Uudenvuoden lupauksesi vuodelle 2023

  • 533
  • 9

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Mikä mahtaa olla Uudenvuoden lupauksesi? Tule kertomaan se meille!

Itselläni se on auttaa oma joukkueeni salibandyssä kilpasarjan voittoon ja solmia uusia ystävyys suhteita sekä hoitaa opiskelut kunnialla ja jatkaa hyväntekeväisyyttä jota on tänä vuonna päässyt harrastamaan oikein olan takaa!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Lupaan kasvattaa itselleni oikein kunnon parran, lupaan olla sosiaalisempi, lupaan hakevani töitä oman mukavuusalueeni ulkopuolelta ja lisäksi lupaan, että ensi jouluna olen parisuhteessa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Musaopinnoissa epärointi lakkaa ja täysi rähinä päälle. Koskee treenaamista, jossa olen hivenen laiska.
Frendin kanssa on myös yksi projekti kasassa, josta ensimäinen hengentuotos saatetaan pihalle kevään aikana.
Sitten varsinainen klassikko, eli omasta liki olymposjumalaisesta vartalosta ja mitä sen sisältä löytyy, pitää pitää vähän parempaa huolta. Niinhän ne/ me aina sanoo.
Kohta on vuosi Helsingissä asumista täynnä (helmikuun lopussa) ja paljon on vielä näkemättä ja kokematta, eli tämän kaupungin ihmeitä otetaan to-do-listalle. Muutkin kuin museot. Tämä varmasti asettuu enemmän tuohon loppukevään/ kesän kantturoille.

Siinähän niitä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
En lupaa perinteisesti mitään.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Lupaan tälläkin kertaa olla lupaamatta yhtään mitään.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Vähentää alkoholin käyttöä!!
Tyttöystävän löytyminen voisi olla kivaa, mutta en voi luvata kun laatu pitää olla world class tai timanttinen lady ( ellei exät suostu) :P
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Nyt on kyllä paha mennä lupaamaan paljon mitään...
Jos lupaisin käydä joka päivä lenkillä ja laihduttaa, niin mikään ei muuttuisi - olen tehnyt tuota koko kuluneen vuodenkin...
Jos taas vaimolta kysyttäisiin.... Ei perhana kysytä mitään.... nyt kyllä....

Noh, lupaan olla ihmisiksi... sillei niiku tollei...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös