Kun puolet on pelattu niin minä katson sarjataulukkoa, se saa riiittää kokonaisuudeksi. Silloin katseet kohdistuu valmennukseen.
Tekemisen meininki on muuttunut, ennen RD puhui voittamisesta! Nyt Aho puhuu siitä että saa tehda virheitä..
Eilen lämmitti vähän että, Ahoa suututti häviäminen (lehdistötilaisuus).
Tuli mieleen, että mies saattaa kohta haluta voittaa!
Voit selitellä, mutta HPK:lle ei saa hävitä kahteen kertaan kahden päivän sisään, varsinkin kun ne nyt on huonompia kuin aikoihin.
Varsinkin se kotipeli, ei minkäänlaista valmistautumista, ei tastelua ei mitään.
Olen ihan samaa mieltä. Tietääkseni RD valmensi JYPiä vain kahden tappiopelin verran. Jyrki Ahon JYPiä tämä on lähes koko kauden ollut ja näin ollen sarjataulukko kertoo totuuden. Tiedän, nyt aletaan nillittää sitä että ensimmäiset pelit menivät harjoitellessa Jyrkin pelitapaan jne. Ei, ei kelpaa. Tämä on kilpaurheilua, jonka tulokset kerrotaan sarjataulukossa. Voimme mielessämme antaa muutaman pelin aikaa harjoitteluun, mutta niiden pelien harjoittelemisella pitää saada moninkertaisesti kovempi tulos seuraavissa, jos annamme luvan hävitä pari kertaa sen takia, että nyt vasta opetellaan uuden päävalmentajan tavoille.
Eilinen peli oli sekavaa, johtuen kentällisten jatkuvasta elämisestä Perrinin loukkaannuttua. Meni loukkaantumaan kyllä paskaan paikkaan, tällä viikolla olisi tarvittu ykkösnyrkki tappamaan tasaiset pelit.
Se, joka näki eilen Miika Lahden otteissa hyvää, kivitettäköön. Voi *****! Hän oppii kiekollisen pelitavan todennäköisesti viimeisenä tuosta joukkueesta. Alaspäin tai edes sivulle syöttäminen on täysin mahdoton ajatus. Pari kertaa Lahti oli jäällä noiden huippuhyökkääjien kanssa vaihdon tullessa ja takana vielä Vatasta yms. kiekolliseen peliin pystyvää pakkia. Kaveri puski 1 vs. 3-4 hyökkäykseen, menetti kiekon hyökkäyssinisellä eikä edes ehdi siellä taklaamaan, takaisin alas tai vaihtoon tuon menetyksen jälkeen. Vaihtoehto tuolle puskemiselle oli heittää kiekko punaiselta päätyyn ja laittaa nämä meidän ratkaisijat (Tuppurainen & Pesonen) karvaamaan sitä pois ja lähteä itse vaihtoon. Eikö nyt jumalauta Lahdelle pysty kukaan kertomaan, että kiekko tuollaisissa tapauksissa pakille taakse ja vaihtoon! Tähän pystyy jo Jääskeläinen, Sipiläinen, Louhivaara, Virtanen.. Ihan kaikki muut, paitsi Lahti.