Huudellaanpa hieman vieraisiin pöytiin.
Minusta tuo Pakkiparin väsäämä tifo Perrinistä on komea. Tuollainen toimisi varmasti hiton hyvin jo sellaisena kaksikeppinä, vai miksikä niitä kutsutaankaan (voisi toki olla nykyisiä isompi ja miksi ei ihan kunnon lakana). Minä vielä lisäisin siihen Ekin sydämen kohdalle "hurrikaanisydämen" punasella (eli se, missä on kaksi JYP-logoa kietoutunu yhteen).
Sitten toinen juttu. Olisihan se komeeta, jos ensimmäisessä (koti) playoff-pelissä olisi joku isompi päiden yli vedettävä lakana puna-musta-valko värityksellä ja idealla esim. "päätyyn asti" A-puolen seisomakatsomossa. Sellainen, mitä voisi käyttää koko poffien ajan huoletta.
Rahoituksesta näihin kyllä heittäisin palloa JYP Fan Clubin suuntaan.
"edistää ja kehittää fanikulttuuria"
"kerää JYPin fanit yhteen ja moninkertaistaa voimansa".
Enkä nyt tarkoita, että FC maksaisi tifoja ja lakanoita itse kokonaan, vaan marssisi hyvän idean kanssa Tynin puheille ja sieltä hakisi sponsoria (joko JYP tai joku nykyinen sponsori). Voisin kuvitella, että Valtra voisi olla hyvinkin innokas antamaan muutaman pennin tuolle Pakkiparin ideoimalle Perrin-tifolle.
Kiirehän näitten kanssa tulisi, mutta kannattaa yrittää. Ainakin minulla on ikävä sitä JYP-logolla varustettua päänylilakanaa, mikä vuosia sitten seisomokatsomossa heilui.