Tähtipakki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Mahtavia nämä pakkomielteet nimetä JYPin päävalmentaja jatkoaika foorumilta käsin. Keskeinen pointtini on että onko sen perhanan valmentaja pakko löytää näistä pienen piirin vaihtoehdoista? Selin: jos kerta on niin perhanan erinomainen päävalmentaja niin miksi ei ole koskaan voittanut yhtään mitään? Miksi on päätynyt valmentamaan niin monessa liigaseurassa, mutta aina keskinkertaisissa seuroissa? TPS näistä liigajoukkueista nyt resursseiltaan paras, mutta näytöt perustuu nyt täällä siihen että TPS on puolessa välissä kautta kohtuullisissa asemissa.. Miksi minun pitäisi antaa niitä parempia vaihtoehtoja kehiin kun ei sitä tehtävää minulle uskotakkaan? Sitäpaitsi lue viestit: olen jo antanut sen paremman nimen! Nyt annan toisen: Pidän mieluummin Virtasen kun ottaisin Ari-Pekka Keskinkertaisen.
No, tulihan sieltä joku konkreettinen ehdotus haavemaailmasta temmatun Westerlundin lisäksi. Pienestä piiristä ei tarvitse valita ja onhan täällä annettu Lämsän ym. nimiä ilmoille. Tuo nelikko taitaa vaan palstaväen näkökulmasta olla se realistisin ja paras nelikko, koska ovat nousseet useiten keskusteluissa esille.
Selinin "keskinkertaiset seurat" kohdelle kuitenkin pieni hymähdys. Valmentanut kuitenkin TPS:n lisäksi KHL:ssä, jonka itse asetan arvostuslistalla suht korkealle. Valmentajakysymyksissä kuitenkin isossa osassa myös ajoitus ja se, että on saatavissa silloin kuin se oikea paikka aukeaa. KHL:ään Selin taidettiin lopulta ostaa irti HPK-sopimuksestaan, kun näemmä Kerhon kanssa teki kahden vuoden diilin alkujaan.
Niin ja tuohon "miksi minun pitäisi kommentoida..?" No miksi tänne keskustelupalstalle kirjoitellaan?