Urut, kissat ja avaruuspoika – TPS:n ottelutapahtuma

  • 1 312 128
  • 6 477

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Markkinamiehethän ( joita tosin seuralta ei löydy )voisivat lyödä loppukauden yleisökisan: " VOITA KAUSIKORTTI TUNNISTAMALLA SISÄÄNTULOBIISI !!! "

Ei tässä mitään kisoja enää tarvita, veneilykausi loppuu pian ja sitten sakki löytää taas tiensä hallille kun ei muutakaan tekemistä enää ole.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Ei tässä mitään kisoja enää tarvita, veneilykausi loppuu pian ja sitten sakki löytää taas tiensä hallille kun ei muutakaan tekemistä enää ole.

Mutta sitten voi lähteä poimimaan sieniä ja kohta edessä onkin jo pulkkamäki. Ei voi TPS voittaa, ei!
 

Tiggerfic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Kyllä mun mielestä tää Sandman-höpötys sais jo loppua. Onneks ovat sen vaihtaneet pois, Metallican noloin biisi kuten AC/DC:n Thunderstruck. Viimevuotisesta sisääntulobiisistä pidin enemmän, kuin tän vuotisesta. Tämä nykyinenkin ihan ookoo videoineen.
Tulis vaan nyt jotain hienoa efektiä tohon sisääntuloon. Pitäiskö kerätä seuralle kolehti, että saisivat strobon ja muutaman valoefektin? Mä oon ainakin heti mukana....
 

Bob Maali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jamaica Bobsled Team
Omat ehdokkaani sisääntulobiisiksi ovat Martti Servon "Mikä on kun ei taidot riitä" ja Junnu Vainion "Aika entinen ei koskaan enää palaa", vai mikä sen nimi on.

Vielä ottelutapahtumasta. Videotaulusta päätellen TPS kantaa hienosti sosiaalista vastuutaan henkilöstövalinnoissaan. Suojatyöpaikat ovat kiven alla ja tarvitsijoita on paljon. Klubentranz, Klubertanz, onko se nyt niin tarkkaa.
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Stratovarius - Soul Of A Vagabond
Minun mielestäni ihan hyvä kappale tilanteeseen, joten siinä suhteessa erimieltä monen kanssa .
http://www.youtube.com/watch?v=eqJ6ybCrEcA

Samantein olisi voinut laittaa peliin alkuun bändiltä kunnon potpurin jonka biisinnimet kertoo katsojan kannalta kaiken olennaisen...



Why Are We Here?

http://www.youtube.com/watch?v=X4TuSXFfyPA&feature=related

What Can I Say?
http://www.youtube.com/watch?v=8D3ubBtzXKc&feature=related


It's A Mystery

http://www.youtube.com/watch?v=pzJSchTdq-Y&feature=related

Ja tappiotilanteessa voisi alkaa soittamaan seuraavaa:

I surrender

http://www.youtube.com/watch?v=zLNTBPBMx7E&feature=related

No joo vitsailu sikseen. Onhan siellä nyt selvästi havaittavissa yritystä ottelutapahtuman parantamiseen ja kyllä se pelikin siitä vielä paranee kauden mittaan, näin on pakko uskoa.

Strato on kyllä kova bändi ja hyvää muziikkia, jospa vaikka speed of light saisi vipinää pelaajille kinttuihin

http://www.youtube.com/watch?v=pv1kirNU8n4
 
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Tämä ei tainnut olla vielä täällä:
hc.tps.fi kirjoitti:
Varamiespalvelu tuo tiistaina ääntä halliin

Tiistain TPS – Jokerit – ottelussa on jaossa kolmen pisteen ja voittotuuletusten lisäksi ääntä, naurua ja tukku kivoja palkintoja, kun illan otteluisäntä Varamiespalvelu-Yhtiöt saapuu hallille yhdessä riemastuttavan Linnateatterin kanssa.

Varamiespalvelun uudella innovoidulla isännyyskonseptilla halutaan tuottaa katsojille uutta sisältöä ottelutapahtumaan ja kohottaa hallin tunnelmaa. Tule tiistaina hallille tsemppaamaan joukkuettamme taistelussa voitosta ja kokemaan kauden (toistaiseksi) paras fiilis!

Ääntä halliin – otteluisäntä Varamiespalvelu-Yhtiöt tarjoaa 1000 ensimmäiselle räikän!
Aika mykistävää. Toisaalta positiivista että jotain yritetään tehdä tunnelman luomiseksi, mutta kyllä nuo räikät aiheuttavat ainakin sivullekirjoittaneessa melkoisia myötähäpeän pyrskähdyksiä...
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Jos aiemmat trendit jatkuvat niin jokaiselle tulijalle voi riittää oma räikkä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Toisaalta positiivista että jotain yritetään tehdä tunnelman luomiseksi, mutta kyllä nuo räikät aiheuttavat ainakin sivullekirjoittaneessa melkoisia myötähäpeän pyrskähdyksiä...

Onkos muuten räikköjä esim Keski-Euroopassa matseissa?
 

Jazzy76

Jäsen
Onkos muuten räikköjä esim Keski-Euroopassa matseissa?

Mitä ihmettä te itkette täällä? Onko Keski-Euroopassa? ONKO SILLÄ MITÄÄN VÄLIÄ? Jos Turkuhallissa joskus järjestetään meteliä, niin otetaan se vastaan. Ne jotka eivät meteliä kestä, niin lähteköön.

Tää Jatkoajan porukka on säälittävää selkäänpuukottajien joukkoa. Ja sitten puhutaan jostain lutuurista.
 

cheli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä ihmettä te itkette täällä? Onko Keski-Euroopassa? ONKO SILLÄ MITÄÄN VÄLIÄ? Jos Turkuhallissa joskus järjestetään meteliä, niin otetaan se vastaan. Ne jotka eivät meteliä kestä, niin lähteköön.

Tää Jatkoajan porukka on säälittävää selkäänpuukottajien joukkoa. Ja sitten puhutaan jostain lutuurista.

Totta on ettei sillä ole todellakaan mitään väliä. F2 voi vielä vastata vielä että onko jalkapallossa räikät katsomoissa alppimaissa. PLussat räikkäidealle (onko vuosien palaverien ja kehityskeskusteluiden tulos, :) heh heh. Parempaa ainakin kuin se kauden kliimaksi pizzanpyörittelijä
Nyt ei tosiaan kannata valitella kun täällä on niin rauhallista ja leppoisaa muutenkin voittoputkessa... ..ja kun uusia ketjujakaan ei avata joka päivä pelikieltojen takia, hah!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mitä ihmettä te itkette täällä? Onko Keski-Euroopassa? ONKO SILLÄ MITÄÄN VÄLIÄ? Jos Turkuhallissa joskus järjestetään meteliä, niin otetaan se vastaan. Ne jotka eivät meteliä kestä, niin lähteköön.

Tää Jatkoajan porukka on säälittävää selkäänpuukottajien joukkoa. Ja sitten puhutaan jostain lutuurista.

Ei täällä kukaan itke...jos sulla yleensäkään tuolla kokemuksella Jatkoajassa on edes tartuntapintaa tuolaista tuoda esille. Ehkäpä sun pitää mennä takaisin sinne suomi24:n foorumiin uhoamaan näitä juttuja. Sen verran olen kotimatseja käynyt 70-luvulta asti käynyt katsomassa etten nakkaa paskaakaan sun avautumisille...saitko?
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Mitä ihmettä te itkette täällä? Onko Keski-Euroopassa? ONKO SILLÄ MITÄÄN VÄLIÄ? Jos Turkuhallissa joskus järjestetään meteliä, niin otetaan se vastaan. Ne jotka eivät meteliä kestä, niin lähteköön.

Tää Jatkoajan porukka on säälittävää selkäänpuukottajien joukkoa. Ja sitten puhutaan jostain lutuurista.

Onhan se hienoa, että hallissa on ääntä, mutta minkä takia se pitää järjestää tollaisilla saakelin räikillä? Jakaisivat vielä seuraavalle tuhannelle sorsapillit niin saatais vielä enemmän ääntä halliin, toivottavasti tota ei koskaan toteuteta ja mahdollisimman harva ottaa ton räikän tai heittää sen heti roskiin. Ääni pitää tehdä joko suulla tai taputtamalla käsiä yhteen ei tollaisilla korvia raastavilla räikillä joita ei kukaan jaksa eikä halua kuunnella. Ensimmäinen kerta, kun olen iloinen siitä, että en pääse matsiin ja en joudu kuuntelemaan tota järkyttävää meteliä mikä noista räikistä lähtee.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Ei täällä kukaan itke...jos sulla yleensäkään tuolla kokemuksella Jatkoajassa on edes tartuntapintaa tuolaista tuoda esille. Ehkäpä sun pitää mennä takaisin sinne suomi24:n foorumiin uhoamaan näitä juttuja. Sen verran olen kotimatseja käynyt 70-luvulta asti käynyt katsomassa etten nakkaa paskaakaan sun avautumisille...saitko?

Hei 23 viestiä ja Tepsin SEKÄ Kärppien fani. Älä kuule lähde edes aloittamaan, ei sulla oo jakoa tässä kisassa.

EDIT:

Ääni pitää tehdä joko suulla tai taputtamalla käsiä yhteen ei tollaisilla korvia raastavilla räikillä joita ei kukaan jaksa eikä halua kuunnella.

Kyllähän räikkä voi tuossakin auttaa, jos esim. yrittää syödä sen ja katkaisee hampaansa, siitä vasta ääntä lähtisi.
 

John Shaft

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teeee Peeee Äs ja Alexander The Great
Räikälle pisteet jos joku niitä jaksaa heiluttaa. Taas niin vitun tyypillistä turkulaista. Pitäiskö ovella jakaa jokaiselle eurokossu ettei urpot täällä kitise. Lonkkataklaus varmaan niin vitun hiilenä kun ei pelikiellon myötä pääse avautumaan....
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
What's next?

Seuraava sponssi voisi ostaa seuralta 1000 TPS-paitaa ja laittaa "valkoisen aallon" katsomoon alulle. Kyllähän näitä tempauksia olisi helppo ideoida. Valkoinen aalto voisi ennakoida myös kotipelipaitojen muutosta siihen ainoaan ja oikeaan eli valkoiseen. S/M-liigan mielipidettä ei kysytä.
 
Mitäs ne patukat oikein on mitä jengi matseissa heiluttelee? Muovisia joista kuuluu kovempi ääni kuin käsistä ? Jossain (NHL , futis ym) Olen näitä enemmänkin nähnyt. Hienolta näytti ja loistava sponssin paikka esim Sukarille.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Väärin kannustettu?

Ahaa, mä en tiennytkään että meillä on varaa nipottaa kannustuksesta.
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Valkoinen aalto voisi ennakoida myös kotipelipaitojen muutosta siihen ainoaan ja oikeaan eli valkoiseen. S/M-liigan mielipidettä ei kysytä.
Hei, joku muukin on väsähtänyt Tepsin mustaan suruasuun kotiotteluissa. Kyllä sitä valkoista pelipaitaa on ikävä. Näkyyhän sitä kai vierasotteluissa, mutta kotiotteluihin se kuuluisi.

Ne melua luovat "ukkostikut" ovat aika mukavia. Kokemusta on esim. Anaheimin Ankkojen matseista. Ja niillä on mukava pamputtaa kaveria päähän tyylillä Benny Hill sitä pientä kaljupää-äijää.
 

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hei, joku muukin on väsähtänyt Tepsin mustaan suruasuun kotiotteluissa. Kyllä sitä valkoista pelipaitaa on ikävä. Näkyyhän sitä kai vierasotteluissa, mutta kotiotteluihin se kuuluisi.
Tähän on helppo yhtyä. En ole koskaan pitänyt tuosta mustasta peliasusta. Pelattaisiin vaan sillä valkoisella niin koti kuin vieraspelitkin aina kun mahdollista. Siinä on tyyliä paljon enemmän kuin mustassa. Ainakin musta tuntuu siltä.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Hei, joku muukin on väsähtänyt Tepsin mustaan suruasuun kotiotteluissa. Kyllä sitä valkoista pelipaitaa on ikävä. Näkyyhän sitä kai vierasotteluissa, mutta kotiotteluihin se kuuluisi.

Selkeästi, varsinkin kun nykyisen systeemin seurauksena vierasjoukkueet esiintyvät aina suhteellisen valkoisissa paidoissa. Oli paljon kivampi katsoa sitä 90-luvun väriloistoa, jolloin yhdellä joukkueella saattoi olla sininen paita, toisella punainen. Kolmannella vaikka kusen keltainen, mikä kieli välittömästi paikallisten suunnittelijoiden joukossa leviävästä aivoviruksesta.

Vähän kuin olisi katsellut legendaarisen lentävän sirkuksen uutta tulemista jäällä.
 

cheli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tää Jatkoajan porukka on säälittävää selkäänpuukottajien joukkoa. Ja sitten puhutaan jostain lutuurista.

Kai se menee näköjään koko organisaatiossa samalla tavalla. Puukko heiluu. Jatkoajan hiekkalaatikon apinatarha seuraa eri tepsin klaanien, ylimmän johdon, keskijohdon ja valmennuksen - sekä uusimpana koivujen ja kiprujen loistavaa esimerkkiä: puuuuuukon iskuja. Minä Minä Minä Haluan kaiken ja Minä Minä Minä haluan päättää kaikesta Die Die Die Jos en Minä Minä Minä saa karkkia Minä Minä Minä estän sinulta. Mitä isot edellä sitä pienet perässä... Siinä sitä johtamisen kulttuuria
TPS Jääkiekkojohtamisen 101: näin isket puukolla kuliseissa. Sekä esim. ketjun aiheeseen liittyen TPS ottelutapahtuman järjestäminen: 1) myydään lippuja 2) avataan ovet ja heh heh ottelun jälkeen niillä ovilla jaetaan (ilmaisia) helmiä sioille ja ennen matsia räikkiä
 

Jazzy76

Jäsen
Hei 23 viestiä ja Tepsin SEKÄ Kärppien fani. Älä kuule lähde edes aloittamaan, ei sulla oo jakoa tässä kisassa.

Kuulehan isottelija. Kun me tuulipukukannattajat (teidän kielellänne tuularit) jätämme hallin, ei sinulla ole enää joukkuetta, ketä kannustaa. TPS saa noista räikistä rahaa ja toivottavasti vähän meteliä. Sinä voit Sissiryhmässäsi pitää kättä puuskassa ja nojata toiseen jalkaan. Ei teitä paljoakaan ole.

Kirjoitan silloin, kun on asiaa. Nyt meni vaan kipukynnys yli, kun mikään ei kelpaa.

Kärppien faniudesta: Minkäs sitä ihminen sille voi, että on lapsuudessaan ollut Kärppien fani Oulussa asuessa. Kannatathan sinäkin joukkueita ympäri maailmaa NHL:ssä ja jalkapalloakin.

Tämä tuulari on ollut mukana matseissa yhtä kauan kuin sinäkin, yli 20 vuotta. Ihmetyttää vain edelleenkin, mikä teitä vaivaa? Eikö halliin saa tuoda ääntä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös