La cuppo cafe? Alla ambrella?Silvo on kyllä ihana tässä Epsanjassa.
Silvo on kyllä ihana tässä Epsanjassa.
Los Konjakkos senjorita?La cuppo cafe? Alla ambrella?
Tämä oli mullakin vahvasti mielessä, kun ääneni juuri annoin.Armeijan leivissä heittämällä ja bilismatsi Kerholla Naaperoa vastaan. Nyt Ilpon paukku, Ilpoooo!
Silvo on kyllä ihana tässä Epsanjassa.
Sinä olet oikeassa. Tupla-Uunossa toisinaan Uunolla ei ole pitkää tumma naista ja toisinaan on. Ja nyt ei ole näemmä.Ei löydetty vastausta netistä, joten kysynpä täältä. Missä leffassa Uuno toteaa jotakuinkin silleen, että "joskus mulla on kainalossa kaks kaunista naista, joskus taas ei yhtään. Nyt on sitte se ei yhtään." tjsp. ja varsin kiitollinen olisin, jos tuon Youtubesta joku onnistuisi kaivamaan.
Kollegan mielestä kohtaus oli Kaksoisagentissa, minun mielestä Tupla-Uunossa.
Tämän pienen pyöreyten alla asustaa yhä satantuhannen miljoonan sitkeän solun muotostama lihaksisto, joka ihan pienellä vaivalla on houkuteltavissa esiin.Mikä on mielestänne paras yksittäinen repliikki Turhapuro-leffojen saagassa?
No onhan Silvo edelleen melkoinen pakkausAivan käsittämättömän kaunis nainen. Oma vaimoni katseli äsken hetken Uunoa, totesi vain, että ei herranjumala miten kuuma Silvo on aikanaan ollut.
Mikä on mielestänne paras yksittäinen repliikki Turhapuro-leffojen saagassa?
Mikä on mielestänne paras yksittäinen repliikki Turhapuro-leffojen saagassa?
Ainakin omassa ränkkingissäni erittäin korkealle nousee appiukko Tuuran raivon partaalla sähisemä epäsuora uhkaus vetää Uunoa turpaan Lottovoittaja UKK -leffassa:
”Jos minä olisin vaikkapa tuo Elis Ask, niin minä sanoisin että ”hyvät nyrkkeilyn ystävät”…”
Siinä on kyllä Vääpeli Körmyn elämänsä roolisuoritus.”Mitä minä sanoin, vettähän siinä vain oli”
Helsingin Herra on kyllä muutenkin ihan loistavaa poliittista satiiria. Juurikin tuo kohtaus missä valtion virkamiehet käyvät vähän läpi Uunon tulevaa nimitystä on yksi parhaita.Helsingin Herrassahan Uuno sai myös hienon virkatittelin: ylimääräinen, ei-kiireellisten asiain valiokuntamietintöjen jatkotoimenpiteistä huolehtivan osaston vara-alivaltiosihteeri.
Tuura sanoi tämän(kin) hienosti: "Se törkyturpa ainoastaan mateli ministeriön käytävän päästä toiseen ja yleni sillä välillä juoksupojasta alivaltiosihteeriksi."