Mainos

Uskomatonta/Käsittämätöntä!

• 13 820
  • 85

Kaivanto

Jäsen
Veijari kirjoitti:
Jos haluat saada ko. tuotteista lisätietoa niin Citymarketin kassatyttö tai kuka tahansa kaupan työntekijä EI SAA neuvoa ostajaa mitenkään, koska tuote on lääke ja näillä maitokaupan työntekijöillä ei ole lääkealan koulutusta. Joudut siis marssimaan apteekkiin jos haluat enemmän tietoa mitä etiketissä lukee.

Mä vaan ihmettelen että miksi ne piti väkisin sinne maitokauppoihin tunkea.

Tällä logiikalla sekatavarakaupassa ei tulisi myydä tomaatteja, jos kassatyttö ei osaa kertoa tomaattisopan reseptiä. Tietenkään asiaa tuntematon ei saa 'virallisena' tahona esiintyessään antaa ohjeita lääkkeiden käytöstä.

bluefox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Veijari kirjoitti:
Sinikkä Mönkäre feministiporukoineen suuressa viisaudessaan ajoivat jokin aika sitten apteekeissa myytävät nikotiinikorvauslääkkeet, eli laastarit ja purukumit myös ruokakauppoihin. No ei siinä mitään, apteekit "menetivät" hyvän myyntituotteen, mutta saapahan niitä nyt sitten jokainen Pertti ja Pirkko vaikka jokaisella maitokauppareissullansa ostaa, ei tarvitse niitä lähteä apteekista saakka hakemaan. Asiassa on kuitenkin yksi meikäläisen mieltä ihmetyttävä pointti.

Jos haluat saada ko. tuotteista lisätietoa niin Citymarketin kassatyttö tai kuka tahansa kaupan työntekijä EI SAA neuvoa ostajaa mitenkään, koska tuote on lääke ja näillä maitokaupan työntekijöillä ei ole lääkealan koulutusta. Joudut siis marssimaan apteekkiin jos haluat enemmän tietoa mitä etiketissä lukee.

Mä vaan ihmettelen että miksi ne piti väkisin sinne maitokauppoihin tunkea. Ei mulla näin iltasella muuta.

Juuri viime sunnuntaina pohdi, että kuinka hieno juttu on saada nikotiinikorvauslääkkeet kauppoihin. Porin prismassa on asia viety äärimmilleen, tupakat löytyvät pienestä hyllystä pakastealtaan vierestä ja nikotiinipurkat on kassojen kohdalla.

PS. Tosimies lopettaa ilman korvikkeita nimim. 8 vuotta ennen lopettamistaan polttanut

Veijari

Jäsen
Smart ass

krobbe kirjoitti:
Eli normaali lukutaito ei riitä, latinaako niissä etiketeissä on?
Tuskin latinaa mutta jotain saattaa kiinnostaa muutkin asiat kuin mitä siinä etiketissä lukee. Anna mun ihmetellä, ei heti tarvitse viisastelemaan ruveta kun paikka tulee.

Veijari

Jäsen
Kaivanto kirjoitti:
Tällä logiikalla sekatavarakaupassa ei tulisi myydä tomaatteja, jos kassatyttö ei osaa kertoa tomaattisopan reseptiä. Tietenkään asiaa tuntematon ei saa 'virallisena' tahona esiintyessään antaa ohjeita lääkkeiden käytöstä.

mites tomaattisoppa nyt lääkkeisiin liittyy? ei osaa - ei saa, kaksi täysin eri asiaa.

krobbe

Jäsen
Veijari kirjoitti:
Tuskin latinaa mutta jotain saattaa kiinnostaa muutkin asiat kuin mitä siinä etiketissä lukee. Anna mun ihmetellä, ei heti tarvitse viisastelemaan ruveta kun paikka tulee.

Ollaanpa sitä herkkähipiäisiä, tupakkilakko päällä vai?

Jokainen tupakoitsija joka kaipaa syväanalyysin ko. tuotteista marssinee suoraan sinne apoteekkiin, muutoinhan noiden käytöstä tuskin mitään kurssitusta kaivataan.

SGD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei raha kiekkoa
scholl kirjoitti:
Ehkäpä tuon kansan olisi ollut tänään tarkoitus olla töissä ja tehdä jotain palkkansa eteen. Miten se onnistuu, jos on notkuttu koko yö jääkaappeja jonottamassa. Vai ollaanko tässä taas sosialismin ehdoilla liikenteessä eli kaikki mikä on sinun on myös minun, mutta se, mikä on minun, ei ole sinun. Tässä tapauksessa siis työnantajan ajalla ja kustannuksella voi ilmeisesti lorvailla, kun ei ole nukuttu.

Entäs jos kyseiset ihmiset olivatkin laskeneet jonotuksen kustannukset? Jos ei olla yötöissä, niin sen jonotuksen kustannushan on vaihtoehtoiskustannus sille, mitä muuta olisi sinä aikana voinut tehdä. Jos vain jengi yksinkertaisesti oli todennut itselleen, että "helkkari, minijääkaappi hintaan 0,5 euroa + huonot yöunet, kannattaa ehdottomasti", eikö ostos silloin ole fiksu? Hehän voivat mennä vaikka iltavuoroon, jolloin univelan voi hoitaa aamulla. Tämähän on näiden alempiarvoisten kansalaisten arkea, ei olla töissä vain arkisin klo 9-16.

Eri asia on, mihin hittoon tarvitsee minijääkaappia niin paljon, että sitä oikein yötä myöten jonottaa...

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
SGD kirjoitti:
Eri asia on, mihin hittoon tarvitsee minijääkaappia niin paljon, että sitä oikein yötä myöten jonottaa...

Autoon sitä tarvii tietenkin. Tuota jonotusta on todella syytä ihmetellä, varsinkin kun keskihintaisiin autoihin jääkaapinkin saa lisävarusteena samalla kun autoa tilaa. Ei tarvi jonottaa ollenkaan kun hoitaa tuonkin asian samalla kun käy autokaupassa.

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
jussi_j kirjoitti:
Autoon sitä tarvii tietenkin. Tuota jonotusta on todella syytä ihmetellä, varsinkin kun keskihintaisiin autoihin jääkaapinkin saa lisävarusteena samalla kun autoa tilaa. Ei tarvi jonottaa ollenkaan kun hoitaa tuonkin asian samalla kun käy autokaupassa.

Jos on alla 10 vuotta vanha Corolla, niin tilanne muuttuu jo oleellisesti.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
SGD kirjoitti:
Minä tarvitsen, suorastaan himoan, minijääkaappia. Oikeastaan kahta. Toinen makuuhuoneeseen yöpöydäksi ja toinen työhuoneeseen tietokoneen välittömään läheisyyteen. Myykää mulle, maksan euron kappale. Tuplatkaa sijoituksenne!

t. nimim. "minäkö laiska"

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Veijari kirjoitti:
Sinikkä Mönkäre feministiporukoineen suuressa viisaudessaan ajoivat jokin aika sitten apteekeissa myytävät nikotiinikorvauslääkkeet, eli laastarit ja purukumit myös ruokakauppoihin. No ei siinä mitään, apteekit "menetivät" hyvän myyntituotteen, mutta saapahan niitä nyt sitten jokainen Pertti ja Pirkko vaikka jokaisella maitokauppareissullansa ostaa, ei tarvitse niitä lähteä apteekista saakka hakemaan.
Eikös nykyisin lähes jokaisen vähänkään suuremman ruokakaupan yhteydessä (tai vähintään samassa kompleksissa) ole pieni apteekki. Pikku-Siwat ja erilaiset kioskityyppiset ratkaisut ovat tietysti asia erikseen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy