Uusi vuosi

  • 3 352
  • 21

Sasske

Jäsen
Miten porukka meinas juhlia vuodenvaihdetta? Meneekö junnulätkää jännittäessä vai meneekö "hyvää juomaa" nauttiessa? Mitä odotuksia ihmisillä on ylipäätään tulevasta vuodesta ja onko porukalla kenties joitain lupauksia/tavoitteita tulevalle vuodelle? Sana on vapaa!!!
 
Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kotioloissa jotain italialaista likööriä nauttien. Perskännejä en aio taaskaan vetää.
 

redpecka

Jäsen
Kannella seitsemän murjotetaan ja odotetaan oikeaa visavastausta, Siinähän tämä menee kaljan, viinin ja liköörin kera.

Kuulin ekan pamauksen vasta nyt äsken 18:30. Olen vähänpaljon koira ja en nauti paukkeista. Suuntaus on hyvä ettei näitä enää hirveesti paukutella.

Jos kansa huvia saa jostain kaupunginjärjestämästä ilotulitustapahtumasta niin se olisi vielä jees, mitään yksityispamauttelijoita ei kukaan kaipaa. Se oli silloin 1900-luvulla.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ostin tapojeni vastaisesti ilotulitteita, pojalle jokusen pikkupaukun ja sitten yhden isomman padan. Pienet on poksuteltu jo, pata lähtee keskiyöllä tulille. Niin, että. Vuoden viimeisen salitreeninkin tempaisin tuossa jokunen hetki sitten - hyvä treenata, kun lukiojonnet ovat lipittämässä jo siideriä, eikä tartte jakaa kyykkytelineitä - ja nyt natustelen suklaata. Vaimo lähti torkuille, jotta jaksaa valvoa, lapset mököttävät kännykän ääressä.

Mä taidan nyt syödä jotain pohjille, jotta voi hitusen alkomahoolia ottaa tuossa myöhemmin ja erityisesti Suomen matsin kera. Ajattelin ottaa paukut viskiä, vodkaa ja jallua sekä Marskin ryypyn. Marskin ryyppy puolilta öin porilaisten marssin tahdissa, vodka varmaan kärkeen. Jallun voisi kyllä iskeä glögin sekaan ja viski sellaisenaan. Sitten olisi myös punaviiniä ja shampanjaa, mutta lähtee kyllä lapasesta, jos nekin korkkaan ja voi tukka olla hellä huomenna. No, stoutti ainakin ottelun aikana.

Menipäs viinapainotteiseksi. Vielä en ole ottanut mitään, koska pitää antaa vähän kropan palautua. Hankalaa tämä tällainen vanheneminen. Ja huomenna tietysti lepopäivä. Niin, mutta vähän erilainen uusivuosi itsellä, kun on niin erilainen vuosikin ollut. Raketteja, viinaa ja ihan positiivinen fiilis. Jos ei kolmas maailmansota syty, niin ensi vuosi ei ainakaan huonompi voi olla kuin kulunut, kop kop. Eikä tämäkään paska ollut, vähän painostava vain välillä. Duunit muuttuivat, kokonaisvaltainen fiilis on parempi jne. Rautakin liikkuu ja tavoitteet lähenevät, niin kuin pitää.

Että niin. Nyt ruokaa ja sitten vodkaa. Kiitos ja hyvää uutta vuotta!
 

redpecka

Jäsen
Selailin IL-otsikoita. Aitolehden Martina juhlii Dubaissa vuoden vaihdetta, vissiin upeita kuvia tai jotain. Onko kukaan kurkannut? Kaikkihan me just tonne mentäis jos olis vaan mahdollisuus.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vuosi vaihtui aika lailla perinteisissä merkeissä. Eli tietenkin ilotulitteiden kera. Oman reilun parinsadan settini laitoin tulille n. 21:30, mikä olikin erinomainen ajoitus sään puolesta täällä länsi-Vantaalla. Jopa kuu vähän yritti näyttäytyä. Komeita oli, näytös sai jopa spontaaneja aplodeja ohikulkijoita.

Kaltaistani tunnollista tulittajaa vituttaa täyskieltoa vaativa kansalaisaloite, sekä myös kaikki tulitteilla törttöilijät, jotka oikein pelaavat kieltoa vaativien pussiin. Padat tuin tiiliskivin, samoin rakettien metallisen ampumatelineen. IFK-kuohuviinin korkkasin vasta ammuttuani kaikki ilotulitteet.
 

redpecka

Jäsen
Onpa pehmeä ja lötkön rauhallinen päivä. Ulkona paistaa aurinko ja on ihan hiljaista joka puolella. Itte voi kahtella youtubesta vanhoja Napakymppejä, leffoja Amazonista, välillä nousta lueskelemaan Jatkista, välillä jääkaapille syömään jotain pientä. Seksiä voi harrastaa kuvitellen Sara Siepin muotoja. Sitten taas kirjoittelemaan tänne ja kohta heittäytyy taas sänkyyn kattelemaan jotain kivaa. Elämähän on vallan ihanaa. Tästähän voi tulla hyvä vuosi ja Sara Sieppi. Kohta mennään taas. Pehmeet rapulapäivät rauhassa kotona on parhaita. Jotain pizzaa kyllä tekis mieli kun ei jaksa mitään soppaa alkaa kokkaa.
 

MegaForce

Jäsen
Onnellista uutta vuotta 2024, jokaiselle palstalaiselle sekä läheisillinne. Olkoon uusi vuosi teille kultainen ja iloinen. Olkoon tämä vuosi myös Ukrainalle menestyksekäs, ja koittakoon rauha heidän ehdoillaan.

Samalla toivotan synkkää, ikävää, kylmää ja pimeää uutta vuotta Vladimir Putinille. Olkoon tämä hänen viimeisensä.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Hyvää uutta vuotta jokaiselle. Vuodesta 2023 ei jää paljoa hyvää sanottavaa. Faija lähti yläkertaan elokuun lopussa. Koira poistui myös paremmille niityille kesällä. Raskas oli vuosi mutta jotenkin sitä vain kahlattiin läpi. Vuodelle 2024 tiedossa ainakin maaliskuussa reissua johonkin lämpöiseen. Tammikuussa on myös varattuna tatuoinnille muutama tunti. No sen enempää höpisemättä. Hyvää uutta vuotta kaikille jatkoajan lukijoille. Olette kaikki tärkeitä ja muistakaa se.
Ugh
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
2023 juoksin puolimaratonin 1.54, anoppi kuoli ja itse sain sydänkohtauksen (en päässyt anopin hautajaisiin). Ja vielä viime tunneilla lohkesi hammas. Ensi vuosi sitten parempi (no tuskin puolimaratonilla).

Hyvää Uutta Vuotta Teille kaikille palstamielikuvitusystävilleni!
 

MegaForce

Jäsen
Monet heittävät ilmaan sanonnan "New Year, new me," mutta rehellisesti, itse hieman vierastan ajatusta, sillä usein lupaukset jäävät lyhyiksi. Sen sijaan, pohdin kolmea merkittävää kysymystä, jotka moni nykyajan ihminen mielessään käy läpi.

Kuka minä olen?

Ksymys kätkee sisäänsä henkilökohtaisen kasvun ja itsensä ymmärtämisen matkan. Ehkäpä tulevana vuonna voimme olla armollisempia itsellemme ja antaa tilaa olla sellainen kuin olemme, löytäen voimaa omasta ainutlaatuisuudestamme.

Mihin olen menossa?

Tulevaisuuden suunnitelmat voivat olla epävarmoja, mutta ehkäpä juuri siinä piilee jännitys. Olipa matkamme sitten selvillä tai vasta hahmottumassa, toivon sinulle rohkeutta ja viisautta ottaa askel eteenpäin ja nauttia matkasta.

Rakastetaanko minua?

Tämä kysymys heijastaa syvää tarvetta yhteydelle ja rakkaudelle. Toivon, että vuosi 2024 tuo mukanaan syvempää ymmärrystä omasta arvostamisestasi ja että löydät rakkautta ympärilläsi, olipa se sitten ystävien, perheen tai itsesi antama

Toivotan onnellista uutta vuotta 2024.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vuosi vaihtuu, minä en.

En juhli tätä yhtään mitenkään. Raketteja taidan katsoa lähinnä ikkunasta ja siihen riittänee muutama minuutti. Tällä kertaa ei tullut edes syötyä nakkeja ja perunasalaattia. Sen sijaan väänsin iltaruoaksi englantilaista makkarapannukakkua, joka tunnetaan paremmin nimellä Toad in the hole. Siihen olisi sopinut kyllä kyytipojaksi bitter tai joku muu britti-ale, mutta tällä kertaa ruokajuomana toimi mustaherukkamehu. Sekin ajoi asiansa.

Tätä se on keski-ikä. Ihan kivaa näinkin. :)
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Lapset äidilleen 22:30. 00:00 oon naula päässä
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tä vitun Bessi tjsp. Joku vitun perusbiitti taustalle, joku keksinyt siihen taustalle vähän syntsaa ja sit joku siine puhuu/laulaa.
Kuunnelkaa mieluummin vaikka HC:ta!! Mieluiten rässiä!!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ostin muutama tunti sitten Alepasta tuollaisen kivan skumppapullon, jossa on sen verta pienet prosentit, että sitä saa ruokakaupassa myydä. Kyllähän uutena vuotena pitää kuohuvaa olla ja kun en eilen tajunnut Alkossa käydä, niin näillä mennään.

Vuosi 2023 piti sisällään Pelicansin unohtumattoman hopeakevään, historian ensimmäisen Helsinki Techfestin, jossa pääsin näkemään Oceans Ate Alaskan ja Atlasin livenä. Oli mahtava keikka! Syksyllä pääsin työvoimakoulutukseen, jonka kautta olen tälläkin hetkellä työharjoittelussa ruokakaupassa.

Vuodelta 2024 toivon vakituista työsuhdetta tuonne, uusia upeita keikkoja sekä viihtyisää Tuska festivaalia ja no, tyttöystävä kelpaisi pitkän odotuksen jälkeen! 2024, minä olen valmis!

Hyvää uutta vuotta Jatkoaika!
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Hyvää uutta vuotta 2024!
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Hyvää uutta vuotta 2024 palstatovereille!

Vuodesta 2023 ei paljon positiivista jäänyt käteen, vaikka hetkittäin näyttikin jo lupaavalta, esim. silloin kun pääsin täydennyskoulutukseen., mutta kaikki ei mennykään sitten kuin Strömsössä. Eikä tuo kannattamani Liigaorganisaatiokaan tuottanut päättyneen vuoden aikana mitään muuta minulle kuin hermojen menettämistä ja muuta vastaavaa "mukavaa" (lue: vitutusta).

Alkavan vuoden 2024 kohokohta, tai yksi niistä, on viikkoa ennen Juhannusta, kun pääsen toivottavasti toteuttamaan viimeinkin pitkäaikaisen unelmani olla kilpailijana mukana Jukolan Viestissä. Tähän mennessä on 39. kertaa tullut oltua paikan päällä seuraamassa viestiä katsojan roolissa.

Edit. Ja tänä vuonna tulee kuluneeksi 20 vuotta siitä kun kohtalo vei minut samaan työpaikkaan erään ihastuttavan naisen kanssa. Ja hänestä tuli yksi parhaimmista ystävistäni, vaikka olemme luonteeltamme kuin yö ja päivä. Ja vaikka näemmekin, välimatkasta johtuen, vain muutamia kertoja vuodessa, niin juttu jatkuu kuin ei koskaan olisi erossa oltukaan.
 
Viimeksi muokattu:

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Nyt on koko maailma siirtynyt vuoden 2024 puolelle, kun vuosi vaihtui hetki sitten Baker Islandin asumattomalla atollilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös