Viestin lähetti hörkkö
Palttiarallaa 12 päivää jääkiekon SM-liigan alkuun. Kysymys kuuluukin, että millä intensiteetillä sinä odotat liigan alkua?
Hyvä kysymys. Itse en odota malttamattomasti liigan alkua. Jo useamman kauden ajan olen havainnut koko ajan vähenenevää kiinnostusta SM-liigaa kohtaan. En oikein tiedä mistä tämä johtuu, mutta näin on vain päässyt käymään. Toki olen kiinnostunut meidän (HIFK) uusista vahvistuksista ja joukkueesta muutenkin, mutta en jaksa/viitsi heistä tänne mitään kirjoittaa. Muutenkin on kynnys noussut tosi korkeaksi tänne kirjoittamisen johdosta, koska minusta tuntuu, ettei minulla ole yksinkertaisesti enää mitään sanottavaa täällä. Käyn silti täällä miltei päivittäin lukemassa tuoreimmat uutiset, mutta siihen se sitten jääkin.
HIFK-Tappara-ottelun käyn silti katsomassa, mutta luulen silti, että käynnit hallilla ovat yhä vähenemään päin. Vietän nykyisin todella paljon aikaa perheeni kanssa, ja kun perhe-elämä kukoistaa, niin siihen haluaa myös panostaa kybällä. Ehkä tässä onkin yksi syy siihen, että kiinnostus jääkiekkoa kohtaan on vähentynyt. Joukkuettani en silti koskaan jätä, sillä HIFK on kuin osa perhettä, kaikkine vikoineenkin.
Lets Play Hockey!!!
PS. Toi mun nimimerkkikin on täysin perseestä. Kuinka ihmeessä olenkin keksinyt noin tyhmän nickin itselleni.
Aikoinaan muuten ajattelin Urmas-nimimerkkiä, mutta silloin en osannut vielä kirjoittaa. ;o)