MarkusMaggot
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaljaliigalaiset
Ilmeisesti kaikkia pieniä yksityiskohtia ei saatu sovittua. Kuulemieni äänten mukaan ainoastaan sentteri puuttui. Ei jäänyt uuden sopimuspelaajan julkistaminen siis paljosta kiinni.
HMTT:n uutisia, JYPiin oli tulossa sentteri jonka nimikirjaimet on löytyy väliltä A - Ö, käteen jäi kuitenkin pelimies jonka nimikirjaimet on EK - Ei Ketään.
PS. Mailapussi nähty Synergia-areenalla, pussissa luki Joe Sakic.
Heh, no onhan tässä vielä aikaa jäljellä...siis mahdolliselle hankinalle, ei tälle päivälle. Kieltämättä olisi kiva saada jotain täsmennystä tuohon huhuun, kun kerta tuo maaginen päivämääräkin on saavutettu. On tässä vielä viikkoakin jäljellä, saati sitten tätä kuukautta.
Onko joku joskus uskonut täällä ilmoitettuihin päivämääriin tai jopa pelaajasiirtoihin?
Ehkä Seppänen ei osaa valita Perrinin ja Kapasen väliltä? Kauheaa jahkailua, heittäisi vaikka kolikolla. Jäljelle jäänyt sitten Jokereihin, kiitos.Missäs se JYPin uusi pelimies on?
Tämä foorumi on tähän saakka ollut aika luotettava. Siihen on sisältynyt, että tietoisesti bullshittiä huhuillut kirjoittaja on saanut sanktioita niskaansa. Ehkäpä tämäkin tapaus tutkitaan...Onko joku joskus uskonut täällä ilmoitettuihin päivämääriin tai jopa pelaajasiirtoihin?
Tämä foorumi on tähän saakka ollut aika luotettava.
Minusta olisi kyllä mukava kuulla (/lukea), että oliko JYPillä mitään yritystä hankkia sentteriä vai oliko koko homma vain muutaman nimimerkin (esim. Royal-E) omassa päässään kehitelty ajatus?
Tosin, luottamuksen tällaisella keskustelupalstalla menettää vain kerran. Toista mahdollisuutta ei tule.
Ai että on ok, jos heittää legendaa? Miksi ihmeessä minun tai kenen tahansa muun pitäisi miettiä huhun tai väitetyn uutisen kohdalla, että onkohan tämä totta? En toki edelleenkään tiedä, oliko Royal-E:llä tai Bossella oikeata tietoa, pettikö lähde vai sikailiko hän muiden kustannuksella.No, jätettäköön leimakirveet ja muitten arvosteleminen sikseen. Terve järki kyllä aika nopeasti kuittaa eron huhun ja "huhun" välillä...
jopa kahta jos Hytönen on pidempääkin poissa.
J-P Hytönen on aivan riittävän hyvä ykkössentteri ja Vänttinen voittaa aloitukset 100-0.
En väitä että olisiko noilla huhuilla vahvaa pohjaa vai ei, muttta hyvinkin on mahdollista että joku kova nimi on ollut lähellä tulla, mutta sitten lopulta papereihin ei ole nimiä pistetty eli sineettiä vaille on ollut, mutta lopulta homma mennyt jäihin. .
Juuri näin. Minun mielestä on ainakin aika käsittämätön tapa, että jos sattuu kuulemaan jonkun huhun ja se ei satukaan toteutumaan niin paskaa alkaa satamaan täällä nähtävästi niskaan. Minä kuulin asiasta erään junnulätkäturnauksen kautta, jossa oli ollut JYPin henkilökuntaa paikalla.Hei,
Mielestäni yhdenkään huhuilijan ei tarvitse pakoilla. Tulkaa esille ja kertokaa tarinanne. Muistetaan, että eihän me aidosti tiedetä mitä on neuvoteltu ja miten neuvottelut ovat sujuneet.
Koska emme tiedä mitä on taustalla, ei kannata tuomita jos ei tiedä kaikkea, mitä asiaan liittyy.
Juuri näin. Minun mielestä on ainakin aika käsittämätön tapa, että jos sattuu kuulemaan jonkun huhun ja se ei satukaan toteutumaan niin paskaa alkaa satamaan täällä nähtävästi niskaan. Minä kuulin asiasta erään junnulätkäturnauksen kautta, jossa oli ollut JYPin henkilökuntaa paikalla.
Mutta kaikille siis tosiaan vinkkinä, että eiköhän pidetä kaikki mahdolliset huhut omana tietonamme, jos ei ole tarjota kehystettyä sopimuspaperia huhun tueksi.