Urut, kissat ja avaruuspoika – TPS:n ottelutapahtuma

  • 1 318 472
  • 6 498

charlieglide

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En tiedä mitä toimistolla ollaan tehty toisin, kun tällä kaudella arkipeleihin saadaan hyvin jengiä. Eilenkin lähes 6000 ihmistä katsomassa aina seksikästä KalPaa! Toki on jaettu ilmaislippuja ilmeisesti jonkun verran eri sidosryhmille, mutta selittääkö tuokaan kaikkea? Anyway, tykkään tästä suuntauksesta!
Positiivista ehdottomasti, mutta eikös tämä trendi ole ollut tällä kaudella yleisestikin Liigapeleissä muillakin paikkakunnilla? Olin kuulevinani selostuksesta eilen että TPS:n yleisökeskiarvo olisi ollut 4. paras tähän asti kautta.
Tuleva MTV Katsomon hinnankorotus 28eur -> 35eur katkaisee kyllä omalla kohdalla kamelin selän, voi olla että joku muukin ajattelee näin ja alkaa käymään enemmän hallilla.
 

rs2681

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi
Positiivista ehdottomasti, mutta eikös tämä trendi ole ollut tällä kaudella yleisestikin Liigapeleissä muillakin paikkakunnilla? Olin kuulevinani selostuksesta eilen että TPS:n yleisökeskiarvo olisi ollut 4. paras tähän asti kautta.
Tuleva MTV Katsomon hinnankorotus 28eur -> 35eur katkaisee kyllä omalla kohdalla kamelin selän, voi olla että joku muukin ajattelee näin ja alkaa käymään enemmän hallilla.
Sija neljä on käytännössä paras mihin TPS voi nousta, kun Tampere ja Helsinki ovat ihan omassa sarjassaan.

Mielestäni jossain Liigan julkaisussa luki, että Tepsin keskiarvo on paras sitten kauden 14-15. Joku voi korjata jos muistan väärin, mutta tuohon aikaan taidettiin ilmoittaa enemmän oikeaan yleisömäärään nähden kuin nykyään.

Tän kurssin, kun saa pidettyä niin saa olla tyytyväinen keskiarvoon. Tällä hetkellä taidetaan olla joku 200 katsojalla yli tavoitteen.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Noista hidastuksista, jotka kieltämättä eilen viipyivät todella kauan - en tiedä mitä siellä nykyään tehdään, mutta ennen yksi jantteri niitä sieltä poimi tv-kuvista talteen, jotka sitten näytettiin uudelleen videotaululla.
Todennäköisesti siellä on edelleen se yksi, mutta olisiko kaveri vaihtunut tai jotain? Luvattoman kauan kesti kyllä eilen.
Ja jos henkilökunta on pysynyt samana, niin siellä on kiinnostus kiekkoon ja sen katsomiseen jossain 20% luokkaa. Riittää kun saapuu paikalle ja toisella kädellä tekee työtä. Rahan takia siellä ovat, eivät Seuran kuten vanhoina hyvinä aikoina ;)
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Millä osa-alueilla nämä ajat olivat hyviä?

- 2012-15 kolme perättäistä 13. sijaa
- 2016-2018 taloudelliset tappiot per tilikausi miljoonasta kahteen, urheilupuolella korkeimmillaan neljäs sija
Ottelutapahtumaa tehtiin sydämellä. Palkka siinä hommassa oli toissijainen asia.
 

KB81

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Osaako kukaan sanoa mikä kappale siinä alkushown "etu" video pätkässä soi?

Tykkäsin eilen kovasti, mutta en tiedä mikä biisi se on.
 

Niilonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joulutarjousta näköjään lippuihinkin saatavilla jos ostaa viimeistään huomenna. Saa nähdä miten nämä välipäivien ottelut tulee houkuttelemaan väkeä hallille. Vaikea arvioida mutta ehkä tämä neljän ottelun voittoputki kotona rupeaa näkymään jossain vaiheessa yleisömäärissä.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Joulutarjousta näköjään lippuihinkin saatavilla jos ostaa viimeistään huomenna. Saa nähdä miten nämä välipäivien ottelut tulee houkuttelemaan väkeä hallille. Vaikea arvioida mutta ehkä tämä neljän ottelun voittoputki kotona rupeaa näkymään jossain vaiheessa yleisömäärissä.

On kyllä hyviä yleisömääriä ollut läpi syksyn. Kaksi matsia tainnut olla jossa yleisömäärä alkaa kolmosella, mutta esimerkiksi tuo tiistain 5800 KalPaa vastaan oli todella hyvä.
 

rs2681

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi
En nyt muista ihan alkukauden yleisömääriä, mutta tuo viimeisin KooKoo ottelu taitaa olla ainut jossa yleisömäärä on rajummin sukeltanut.

Tuokaan ei mikään katastrofi ole kun ottaa huomioon epäkiinnostavan vastustajan, viikonpäivän ja että taas oli tungettu kaksi kotipeliä mahdollisimman lähekkäin.
 

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Näitä kotipelejä on muutenkin nyt ollut ihan saatanasti ja vielä on Kärpät ja JYP kotona vastassa tämän vuoden puolella. Siihen ja peliesityksiin peilaten nuo yleisömäärät ovat olleet itselle positiivinen yllätys, oli ilmaislippuja tai ei.
 

Veijari

Jäsen
Wink wink. Kannattaa tämän päivän matsiin hankkia liput TPS:n sivujen kautta niin saa matsiliput joulutarjous hintaan. Lasten liput on 5€/kpl ja aikuisten lippuihinkin sai noin 10€ rabattia.
 

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
Tänään pitäisi olla porukkaa hallilla, koska lippuja on jaettu palttiarallaa sata jo pelkästään Facebookin Turun seudun roskalava -ryhmässä :D

Tiedä sitten onko ilmaislippuja jaettu firmoille vai mistä nämä ovat tulleet, mutta jo useana päivänä pompannut etusivulle vastaan päivityksiä. Eikä kyse mistään yhden tai kahden lipun antamisesta, vaan on ollut isompia settejä (mm. 8kpl, 15kpl ja 20kpl määriä nähnyt).
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Mikähän idea on ollut jakaa satamäärin ilmaislippuja matsiin jonka pitäisi muutoinkin myydä hyvin?

Jotain vuoden loppuun mennessä käytettäviä vouchereita varmaankin mutta mistä nämä nyt pomppasivat esille?
 

Siwawaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mikähän idea on ollut jakaa satamäärin ilmaislippuja matsiin jonka pitäisi muutoinkin myydä hyvin?

Jotain vuoden loppuun mennessä käytettäviä vouchereita varmaankin mutta mistä nämä nyt pomppasivat esille?
Kärpät ei ole tainnut kyllä oikeasti myydä pitkään aikaan hyvin.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mulla on ollut kyllä täysin harhainen kuva noista "ilmaislipuista" ja olen ollut niitä vastaan. Mutta yleisen puolen yleisömääräketjussa @axe selitti asian aika hiton hyvin. Osaako joku kertoa onko tuo sama systeemi meillä Tepsissä myös käytössä? Jos on niin mun kanta "ilmaislippuihin" muuttui kerta laakista.
 

Lakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mulla on ollut kyllä täysin harhainen kuva noista "ilmaislipuista" ja olen ollut niitä vastaan. Mutta yleisen puolen yleisömääräketjussa @axe selitti asian aika hiton hyvin. Osaako joku kertoa onko tuo sama systeemi meillä Tepsissä myös käytössä? Jos on niin mun kanta "ilmaislippuihin" muuttui kerta laakista.
Taitaa olla erilaisia systeemejä käytöss. Varhalaiset saivat valita otteluista mihin ottivat lippunsa, länsikeskuksen cittarissa taas oli taas ihan suoraan ottelulippuja jaossa niin paljon kuin jaksoi kantaa, kauppahallissa jaettiin myös lippuja eikä vouchereita ja Mikaelin seurakunta jakoi jotain lippuja kunhan ilmottautui ensin. Ja tässä vaan ne esimerkit mistä itse olen tietoinen, varmaan on jaettu muutakin kautta. Huomattavasti enemmän näitä on jaettu viime kauteen verrattuna näin mututuntumalla. Toki kertoo siitä, että ollaan huomattavasti aktiivisempia kumppaneiden suuntaan, mutta ei näistä varmasti samalla tavalla rahaa tule kassaan kuin Tapparan koululaislipuista.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Meidän firmalle tarjottiin mahdollisuutta ostaa lastenlippuja vähävaraisille aikuisten lippujen hinnalla. (toki pakettiin kuului myös näkyvyyttä), joten ei kaikki "ilmaisliput" ole puoli-ilmaisia edes yrityksille. Toisaalta jos ilmoitat, että ostat 1000 kpl, niin en epäile hetkeäkään, että et saisi vaikuttaa lipun hintaan.
 

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
En toki tiedä mitään lukuja, mut mutuna ilmaislipuille peukkua. Varmasti saadaan halliin väkeä, joka ei muuten olisi tullut ja toivottavasti se näkyy oheismyynnissä. Vielä, jos nämä asiakkaat saadaan palaamaan hallille maksetun lipun kanssa niin tavoite on täytetty. Lisäksi hallissa on keskimääräisesti parempi tunnelma kun sinne saadaan edes se 5000 ihmistä paikalle.
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Wink wink. Kannattaa tämän päivän matsiin hankkia liput TPS:n sivujen kautta niin saa matsiliput joulutarjous hintaan. Lasten liput on 5€/kpl ja aikuisten lippuihinkin sai noin 10€ rabattia.
Kiitos tästä @Veijari. Lippu.fi olin katselemassa kun tämä viesti pätkähti silmille, otinkin TPS:n sivuilta ja nyt poikkeuksellisesti alakatsomoon monen vuoden tauon jälkeen kun sen verran hyvä tarjous!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös