Uuden vuosikymmenen uudet kujeet – suunnitelmia vuodelle 2020

  • 5 435
  • 64

Larionov #8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Yritän olla vähemmän ennakkoluuloinen, yritän olla vilkuilematta vieraita naisia sekä yritän saada vaimoni innostumaan anaaliseksistä selvinkinpäin. Näissä on jo tekemistä yhdelle vuodelle.
Seksin saralla omana tavoitteena on myös aktivoitua aloitteiden suhteen. Vaikka vaimolta välillä tuleekin kylmää olkapäätä, toivoo hän että mies välillä tulisi ja ottaisi.
Minulla on kaikin puolin hyvä vaimo tässä suhteessa. Nauttii suihinotosta ja yllättäen tarjoaa itseään välillä. Täytyy vain saada ajoitukset kohtaamaan paremmin.
pelikirja ja rytmit - tiedättehän.
 

MegaForce

Jäsen
Hyvää uuttavuotta!

Mietin tässä juuri mitä ajattelin viime vuosikymmenen vaihtuessa vuodenvaihteessa 2009-2010. Paljon on asioita tapahtunut. jälkikäteen on mukava todeta että moni asia mitä silloin teininä mietin, on lopulta toteutunut sekä elämä on tuonut monta positiivista asiaa.

Vuonna 2010, juuri 14-vuotiaana mietin että tulenko koskaan esimerkiksi suutelemaan tyttöä tai seurustelemaan kenenkään kanssa. Ensimmäiset ihastukset koulussa oli jo tuohon aikaan ollut, mutta mitään en tytöille uskaltanut puhua. Kuin varkain vuonna 2012 16-vuotiaana tapasin naisen, joka silloin vei jalat altani ja yhtäkkiä olinkin parisuhteessa ensi kertaa. Hänen kanssaan opettelin rakkautta sekä elämää neljä vuotta, kunnes suhteemme päättyi vuonna 2016. Tästä huolimatta minulla on erittäin hyvät muistot hänestä.

Jo lapsesta asti unelmiani on ollut matkustaa mahdollisimman paljon, vierailla eri mantereilla, tavata mielenkiintoisia ihmisiä sekä tutustua outoihin ruokiin sekä kulttuureihin. Silloinen kouluni vuonna 2017 mahdollisti vaihto-oppilaaksi lähtemisen Kiinaan. Sille tielle jäin vielä reiluksi vuodeksi kun valmistuttuani koulusta menin sinne töihin ja palattuani Suomeen suunnitelmissani oli vielä palata sinne takaisin.
Lopulta elämääni tuli uusi nainen joka tietenkin sotki suunnitelmat ja olin hänen kanssaan yhdessä aina viime kesään asti.

Viimeinen vuosikymmen opetti todella paljon. Kasvoin pleikkaa pelaavasta ja karkkia syövästä teinistä tähän missä olen nyt. Vaikka myös vastoinkäymisiä on tullut sekä kaikki asiat eivät ole menneet suunnitellusti, paljon hyvääkin on tapahtunut. Monissa asioissa vastoinkäymisten kohtaaminen on myös paljon omasta asenteesta kiinni, kuinka paljon ne haittaavat. Vastoinkäymisiä tulee varmasti tulevallakin vuosikymmenellä.

Tulevalta vuosikymmeneltä toivon eniten, että läheiseni sekä itse pysyisin terveenä. Tämän jälkeen henkilökohtaisella tasolla olisi hienoa matkustaa ja vierailla jokaisella mantereella. Lisäksi hienoa olisi suorittaa maisterin opinnot yliopistossa 30. ikävuoteen mennessä. Vaikka opinnot eivät pelkästään määritä sitä "mikä minusta tulee isona", uskon niiden olevan kuitenkin suuntaa antavia ja toivon tutkintojen tuovan turvaa tulevaisuuden varalle.

Sen olen myös oppinut että naisasiat ovat melko arvaamattomia, ja rakkaus voi tulla taas eteen silloin kuin sitä vähiten odottaa, joten tästä asiasta en tahdo ottaa stressiä.

Kaiken kaikkiaan toivotan onnellista 2020-lukua jokaiselle palstalaiselle tasapuolisesti. Toivon että pääsen lukemaan teidän tekstejänne aiheesta kuin aiheesta vielä tälläkin vuosikymmenellä.
 
Viimeksi muokattu:

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Täällä ollaan isojen päätösten äärellä.
Avioero on kohta finaalissa.
Huomenna tapaaminen Manilassa ison kansainvälisen firman HR Managerin kanssa. Tarjosivat varmaan epähuomiossa hommia Makatista. Työhaastattelu suoritettu onnistuneesti Skypen välityksellä. Huomisen tapaamisen jälkeen pitäisi tehdä päätöksiä, eli ottaako loparit vakiduunista Suomessa ja muuttaa muutaman viikon päästä Raumalta Manilaan?
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Avioero täälläkin alla noin 1,5 vuotta sitten, ja jäin sen jälkeen asumaan yksin yhteiseen kotiimme. Mutta eihän näin isossa asumaan pysty yksinään määräänsä pidempään näillä asumiskuluilla, ja nyt juuri tässä joulun alla päästiinkin onneksi eroon tästä meidän kakkosavioliitostamme. Ostin tilalle pienemmän kämpän tuosta noin 30 metrin päästä viereisestä talosta, joten näin vuosikymmenen alkuun on siis luvassa tuossa parin viikon päästä maailman helpoin muutto. Mitään ei tarvitse sen kummemmin pakata tai muutoin suunnitella/miettiä, sen kun vain aivottomasti kantaa kamat pihan yli uuteen kotiin.. asumiskulut putoavat noin 500€/kk, mikä antaakin mukavasti selkänojaa aloitella uutta vuosikymmentä

Asunnon lisäksi ylimääräisenä heräteostoksena hankin sellaisen kotikuntoilijalle sopivan juoksumaton. Painoa olisi nyt saatava pois mielellään jopa sellainen reilu 10kg, ja tämä on käytännössä ainoa tapa jolla tässä elämäntilanteessa saan kunnon treenin ihan päivittäiseksi tavaksi..
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
@vilperi nyt vain rohkeasti esimiehen kanssa mahdollinen jatko työpaikassa puheeksi, ja muista vähintään pyytää suosittelijaa mahdolliseen työnhakuun!

Tähän haluan kommentoida siten että minun ei tarvinnutkaan itse ottaa asiaa puheeksi vaan paikan keittäjä-emäntä alkoi puhumaan itse tänään mahdollisesta jatkostani.

Kun huomasin työvuorolistasta työvuoroni pituuden lyhentyneen tunnilla ajattelin tiistaina jo sen olevan lopun alkua. Ettei heillä varmaan ole tarvetta minulle.

Tänään aloin tästä työvuoroni tulevasta lyhentymisestä sitten puhumaan ja tämä keittäjä-emäntä ymmärtääkseni vastasikin ensin siihenkin jo jotain tyyliin että haluavat lyhentää työvuoroani ennen kuin sitten alkaa se "palkkatyö". Päästää minut hetken aikaa kai helpommalla. Näin ymmärsin mutta hänen puheensa jäi hieman kesken kun alkoi sitten kysymään onko keittäjän varsinainen emäntä jo puhunut minulle jatkostani.

Hyvin mahdollinen se jatko tuolla työkokeilupaikalla on. Näin käsitin. Talolla on kai tarvetta ja minäkin itse sanoin kuitenkin että mielelläni jatkaisin. Mutta kaikki on kuitenkin vielä jossittelua sillä tämä emäntä ei ollut tänään töissä ja mitään varmaa ei kukaan osannut vielä sanoa.

Eiköhän lähipäivinä olla viisaampia jo. Olisihan se jatko tuolla kyllä tälle vuodelle hieno alku.

Ja mainitsin ja muistutin toki myös siitä palkkatukimahdollisuudesta mikä olisi kai tässä tapauksessa parhaimmillaan jopa täysi 100-prosenttinen kun työkokeilupaikka on säätiön omistuksessa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Täällä ollaan isojen päätösten äärellä.
Avioero on kohta finaalissa.
Huomenna tapaaminen Manilassa ison kansainvälisen firman HR Managerin kanssa. Tarjosivat varmaan epähuomiossa hommia Makatista. Työhaastattelu suoritettu onnistuneesti Skypen välityksellä. Huomisen tapaamisen jälkeen pitäisi tehdä päätöksiä, eli ottaako loparit vakiduunista Suomessa ja muuttaa muutaman viikon päästä Raumalta Manilaan?
Mun neuvoni tähän on että Manilassa on takuulla paremmat kimulit kuin Raumalla. Tosin aina tulee tarkastaa aatamin omena sekä munat. Tosin kyllähän näidenkin perässä sielä moni juoksee. Siinä on kuitenkin jotenkin sanaton olo kun rakastellut koko yön aasialaisen herkkuperseen kanssa ja sitten aamulla kimppasuihkussa hokaa että, vittu, sillä on paljon suurempi kulli kun itellä. Nää on oikeesti vittumaisia juttuja.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Vuosi 2020 ja siihen liittyy yksi päätös. Koko vuonna en juo tipan märkää muuta viinaa kuin konjakkeja. Siis en väitäkään että olisin vuotta selvin päin, mutta en vedä hilpeitä kekkuleita kuluvana vuonna sen enempää rommilla kuin vodkallakaan. Rommia minulla on viinakaapissa varmaan 7 litraa mutta eihän se vuodessa mene pilalle.
 

MegaForce

Jäsen
Kolmisen viikkoa vuosikymmentä takana. Opinnot ovat alkaneet, joten paljon uusia kavereita jo tavattu. Huomaan että palstan seuraaminen saati kirjoittelu tänne on kiireen takia vähentynyt.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Uus vuoskymmen uudet kujeet tai sitten vanhoilla jekuilla eteenpäin. Tällä vuosikymmenellä ja vieläpä alkupuoliskolla tulee 30v mittariin ja se onkin pistänyt pohtimaan asioita. Erityisesti nyt on ruvennut duuneja pohtimaan, että pitäisikö sitä nyt monen vuoden jälkeen lähteä aidan toiselle puolelle, josko ruoho olisi siellä vihreämpää ja kenties ura ottaisi askeleen eteenpäin nopeammin kuin nykyisessä paikassa. Vaihtoehtona olisi myöskin kokonaan alanvaihto, mutta se onkin jo sitten radikaalimpi toimenpide ja vaatisi oikeastaan opin tielle astumista ja se taas ei oikein houkuta. Ei tuo koulunkäynti ihan meikäläistä varten ollut.

Mutta mutta, ehkä se uuden vuosikymmenen kunniaksi ois otettava se hyppy tuntemattomaan ja lähdettävä kohti uutta, eikä pitäydytä samassa vanhassa. Tällä hetkellä tää firman vaihtaminen rupeaa pikkuhiljaa tuntumaan paremmalta ja paremmalta idealta, kun nykyinen firma tuntuu nykyään junnavaan paikoillaan/taantuvan, vaikka vielä joku aika sitten oli todella kova flow päällä ja Jutin sanoin mentiin eteenpäin.
 

MegaForce

Jäsen
Eipä olisi vuoden alussa uskonut minkälainen koronakevät tästä lopulta tuli. Lähes viiteen kuukauteen en ole käynyt koulussa, vaikka ollut etäopintoja, ensimmäistäkään pidempää ulkomaanmatkaa ei ole tehty, yksi risteily Ruotsiin tuli tehtyä alkuvuodesta. Kesällä toki päässyt jo menemään ulos ja paikat ovat taas auki.
 
K

Kiekkokatsoja

Kyllähän niitä joitakin suunnitelmia muuttuu, (lähes) joka vuosi. Joko itse päätettyjä, taikka yllätyksenä.
Nyt on suunnitelmissa palailla perus arkielämän rutiineihin. Samalla voisi kevyesti myös säästellä euroja sukanvarteen. Käyttöjuttuja löytyy. Ja ehkäpä kokeilla jotain uutta juttua/harrastusta.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Vähän myöhässä liikkeellä, mutta itsehän päätin tuossa reilu kuukausi sitten ryhdistäytyä ja laittaa elämäntavat kuntoon. Asetin vaatimattomasti tavoitteeksi pudottaa 29 kiloa ensi vuoden syyskuuhun mennessä.
 

Glove

Jäsen
Työnhaku meneillään. Sitten kun siinä onnistuu niin katotaan mitä niillä rahoilla tehdään. Harrastetaanko jotakin vai mitä? Tosin mulla on yksi harrastus, mutta siitä maksetaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vähän myöhässä liikkeellä, mutta itsehän päätin tuossa reilu kuukausi sitten ryhdistäytyä ja laittaa elämäntavat kuntoon. Asetin vaatimattomasti tavoitteeksi pudottaa 29 kiloa ensi vuoden syyskuuhun mennessä.
Ite vaan hikoilee läskinä. Eri kivaa hommaa. Eli käyn vain lisäämässä lihasta kehooni ja läski lähtee jos on lähteäkseen.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Jos yrittäisi saada pilua tälläkin vuosikymmenellä.

Vielä on 9.5v aikaa. Ei oo siis kiire.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös