nimimerkin nuoleskelua senkin edestä.
No onhan, vaikka scholl nyt ekana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös