Makkonen kelpaisi kyllä minulle, kunhan hintalappu ei ole taivaita hipova. Maksaakohan Frölunda osan palkasta loppukauden osalta jos ulostaa "Big Makkin"? Joka tapauksessa, tässä vaiheessa kautta ei palkkapyyntö voi mitenkään olla sama kuin kauden alla.
Lehterää taas en kaipaa JYPiin, varsinkaan tuohon hintaan. Jorista on jotenkin jäänyt persoonana huono vaikutelma, voin toki olla väärässä kun en miestä henk.kohtaisesti tunne. Millään diivalla ei kuitenkaan varmasti ole asiaa RD:n joukkueeseen eli jos mies hurrikaanipaitaan tulee niin asenteen on oltava kunnossa.
Olemme näköjään aivan eri kelkassa! =) En toki Lehterää tunne. Mutta sen vaikutelman minkä hänestä olen saanut, on muotoutunut kaukalon sisäpuolella hankituilla näytöillä. Nopeimmat voivat vilkaista vaikka liigan pistepörssiä.
Kyllä näistä vaihtoehdoista paljon ennemmin Lehterä hintalapulla 350k, kuin Makkonen 200k. En pidä missään tapauksessa Makkosta sen tason pelaajana, mitä Lehterä on, ei lähellekään. Kyllä JYPin kannattaisi panostaa nimenomaan tuohon Lehterän hankintaan. Pari-kolme kautta Jyväskylässä ja siitä sitten KHL/NHL osoitteeksi, ja eiku pelaamaan. Sittenhän Immonen jo tuleekin takaisin. =)
Lehterä on Tapparassa ollut kärkimiehiä kahden kauden ajan. Kaksi täyttä kautta liigaa ja molemmilla yli 40 pistettä! Lisäksi kehityssuunta on jyrkästi ylöspäin. Eli päin vastoin kuin Makkosella. Lehterän diivailu ilmiöistä ei itsellä ole mitään tietoa, mutta luulen että turhat jutut karisevat pois RD:n valmennuksessa.
Makkosesta on jäänyt kuva, että kaveri on ns "one hit wonder". Yksi hyvä kausi ja sittten ulkomaille. Tämä kuva senkun vahvistuu, kun on seurannut miten kaveri siirtynyt tämän kauden aikana seurasta toiseen. Toki voi olla että sopivaa roolia vaan ei ole löytynyt. Onhan nuo taakse jääneet seurat niin kovia, ettei sieltä ihan noin vain ykkössentterin paikkaa napata. Mutta toivottavasti emme näe Makkosta JYP paidassa.
Mutta joka tapauksessa, ei Makkosta JYPiin. Eli huhuissa, ei jatkoon. Lehterä sen sijaan; helposti jatkoon! Lehterän haluaisin nähdä JYP paidassa! Esimerkiksi 2 vuoden sopimuksella!