Uusi epävirallinen huutosakki!

  • 34 456
  • 142

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mielummin joku playoff-tifo, kuten Buffalo_1988 ehdottikin. Perrinin suunnitelmista ei kuitenkaan saada selvyyttä lähiviikkoina, joten "Kiitos Eki"-lakanasta tulisi sellainen mielikuva, ettei jatko ole edes mahdollista. Ja ei tuo painostuskaan mitään varmaan auta.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Ihan kiva, mutta tuollasta ei saa tehtyä varmaan kovin isona? Joku Thank you Eric, ja vaikka tehtyjen pisteiden määrä tai vuosiluvut.

Toivotaan että ei tarvitse tehdä jäähyväis tifoa. Playoffeihin voitaisiin kehitellä jotain.
Kyllähän siitä saa väännettyä isonkin. Eihän sen tarvitse olla kuin A4-kokoa ja piirtoheitin käytössä...
 

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Perrinin suunnitelmista ei kuitenkaan saada selvyyttä lähiviikkoina
Nyt kun luin tuon Perrinin haastattelun ja mietin asiaa uudestaan, niin ei se kiitos tifo olisi ihan älytön idea. Jos vaikka Perrin jatkaisikin JYPssä niin kyllä miehen muistaminen tässä vaiheessa olisi ihan kohdallaan. Ja jos päädyttäisiin koko joukkueelle osoitettuun tifoon, niin se hurrikaanivaara-merkki isona olisi mielestäni aika komea.

Sitten seuraavaan kysymykseen. Itselläni ei ole mitään kokemusta tifon valmistelusta. Pakkipari tuossa hieman valaisi asiaa ja ilmeisesti hänellä on jonkunlainen tietotaito. Eli onko meillä osaamista? Sitten rahoitus. Paljos tälläinen kustantaa ja mistä saadaan rahat projektiin? Itsekkin voin muutaman lantin heittää, mutta näin opiskelijana en voi kovin paljoa tukea rahallisesti.

Eli tähän Tifo juttuun ovat tällä hetkellä osallistumassa? Lisää ilmottautumisia otetaan vastaan.

Anselm Raato
Pakkipari
Buffalo_1988
 

Luikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Huudellaanpa hieman vieraisiin pöytiin.

Minusta tuo Pakkiparin väsäämä tifo Perrinistä on komea. Tuollainen toimisi varmasti hiton hyvin jo sellaisena kaksikeppinä, vai miksikä niitä kutsutaankaan (voisi toki olla nykyisiä isompi ja miksi ei ihan kunnon lakana). Minä vielä lisäisin siihen Ekin sydämen kohdalle "hurrikaanisydämen" punasella (eli se, missä on kaksi JYP-logoa kietoutunu yhteen).

Sitten toinen juttu. Olisihan se komeeta, jos ensimmäisessä (koti) playoff-pelissä olisi joku isompi päiden yli vedettävä lakana puna-musta-valko värityksellä ja idealla esim. "päätyyn asti" A-puolen seisomakatsomossa. Sellainen, mitä voisi käyttää koko poffien ajan huoletta.

Rahoituksesta näihin kyllä heittäisin palloa JYP Fan Clubin suuntaan.
"edistää ja kehittää fanikulttuuria"
"kerää JYPin fanit yhteen ja moninkertaistaa voimansa".
Enkä nyt tarkoita, että FC maksaisi tifoja ja lakanoita itse kokonaan, vaan marssisi hyvän idean kanssa Tynin puheille ja sieltä hakisi sponsoria (joko JYP tai joku nykyinen sponsori). Voisin kuvitella, että Valtra voisi olla hyvinkin innokas antamaan muutaman pennin tuolle Pakkiparin ideoimalle Perrin-tifolle.

Kiirehän näitten kanssa tulisi, mutta kannattaa yrittää. Ainakin minulla on ikävä sitä JYP-logolla varustettua päänylilakanaa, mikä vuosia sitten seisomokatsomossa heilui.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Laitetaan tännekin nyt tuo toinen versio minkä huvikseni kehitin palautteen ansiosta. Kyseessä on vain "raakaversio" eli vaatii viimeistelyä. Ja tälläinen se sitten on.

Tuosta tuo icon pois. On hemmetin sotkuisen näköinen eikä tule toimimaan kivasti lakanassa. (toisekseen Erkki ei suoraan ole mielestäni JYP-ikoni. Paras ulkkari mikä JYPissä on ollut, muttei ikoni.)

Ite olen vähän tekstin kannalla yleisesti pleijareita ajatellen. Tokihan tuommoisen Erkkinaaman voi tehdä myös erikseen, esim. siihen kakskeppiseen.
 

Marstio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Reginan Vangit, Traktorit, Suski
Minun parit centit aiheeseen. Siis eikös tässä nyt pitäisi ensin nyt saada ensinnäkin varmistus siitä että onko Eki lähdössä vai ei? Siis kiitoksen osoituksia voi aina tehdä, se on pelkkää plussaa. Itsekkin ehkä lähtisin lähestymään tuon "one more year"-kaavan kautta ja ikoni on myöskin mielestäni ehken liian voimakas, jopa harhaanjohtava titteli. No pääasia että jotain positiivista huomionosoittamista tapahtuu =)
 

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viime pelissä näkyi muuten lakana "eric one more year". Sitten ilman aasinsiltaa muuta asiaa. Tifosta ei näytä tulevan mitään? tai ainakin niin olen päätellyt kun keskustelu on hyytynyt paikoilleen. Jotain special juttua voisi kuitenkin Playoffeihin kehitellä ja kysyisinkin palstatovereiden mielipidettä asiaan.

1) Yksinkertaisin vaihtoehto olisi hommata mustia/punaisia "rättejä" joita jaetaan ovilla lipuntarkastuksen yhteydessä. Tämä olisi tietenkin JYPin heiniä hommata materiaali ja jakaa se.

2) Mosaiikki. Tämä on vaikea toteuttaa ja Synenergian seisomakatsomot on niin pieniä että en sitten tiedä kuinka näyttävä se sitten olisi.

3) Joukkueen jäälle tulon. Uusi biisi ja halli kunnolla pimeäksi.

4) Tifo josta on jo puhuttu, mutta joka olisi osoitettu koko joukkueelle.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
1) Yksinkertaisin vaihtoehto olisi hommata mustia/punaisia "rättejä" joita jaetaan ovilla lipuntarkastuksen yhteydessä. Tämä olisi tietenkin JYPin heiniä hommata materiaali ja jakaa se.

Itse olen kovasti kaipaillut edes jotain tämän kaltaista "tempausta" seuranta taholta tai mistä vaan. No okei, onhan siellä ainakin kerran tällä kaudella ollut jotain ilmalla täytettäviä kapuloita, mutta nuo "rätit" olis hieno juttu pudotuspeleihin. Eri asia sitten kehtaako jurot suomalaiset niitä edes heiluttaa. ;)

Harmittavan vaisu on Synergian tunnelma ylipäänsä, alaspäin on tullut. Toki katsomosta löytyy myös valopilkkujakin kuten esim. kaksikeppiset ja muuta mukavaa.
 

FiveHole

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kraken, Giants
Itse olen kovasti kaipaillut edes jotain tämän kaltaista "tempausta" seuranta taholta tai mistä vaan. No okei, onhan siellä ainakin kerran tällä kaudella ollut jotain ilmalla täytettäviä kapuloita, mutta nuo "rätit" olis hieno juttu pudotuspeleihin. Eri asia sitten kehtaako jurot suomalaiset niitä edes heiluttaa. ;)

Harmittavan vaisu on Synergian tunnelma ylipäänsä, alaspäin on tullut. Toki katsomosta löytyy myös valopilkkujakin kuten esim. kaksikeppiset ja muuta mukavaa.

Nooh, eiköhän katsojille jaeta viimeistään torstaina Finaalit 2012 -pahvilippalakit, niin saadaan vähän tunnelmaa halliin ja kohautetaan taas Suomen jääkiekkoyhteisöä...

Mutta itsekin bongasin KalPa-matsissa tuon One More Year Eric -lakanan, en tosin tajunnut katsoa matsin jälkeen reagoiko Perrin siihen mitenkään erityisesti.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sinänsä tavallaan hienoa Ericille jonkin lakanan suunnittelu mutta mielestäni sen vieläkin enemmäkin ansaitsisi eräs sellainen pelaaja joka pelaa satavarmasti viimeistä kauttaan Jypissä vähään aikaan... Toivottavasti kuitenkin vielä joskus tulevaisuudessa...

Vihje: Pakki, Anaheimin varaama, NHL...
 

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
1) Yksinkertaisin vaihtoehto olisi hommata mustia/punaisia "rättejä" joita jaetaan ovilla lipuntarkastuksen yhteydessä. Tämä olisi tietenkin JYPin heiniä hommata materiaali ja jakaa se.
Playoffit on kiekkofanin parasta aikaa ja ratkaisupeleissä pitäisi olla myös järjestäjän taholta jotain muuta kun mitä on jo nähty 30 edellisellä kerralla. Tällainen katsojille jaettava rätti jossa on vaika sponsorin logo olisi varmaan helposti järjestettävissä. Jos suurin osa jaksaisi heiluttaa vielä niitä riepuja, niin parhaimmillaan se näyttää tältä: http://www.youtube.com/watch?v=iUztIwKDWZI (Canadiensin jäälle luistelu)
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tällainen katsojille jaettava rätti jossa on vaika sponsorin logo olisi varmaan helposti järjestettävissä. Jos suurin osa jaksaisi heiluttaa vielä niitä riepuja, niin parhaimmillaan se näyttää tältä: http://www.youtube.com/watch?v=iUztIwKDWZI (Canadiensin jäälle luistelu)
Hieman päälle viitisen vuotta sitten tätä on kokeiltu eikä ainakaan silloin ottanut tuulta allensa. Näinköhän aika olisi nyt kypsä tuollaiselle? Mene ja tiedä.
 

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hieman päälle viitisen vuotta sitten tätä on kokeiltu eikä ainakaan silloin ottanut tuulta allensa. Näinköhän aika olisi nyt kypsä tuollaiselle? Mene ja tiedä.
Veikkaan kanssa että istumakatsomossa olisi varmaan aika hiljaista, mutta jos koko seisomakatsomon pääty olisi mukana niin kyllähän sekin olisi jotain.

Harmittaa vaan jos tunnelma on kun jossain runkosarja hpk pelissä. Synenergialla on kuitenkin potenttiaalia todella hyväänkin tunnelmaan.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Nyt oikeasti. Ei tämä homma etene mihkään jos jengi vain ehdottelee muttei ota vastuuta kunnolla.

Eli minä olen valmis hankkimaan materiaalit jne kun vain päätetään tuo teksti tms. Laitelkaa vaikak YV:tä mulle niin saadaan ketju liikkumaan kivasti.

Mielestäni Erkkitifon voisi unohtaa (kun lakana jo nähtiin) jotain iskulausetta ja väriä siihen kylkeen.

Miten olisi:
"AJAKAA?!"

Mosaiikkitifo?
Entäpä joku kuva?

Se mikä tuli mieleen oli semmoinen, missä on tärkeitä päivämääriä/vuosia eri lakanoissa ja alapuolella teksti: "TUNNE HISTORIASI"

Tähän voisi ottaa vuodet:
1923
1947
1977
1999
2009

Ehkä jotain muitakin vuosia.

Fakta on se että tifon ehtii hyvinkin vielä tekemään.

Alkuviikosta juonimaan johonkin keskustan kuppilaan???
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös