Lueskelin noita aikaisempia viestejä, ja tulipa sellaisia flashbackeja nuoruudesta että... Tässä nyt muutamia kommentteja nuoruuden tv-ohjelmista:
- V (en seurannut uusintakierrosta 90-luvun lopulla, mutta nuoruudesta vain muistaa sarjan sillon olleen hyvä ja jännittävä, johtuen varmaan aihealueesta. Olisi ihan mielenkiintoinen nähdä pätkiä tästä, tuskin kuitenkaan koko sarja kiinnostaisi)
- Ruusun aika ( Tuli aikanaan seurattua )
- Alf ( Ensimmäisiä lastenohjelmia He-Man:in ohella joita tuli nassikkana kolmoselta katottua )
- Salaiset kansiot ( Olis mukava nähdä ensimmäisten tuotantokausien jaksoja. Jostain syystä olin itse silloin alussa hulluna tähän sarjaan, mutta lopussa ei tullut enää niin intensitiivisesti katottua )
- Spede-Show / Vesku-Show ( En tiedä iskiskö nämä enää, mutta ois kiva testata )
- Hiidenvirta ( No tässä on taas sellainen muisto lapsuudesta, että… Ne nuket oli vaan niin pelottavia)
- Olipa kerran elämä ( Nämähän oli niin sairaan opettavaisia ja hyvin tehtyjä jaksoja, että sais nykyajan muksutkin katella )
- Zwilight Zone ( Vaikuttas nykyään varmaan tosi lapsellisilta ja typeriltä, mutta yks jakso on jääny niin elävästi mieleen. Siinä köyhään perheeseen tuli mies, joka tarjosi heille miljoona (?) dollaria, jos he vain painaisivat yhtä nappia, jonka seurauksena jostain päin maailmaa (he eivät tuntisi niitä) kuolee kaksi ihmistä. Pitkän tovin tämä pariskunta mietti asiaa, kunnes omasta elämäntilanteesta johtuen suostuivat siihen. Lopputulos oli, että heille tuli rahat tästä, mutta tämä ”laatikko”, jossa oli kuolemannappi vietiin sellaisille henkilöille jotka eivät tuntisi tätä pariskuntaa… Spooky… )
- Tarzan ( Vanhat mustavalkoiset Tarzanit vaan oli sillon niin hyviä )
- Painajainen ( Itsekin muistan tämän hämärästi eka esityskerralta ja oli ainakin silloin hyvin jännittäväksi tehty )
- Huonosti käyttäytyvät miehet ( Tämähän on tullutkin jo uusintana, mutta hienoa olisi nähdä ensimmäisistä jaksoista lähtien uusintoina. Todella legendaarista huumoria… )
En nyt listaa tähän mitään nuoruudessa ihannoimia sarjoja, kuten Ihmemies, Ritari ässä, jne kun niitä näkyy uusintana tälläkin hetkellä tulevan.
Toisaalta aika usein kultaa muistot eli voihan se olla että monet noista olisi täyttä puppua. Muistan ku joku aika sitten Taistelupari tuli uusintana ja olin iloinen moisesta uutisesta, mutta enpä sitten jaksanut sarjaa seurailla.