Facebookin algoritmit toimivat jokaisella henkilökohtaisesti, täten jokainen näkee HC TPS:n päivitykset/tapahtumat eri tavalla omalla aikajanallaan. Itse jaksan ansiokkaasti osallistua jokaiseen kotipelitapahtumaan (edellyttäen tietysti, että todellisuudessakin pääsen paikan päälle) ja nykyään saan ilmoituksen, kun HC TPS luo tapahtuman. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että kaikki +40000 HC TPS:n sivusta tykännyttä saa ilmoituksen kun tapahtuma luodaan. Uskallan väittää, että puolet tuosta määrästä eivät ikinä aikajanoillaan edes törmää luotuun tapahtumaan ellei lyödä tuohta pöytään. Pienellä/olemattomalla budjetilla kuitenkin Facebookin kautta tavoittaa ihan kivoja määriä, täten kanavana on erittäin tärkeä.
Kuitenkaan Facebook ei saa missään nimessä olla ainoa kanava, enkä puhu pelkästä somesta. Kotisivuilla julkaistiin juttu näistä jäähyväisotteluista, joka myös hyvä, virrassa kuitenkin juttu häviää äkkiä etusivulta. Twitter ja Instagram ovat Suomen mittakaavassa kovin pieniä kanavia, mutta Facebookin tavoin niitäkin hyväksikäyttäen voi tavoittaa hyvin väkeä ilman, että tarvitsee investoida paljoa mitään.
Sähköpostikirjeet TPS voisi ottaa aktiivisempaan käyttöön. Esimerkiksi jalkapallon puolella sähköposteja tulee sen verran kovaa tahtia, ettei yksikään peli tai pelaajahankinta ole ohi mennyt. Ymmärrän, nykypäivän sähköpostitulvassa viestejä menee isoja määriä suoraan roskakoriin mutta haravoimalla niitä asiakkaita löytyy. Kirjeen luominen ei ole iso ajallinen investointi.