Uusi epävirallinen huutosakki!

  • 34 457
  • 142

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
No perskule. Sellaisia jamppoja ja jampattaria sinne vaan jotka haluaa huutaa mukana. Saatais se toinen puolikin enemmän mukaan luomaan tunnelmaa. Se ei voi olla huono juttu ollenkaan. Silleen jämäkästi ja ryhdikkäästi vaan mukaan kannattamaan sekä pitämään kepeistä kiinni (ei vieruskaverin).
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Jos 2-keppisille löytyy halukkaita pitäjiä niin tulkaa rohkeasti pyytämään. Lisäkäsille voisi olla tarvetta. :) Tulkaapa siihen a-puolen seisomaktsomoon rohkeasti huutelemaan ja kyselemään.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Jos 2-keppisille löytyy halukkaita pitäjiä niin tulkaa rohkeasti pyytämään. Lisäkäsille voisi olla tarvetta. :) Tulkaapa siihen a-puolen seisomaktsomoon rohkeasti huutelemaan ja kyselemään.

Mitä mitä, Jyväskylässä kakskeppisiä? :D Haluan nähdä välittömästi kuvia näistä.

Hienoa jos sinnekin alkaa (vihdoin) syntyä jonkinlaista organisoidumpaa kannattajameinikiä.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Juu on noita 7 yhteensä. Dekolle siis tiedoksi. :) Ja jos haluat tarkempia kuvia niin voin lätkiä illalla myöhemmin kuvia.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Kyseltiin niiden keppien kuvia.
No tässä on nämä seitsemän nyt sitten...

Vuosiluku
Kallo
Karhukopla (jotain ryppyjä näköjään...)
Haukkari
Jonne
Logo
Ukkometso

Siinäpä nuo keppiset. Noiden lisäksi on sitten mm. se uusi miehekäs lippu 3x2m.

PS. Kuvien laatu nyt ei todella päätä huimaa kun applen paskalla kännykkäkameralla kuvattu...


Edit: Tässä vielä muutama keppi käytössä JYP-Jokerit -ottelusta.
 
Viimeksi muokattu:

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Ihan omin kätösinkö olette tehneet? Jos, niin aika tyylikkään näköistä jälkeä on.
Jep, ihan omin kätösin. Jos tehään niin tehään kunnolla ja huolella. :)
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Jep, ihan omin kätösin. Jos tehään niin tehään kunnolla ja huolella. :)
Ja vähän tuurilla myös. Jos totta puhutaan niin minä ainakin olen pirun ylpeä tuosta. Vielä kun saataisiin vanhoista se "Hurrikaanivaara" tuohon kimppakivaan niin Marco Bjurströmkin sanoisi "Nami nami!".
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Ja vähän tuurilla myös. Jos totta puhutaan niin minä ainakin olen pirun ylpeä tuosta. Vielä kun saataisiin vanhoista se "Hurrikaanivaara" tuohon kimppakivaan niin Marco Bjurströmkin sanoisi "Nami nami!".

Tuo Hurrikaanivaara on niin rankka Hirvivaara-kopio, etten kyllä pidä sitä juuri minään. Pitäköön Happee sen, eikä varastella niitä ideoita. Jätän toki pienen mahdollisuuden siihen, että se on ollut käytössä ensin JYPin peleissä, mutta kyllä minä olen sen Hirvivaaran nähnyt Happeen pelissä ennemmin, kuin Hurrikaanivaaran JYPin peleissä.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tuo Hurrikaanivaara on niin rankka Hirvivaara-kopio, etten kyllä pidä sitä juuri minään. Pitäköön Happee sen, eikä varastella niitä ideoita. Jätän toki pienen mahdollisuuden siihen, että se on ollut käytössä ensin JYPin peleissä, mutta kyllä minä olen sen Hirvivaaran nähnyt Happeen pelissä ennemmin, kuin Hurrikaanivaaran JYPin peleissä.
Itse en ole Happeen peleissä käynyt niin ei ole ollut mitään hajua tuosta. Hurrikaanivaara otettiin käyttöön muistaakseni viime kauden alussa ellei jopa aiemminkin. Nyt en valitettavasti tarkalleen muista milloin tuo tuli mukaan kuvioihin.
 

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
Itse en ole Happeen peleissä käynyt niin ei ole ollut mitään hajua tuosta. Hurrikaanivaara otettiin käyttöön muistaakseni viime kauden alussa ellei jopa aiemminkin. Nyt en valitettavasti tarkalleen muista milloin tuo tuli mukaan kuvioihin.
Hurrikaanivaara on kauden 2008-09 tai 2009-10 peruja. Sen innoittajinahan toimivat herrat Louhivaara, Malmivaara, Vaarasuo & Välivaara, joista Vaarasuo mestaruuskauden jälkeen Jukureihin, minkä vuoksi olisin kauden 2008-09 kannalla. Happeen hirvivaarasta ei ole minullakaan mitään käsitystä, koska en ole peleissä käynyt. Samoin Heikki Kesän mainitsemasta Paakkolanvaarastakaan ei minulla ole tietoa.
 
Viimeksi muokattu:

Mickke

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täältä iso peukku, hienolta näyttää!

Tästä fanitoiminnan kehittämisestähän on jo vuosien ajan käyty keskustelua. Hienoa nähdä että joku henkilö/ryhmä on jaksanut nähdä vaivaa ja muuttanut sanat teoiksi.

Se äänen saaminen halliin on sitten tosiaan se seuraava asia. Uskon kuitenkin näiden jo saavutettujen kehitysaskeleiden toimivan hyvänä pohjana tälle projektille. Pitäisikö Jyväskyläänkin saada "capo" ohjaamaan kannustustoimintaa otteluiden aikana? Millaisia ehdotuksia arvon palstaveljiltä löytyy?
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuo Karhukopla-lippu on hienoin lippu mitä olen koskaan nähnyt. Thumbs up.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Se hurrikaanivaara on melkoisen vanha ja tilattu samaan aikaan sen kamikazelipun kanssa mikä joissain peleissä on liehunutkin... pakkipari voi muistaa tämän casen paremmin?

JYP FC sen kuitenkin on tilannut, sen muistan.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Se hurrikaanivaara on melkoisen vanha ja tilattu samaan aikaan sen kamikazelipun kanssa mikä joissain peleissä on liehunutkin... pakkipari voi muistaa tämän casen paremmin?

JYP FC sen kuitenkin on tilannut, sen muistan.

Niinpäs olikin joo. Vuonna 2008 tai 2007 se tilattiin. Ei millään tahdo muistaa kaikkea taaskaan. Hurrikaanivaara on kuitenkin minun suunnittelema mutta se tosiaan teetettiin, sitä ei itse tehty suunnittelua enempää. Ja sanottakoon nyt sekin että JYP FC:n hallituksen jäsenet ovat noiden uusien lippujen ja kaksikeppisten taustapiruina.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Ja sanottakoon nyt sekin että JYP FC:n hallituksen jäsenet ovat noiden uusien lippujen ja kaksikeppisten taustapiruina.
Sillä ei ole mitään väliä kenen tekemiä nuo loppupeleissä on. Vaikka kuinka ollaan FC:n hallituksen jäseniä (2/4 tekijästä) ei lipuista tai kepeistä ole tulossa FC:n omaisuutta.
----
Edelleen tarvitaan lisää innokkaita kannatuskulttuurin kehittäjiä ja apukäsiä keppien pitoon etc. etc... Tavoitteena saada uusia huutoja ja juttuja halliin!
 

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos nyt käy niin että Perrinin ura JYPssä loppuu tähän kauteen jatkoaikalaisten vaatimuksesta huolimatta, niin siinä olisi minusta kunnon tifon paikka kiitokseksi Ekille. Kyselen näin alustavasti olisiko hommalle kannatusta ja tekijöitä. Muissakin kaupungeissa on vastaavia nähty ja jos niin ikävästi käy että Perrinin tie vie muualle, niin lähtisi varmaan paremmalla mielellä jos saisi kunnon jäähyväiset faneilta.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Minä oon mukana, ofkoos!
 

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä oon mukana, ofkoos!

Hep. Täällä myös ollaan valmiina.
Tässä on tosin pari onglemaa. Ilmoitus Perrinin jatkosta pitäisi tulla noin kahden viikon sisällä jotta tämä kannattaisi tehdä. Koska materiaalien hommaaminen, suunnittelu ja valmistus vie jonkun aikaa. Oletetaan että JYP pääsee suoraan pudotuspeleihin, niin silloin eka sarja alkaisi 22.3 ja siitä viikon päähän pitäisi olla jo tifo valmiina.

Jos porukalle tulee mieleen vaikka joku Playoff tifo niin voidaan me sellainenkin valmistaa
 
Suosikkijoukkue
Arsenal
Tässä on tosin pari onglemaa. Ilmoitus Perrinin jatkosta pitäisi tulla noin kahden viikon sisällä jotta tämä kannattaisi tehdä. Koska materiaalien hommaaminen, suunnittelu ja valmistus vie jonkun aikaa. Oletetaan että JYP pääsee suoraan pudotuspeleihin, niin silloin eka sarja alkaisi 22.3 ja siitä viikon päähän pitäisi olla jo tifo valmiina.

Jos porukalle tulee mieleen vaikka joku Playoff tifo niin voidaan me sellainenkin valmistaa

Kuten arvaatte, minä olisin mieluummin mukana tifossa, jossa toivottaisiin Ericin jatkoa täällä...

Jos Seppäsen puheet pitävät paikkansa, kesken kevään pelien ei jatkoja neuvotella eikä varsinkaan tiedotella, joten tuo teidän deadline ei taida toteutua. Ainoa mahis olisi se, että jossakin maassa (toivottavasti ei Suomessa) joku joukkue tippuisi nyt pian kesälomille ja tiedottaisi ensi kauden joukkueen ykkössentterin nimeksi Perrin.
 

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuten arvaatte, minä olisin mieluummin mukana tifossa, jossa toivottaisiin Ericin jatkoa täällä...
Itse en halua lähteä painostamaan pelaajaa, vaikka tuskin se mitenkään vaikuttaisikaan. Eric puntaroi varmasti tällä hetkellä mikä on parhaaksi, toivotaan että se on JYP. Olet kyllä oikeassa siinä että tuskinpa tietoa tulee tässä ihan lähiaikoina.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Iso-Britannia vs Tanska
  • 8.00
  • 6.40
  • 1.26
Saksa vs Kazakstan
  • 1.25
  • 6.60
  • 8.00
Tshekki vs Itävalta
  • 1.12
  • 10.00
  • 12.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös