Uusinta, jonka haluaisin nähdä

• 70 410
  • 456

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Muistaako joku 70 luvulta sellaisen sarjan kuin Alias Smith and Jones jossa entiset lainsuojattomat Kid Curry ja Hannibal Hayes seikkailivat villissä lännessä.
Toista näistä esitti Ben Murphy ja toista Peter Duel joka tosin tapaturmaisesti ampui itsensä kesken sarjan.

Toinen 70 luvun sarja jota olisi mukava vielä nähdä oli nimeltään The Quest (suomennettuna muistaakseni Veljekset) jossa Tim Matheson ja Kurt Russel esittivät veljeksiä jotka oli erotettu lapsena ja aikuis iässä tapasivat toisensa villissä lännessä.

80 luvulla tulleista sarjoista uusintana olisi mukava nähdä Paul Hogan Show.
Paul Hogan Showhan oli pitkälti samanlainen kuin Benny Hill Show mutta Paul Hogan show:ssa oli paremman näköisiä naisia.

80 luvun suomalaisista ohjelmista muistuu mieleeni TV2 Paljonko on paljon
jossa Raija Pelli ja mieshenkilö jonka nimeä en nyt muista vastaili katsojien ehkä joskus vähän humoristisiinkin kysymyksiin.

Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Viestin lähetti Centre Bell
Paul Hogan Showhan oli pitkälti samanlainen kuin Benny Hill Show mutta Paul Hogan show:ssa oli paremman näköisiä naisia.

Juu tahtoo nähdä kans, toi oli aika hulvaton.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Toinen 70 luvun sarja jota olisi mukava vielä nähdä oli nimeltään The Quest (suomennettuna muistaakseni Veljekset) jossa Tim Matheson ja Kurt Russel esittivät veljeksiä jotka oli erotettu lapsena ja aikuis iässä tapasivat toisensa villissä lännessä.

Mukavaa että joku muukin muistaa vielä Veljekset.

Eikös se juoni ollut sellainen, että Kurt Russelin esittämä veli oli intiaanien parissa elänyt, ja tämä toinen sitten yritti totuttaa häntä valkoisten tavoille? Pitkän elokuvan mittaisessa avausjaksossa kaksikolla ei oikein synkannut, tämä "valkoinen veli" joutui useaankin kertaan tuntemaan "intiaaniveljen" helvetin suuren puukon kurkullaan mutta luonnollisesti veljekset ystävystyivät ja joutuivat sitten huimiin seikkailuihin.

Mainio sarja kertakaikkiaan. Kunpa sen vielä näkisi joskus uusintana...

Entä muistaako kukaan sarjaa Me Hirviöt (eli The Munsters)?. Silloin 60-luvun alkupuolella kun telkkari oli vielä harvinaisuus ja minäkin kuljin vielä isäukon kantokasseissa sitä esitettiin ja vanhempani ovat myöhemmin usein kertoneet sarjasta. Yli kymmenen vuotta sitten kun Kolmoskanava otti ensiaskeliaan sieltä tuli sellainen ohjelma kuin No TV, ja sen yhteydessä esitettiin Me Hirviöt-sarjan jaksoja ja pääsin itsekin näkemään niitä.

Siinä olikin melkoinen perhe. Kotirouva Lily Hirviö, hautaustoimistossa työskentelevä Herman Hirviö, se sudennäköinen pikkupoika, kuvankaunis ottotytär Marilyn Hirviö sekä vanha Taata Hirviö naurattivat silloinkin, ja voin hyvin uskoa että 60-luvulla sarja on ollut todella suosittu.

The Munsterskin ruutuun ja sassiin, sanon minä.

Malla

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - ei sen enempää
Viestin lähetti SaiPa2000
Four words: Maanalainen armeija iskee jälleen

Kannatan!!!
Kuvitelkaa mielessänne englantia ranskalaisittain sorauttava poliisi ja "Look, a flying nin...!"

Jos joku muistaa kohtauksen...

Viimeksi muokattu:

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Pistetäänpä tähän ketjuun iloinen jo vähän vanhempi uutinen, että TV1 uusii kevään aikana toivotut Hymyhuulet- (vihdoinkin!) ja Mutapainin ystävät-sarjat samalla perjantain lähetyspaikalla, millä Lappareita ja Velipuolikuuta on esitetty. Tv-luvalle edes vähän vastinetta, kiitos siitä!

Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Viestin lähetti pala
Pistetäänpä tähän ketjuun iloinen jo vähän vanhempi uutinen, että TV1 uusii kevään aikana toivotut Hymyhuulet- (vihdoinkin!) ja Mutapainin ystävät-sarjat samalla perjantain lähetyspaikalla, millä Lappareita ja Velipuolikuuta on esitetty. Tv-luvalle edes vähän vastinetta, kiitos siitä!

Tämä oli minulle uusi uutinen mutta helevetin hyvä juttu! Mutapainin ystävät on nauhalla mutta Hymyhuulista jostain syystä vain vika jakso. Toivottavasti putoaa yhtä hyvin kuin kultaisella 80-luvulla. Hymyhuulet on varmaankin yksi toivotuimpia uusintoja.

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valittajien luvattu maa
Kannatan myös Maanalaisen armeijan uusimista - viimeisimmästä "Rene, hold me tight"-pätkästä on jo liian kauan...

Erikoinen ihminen, erikoiset toiveet. Katselin pienenä nassikkana (fyysisesti pienenä...) TV1:n japanilaista dokumenttisarjaa Sininen Planeetta, joskus 1990-luvun alkupäässä. Suu auki katseli maailman ihmeellisyyttä.

Mieleeni on jäänyt sarjan syntikkatunnari, joka on mielestäni eräs kauneimpia biisejä mitä olen kuullut. Olen yrittänyt jäljittää kappaleen tekijää, mutta eipä ole tärpännyt...niinpä jos joku sattuisi tietämään suoraan vastauksen tähän kysymykseen tai edes nipun hyviä linkkejä tiedon etsintään (tiedän, google) niin tuhannet kiitokset...

Aln

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
1.) Hopeanuolet sais tulla telkkarista, boxia odotettu jo vuos (?). Sinänsä ei ole sarja, mutta laatuohjelmaa :> No nythän se on sitten tullut se leikkaamaton Hopsu boxina (5.12). Tarviipa käydä ostamassa.

2.) Band of Brothers, joo tarvii se boxi varmaan noistakin hommata. Todella mahtava sarja.

3.) Oz, viimesimmät jaksot jäi näkemättä koska aamuherätys aikastui yhdellä tunnilla ja 50 minuutilla. Ei vaan kertakaikkiaan jaksanu herätä, jos valvo myöhään.

Edit: hopsuu

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Näkemiin vaan muru alkanee helmikuun loppupuolella uusintana joten uusia jaksoja joutuu venaileen lokakuuhun 2004. Mutta toivotaan parasta.

Suosikkijoukkue
HIFK
Rocco Siffredi: Buttman goes to Budapest.

Puster

Jäsen
Viestin lähetti Huerzo
Kannatan myös Maanalaisen armeijan uusimista - viimeisimmästä "Rene, hold me tight"-pätkästä on jo liian kauan...

Minä puolestani haluasin nähdä pitkästä aikaa sen alkuperäisen Maanalaisen armeijan, elikkä siis sen vakavemman version. Jos yhtään muisti toimii oikein, se ei ole tullut kuin kertaalleen Suomen televisiosta ja tuo jälleen iskeminen jo pariin kertaan uusintana.

Ei se kyllä uusinnoista mikään suosikki ole. Paul Hogan Shown voisi joku kanava sen sijaan pitkästä aikaa näyttää.
Ja kyllä Benny Hill Showkin saisi tulla taas uusintana.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti pala

Hymyhuulet alkaa jo ensi perjantaina.

Nappulana tykkäsin kovastikin Hymyhuulista. Velipuolikuu on ollut aikamoinen pettymys, ehkäpä muutama legendaarinen sketsi kuten kiinteistövälittäjä, vie ämpäri ja pääsiäishanu pääsi glorifioimaan (onko tuo oika sana?) sarjan turhankin kanssa. Saa nähdä, kuinka Hymyhuulet putoaa näin vanhemmiten.

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Moto
Hymyhuulet alkaa jo ensi perjantaina.
Hieno palata muistoissa taas 80-luvun nuoruusvuosiin. Kotiin oli hommattu niihin aikoihin tuliterä VHS-nauhuri, joka tallensi jok'ikisen Hymyhuulet-jakson. Sittemmin nuo nauhat ovat mystisesti hävinneet jonnekin. Tuskin maltan odottaa Akin ja Turon autsstökstöks-sketsejä. Taas alkaa varmaan raikua Nunnuka-nunnuka -hoilotukset. Hauskoja oli myös ne Kerro mulle Len -pätkät..

Ziran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Tappara ja Le Bleu-Blanc-Rouge
Vastausta mahdottomaan kysymykseen...

...sillä vihjeet taitavat olla liian riittämättömät.

Muistan nimittäin että silloin joskus, hyvin kauan sitten, kun olin muutamia vuosia vanha eli noin 80-luvun alkuvuosina tuli eräs tv-sarja josta minulla on hämäriä muistikuvia.

Sarjassa oli ryhmä (tiedemiehiä/seikkailijoita/ihmisen näköisiä alieneita, en muista) joilla oli jonkinlainen aikakone tai siirtymäkone tms. Koneessa he käyttivät eräänlaisia kiviä/patsaita/kristalleja, joita oli n.6 kappaletta, ja ilman että kaikki kivet olivat paikalla, laite ei liikkunut.

Tiedän että kuullostaa ihan mahdottomalta, mutta mahtaisiko kukaan muistaa mistä on kyse? Helpottaisi sitä tuskaa kun melkein muistaa vaan ei kuitenkaan :)

Kiitokset muuten jollekin kun kerroitte sarjan Painajainen nimen, sitäkin olen kysellyt ihmisiltä ennenkin.

Tuosta Hiidenvirta -sarjasta, liittyykö se jotenkin Alistair McLeanin myös nukkeaiheiseen kirjaan?

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
PKrJ: Sen verran voin oloasi helpottaa, että samat hämärät muistikuvat on minullakin. Jotain kristalleja ne palikat olivat, mutta sen tarkempaa mielikuvaa en nyt saa päähäni. Jospa joku Wanhempi osaisi tarkentaa?

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
PKrJ: Oisko Dr Who? Itse olen ko. sarjaa nähnyt kylläkin vasta 80-luvun lopulla Super Channeliltä. Enkä muista vaatiko tohtorin aikakone Tardis mitään kristalleja toimiakseen.

Ziran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Tappara ja Le Bleu-Blanc-Rouge
Viestin lähetti Master Chief
PKrJ: Oisko Dr Who? Itse olen ko. sarjaa nähnyt kylläkin vasta 80-luvun lopulla Super Channeliltä. Enkä muista vaatiko tohtorin aikakone Tardis mitään kristalleja toimiakseen.

Kävin katsomassa tuosta kuvia, eikä kyllä mielestäni ole sama. Muistaakseni se "kone" oli kellertävän värinen ja ennemmin mystisen kuin tieteellisen näköinen

Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Re: Vastausta mahdottomaan kysymykseen...

Viestin lähetti PKrJ
...sillä vihjeet taitavat olla liian riittämättömät.

Muistan nimittäin että silloin joskus, hyvin kauan sitten, kun olin muutamia vuosia vanha eli noin 80-luvun alkuvuosina tuli eräs tv-sarja josta minulla on hämäriä muistikuvia.

Sarjassa oli ryhmä (tiedemiehiä/seikkailijoita/ihmisen näköisiä alieneita, en muista) joilla oli jonkinlainen aikakone tai siirtymäkone tms. Koneessa he käyttivät eräänlaisia kiviä/patsaita/kristalleja, joita oli n.6 kappaletta, ja ilman että kaikki kivet olivat paikalla, laite ei liikkunut.

Tiedän että kuullostaa ihan mahdottomalta, mutta mahtaisiko kukaan muistaa mistä on kyse? Helpottaisi sitä tuskaa kun melkein muistaa vaan ei kuitenkaan :)

Kiitokset muuten jollekin kun kerroitte sarjan Painajainen nimen, sitäkin olen kysellyt ihmisiltä ennenkin.

Tuosta Hiidenvirta -sarjasta, liittyykö se jotenkin Alistair McLeanin myös nukkeaiheiseen kirjaan?

Tarjoan tähän samaa kuin aikaisemminkin eli Bröderna Dal och Professor Drövels hemlighet ja jatko-osa joka oli "Kristallikivien salaisuus" tai jotain sinnepäin.

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

Paul Hogan Showsta muistuu mieleen legendaarinen MULLO, joka änkesi esiin ihmisten vessanpöntöistä. Sanomattakin lienee selvää, että kun vuosia sitten Espanjassa eräässä kalaravintolassa listalla komeili ko. kalan nimi, oli pakko tilata sellainen. En nyt muista minkä sukuinen kala oli kyseessä, mutta sellainen kullanvärinen pinta siinä oli paistettuna (siis nahka) ja maistui todella hyvälle. Ei varmaankaan ollut sitä vessanpöntöistä ulos pelmahtelevaa sukua.

demitra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse haluaisin nähdä uudelleen Turkan Seitsemän veljestä, mutta YLE tuskin suostuu sarjaa enää koskaan lähettämään. Sarjastahan nousi aikoinaan niin kova kohu, että se on luultavasti ikuisesti pannassa.

undertaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk,,Djurgården,Detroit Red Wings,Hjk,Chelsea
Näkemisen arvoinen uusinta olisi kovaa peliä Bostonissa, jossa private eye Spenser( with a s, like the poet) oikoo kaikenlaisia vääryyksiä apunaan etsivämaailman coolein sidekick Hawk.
Perustuu Bostonilaisen kirjailian Robert B.Parkerin kirjoihin, jotka btw. löytyy kaikki kirjastoni hyllyiltä.Siinä minun toiveuusinta.

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Näkemiin vaan Muru on pelastanut monta perjantai-iltaa, vielä kun pyöräyttäisivät sarjan Fitz ratkaisee niin avot.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy