Urut, kissat ja avaruuspoika – TPS:n ottelutapahtuma

  • 1 317 577
  • 6 498

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Viimeksi muokattu:

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Oli mukava nähdä Turku-halli elossa. Eniten lämmitti mieltä turkulaisten omat jutut kannustamisessa. Koko halli oli mukana, taputettiin niin turkulaisen tyylistin vanhojen pop-biisien tahtiin ja mustavalkoliput liehuivat. Kiitos kevään toiseksi parhaasta yleisöstä tähän saakka.
 

SirMacPuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Detroit
Toivottavasti tosiaan näin on. Jos ja kun halli on tänäänkin täynnä, saa TPS hyvän saaliin tuosta oheismyynnistä. Eihän sillä mitään ihmeitä tehdä, mutta eipä kai siitä haittaakaan voi olla.

Nooh eipä sitten ollu kaikki kioskit auki ei ja sen kyllä huomasi. Mikä siinä voi niin helvetin vaikeaa olla, että viitsisi panostaa edes vähän.

Pelissä oli ihan mukavasti tunnelmaa ja varsinkin kolmannessa erässä yleisö oli oikein liekeissä, kiitos tästä loistavalle tuomariparille. Koskakohan seuraavan kerran mahtaa Turkuhalli rai'ata yhtä mahtavasti?
 

Bo'er

Jäsen
Nooh eipä sitten ollu kaikki kioskit auki ei ja sen kyllä huomasi. Mikä siinä voi niin helvetin vaikeaa olla, että viitsisi panostaa edes vähän.

Pelissä oli ihan mukavasti tunnelmaa ja varsinkin kolmannessa erässä yleisö oli oikein liekeissä, kiitos tästä loistavalle tuomariparille. Koskakohan seuraavan kerran mahtaa Turkuhalli rai'ata yhtä mahtavasti?

Voi olla tietysti vaikeaa saada henkilökuntaa rekrytoitua ja koulutettua tällaiseen ruuhkahuippuun noin lyhyellä varoitusajalla? Kulta-ajan henkilökunta on jo aikoja sitten ulostettu?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voi olla tietysti vaikeaa saada henkilökuntaa rekrytoitua ja koulutettua tällaiseen ruuhkahuippuun noin lyhyellä varoitusajalla?

Paskan vitut sanon minä, Varamiespalvelusta on tarjolla pilvin pimein kassakokemuksella varustettuja pätkätyöläisiä, jotka varmaan oppivat nopeasti lämmittämään pizzaa ja lihapiirakkaa.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Paskan vitut sanon minä, Varamiespalvelusta on tarjolla pilvin pimein kassakokemuksella varustettuja pätkätyöläisiä, jotka varmaan oppivat nopeasti lämmittämään pizzaa ja lihapiirakkaa.

Niin no, viime torstain matsissa, hyvissä ajoin ennen kuin porukkaa alkoi hallissa olla todenteolla, ostin syötävää yläkerran kioskista ja edessäni ollut asiakas maksoi kortilla (jota itse tosin en harrasta) ja myyjätytteli totesi pankkikorttilaitteen kanssa takutessaan että "sori mä en oo tehnyt tätä aiemmin". Pankkikortin kanssa maksaminen on tuntunut olevan aiemminkin tällä kaudella kovin vaikeaa myyjille ainakin yläkerran kioskeissa (itse tosin olen maksanut käteisellä).
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
myyjätytteli totesi pankkikorttilaitteen kanssa takutessaan että "sori mä en oo tehnyt tätä aiemmin".

No siinähän tuo sitten oppii ja seuraavan asiakkaan kortti on jo helpompi höylätä. Vaikka on se nyt perkele, jos ei jonkinlaista puolen tunnin pikakoulutusta pystytä tuollaisten asioiden oppimiseksi järjestämään. Tai sitten voisi pyytää sieltä vuokratyöfirmasta kassataitoisia työntekijöitä.

Yleisesti ottaen on todella typerää maksaa hallissa kortilla. Toki ymmärrän tämän jos on suoraan tulossa jostain niin kiireellä, ettei ehdi automaatin kautta, mutta muuten pitäisi hieman ajatella. Vaikka toki kortilla saa maksaa, niin nopeuttaisi aika monen muun kahvinostourakkaa, mikäli siellä ei kukaan maksaisi muovilla. Jono liikkuisi nopeammin, rahaa virtaisi kioskin kassaan enemmän ja kaikilla olisi parempi mieli.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Yleisesti ottaen on todella typerää maksaa hallissa kortilla.
Tällä mun nassutuksella ei ole enää mitään väliä, mutta pääsenpähän sanomaan; Olin jo valmiiksi myöhässä pelistä, mutta vakuutin ja pakotin kyytiläisen pysähtymään kanssani pankkiautomaatille ennen peliä juuri yllä lainatusta syystä.. 40e nostin pelkästään peliä varten. Ennen peliä olin viimeksi syönyt Pasilassa klo 10.50. Yläkatsomoissa katsoin jonoja sivusta ja lähdin lopulta hallilta 40e taskussa.

Tiedän ihan hyvin, että saisin tungettua rahani Tepsin kassaan pienellä kikkailulla, uhrautumisella ja juoksemisella. Sen tekisinkin, jos oltaisiin vanhalla Kupittaalla yhden kioskin varassa. Turkuhallin suljettujen kioskiluukkujen edestä en juokse mihinkään. Jokainen suljettu luukku on henkilökohtainen vittuilu minulle, joka sumplin työaikojani, koiran hoitoa, parisuhdetta, muuta paskaa ja ajan peleihin täältä Moskovan esikaupunkialueelta. Jätin kaiken ostamatta ja sain 6 hengen seurueen tekemään samoin. Minuutti ennnen erien alkua parilla avoinna olevalla luukulla oli vielä 15m jono. Rahani sai lopulta keskustan karvakäsikebab.

Täältä taas vilpitön keskisormi kioskitoiminnan perseilijälle. Vittu sinä olet turha ihminen. Saatanan seuranvihaaja paskahousu, epäonnistuja, runkkari. Oletko itsensä Sjöroosin tai jonkun muun ylimielisyyden synonyymin kouluttama vai miten vitussa tuo on enää edes mahdollista, hä?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Turkuhallin suljettujen kioskiluukkujen edestä en juokse mihinkään.

Eikä pidäkään juosta. Jos ei kaikkia luukkuja saada auki, niin ei sitten varmaan saada. On kyllä uskomatonta, miten tuollaisen asian voi perseillä noin totaalisesti. Varmasti oli tiedossa, että halli tulee täyteen ja siitä voi tyhmempikin päätellä, että joka helvetin luukulla riittäisi asiakkaita riittämiin, mutta kun ei niin ei. Toivon, että tästä jotain opitaan siellä kioskeista vastaavalla suunnalla, mutta pelkään pahoin, että toiveeksi se jää.
 

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täältä taas vilpitön keskisormi kioskitoiminnan perseilijälle. Vittu sinä olet turha ihminen. Saatanan seuranvihaaja paskahousu, epäonnistuja, runkkari. Oletko itsensä Sjöroosin tai jonkun muun ylimielisyyden synonyymin kouluttama vai miten vitussa tuo on enää edes mahdollista, hä?
Tämä oli niin hienosti sanottu, etten itse olisi pystynyt noinkaan korrektisti asiaa ilmaisemaan. Halli on ollut 20 vuotta pystyssä, mutta tätä asiaa siellä ei pystytä ratkaisemaan. En ala enää yksilöimään, mitkä kaikki asiat siellä ovat pielessä kun niistä on niin monet kerrat valitettu. Jospa Hietarinta saisi kesän aikana tähänkin asiaan jotain tolkkua.
 

miklaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät (Sympatiat HIFK)
Minä olin ensimmäisessä TPS-Jyp pelissä. Myöhastyin jkv:n ja pelikellossa oli 3 minuuttia pelattu. Ostin ainoan olueni heti pelin alussa (autoilija), ei jonoa. Hinta 5,50. Ihmettelin ääneen, miksi ette myy tasarahalla, itsellä ei sattunut olemaan tasarahaa. Kuinka helppoa olisi tunkea stobe käteen ja 5 euron seteli vaikka pystyyn johonkin muovikuppiin, hinta kassaan tai ja kassan täsmäys tarvittaessa lopuksi. Vaikka laki kuinka määräisi, ettei tuoppeja saa laskea valmiiksi, niin väitän, että se on pienempi rikos kuin esimerkiksi liian juopuneelle oluen myynti, joka myös on kielletty. Myyjä totesi vastaukseksi, että vaihtorahatkin ovat vähissä. Niinpä sain takaisin 4 euroa + 2 x 20 s + 1 x 10 s. Edes vaihtokassaa ei siis viitsitty päivittää ennen peliä.
 

miklaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät (Sympatiat HIFK)
Sen verran vielä, että suljetutu luukut osoittavat vaan sen, ettei TPS:llä ole ilmeisesti mitään tekemistä kioskitoiminnan kanssa eikä toisaalta kioskitoimijaa itseään kiinnosta voiton maksimointi. Riittää, kun 80 % kassoista tekee maksimitulosta, joka sekin lienee vähintää tuplasti enemmän kuin tavallisessa pelissä, mikä on ihan hyvä myynnin kasvu.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Myöskään kovin suuri temppu ei olisi varmaan raahata pelin jälkeen yhtä lippumyynti kannettavaa ja lippuprintteriä vaikka Sporttiin. Sieltä jälkipelit screeniltä ja häppärihintaan virvokkeita. Voisi vaikka jokun pelaajankin sinne raahata. Amarilloin jälkipeleissä käy 10-70 ihmistä, joten varmasti tunnekkin joku voisi eksyä odottelemaan ruuhkien häviämistä. Luulisi, että ennakkoon myydyt liput kiinnostaisivat seuraa aika paljon.
 

neiti kevät

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,SUOMI,Man Utd,Montreal Canadiens,Brasilia jne
Jostain on aina pakko itkeä tiristää?

Vaikka muutama kioski olikin kiinni, sain itse kahvini ja lihikseni makkaralla
5:ssä minuutissa enkä edes "varastanut" erästä, vaan nousin kun summeri soi. Ehdin kuulla jopa laukaukset Rajalinilta.

Vaikka muutama kioski onkin kiinni, niin kyllä se on niin , ettei jonoilta vältytä, kun 11.800 ihmistä ryntää samaan aikaan ostoksille. Aina on myös joukossa niitä, jotka urpoilee jonossa: ei tiedetä mitä ostetaan, arvotaan, sekoillaan ja lopuksi ei sitten muisteta edes missä taskussa ne rahat olikaan. Mikä siinä pienessä jonottamisessa on niin vaikeaa? Vauhdilla se jono kuitenkin liikkuu eikä siinä keneltäkään koko erätaukoa mene. Taitaa suurin parku olla tupakoitsijoiden, kun pitäisi vielä ehtiä se kessu vetää, ettei saa vieroitusoireita?

TPS pelasi erittäin positiiviset pleijarit, pisti sarjajohtajan koville, taisteli ja keräsi tämän kevään upeimmat katsojaluvut. Näin voi tietysti sanoa jo nyt, kun jatkoon menijöillä on kaikilla pienemmät hallit. Kumma, ettei siitä voi täysin rinnoin nauttia, vaan itkemisen aihe keksitään vaikka puoliväkisin. Sama koskee hallille tuloa ja poistumista. Miksei voi tulla ajoissa ja vaikka odotella pelin jälkeen pubin puolella autojonon liukenemista? Mitä liikennevaloihin tulee Suikkilantien suoralla tai kaupunkiin päin mentäessä, ne säädöt eivät ole TPS:n takana. Palaute liikenteen toimivuudesta siltä osin kuuluu poliisille. Taas, kun 11.800 ihmistä on ahtautunut samaan paikkaan ja noin 1/3 on jostain syystä varmuuden vuoksi oma auto, voi siinä taas katsoa itsekin peiliin tekemästään valinnasta.

Kioskimyyntiä paljon suurempi murhe faneille luulisi olevan Salakin ensi kauden sopimus. Upi on ainoa syy, miksi mies vielä Turkuun jäisi. Rahalla ei TPS pysty kilpailemaan siinä leikissä. Miksei kukaan vielä virittele miehen palkanmaksun taakse pientä yritysrypästä ja sponsorointia? Nyt hereille ja keskitytään olennaiseen, ensi syksynä saadaan taas lihikset ja kaljat eteen nopeammin.

Autonkin kenties melkein oven eteen. Sitten on taas "hienoa"?
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Kioskimyyntiä paljon suurempi murhe faneille luulisi olevan Salakin ensi kauden sopimus.
Voi helvetti mikä kolmen pennin argumentti. Mulla on niin iso pää ja vasta puolillaan täynnä kusta, että kyllä sinne mahtuu kaikki huolet, vitutukset ja ilot ihan yhtä aikaa kellumaan. Tässä kioskiasiassa en ole ekaa kertaa luistelemassa. Tervetuloa aikakoneeseen. Ei maksa mitään.
AnaMasa 20.3.2009 kirjoitti:
Kioskeja oli ylhäällä auki kolme. Ei riitä. Itse bisseni sain hyökkäämällä heti jonoon ja uhraamalla puoli erää. Mutta jos joka erätauko on joka kioskilla alusta loppuun jonoa, niin paljon jäi vielä myymättä. Se on 100-varma. On se vittu kumma kun kaikki kassat imevät rahaa sisään maksiminopeudella, niin miten vitussa joku on niin saatanan TYHMÄ, ettei ymmärrä hyödyntää tuota myyntipotentiaalia. Saatanan urpo jumalauta, että vituttaa koko seuran puolesta se minulle tuntematon persereikä, joka tuon kioskitoiminnan lamaannuttamisen on järkeillyt. Tuollaisesta jatketusta ryssimisestä pitäisi laittaa kiven sisään.

AnaMasa 16.3.2009 kirjoitti:
Jos se myyminen on noin saatanan vaikeaa, niin antaa sitten olla.
AnaMasa 12.3.2009 kirjoitti:
Ja nyt sitten se apina joka vastaa kioskimyynnistä: Kaikki kioskit auki ja lisäksi käytävälle 2-3 kpl oluthanoja, joista tuoppi tasarahalla. Itse en edes pääse paikalle, mutta ihan vaan muiden katsojien ja seuran puolesta toivon, että ette ryssi tuhannetta kertaa myyntiä.

AnaMasa 9.3.2009 kirjoitti:
Kaikki kioskit pitäisi olla auki aina. Siellä on ihan liikaa jonoa silloinkin, kun väkeä oli hikiset 4000 ja ylhäällä 2 luukkua auki.

AnaMasa 8.3.2009 kirjoitti:
Oheismyynti. Yleisöä yli tuplat kauden pohjista. Ylhäällä kuitenkin yksi kioski auki. Haistakaa vittu. Ihmisiä ajaa hevon vitun perseestä peliin taskut täynnä massia, jota ei sitten pääse kuluttamaan. Ei voi olla noin vaikeeta, ei millään. Antakaa vaikka jokaiselle junnujoukkueelle yksi kioski haltuun ja myynnistä prosut. Kenkää välittömästi sille persesilmälle, joka tuosta flopista vastaa.

AnaMasa 2.10.2008 kirjoitti:
- E-katsomon takana tälläkin kaudella puolet kioskeista kiinni. Tilanne on mennyt huonompaan suuntaan, koska G-katsomon sulkemisen jälkeen E-katsomossa on suhteellisesti enemmän porukkaa. Käytännössä kaljaa ei ehtinyt jonottamaan ja juomaan edes eilen (4700 katsojaa), kun lähti katsomosta vasta summerin soitua.
- ^ Kioskiaulassa edelleen täysi kaaos poikittaisten jonojen takia. Sinne pitäisi hommata semmoisia naruaitoja ohjaamaan jonot poikittain
AnaMasa 18.9.2005 kirjoitti:
- KIOSKIT!!!! Jumalauta E-katsomoiden takana YKSI (1!!!!) akka myymässä yksinään piirakkaa, karkkia, bisseä, siideriä, kahvia... Eikä siinä mitään, mutta varmuuden vuoksi vieressä oleva (Sky?) baari oli suljettuna. On kyllä niin nerokas veto pitää lauantaina baari kiinni, että menee yli mun ymmärryksen.
AnaMasa 25.1.2004 kirjoitti:
Tämä johtuu tönön alimitoitetuista kioski- ja WC-tiloista. Jos hallilla on yli 9000 nenää ja yläkatsomoista lähtee vasta summerin soidessa ja vetää tauolla bissen, sapuskaa ja käy veskissä, niin ei ole mitään saumoja ehtiä erän alkuun. Yli puolet tauosta menee jonoissa.
AnaMasa 19.1.2004 kirjoitti:
Kylmä kiitos sille apinalle, jonka päätöksestä puolet E-katsomoiden takana olevista kioskeista on kiinni. Siinä on leikki kaukana, kun väkeä on yli 9000.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
TPS pelasi erittäin positiiviset pleijarit, pisti sarjajohtajan koville, taisteli ja keräsi tämän kevään upeimmat katsojaluvut. Näin voi tietysti sanoa jo nyt, kun jatkoon menijöillä on kaikilla pienemmät hallit. Kumma, ettei siitä voi täysin rinnoin nauttia, vaan itkemisen aihe keksitään vaikka puoliväkisin.

Nämä ovat kaksi asiaa. HC TPS on järisyttävän heikkotasoinen yksikkö tapahtumajärjestäjänä, myyjänä ja markkinoijana vaikka peli kaukalossa kulkeekin. Miksi ei laitettaisi näitä asioita (=taustaorganisaatio) kuntoon kuten joukkueen pelaamista ja valmennustakin.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kioskimyyntiä paljon suurempi murhe faneille luulisi olevan Salakin ensi kauden sopimus.

Miten noita kahta asiaa voi edes verrata? TPS -osion pelaajia ja pelitapahtumia käsittelevissä ketjuissa on kyllä huomioitu joukkueen taisteleva peli-ilme, on iloittu ja annettu tunnustusta niille, jotka sen ansaitsevat. Tämä ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa, että kioskien toimintaan olisi tosissaan syytä saada joku roti. Salakin haaveiltua jatkosopparia koskeva spekulointi ei kuulu tähän ketjuun, vaan tässä ketjussa keskustellaan Palloseuran ottelutapahtumasta ja siihen liittyvistä asioista, kuten esimerkiksi kioskipalveluista.

Vai yritätkö nyt siis sanoa, että koska Tepsin kevät oli pelillisesti positiivinen, niin hallipalveluja ei saa kritisoida?
 

neiti kevät

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,SUOMI,Man Utd,Montreal Canadiens,Brasilia jne
Asiat tärkeysjärjestykseen

Itselläni ei ollut vaikeuksia saada mitä halusin, jonotin 5 min snagarille ja sen lihiksen ja makkaran sai pyytämällä "lihapiirakka makkaralla, kiitos." Juomani sain Irkusta ihan asiallisessa ajassa. Olin ajoissa hallilla enkä syöksynyt ensimmäiseen ruuhkaan. Olin tosin myös henkisesti varautunut jonottamaan, koska etukäteen oli tiedossa, että halli on loppuunmyyty.

S-tanallinen kitinä on toki tästäkin aiheesta sallittua ja ihan oikeassa ketjussa, mutta kuten sanottua, ensi syksynä asiat on taas paremmin eikä tarvitse niin paljon jonotella. Asia korjaantuu luonnollista tietä. Itseäni huolestuttaa muuta asiat ja totta, ne eivät tähän ketjuun kuulu. Kaipa tämä sitten on kevään kovin murhe TPS-aktiivien mielestä.

Ottelutapahtumasta sanoisin vielä, että Makella ja Joonalla on homma hanskassa ja ammattilaisina he osaavat "tarttua hetkeen". Kun halli on täynnä ja joukkue sytyttää, halli hurmioituu kuin itsestään. Silloin ei paljoa öljyä lisäliekkeihin vaadita. Mutta jos joukkue on haluton, saamaton, sekaisin ja vailla suunnitelmaa, ei alle 4000 katsojaa hurmioidu vaikka spiikkaamassa olisi itse Jeesus, Kovalaisella vahvistuksina aidot Pussy Cat Dollsit ja Kuju vetäis livenä Dirlandaata joka katkoon. Joukkue sen hallin sytyttää ja kaikki muu on rekvisiittaa.

Tämäkin on hyvä muistaa ankeilla syksykierroksilla, kun aallosta ei ole tietoakaan ja biiisit on taas ihan hanurista.

Ps. Juu, saa kritisoida hallipalveluja. Ollos hyvä vaan.
 

Waky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itselläni ei ollut vaikeuksia saada mitä halusin, jonotin 5 min snagarille ja sen lihiksen ja makkaran sai pyytämällä "lihapiirakka makkaralla, kiitos." Juomani sain Irkusta ihan asiallisessa ajassa. Olin ajoissa hallilla enkä syöksynyt ensimmäiseen ruuhkaan. Olin tosin myös henkisesti varautunut jonottamaan, koska etukäteen oli tiedossa, että halli on loppuunmyyty.

Se mitä itse olin ekassa Jyp-kotipelissä G-katsomossa niin siitä kun lähdin käppäilemään tauon alettua alaspäin kaljaa etsimään niin jonot olivat toistakymmentä metriä. En tiedä tosiaan mistä löysit noin lyhyen jonon mutta ainakin itsellä nopein kalja löytyi lopulta A:n ja B:n kulmassa olevasta baarista ja sen sai sitten 5 minuuttia ennen tauon loppumista. Tulisi siinä varmaan ostettua toinenkin jos sitä kaljaa ei tarvitsisi odottaa ensin 10 minuuttia.
 

Annamaila

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
kuten sanottua, ensi syksynä asiat on taas paremmin eikä tarvitse niin paljon jonotella. Asia korjaantuu luonnollista tietä.
Kerro toki lisätietoja. Faktat tiskiin. Ainoa luonnollinen tie on se, että vaihdetaan henkilöt, jotka vastaavat hallin myyntitoiminnasta. Sitäkö vihjaat? Itse en usko minkään parantuvan ennen kuin näen. Tämä ei ole enää uskon asia, sillä minkäänlaisia viitteitä asian parantumisesta ei ole näkynyt. Päinvastoin, koko kioski- ja ravintolatoiminta menee jatkuvasti järjettömämpään suuntaan. Koko päättyneen(kin) kauden ajan mm. Skybarissa on ollut 1(-2) työntekijää, maksupäätteet eivät ole toimineet ja ihmisiä on palveltu aivan mielivaltaisessa järjestyksessä. Skybarhan on koko yläkerran ainoa auki ollut baari, joten on kyllä vaikea ymmärtää, millä logiikalla yksi ihminen palvelee kaikkia yläkerran janoisia. Yläkerran kioskeista tuotteet ovat olleet usein loppu tai myyjillä ei ole ollut vaihtorahaa. Suurin osa kioskeista on toki ollut koko kauden suljettuna.

Kaiken tämän päälle kun lisätään maksaville asiakkaille jatkuvasti vittuilevat järkkärit, voi sanoa, että valtaosaltaan Turkuhallin (ja järjestyksenvalvonnan osalta TPS:n) tarjoama paletti on hanurista. Syvältä.

Yksi kiitoksen paikka löytyy, nimittäin Turkuhallin yläkerran omat sinitakit. Heiltä on saanut ystävällistä palvelua ja heissä on ollut munaa sanoa tärkeileville järjestyksenvalvonnan pomoille, että on syytä pitää pikku hiljaa turpa kiinni, jottei häiritse maksavia asiakkaita.
 

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
Kerro toki lisätietoja. Faktat tiskiin. Ainoa luonnollinen tie on se, että vaihdetaan henkilöt, jotka vastaavat hallin myyntitoiminnasta. Sitäkö vihjaat?
Rauha maahan. Eiköhän lainaamasi kirjoittaja tarkoittanut syksyn yleisömääriä ja sitä kautta automaattisesti lyheneviä jonoja. Tai näin ainakin käsitin tuon lainaamasi osan.
 

Annamaila

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Paitsi että eihän siellä homma toimi, vaikka ihmisiä olisi paikalla se 3000.
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Palveluhenkilökúnta...

Rauha maahan. Eiköhän lainaamasi kirjoittaja tarkoittanut syksyn yleisömääriä ja sitä kautta automaattisesti lyheneviä jonoja. Tai näin ainakin käsitin tuon lainaamasi osan.

...vähenee ihan samaan tahtiin ellei jopa vielä rajummin, jolloin tilanne EI todellakaan ole sen parempi.

Ja joku siis oikeasti vielä uskoo siihen, että kun nyt jo tuhannennen kerran sanotaan taas, että syksyllä asiat ovat paremmin. No katsotaan, mutta en henkeäni pidättele odotellessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös