Itselläni on kyseinen puhelin ollut vajaan viikon verran. Oikein pätevältä luurilta on tähän mennessä vaikuttanut kaikin puolin, eikä ongelmia ole ollut. Näyttö on kirkas ja käyttis selkeä. Kamera on jopa yllättävän hyvä, kunhan vain valoa on tarpeeksi. Mp3-soittimestakaan ei juuri valittamista löydy. Jos jotain huonoa noin ylipäänsä hakee, niin kuulokeliitäntä on samsungin oma ja saadakseen puhelimeen omat kuulokkeet, täytyy tilata adapteri jostain Kiinasta. Lisäkustannuksia tulee sitten muutamankympin verran muistikortin muodossa. Puhelimeen ei käy perinteinen sd-kortti, vaan pienempi malli, sd-micro.tutzba kirjoitti:Kenelläkään kokemuksia Samsung X700 -puhelimesta?
Cmprs kirjoitti:Kyllä tällä varmasti mukavasti pärjäilee siihen asti, kun 3G:stä alkaa oikeasti olemaan jotain hyötyä ja sitä tukevat puhelimet kehittyvät vielä jonkun aikaa.
Jack Ace kirjoitti:Itse olen niitä puhelimenomistajia, jotka haluavat yksinkertaisuutta. Ei kameraa, ei mp3-soitinta, ei radiota. Kuitenkin haluan, että puhelin on tyylikäs ja nykyaikainen. Ja koska tuo läppäpuhelin-villitys on saanut myös minut koukkuun, niin kävin hakemassa itselleni Nokia 6060:n. Oon ollu muutaman päivän testailun jälkeen tosi tyytyväinen. Puhuminen tuntuu vielä oudolle, kun ei ole mitään halkoa, jota painaa korvaa vasten.
RedRave kirjoitti:Lähdin tuossa muutama kuukausi sitten vaihtamaan Nokialaistani uudempaan, ja Elisan kytkykauppaan mentiin mukaan. Itse en kyllä löydä mitään vikaa paketista, ja puhelinlaskukin on laskenut "normaalista". Valitsemastani Nokian 6680:n löytyy aikalailla kaikki: Kamerat, soittimet netti ja kaikki muu tärkeä. "Säästää" siinäkin kun kaikki taustat ja soittoäänet voi tehdä omalla koneella, kätevästi siirtää bluetooht:lla puhelimeen. Joku aika sitten tuli oikein, tietotekniikanhuipentuma, kun asensin kaverin avustuksella jmIrc-ohjelman. Nyt voi sitten "Irckata" vaikka mökin p-huusissa, jos siltä sattuu tuntumaan. Tosin uskallan arvata, että todellinen tehokäyttö alkaa vasta kun koulut jatkuvat.
Tulppu kirjoitti:6170 on sensijaan täysi susi. Ongelmat alkoivat jo ostettaessa - tilasin ja maksoin sen verkkokauppaan ja sen jälkeen sitä saikin odotella muistaakseni ainakin pari kuukautta. Kun viimein sain tuon kauan odotetun uutuuden käteeni, tuntui se ensin ihan mukavalta puhelimelta, mutta sitten alkoi ärsyttää. Ääni tuntuu tulevan kuin seinän takaa, (juu osaan säätää voimakkuutta) näytöt (joista varsinkin pikkunäyttö on täysin turha eivätkä väritkään näy oikein) reistailevat, ja teräs (hahhah!) kuoret hankaavat ikävästi korvaa, tosin tähän olen jo tottunut joten ei haittaa.
varjo kirjoitti:Miten sinä onnistut raapimaan korvaasi teräskuorilla, kun kuoret ovat puhelimen ulkopinnoilla ja puhuessahan pidät puhelimen sisäpintaa korvaasi vasten.
Troy kirjoitti:Tulppu on vain pitänyt puhelinta väärinpäin korvallaan.
Hazardipakki kirjoitti:Jos tilaa mp3-soittoäänen sitä tukevaan puhelimeen, toimiiko soittoäänenä koko 3-4-minuuttinen kappale, vai onko siinä vain alkutahdit / tuttu kertosäe?
harmonica kirjoitti:oon ehkä vähän tyhmä, mut selittäkää, miks se j300i (http://www.puhelinvertailu.com/index.php?p1=j300&p2=&p3=), maksaa suunnilleen joka paikassa jotain 400e.
Hazardipakki kirjoitti:Jos tilaa mp3-soittoäänen sitä tukevaan puhelimeen, toimiiko soittoäänenä koko 3-4-minuuttinen kappale, vai onko siinä vain alkutahdit / tuttu kertosäe?
Trenchtown kirjoitti:I tuon läpän mekanismi sanoi soppimuksensa irti, takuuna sitä ei korjata, joten antaa olla.
harmonica kirjoitti:oon ehkä vähän tyhmä, mut selittäkää, miks se j300i (http://www.puhelinvertailu.com/index.php?p1=j300&p2=&p3=), maksaa suunnilleen joka paikassa jotain 400e.
InSideHockey kirjoitti:Saisikohan jostain liikkeestä (Helsinki) tänään käteen Nokia 7710:n? En ainakaan nettiä selailemalla löydä.
Oma 7710 sai viikonloppuna ilmeisesti kosteutta sillä taustavalot eivät pala. Kävin läpi kaikki mahdolliset korvaajat mutta tulin siihen tulokseen etten halua vaihtaa mallia vaan otan uuden 7710:n.
sanotaanko että tuottamuksellinen vahinko, tiputin puhelimen katuun. Luvattoman helposti se hajosi, mutta minkäs teet...Karzan kirjoitti:Miksei korjata?