Näin varmaan on aateltu, mutta miksikös nämä muut joukkueet, joiden katsomot ovat luokkaa 4000-5000(kiinnostavammat matsit) pystyvät tekemään aika rohkeita kiinnityksiä. Jos tänä vuonna maksettiin velkaa rutkasti pois, kait sitä rahaa voisi vähän investoida tulevaisuuteenkin. Vai onko visiona kahden vuoden päästä velaton joukkue, jossa ei ole "pelaajia". Eikä yleisöä käy. Kun Tami vähän aikaa huseeraa velkarahalla TuTon perässä, voi se saada kiinnostavampaa aikaiseksi Turun kiekossa(älä lue pysyvää!)
Niin, no tämä ihan omaa ajatusta, mutta esimerkiksi Tuto tulee todennäköisesti saamaan muutaman vuoden sisällä ihan hyvän rosterin kasaan ja myöskin rahaa. Miksi? Koska Tami nyt vaan on "mediaseksikäs" persoona. Mitä Tami sitten tekeekin, niin se lukee iltalehdessä. Mitä taas Hietarinta tekee, ketään ei kiinnosta.
Oikeassa olet varmasti tuon pysyvyyden suhteen, mutta media mun mielestä vaikuttaa aika paljon joukkueen näkyvyyteen ja kun on näkyvyyttä on huomattavasti paremman mahdollisuudet saada rahaa.
Jos tepsi palkkaa jonkun kovan äijän, niin siitä on muutama rivi tekstiä lehden reunassa. Kun Tami pitää lehdistötilaisuuden ihan vaan siitä, että "mä olen nyt täällä", niin se esitetään kaikissa suomalaisissa medioissa.
Ja ihan vaan sivuhuomautuksena, että en todellakaan ole mikään Tuton mies tai Tami-fani.
Sitten taas pienemmät paikkakunnat, kuten Hämeenlinna, niin näissä paikoissa se oman kaupungin joukkue on vaan niin yhteinen asia, että sitä kannatetaan ja sitä tuetaan.
Tepsiltä varmasti sponsorirahoja puuttuu senkin takia, että Turussa on hemmetisti vaihtoehtoja mihin tai mitä sponsoroidaan.
Esimerkiksi taas Hämeenlinnassa on HPK eikä muuta.