Mulla ollut LG G3 nyt reilun kuukauden käytössä ja täytyy kyllä sanoa että on aivan mahtava puhelin. 5.5 tuuman QuadHD Näyttö on kyllä uskomattoman tarkka. Kamera on myös ollut erittäin positiivinen yllätys.Alkaa nykyinen Galaxy S3 olla sen verran takkuisen oloinen että kännykän vaihto on tässä edessä. Akkukin alkaa olemaan aika kehno, hyvä että enää yhtä päivää menee ilman latausta...
LG G3 32gb on ollut tässä ykkösvaihtoehtona. Myös HTC One (M8) myös ollut harkinnassa, mutta LG taitaa kuitenkin olla oma valinta. Ei vain ole yhdessäkään liikkeessä ollut räpellettävänä tuota mallia, tänään DNA:n, Elisan ja Soneran paikat kiertelin kaupungilla ollessani.
Liekköhän kellään oleman omakohtaista kokemusta luurista?
Puhelimen koko on myös minun mielestä just hyvä. Ei liian iso, enkä kyllä tämän kuukauden jälkeen enää pienempään vaihtais. Näytöstä vielä sen verran että oikeen mukava katsoa lätkää tän kokoiselta näytöltä. (Pari matsia tullut katseltua)
LG ei ole hirveästi omaa tauhkaa laittanut androidin päälle, joten custom rommia ei oo tullu asenneltua. 2 kertaa tullut OTA päivitys nyt kuukauden sisään, joissa ollut jotain bugien korjauksia. Akku kesto on mun mielestä hyvällä mallilla + hyvä homma että tässä on vaihdettava akku.
Suosittelen!