Mainos

Vähiten arvostamasi nimimerkit

• 303 451
  • 1 411

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nimimerkki Juicey ja täysin puusilmäinen meuhkaaminen sekä kysymyksiin vastaamatta jättäminen ja asioiden kiertely Homo -ketjussa alkaa olla tämän ketjun kamaa. Toisaalta hieman sääliksi käy tuon tuskan kanssa eläminen.
Lappeen Rannan pojilta vahvaa suorittamista Homo -säikeessä: juicey - Kisapuisto - Theofilus ykkösketjuna, pakkina luutii Defensefirst. Aukotonta argumentointia ja kuumia tunteita.
Mitkä ovat kriteerit joilla pääsee Homo -ketjun pääagitaattorin, oman elämänsä kisapuiston eli Kisapuiston ignore -listalle? Kuinka pahasti pitää sanoa? Riittääkö yksi kunnon päräys vai vaatiiko viikkojen tai kenties kuukausien hiillostuksen?
Ja pari viestiä asiaa sivuten
Kyllä. Alivaltiosihteeriä lainaten: "Kyllä se niin on, että homoilu on homojen hommaa."
Joo, sama täällä. Tosin aivan päinvastaisista syistä.

K

kiwipilot

Aika kevyttä kamaa vrt. näiden muutaman pää-äänenkannattajan mouhuamiseen. Ihan sellaista perusihmettelyä aiheen tiimoilta ja ihmisten takapajuisuudesta. Mutta hienoa että raumalainen trolli ja Lappeen Rannan Exit only -kerhon hangaround oli valppaana iski heti: ei mennyt kuin yhdeksän minuuttia; kiitettävä suoritus!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Juicey roikkuu ketjussa yhä mukana, eikä kukaan ole ampunut sitä lopullisesti alas. Pakkohan tuollaista on arvostaa, vaikka mielipiteensä typeriä ovatkin.

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
Juicey roikkuu ketjussa yhä mukana, eikä kukaan ole ampunut sitä lopullisesti alas. Pakkohan tuollaista on arvostaa, vaikka mielipiteensä typeriä ovatkin.

Älähän nyt, kun ei ole faktaa niin ei ole faktaa. Sitäpaitsi olenhan minä siellä ollut jo monta vuotta, eikä nämä asiat ole miksikään muuttuneet, ei vaikka miten yrittää erilaisia lähestymistapoja ja näkökulmia ottaa. Ei se ole niin vakavaakaan.

Ei tarvitse kiwipilotinkaan arvostaa, sopii ihan hyvin minulle. Tarjoan bisset jos joskus törmätään ja muistat mainita olevasi kiwipilot. Ehkä meillä on ihan mukavaakin.

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Itse en lähtisi nimimerkkejä arvottamaan etenkään joidenkin yhden asian ketjujen mielipiteiden takia (tulipa taas genetiivejä viljeltyä). Palstalla on henkilöitä, joiden mielipiteet tietyissä asioissa risteävät todella pahasti omieni kanssa, mutta joiden kanssa voin toisaalta joissain muissa asioissa olla samaa mieltä. Eikä arvostukseen pitäisi missään tapauksessa vaikuttaa se, onko jonkun kanssa eri mieltä asiasta x.

Toki krooninen trollailu tai muu turhuttelu alkaa jo käydä arvostuksen päälle, mutta en muista kyllä äkkiseltään suoraan sellaisia tapauksia. (Ketkä siis harrastavat pelkkää sisällötöntä trollausta kaikissa ketjuissa joihin osallistuvat. Joidenkin kirjoittajien mielipiteet ja niiden ulostuonti joissakin ketjuissa saattaa itsellänikin aiheuttaa kehtuutusta, mutta tuskin minunkaan viestejäni kaikki väki onnesta soikeana lueskelee.)

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mun mielestä kertoo aika paljon kirjoittajan kypsyydestä, jos ei pysty arvostamaan toista kirjoittajaa sen takia, että on yhdestä asiasta eri mieltä. Toki en tiedä onko nimimerkeillä Juicey ja kiwipilot sitten muitakin eroavaisuuksia, mutta mun mielestä molemmat nimimerkit pitäisi mieluummin mainita siinä toisessa arvostusketjussa.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aika kevyttä kamaa vrt. näiden muutaman pää-äänenkannattajan mouhuamiseen. Ihan sellaista perusihmettelyä aiheen tiimoilta ja ihmisten takapajuisuudesta. Mutta hienoa että raumalainen trolli ja Lappeen Rannan Exit only -kerhon hangaround oli valppaana iski heti: ei mennyt kuin yhdeksän minuuttia; kiitettävä suoritus!

Vai että semmosta. Kukin tyylillään. Perusihmettely on OK, mutta ties monesko samansuuntainen viesti sinulta jo kiinnitti huomioni. Iskevä ja kehittävä kirjoitustyylisi vaikuttaa siltä, että sopisit hyvin homoketjuun joukon jatkoksi, niin ei tarvitsisi sitten ympäri palstaa käydä itkemässä äitille.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onhan tämä nyt helvetin noloa tällä lailla "selän takana" tulla itkemään, mutta en voi tälle mitään.

erkulla se on taito pilata ketju kuin ketju osallistumisellaan.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
ai mite nii ? kyl se must kirjottaa iha hyvi ja varsinkin paljo asiaa...

Jotenkin tuntuu, että kyseinen nimimerkki oikein hakee kirjoituskieltoa. Ei muuten tuollainen kirjoistustyyli ole selitettävissä.

Pöllähti minun erääseen someen kyseinen nimimerkki. Ikää enemmän kuin alakouluikäisellä, ellei valehtele.

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
erku.

Ihme vänkääjä. Ja kiperän kysymyksen/kommentin tullessa, katoaa savuna ilmaan.

erku.

Kuin omalta näppäimistöltä. Itse en nimimerkin kanssa ole kummemmin jutellut, mutta vituttaa suunnattomasti tuo tyyli että häivytään kuin pieru saharaan jos joku osaa esittää jonkun hyvän kysymyksen mihin sellaista vastausta ei löydykään, mikä pönkittäisi herran(?) omaa agendaa. Ja tätä tapahtuu jatkuvasti, ketjusta toiseen. Onko se niin saatanan vaikeaa välillä myöntää olevansa väärässä.

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan tämä nyt helvetin noloa tällä lailla "selän takana" tulla itkemään, mutta en voi tälle mitään.

erkulla se on taito pilata ketju kuin ketju osallistumisellaan.

erku.

Kuin omalta näppäimistöltä. Itse en nimimerkin kanssa ole kummemmin jutellut, mutta vituttaa suunnattomasti tuo tyyli että häivytään kuin pieru saharaan jos joku osaa esittää jonkun hyvän kysymyksen mihin sellaista vastausta ei löydykään, mikä pönkittäisi herran(?) omaa agendaa. Ja tätä tapahtuu jatkuvasti, ketjusta toiseen. Onko se niin saatanan vaikeaa välillä myöntää olevansa väärässä.

Osittain sama. Olemme erkun kanssa käytännössä täysin eri mieltä jokaisesta asiasta. On kuitenkin ihan pakko hyvin vähän myös arvostaa, että hän jaksaa väkertää noita listojaan hamaan tappiin asti. Kyllä varmasti joutuu ison duunin tekemään noiden pelaajien tutkimisessa, jotta pystyisi edes pikkuisen puolustamaan omaa propagandaansa.

Tuo kysymyksiin vastaamatta jättäminen on oikeastaan ihan ymmärrettävää.
Minulle siitä tulee mieleen lähinnä joku 10-vuotias junnu joukkuelajissa ns. putkinäöllä varustettuna. Sen hetken kun hän saa sen pelivälineen haltuunsa hän on onnensa kukkuloilla ja ei näe eikä kuule mitään mitä ympärillä tapahtuu. Puskee vain sen pelivälineen kanssa niin pitkälle kunnes seinä tulee vastaan. Sitten lysähtää jonnekkin harmituksissaan ja häviää koko pelistä omiin oloihinsa siihen saakka kunnes taas jostain se peliväline tipahtaa siihen nenän eteen, ja taas mennään... Yleensähän tuo ei lopulta johda mihinkään mistä olisi joukkueelle lopulta hyötyä, ellei kyseessä ole joku todellinen lahjakkuus, ja nyt ei todellakaan ole.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Minulle siitä tulee mieleen lähinnä joku 10-vuotias junnu joukkuelajissa ns. putkinäöllä varustettuna. Sen hetken kun hän saa sen pelivälineen haltuunsa hän on onnensa kukkuloilla ja ei näe eikä kuule mitään mitä ympärillä tapahtuu. Puskee vain sen pelivälineen kanssa niin pitkälle kunnes seinä tulee vastaan. Sitten lysähtää jonnekkin harmituksissaan ja häviää koko pelistä omiin oloihinsa siihen saakka kunnes taas jostain se peliväline tipahtaa siihen nenän eteen, ja taas mennään... Yleensähän tuo ei lopulta johda mihinkään mistä olisi joukkueelle lopulta hyötyä, ellei kyseessä ole joku todellinen lahjakkuus, ja nyt ei todellakaan ole.

Anteeksi, että sivuan aihetta mutta tämä yllä oleva teksti on eräs parhaimmista pikiin aikoihin, jonka olen lukenut. Koskien nimenomaan sitä kun rinnastetaan asioita. Osaan sieluni silmin nähdä tuollaisen junnupelaajan ja olen kyllä nähnytkin.

erku tosiaankin jankkaa mutta jokin punainen lanka noissa teksteissä kuitenkin usein on. Erilaisia persoonia tarvitaan.

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
erku tosiaankin jankkaa mutta jokin punainen lanka noissa teksteissä kuitenkin usein on. Erilaisia persoonia tarvitaan.

Olen tästä muistaakseni ennenkin maininnut, mutta en kyllä ymmärrä tätä näkemystä. Toki jos punaiseksi langaksi riittää se, että kautta linjan haukkuu kaiken tietyn tahon toiminnan ja puolustaa varauksetta toisen tahon toimintaa asiassa kuin asiassa. Samaten ihan pätevä tulkinta, jos vain omaa agendaa tukevien lähteiden huomiointi (ilman minkäänlaista lähdekritiikkiä) ja sitä heikentävien väitteiden ja lähteiden täydellinen huomiottajättäminen on yhtä kuin punainen lanka.

Minulle se punainen lanka ja logiikka merkitsee sitä, että tarkastelee asioita ja maailmaa tiettyjen ajatusten ja periaatteiden mukaisesti johdonmukaisesti, eikä sitä että ristiriitaisin perustein räksyttää jonkun agendan puolesta tai vastaan. Keskustelujen tärveleminen, missä erku tuntuu olevan todellinen pro, on osoitus siitä että hänen kaltaisiaan persoonia ei keskustelupalstalla tarvita. IMHO.

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Juuri näin. Toki TOJ myös välillä itse aiheuttaa ongelmia palstalla itselleen. Mutta toisaalta väittelyihin tarvitaan aina kaksi osa puolta. Ja TOJ:n kimpussa ollaan monesti joukkovoimalla. Mutta kyllähän pääosin on kiva lukea hänen kirjoituksiaan, koska ainakin itselleni idän mahtisarja on aika suuri tuntemattomuus. Lisäksi joku siirtohuhukin on rakennut, kun TOJ on osannut kertoa mitä Venäjän mediassa on sanottu. Jatkoajassa on paljon turhempiakin kirjoittajia, kuin TOJ jolla on paljon tietoa sarjasta joka ei kaikille suomalaisille ole niin tuttu. Ehkä TOJ ei olisi minun "arvostettujen" listalla, mutta ei "vähiten arvostettujenkaan" listalla.

Ja onhan tuo aika outo toimenpide, että TOJ:lla on pysyvä kirjoituskielto(?) vapaan puolelle. Vaikka siellä on pahempiakin riidanhaastajia ja provokaattoreita. Venäjä on itsellenikin usein maana vastenmielinen, mutta kyllähän Venäjä on urheilussa mielenkiintoinen ja kiistaton suurvalta. Isäukko joskus aikanaan sanoin, kuin nuori Päällystakki ryssitteli että päättäjät/diktaattorit/valtaeliitti ne sodat aloittavat. Ei se varsinkaan ole nuorten venäläisten vika, mitä historiamme NL:n kanssa oli. Sodissa perussotilas on taas pakonedestä, vaikka sota olisikin oikeuttamaton hyökkäyssota toista vastaan. Ja eiköhän vuonna 2011 Suomessa voida Iseurata URHEILUA ilman jatkuvaa ryssittelyä.

Ilmeisesti tuo pysyvä kirjoituskielto vapaan puolelle on TOJ:n osalta purettu koska em. nimimerkki vaahtoaa Venäjää ja Ukrainaa käsittelevissä ketjuissa.Itseäni tuo ei haittaa yhtään, kummastuttaa vaan miten ihminen kyetään aivopesemään noin perusteellisesti.

Gemondo

Jäsen
Tapaus erku

Vaikka itseänikin ärsyttää erkun laput silmillä vänkääminen ja jankuttaminen aina valitsemansa aiheen tiimoilta, (Melko Huonon vertauskuva junnukiekkoilijaan oli muuten aivan mahtava!) on hänen puolustukseksi todettava että aivan tasan samalla tavalla toimii suurin osa hänen kanssaan väittelevistä nimimerkeistäkin. erku kuitenkin latoo tiskiin kaikenmaailman tilastoja ja analyysejä jos mistäkin asiasta, ne kuitenkin lytätään kaikki maanrakoon aivan välittömästi. Vaikka hieman ajatusnystyröitä vaivaamalla saattaisi niistä löytyäkin totuuden siemen. Mutta koska ne ovat erkun esittämiä, ne lytätään välittömästi.

Eli arvostan siis yhtä paljon/vähän näitä erkun kiistelykumppaneita kuin erkua itseään. Jos erkua syytetään siitä että hän ei osaa mielipidettään vaihtaa eikä myöntää olevansa väärässä, niin samaa voi kyllä huoletta sanoa ~95% "vastapuolella" olijoistakin. Ja noista lähtökohdista kun pitäisi lähteä keskustelemaan on lopputulos ~100% varmuudella paskaa.

Mikä vi**u siinä on että kaikilla on aina hirveä tarve olla oikeassa joka asiassa?

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
erku kuitenkin latoo tiskiin kaikenmaailman tilastoja ja analyysejä jos mistäkin asiasta, ne kuitenkin lytätään kaikki maanrakoon aivan välittömästi. Vaikka hieman ajatusnystyröitä vaivaamalla saattaisi niistä löytyäkin totuuden siemen. Mutta koska ne ovat erkun esittämiä, ne lytätään välittömästi.
Taitaa olla vähän samanlainen juttu, kuin vanhassa sadussa paimenpojasta. Poika keksi piloillaan huutaa ihmisiä apuun, kun susi muka ahdistelee lampaita. Sama spedeily jatkui aikansa, ja lopulta ihmiset eivät korvaansa lotkauttaneet pojan huudoista, kun susi lopulta ilmestyi oikeasti lammaslaitumelle. Meni pojalta uskottavuus.

Jos jonkun nimimerkin jutuista 99 % on paskapuhetta tai impotenttia jankkaamista, niin onko nyt kohtuutonta jos jengi olettaa sen viimeisenkin prosentin olevan tarkastamatta sitä itseään.

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Mikä vi**u siinä on että kaikilla on aina hirveä tarve olla oikeassa joka asiassa?

Dissonanssi. Ihme vänkäämistä ja tyhjän nyhjäystä. Harmittaa kun asiantunteva kirjoittaja jolla on paljon asiaa ja tietoa luulee että keskustelu on kamppailulaji, jossa on tarkoitus väsyttää vastustaja kanveisiin.

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Jos jonkun nimimerkin jutuista 99 % on paskapuhetta tai impotenttia jankkaamista, niin onko nyt kohtuutonta jos jengi olettaa sen viimeisenkin prosentin olevan tarkastamatta sitä itseään.

Jos kiekkopalstalla jonkun jutuista 90 prosenttia on jotain känniääliösontaa ja loput porvarien ylenpalttista hehkutusta, niin ei ole suuri yllätys, jos jengi ei paljoa juttuja arvosta.

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Jos kiekkopalstalla jonkun jutuista 90 prosenttia on jotain känniääliösontaa ja loput porvarien ylenpalttista hehkutusta, niin ei ole suuri yllätys, jos jengi ei paljoa juttuja arvosta.

Mitä sitä nyt turhaan itseään täällä puolustelemaan kun voi hyökätä toisen kirjoituksia vastaan. Mitä tuohon arvostukseen tulee, niin en muista juurikaan Kääpiötä arvostelevia viestejä lukeneeni. Voi toki olla, että ne ovat juuri se Jatkoajan hiljainen siipi.

Sontaa kun on olemassa niin monenlaista, joillekkin sitä on itsepäinen jankkaaminen Äiti-Venäjän suuremmoisuudesta, joillekin KK-ketjun chatin omainen lässytys yleensä turhaakin turhemmista tärkeistä asioista. Ei se mikään ihme ole että sitä joskus pulloon tarttuu kun lukee esimerkiksi sinun tuotoksiasi.

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa

Ai, onko näin? Ketkäs tähän mainitsemaasi jengiin kuuluu? Itse en ole aina samaa mieletä Kääpiön kanssa, mutta kunnioitan hänen mielipiteitään/kirjoituksiaan. Kirjoitustyylilläsi ei juuri tuota kunnioitusta tule muilta kuin pro-russia leiriltä. Itse asiassa kirjoitustyylisi muistuttaa hyvinkin "Taistolaista" ...

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Dissonanssi. Ihme vänkäämistä ja tyhjän nyhjäystä. Harmittaa kun asiantunteva kirjoittaja jolla on paljon asiaa ja tietoa luulee että keskustelu on kamppailulaji, jossa on tarkoitus väsyttää vastustaja kanveisiin.

Dissonanssi pitäisi rajoittaa keskustelemaan ainoastaan Sabres-ketjuissa, mieheltä löytyy aina hyvin tietoa organisaatiosta kaikinpuolin. Joskus myös kertoo hyviä tilastofaktoja, tosin 90% niistä aivan turhanpäiväisiä. Joka saatanan NHL-joukkueen ketjuun pitää tulla kertomaan itsestäänselvyyksiä jotka kaikki tiedostaa ilman että niitä kirjoitetaan palstalle (tämä kertoo siitä että herran älyllinen kapasiteetti ei ole kovin suuri kun itsestäänselvyyksiä pitää tuoda esiin). Ja ne lainaukset, jumalauta jätkä lainaa aina koko perkeleen tekstin ja useammalta kirjoittajalta jotta saa 3-4 viestillä käytettyä kokonaisen sivun vaikka voisi sen lainauksen rajata yhteen tahi kahteen lauseeseen.

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
erku kuitenkin latoo tiskiin kaikenmaailman tilastoja ja analyysejä jos mistäkin asiasta, ne kuitenkin lytätään kaikki maanrakoon aivan välittömästi. Vaikka hieman ajatusnystyröitä vaivaamalla saattaisi niistä löytyäkin totuuden siemen. Mutta koska ne ovat erkun esittämiä, ne lytätään välittömästi.

Varmaan pieneksi osaksi olet oikeassa, kuten Kääpiökin tuon prosentin mainitsi. Kuitenkin se, että aina löytyy linkki oman jutun tueksi, ei tarkota että kyseessä on mitenkään pätevä tai älyllistä tarkastelua kestävä tilasto tai analyysi, ja oma nimityksesi "kaikenmaailman tilastoja ja analyysejä" onkin tässä aika sopiva.

Kärjistyksenä puolustelisitko maailman synnystä väittelyssä kaveria, joka linkkailisi vakuuttavan määrän raamatun tekstejä maailman luomisesta, raamattuanalyysia omassa porukassaan merkittäviltä raamattututkijoilta ja vaikka astrologista analyysia? Netistä löytyy "kaikenmaailman tilastoja ja analyysia" sellaiset määrät, että maailman litteydestä lähtien voidaan väitellä "analyyseilla ja tilastoilla tuettuna". Tämä siis jos ei viitsi katsoa linkkien taakse.

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Jotenkin tuntuu siltä, että osa minua voimakkaasti kritisoivista on sellaisia, jotka erittäin suppeasti ovat edes tutustuneet kirjoitteluuni. Ainakin nimimerkit Big Red Cat ja Pisin kääpiö 186cm ovat kovasti toitottaneet sitä kuinka 99 porsenttia kirjoittelustani on paskaa, mutta jääkiekkopuolella tai muu urheilu -puolella en muista koskaan keskustelleeni heidän kanssaan. En tiedä lukevatko he sitten kovin tarkkaan kirjoitteluani näissäkin osioissa, mutta sellainen mielikuva minulla on, että he lähinnä muutaman vapaan puolen ketjun kirjoittelun takia tähän johtopäätökseen ovat tulleet. Ja sinällään se ei ole yllätys, koska aika päinvastaiset maailmankuvat ja poliittiset mielipiteet monessakin asiassa omaamme.

Osa kritiikistä on varmaankin perusteltua ja eittämättä minulla on toisinaan paha tapa sortua väittelemään ja jankkaamaan, mutta tuo nyt tuntuu ylimitoitetulta leimaamiselta, että 99 prosenttia kirjoittelustani on joko paskan puhumista tai jankkaamista. Jos näin olisi, niin tuskin monen tuhannen viestin jälkeen tänne enää kirjoittelisin. Ja onhan Johtava analyytikko jopa vuolaasti kehunut minun kiekkokirjoittelua ja ainakin omien sanojensa mukaan jopa ehdottanut minua Urheilulehdelle töihin. En sitten tiedä kuinka monen muun palstakirjoittelijan kohdalla on vastaavalla tavalla käynyt.

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Ei saatana. Tämä viesti kuvastaa epätoivoista asemaasi tällä palstalla. Tämä "joku" on itseesi verrattuna aivan helvetin arvostettu kirjoittaja tällä foorumilla ja aivan syystä. Sitten tuollainen huumoripläjäys tulee heittämään lainatunkaltaisia analyysejä tiskiin. Ei voi kuin nauraa, saa nähdä kauanko menee ennen kuin joku nappaa tästä allekirjoituksen itselleen.

mutta tuo nyt tuntuu ylimitoitetulta leimaamiselta, että 99 prosenttia kirjoittelustani on joko paskan puhumista tai jankkaamista.

Miten minä edellisellä sivulla olin näkevinäni että itsekin syyllistyit moiseen? Oli tuo kyseinen heittosi millä tavalla tarkoitettu tahansa, teet itsestäsi tekopyhän tällä marttyroinnilla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy