Onko kenelläkään pidempiaikaista käyttökokemusta LG G3 puhelimesta? Netistä olen lukenut testiraportit, mutta lisätietoa kaipaisin ns. numeroiden takaa, eli käytettävyydestä ja pidempiaikaisesta käytöstä? Onko puhelin ollut ns rahan arvoinen ostos myös alkuhuuman jälkeen
iPhone 5S nyt vuoden käyttäneenä olen ollut tyytyväinen puhelimen helppokäytöisyyteen ja siitä en haluaisi paljoa tinkiä. Android puhelinten kohdalla pelottaa, ehkä aiheettomasti, että sitä joutuu säätämään puoli vuotta ennenkuin puhelin on toimiva. OK, vähän liioitellen, mutta kuitenkin...?
Uuden puhelimen hankkiminen tulee ajankohtaiseksi, koska olen lopen kyllästynyt nykyisen puhelimen pieneen näyttöön, varsinkin nettikäytössä (yllättäen sillekin on tarvetta reissun päällä ollessa...) sekä siihen, että mun nakkisormilla kirjoitusvirheiden määrä on kasvanut huomattavasti, kun ei vaan tahdo osua oikeisiin kirjaimiin pienellä näytöllä... Lapset myös pakottivat käyttöönottamaan Whatsappin (joka on kyllä ihan kätevä sovellus) joten tekstien naputtelun määrä on kasvanut entisestään.
iPhone 6+ olisi tietty mahdollisuus, mutta jotenkin 700 euroa laittaa puhelimeen tuntuu jo jotenkin järjettömältä summalta, varsinkin jos lähes yhtä hyvän (esim tuo LG G3..) saa alle 400 euron.
Toki myös muita älypuhelimia saa suositella, Sony... kaveri on tyytyväinen Lumia 1520 malliin.. Tai sitten odotan jokusen kuukauden, että tuon 6+ hinta tippuu johonkin järjelliseen summaan, kuten 500 euroon, jollooin hankin sen!
Itse vaihdoin n. kuukausi takaperin Iphone 4:n Sony Xperia z1:seen. Iso 5" näyttö, hyvä kamera, 3000mah akku joka kestää, ja vedenkestävä kaiken muun lisäksi. Ei voi kun suositella, vaikka mallista on jo tullut z3 ulos. Meikäläisen käytössä (viaplay, youtube, kuvaus, sports tracker, spotify ja netti) toimii kyllä paremmin kuin ajatus.
Miinukset lähinnä kömpelöstä näytönlukitusnäppäimen sijainnista. Muuten kyllä loistava luuri ollut.
Edit: olitkin jo luuron hommannut, mutta kätetään susoistukset ennalleen :)
Viimeksi muokattu: