Väärin kerrottujen vitsien SM-kilpailut

  • 91 868
  • 398

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Muut laittoi leivän päälle kinkkua, Britney juuston.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Saunarunkkari ampui lastinsa lauteilla vastaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mitä yhteistä on hiilellä ja lotalla?
Kumpikin on halmaita
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
HIFKin paskavitsibattlessa oli joskus hyvä suoritus:

Mitä kävi kun arkkitehdille sattui vahinko?
Sen piti käydä vessassa

Oli käytävä vessassa
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Suomalainen ja venäläinen menivät saunaan. Suomalainen kuoli.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Tiedätkö mitä on Murpyn laki?
- Joo! Se on, että kaikki, mikä voi mennä pieleen, menee pieleen.

Okei, mutta tiedätkö mitä on Colen laki?
- Öö. En.

Pieneksi silputtua kaalia sekoitettuna majoneesiin
 

motamoro

Jäsen
Nyt on pakko myöntää, että en keksi, miten tuo kerrotaan oikein. Voitko valaista? Nauroin jo tuollekin, toista versiota odotellessa :)

Olen kuullut ainakin version, jossa myös se materiaali on mukana eli, "vitun kestävää terästä". Nythän vastauksessa oli vain adjektiivi (millaista materiaalia), joka toki on osa vitsiä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Olen kuullut ainakin version, jossa myös se materiaali on mukana eli, "vitun kestävää terästä". Nythän vastauksessa oli vain adjektiivi (millaista materiaalia), joka toki on osa vitsiä.
Mä olisin kertonut sen tässä ketjussa "hiton kestävää" tms.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Itse lähden myös siitä, että se on vitun kestävää terästä. Vähän kuten hapon kestävä teräs tai ruostumaton teräs.

Mutta ehkä olen fakkiutunut tähän yhteen kuulemaani versioon.

Kysymyksen voi esittää myös, että "millaista terästä on...?"
 

Soutukorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Meilläpäin taas en ole muistaakseni kuullut puhuttavan teräksestä mitään. Pointtina se sana vitun. Sitä kun hoetaan, että se oli vitun sitä ja tätä. Nyt kyseissä vitsissä sen tangon materiaalin täytyy olla "vitun kestävää" materiaalia ihan kirjaimellisesti. Olkoonpa se sitten vaikka terästä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Vähitellen myönnän, että tähän ketjuun linkkaaminen on ylilyönti - mutta seuraavalla disclaimerilla.

Paras versio mielestäni on kuitenkin se, jossa kysytään, että millaisesta teräksestä on tehty stripparien käyttämä tanko? Kuulija alkaa kuitenkin mielessään miettimään, että ruostumattomasta varmaan.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Ysärillä NHL:n ainoa italialaispelaaja Uwe Krupp sai vihdoin nauttia maanmiestensä seurasta, kun liigaan siirtyivät German Titov ja Saku Koivu.
 

Baldrick

Jäsen
Kyllä se vähintään olisi pitänyt olla, että "Millaista materiaalia...", eikä "Mitä materiaalia...", jos vastaus on adjektiivi. Eli väärinkerrottu, joskin silti enemmän vain kevyt erhe, eikä niinkään täysin merkityksen muuttava väärä kerronta.
 

Canis Lupus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki, LuPo
Mitä vampyyri tilaa ravintolassa?
Litran Dr. Pepperiä.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Elastinen went in to the chinesse restautant. He said "Give me that soya"...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös