Itse olen erittäin tyytyväinen tähän nimeen. Hänellä on kokemusta useista NHL -organisaatioista ja hän on työskennellyt useiden eri huippuvalmentajien kanssa.
Mua vähän kummastuttaa nämä joidenkin kirjoittajien puheet Baxterin viimeisistä neljästä vuodesta "muissa hommissa". Eihän se välttämättä tarkoita että hän olisi yhtään sen vähempää tietoinen tämän päivän kiekkoilusta, vaikkakaan ei olisi ollut minkään joukkueen valmentaja. Taisihan esim Erkkakin olla monta vuotta liiton vai missälie hommissa ennen Hifkiin tuloa, ja varmasti muitakin esimerkkejä löytyisi todella paljon. Itseasiassa suurin osa täällä keskustelupalstalla esitetyistä nimistä, Summanen yms, ei ole valmentanut viime aikoina.
Tästä herrasta en sen tarkemmin tiedä, mutta paperilla uskomattoman kova hankinta sm-liigaan, varmastikkin yksi parhaimmista ikinä. Tuntuu lähes uskomattomalta ajatukselta, että mies joka on valmentanut 11 vuotta NHL.ssä, ja jolla on kokemusta neljästä eri NHL organisaatiosta (+farmijoukkueet), valmentaa nyt Hifkiä.
Lisäksi mieltäni lämmittää erittäin paljon nämä kirjoitukset, että hän olisi tiennyt Hifkistä yllättävänkin paljon jo etukäteen.