Olet kyllä aika epeli. Itse olet suoltanut viimeisen kuukauden aikana käytännössä jokaisen Jokereita koskevan ketjun täyteen paskaa, ja nyt tulet tänne haukkumaan muita jotka tekee samoin!
Minun silmissäni olet tällähetkellä yksipuolisin, negatiivisin paskakasa noissa ketjuissa. Ykköstilan perit toiselta porilaiselta kolleegaltasi.
Jos sinua ei esimerkiksi Eltonin viestit kiinnosta, ole hyvä ja poistu ketjuista! Tekisit tällä suuren palveluksen meille kaikille. Ei sitten tarvitse ihmetellä, että kun ensin tulet hehkuttamaan julleja ja saisitkin sen seurauksena negatiivisen reaktion aikaan, kuinka ollakkaan? Itse pitäisit varmaan loistavana asiana jos vaikkapa nyt Elton tulisi kertomaan jokaiseen ässät ketjuun kuinka paljon parempi Rauman Lukko ja Satakunnan Kiekko on verrattuna ässiin. Ja ihmettelisit jos joku ässäfani vastaisi Eltonille negatiivisesti. Ethän sinä voisi tällaista ajattelutapaa hyväksyä, sillä se on juuri tapa jolla itse toimit ja jonka negatiivisista ulottuvuuksista täälläkin itket.
Jokainen kirjoittaja on enemmän kuin tervetullut myös Jokereita koskeviin ketjuihin. Silloin vain oletetaan sitä, että asioista puhutaan realistisesti ja objektiivisesti. Sinä tahallasi vääristelet asioita ja kerrot fiktiota faktana.
Ei oikeastaan muuta kuin ole hyvä ja lopeta kirjoittaminen näihin Jokereita koskeviin ketjuihin. Ainoastaan sillä tavalla parannamme yhdessä keskustelun laatua näissä ketjuissa.
Ja ei, en ole lähetellyt yv:tä. Kirjoittajan mielikuvituksen tuntien, tuskin kukaan muukaan on.