Urut, kissat ja avaruuspoika – TPS:n ottelutapahtuma

  • 1 317 775
  • 6 498
Toki itsekin sitä mieltä, että parempi ratkaisu olisi ollut peitää molemista sivuista vaikka 5-10 ylintä riviä, jolloin olisi ollut ennemmän parempia paikkoja myynnissä ja halli olisi näyttänyt tasapainoisemmalta.

Tuota samaa ajattelin. Ehdottomasti samaa mieltä, kaiken lisäksi tuo jättimainos tulee lähes varmasti näyttämään todella tökeröltä. Itse odotan räikeästi halventavaa efektiä ala tilkkutäkkipelipaidat, mutta tämä vain on paljon isompi häväistys, jota ei muilla oikeastaan ole :( Toivottavasti tätä vielä mietitään uudestaan ja peitetään rivejä molemmilta puolilta.
 

pleimeiker

Jäsen
Suosikkijoukkue
tps
opiskelijakausikortti

En tiedä onko vähän offtopic, mutta onko jatkoajan kirjoittakunnassa opiskelijoita jotka ovat omistaneet opiskelija-hintaisen kausikortin mennä vuosina?

Jos on niin kuinka usein on kysytty opiskelijakorttia kausikortin näyttämisen yhteydessä lipuntarkastuksessa?
 

John Shaft

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teeee Peeee Äs ja Alexander The Great
En tiedä onko vähän offtopic, mutta onko jatkoajan kirjoittakunnassa opiskelijoita jotka ovat omistaneet opiskelija-hintaisen kausikortin mennä vuosina?

Jos on niin kuinka usein on kysytty opiskelijakorttia kausikortin näyttämisen yhteydessä lipuntarkastuksessa?

Opiskelijakausari ainakin ennen ollut kuvallinen eli portilla ei enään muita kortteja kysellä. En tiedä miten hoituu näin sirukortin aikakauden aikana.
 

TPS89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, KaKiPo & Leijonat.
En tiedä onko vähän offtopic, mutta onko jatkoajan kirjoittakunnassa opiskelijoita jotka ovat omistaneet opiskelija-hintaisen kausikortin mennä vuosina?

Jos on niin kuinka usein on kysytty opiskelijakorttia kausikortin näyttämisen yhteydessä lipuntarkastuksessa?
Älä nyt herranjumala mitään opiskelijakausikorttia osta vaan suoraan kausikortti kannattajakatsomoon. Tulee ensinnäkin 70€ halvemmaks ja saat kaupan päälle todella hyvän meiningin joka matsissa!
 

RomuLumi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Käsittääkseni G-katsomo peitetään jollain erittäin isolla mainoksella. Joten tyhjiä penkkejä ei ole niin kamalasti näkyvissä. Toki itsekin sitä mieltä, että parempi ratkaisu olisi ollut peitää molemista sivuista vaikka 5-10 ylintä riviä, jolloin olisi ollut ennemmän parempia paikkoja myynnissä ja halli olisi näyttänyt tasapainoisemmalta.

Tunnelman kannalta on parempi, että porukka istuu tiivistii.

Itse ajattelin tuota osittainpeittämistä myös järkevämpänä, mutta sitten toisaalta onhan tässäkin mahdollisia etuja:
1. Mainoksesta tulee rahaa ja sitä tietääkseni ei ole tarpeeksi...
2. Tuolla puolella ylhäällä ei tarvita järjestysmiehiä? (vähemmän kuluja)
3. Ylhäällä olevat myyntipisteet voidaan sulkea? (vähemmän kuluja)

Joka tapauksessa oikeansuuntainen ratkaisu!
 

pleimeiker

Jäsen
Suosikkijoukkue
tps
Älä nyt herranjumala mitään opiskelijakausikorttia osta vaan suoraan kausikortti kannattajakatsomoon. Tulee ensinnäkin 70€ halvemmaks ja saat kaupan päälle todella hyvän meiningin joka matsissa!

B2 katsomoon en ihan heti oo menossa, on se sellasta älämölöä ettei paremmalla väliä... =)
 

TPS89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, KaKiPo & Leijonat.
B2 katsomoon en ihan heti oo menossa, on se sellasta älämölöä ettei paremmalla väliä... =)
No en todellakaan tarkottanu B2:sta vaan F2 ja F3:sta, jossa on Sissiryhmä. Sinne minäkin kausarin ostan. Meininki ja seura parempaa ku "virallisen" kannattajaryhmän eli B2. :D
 

Daenboudian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Itekkin olen harkinnut F3:n ja opiskelijakausarin väliltä... En oo sellane tyyppi joka lähtee lauluihin mukaan jne. vaikka menosta kovasti pidänkin ja Tepsiä kovasti fanitan mutta hiljainen kun olen. Ja toiseksi, en tunne Sissiryhmästä ketään ja niillä on se oma perusporukka nii mitäs minä sitten?

Elikkä joko F-päätyyn opiskelijana nauttimaan peleistä tai jos mieli vaihtuu niin F3:n fanikatsomoon, jossei muuta niin ainakin täytteeksi niin näyttää ryhmä vähän isommalta! :)
 

proffa#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kai Suikkanen, Pool ja NHL
vaikka menosta kovasti pidänkin ja Tepsiä kovasti fanitan mutta hiljainen kun olen. Ja toiseksi, en tunne Sissiryhmästä ketään ja niillä on se oma perusporukka nii mitäs minä sitten?


En sissiryhmäläisiä tunne enkä heidän menosta tiedä, mutta sen sanon, että ei muutakun mukaan! Menet varmasti joukonjatkona ja saat uusia kavereita ja eihän sitä tiedä vaikka alkaisit hoilaamaan mukana.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Itekkin olen harkinnut F3:n ja opiskelijakausarin väliltä... En oo sellane tyyppi joka lähtee lauluihin mukaan jne. vaikka menosta kovasti pidänkin ja Tepsiä kovasti fanitan mutta hiljainen kun olen. Ja toiseksi, en tunne Sissiryhmästä ketään ja niillä on se oma perusporukka nii mitäs minä sitten?

Ehdottamasti mukaan. SR:ää ja muuta ääntä pitävää porukkaa löytyy varmasti F2:sta. Toiminta on sellaista, mitä enemmän porukkaa, niin sen hauskempaa. Suurin osa porukasta, jotka ovat tulleet haistelemaan tunnelmaa, ovat tulleet asenteella, että en ole sellainen, joka laulaa, mutta mukava olla tunnelmassa mukana. Jotenkin vaan hommaan ovat jääneet nalkiin ja nyt kiertelevät eurooppaa TPS:än perässä.
 
Viimeksi muokattu:

Daenboudian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Onko tossa F3-kausarin hankinnassa jotai erikoista vai saako senkin nokuna Tepsin toimistosta? Vielä vähän että tulee 18 täyteen niin sitten kierrän kattomassa Tepsin pelejä ties missä. Tavoitteena käydä kaikissa halleissa. Nyt on vaan tullu Lukko ja HIFK tarkastettua, Raumal tulee käytyy vähä enemmä ku lähel sukulaisii.

Eikä kausaria tosiaankaan saa enää muualta ku ett menee sinne Ruissaloon toimistoon suoraan?
 

Tiggerfic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Eikä kausaria tosiaankaan saa enää muualta ku ett menee sinne Ruissaloon toimistoon suoraan?
Tämä minuakin kiinnostaa. Lippupalvelun sivujen mukaan sieltä saa vaan nämä irtoliput, ei korttia. Eli pitääkö kortti hakea Ruissalosta?
Sitäpaitsi lippupalvelun sivuilla ei pysty valitsemaan itse paikkoja, se "arpoo" ne itse.
 

TPS89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, KaKiPo & Leijonat.
Tämä minuakin kiinnostaa. Lippupalvelun sivujen mukaan sieltä saa vaan nämä irtoliput, ei korttia. Eli pitääkö kortti hakea Ruissalosta?
Sitäpaitsi lippupalvelun sivuilla ei pysty valitsemaan itse paikkoja, se "arpoo" ne itse.
Kausikortteja saa ostettua lippupalvelun pisteistä mut siihen tulee se välitysmaksu + tepsin joku toimitusmaksu. Itse hain suoraan ruissalosta ni vältyin noilta maksuilta ja saat itse päättää otatko irtolippuina vai sellaisena sirukorttina. Itse otin sirukorttina, joka toimitetaan kotiin ennen kauden alkua ja paikan saat tietenkin itse valita. Ja kaupan päälle sai liput kaikkiin NT kotipeleihin jotka pelataan turkuhallissa. (Sitä en tiedä saako lippupalvelun pisteistä sirukortti mallisena vai saako sieltä vaan irtolippuina, mutta luulisin ainaki ku itse menee johonkin lippupalvelun pisteeseen niin korttinakin saat. Kortti on paljon kätevämpi, 28 irtolippua ennen kautta pistää kylmät väreet liikenteeseen, hävittäisin ne kuitenkin.) :)
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
kausareista

Juu niin se menee että Lippupalvelusta saa nipun irtolippuja. Ruissaloon pitää mennä jos haluaa kortin. Se tosin vasta tilataan silloin (Lippupalvelulta!) ja toimitetaan aikanaan kotiin. Nordic Trophyn liput saa kaupan päälle heti käteen kumpaakin kautta.

Itse kävin maksamassa F2-kausarin Ruissalossa tänään. Systeemi on minusta vähän työläs ja jollen sattumalta olisi lomalla, virka-aikana toimistolle ehtiminen olisi minulle ollut aika hankalaa. Ehdottomasti tässä pitäisi olla joku nettimaksusysteemi tms. Sitä en sitten tiedä miten varmistettaisiin vanhoille istumapaikoille pääsy.
 

NalleMaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Juu niin se menee että Lippupalvelusta saa nipun irtolippuja. Ruissaloon pitää mennä jos haluaa kortin. Se tosin vasta tilataan silloin (Lippupalvelulta!) ja toimitetaan aikanaan kotiin. Nordic Trophyn liput saa kaupan päälle heti käteen kumpaakin kautta.

Itse kävin maksamassa F2-kausarin Ruissalossa tänään. Systeemi on minusta vähän työläs ja jollen sattumalta olisi lomalla, virka-aikana toimistolle ehtiminen olisi minulle ollut aika hankalaa. Ehdottomasti tässä pitäisi olla joku nettimaksusysteemi tms. Sitä en sitten tiedä miten varmistettaisiin vanhoille istumapaikoille pääsy.

Minäkin kävin lunastamassa kausarin tänään TPS:än toimistolta, Ruissalosta. Lippupalvelu tarjosi kausikorttia n.750€ + toimitusmaksut n. 70€. Seuraavaksi saatiin hintaa rukattua alaspäin, kun tyttö huomasi, että heiltä saa myös kaikkiin otteluihin lipun paljon halvemmalla eli kausikortin. Sitten ilmoitin, että haluan lunastaa kausikortin vanhalle paikalleni, mutta sekään ei onnistunut, koska paikka oli jo varattu. Puolen tunnin ostosreissun jälkeen tyttö oli saanut tulostettua lippuja vinonpinon ja odotti maksua yli 200€. Liput olivat tarkoitettu eläkeläiselle ja minulla oman laskelman mukaan on vielä vuosikymmeniä eläkeikään. Kausari jäi tiskille ja auton nokka kohti Ruissaloa. Sieltä kausikortti käypään 150€ hintaan ja koko toimenpide kesti muutaman minuutin.

Tänään vielä hakemaan paikoituslippuja pari sarjaa lippupalvelusta, jospa rikkoisivat oman ennätyksensä tänään (10min).
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onkohan mediakuutio hajoamassa, aika pinkkiä oli meno paikoin ruuduilla kun näyttivät hidastuksia? Yhdessä näytössä jatkuvasti näkyneelle isolle mustalle neliölle myös peukaloa.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Onkohan mediakuutio hajoamassa, aika pinkkiä oli meno paikoin ruuduilla kun näyttivät hidastuksia? Yhdessä näytössä jatkuvasti näkyneelle isolle mustalle neliölle myös peukaloa.

Turkuhallin tekniikka on suurimalta osalta yritetty tehdä halvalla vuonna 91 ja sen jälkeen sitä ei ole uusittu. Kaiken maailman rautalanka teippivirityksiä kuulemma täynnä ja toinen toisella sopimattomia laitteita. Voisi olla aika uusia pikkuhiljaa koko tekniikka.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Turkuhallin tekniikka on suurimalta osalta yritetty tehdä halvalla vuonna 91 ja sen jälkeen sitä ei ole uusittu. Kaiken maailman rautalanka teippivirityksiä kuulemma täynnä ja toinen toisella sopimattomia laitteita. Voisi olla aika uusia pikkuhiljaa koko tekniikka.

Eikös mediakuution näytöt vaihdettu muutama vuosi sitten? Vai putoaako tämä juuri rautalanka-teippiviritysten kategoriaan?
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuution ohjausjärjestelmät ovat vuodelta papu. Ei HDTV:kään kovin paljon auta jos sillä VHS:siä katselee.

Take it easy, bro. Kysymykseni olikin nimenomaan kysymys, kun en asiasta ollut satavarma. Ja tuo sinänsä putoaa juuri viritelmien joukkoon, Ferrarikaan tuskin palvelee huolettomasti 1,2 litran koneella.

Kauden alettua pitää järjestäytyä tarkistamaan show'n nykyinen tila ja muodostaa jonkinlainen mielipide sen jälkeen. Toivottavasti tappaa tylsyyden. Sitä odotellessa...
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Take it easy, bro. Kysymykseni olikin nimenomaan kysymys, kun en asiasta ollut satavarma. Ja tuo sinänsä putoaa juuri viritelmien joukkoon, Ferrarikaan tuskin palvelee huolettomasti 1,2 litran koneella.

Kauden alettua pitää järjestäytyä tarkistamaan show'n nykyinen tila ja muodostaa jonkinlainen mielipide sen jälkeen. Toivottavasti tappaa tylsyyden. Sitä odotellessa...
Tosiaan halli voisi koittaa vaikka saada sen hallin nimen myytyä ja päivitettyä tekniikkaa. Nyt tilanne on se, että kaikkea ei uskalla edes käyttää, koska hommat voi kusta täysin.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Tosiaan halli voisi koittaa vaikka saada sen hallin nimen myytyä ja päivitettyä tekniikkaa. Nyt tilanne on se, että kaikkea ei uskalla edes käyttää, koska hommat voi kusta täysin.

Halliyhtiö on kaiketi tehnyt positiivisia tilinpäätöksiä? Miksiköhän siis ylijäämää ei sijoiteta esimerkiksi av-tekniikkaan? Kiinteistöhän on aivan rappiolla tältä osin, luulisi jotakuta kaupunginjohdossakin asian pikku hiljaa kiinnostavan.
 

John Shaft

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teeee Peeee Äs ja Alexander The Great
Kausari tuli sitten postissa. Paljon mainostettu sirukortti onkin sitten skannattu kopio varmaan Sutelan VISAsta. Sinänsä vittuako millään sirukortilla tekeekään, mutta pointtini perustuu vaan mitä mainostettiin. Kortissa ei mitään viivakoodeja ja takakannessa HC TPS EI VASTAA KADONNEISTA KORTEISTA. Eli kortti kun hukkuu niin eikun uutta ostamaan. FC:n puolella saa uuden kortin vittumaiseen 5€ hintaan ja menettää vaan yhden pelin sisäänpääsyn. Olisihan tähänkin voitu panostaa pikkaisen enemmän kun kerran lähdettiin uusimaan kausareita.

Jyväskylässä kausarit viivakoodillisia ja sama kortti kelpaa vuodesta toiseen. Kortissa ei paikkanumeroa vaan kausarin maksettua toimistolta kortti aktivoidaan etänä. Näimpä ei tartte joka vuosi painaa uusia kortteja. Tietenkin jos laskettu sen varaan että hoitakoon ensi kauden kortit uudet omistajat konkurssin jälkeen...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös