Urut, kissat ja avaruuspoika – TPS:n ottelutapahtuma

  • 1 317 285
  • 6 498

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Onko huomiselle kutsuttu jotain porukkaa vai onko yleisöllä vaan kova halu lähteä pitkästä aikaa katsomaan sexyhokia? Ei ole meinaan ihan perinteinen "Keskiviikko-Saipan" katsomokartta!

Katsomoravintolassa on hyvin tilaa mutta muuten aikalailla harmaata!
Kutsu sateenvarjopeliin TPS-Saipa 15.11.2023
TPS kutsuu sateenvarjoseurojen juniorit sekä toimihenkilöt seuraamaan liiga-ottelua TPS-Saipa keskiviikko 15.11.2023 klo 18:30!

Juniorit sekä toimihenkilöt pääsevät otteluun ilmaiseksi ja otteluliput on tilattavissa lomakkeella.

Vanhemmat ja muut perheenjäsenet voivat ostaa lipun 10€ hintaan

Tilaus- ja ostolomake löytyy kotisivuilta
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Onko huomiselle kutsuttu jotain porukkaa vai onko yleisöllä vaan kova halu lähteä pitkästä aikaa katsomaan sexyhokia? Ei ole meinaan ihan perinteinen "Keskiviikko-Saipan" katsomokartta!

Katsomoravintolassa on hyvin tilaa mutta muuten aikalailla harmaata!
Johan tässä on odotettu Toman sexy-hockeyn paluuta tauolta! Täysi Elysee hiljentää huomenna ylivertaisen SaiPan.
Ei vaan oikeasti hienoa, että yleisöä liikkuu Tepsin peleissä tällä kaudella kohtuullisesti.
 

rs2681

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi
Hyvältä näyttää tällä hetkellä yleisömäärät. Ollaan viime kauden päätteeksi jäänyttä keskiarvoa lähes 400 edellä. Jos saadaan pidettyä nämä SaiPa yms pelit kohtuullisissa lukemissa niin kehitystä tulee viime kauteen.
 

Tony Clifton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, K-67
Onko huomiselle kutsuttu jotain porukkaa vai onko yleisöllä vaan kova halu lähteä pitkästä aikaa katsomaan sexyhokia? Ei ole meinaan ihan perinteinen "Keskiviikko-Saipan" katsomokartta!

Katsomoravintolassa on hyvin tilaa mutta muuten aikalailla harmaata!
Sairaanhoitajille on jaettu ilmaislippuja 2-3 peliin, olisiko tämä ollut yksi niistä.
 

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Varhan väelle on jaettu ilmaistikettejä neljään eri lähiviikkojen B-luokan arkimatsiin.

Hyvä juttu.
Kyllä. Itse olen varhassa hommissa ja otin myös liput tämän päivän peliin sekä ensiviikolle.

Tuosta jaosta sen verran, että ne eivät olleet mitään valmiita lippuja työpaikan kahvihuoneessa josta sai ottaa, vaan intranettiin laitettiin linkki, josta jokainen sai käydä ihan itse tekemässä sen lippukauppa rumban läpi.

Tämä toivottavasti (ja uskon) tekee sen, että kun niiden lippujen saamiseen on edes jonkilainen vaiva nähty, niin saapuu peliin myös.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kyllä. Itse olen varhassa hommissa ja otin myös liput tämän päivän peliin sekä ensiviikolle.

Tuosta jaosta sen verran, että ne eivät olleet mitään valmiita lippuja työpaikan kahvihuoneessa josta sai ottaa, vaan intranettiin laitettiin linkki, josta jokainen sai käydä ihan itse tekemässä sen lippukauppa rumban läpi.

Tämä toivottavasti (ja uskon) tekee sen, että kun niiden lippujen saamiseen on edes jonkilainen vaiva nähty, niin saapuu peliin myös.
Saako TPS näistä lipuista rahaa esim. sponssin kautta vai onko nämä pelkkää hyväntekeväisyyttä? Näissäkin usein on erilaisia käytäntöjä.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Saako TPS näistä lipuista rahaa esim. sponssin kautta vai onko nämä pelkkää hyväntekeväisyyttä? Näissäkin usein on erilaisia käytäntöjä.
Vaikuttaa aikalailla hyväntekeväisyydeltä. Voi noihin joku sponsoridiili olla sisäänleivottu, silti noissa eriasia, että maksaako se lipusta 1 vai 15 paikallista rahaa. Toisaalta käyttävät rahaa myös hallilla ja ehkä joku voi jopa innostua käymään uudestaan, lisäksi ottelutapahtuma on parempi mitä enemmän siellä on väkeä ihan kaikille. Toisaalta ilmaisliput laskevat tuotteen arvoa ja silloin kuin noita oli enemmän jaossa, niin tuolla oli väkeä, jotka eivät koskaan maksaneet vaan aina kärkkyivät lippuja, vaikka seura aika paljon kiinnosti.

Lasten kohdalla tilanne on eri. Sateenvarjoseurat tuovat mukanaan maksavia vanhempia ja ovat tulevaisuuden katsojia.
 
Viimeksi muokattu:

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tänään(kin) tulossa arkimatsiin ihan kivasti porukkaa katsomokartan mukaan. Toivottavasti joukkue tarjoilee paremman esityksen, kuin viime viikon Jukurit-matsi kotona.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Tänään(kin) tulossa arkimatsiin ihan kivasti porukkaa katsomokartan mukaan. Toivottavasti joukkue tarjoilee paremman esityksen, kuin viime viikon Jukurit-matsi kotona.

Hyvin käynyt tähän asti kyllä tällä kaudella porukkaa matseissa, vaikka käännytään jo joulukuuhun. Toivottavasti peliesitykset ovat samanlaisia kuin viikonloppuna.
 

rs2681

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi
Loistavaa työtä toimistolta, että ei ole ollut varmaan yhtäkään sellaista "3500" katsojan pelejä. Ainakin muistaakseni viime kaudella näitä oli muutama tässä kohtaa kautta.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Joo, posia kyllä mitä kampanjoita ja muita nyt ikinä onkaan käytössä, että vältetään nämä 3300 katsojan pelit jossa 1500 ihmistä paikalla kun kausaritkin kotona. Näissä peleissä kun joku eksyy paikalle niin ei varmasti ihan heti lähde uudestaan.

Muutenkin mielestäni ihan oikea suunta, että antaa viikonlopun kiinnostavien pelien myydä itse itsensä, mutta viikolla kun pelataan näitä pelejä jotka ei ihmisiä normaalisti liikuta, saada millä tahansa keinoilla edes se 5000 hallille. Mielestäni tässä on nyt hyvin onnistuttu.

Voi olla ihan omaa mutuilua vailla mitään totuuspohjaa, mutta itsestä on ainakin näyttänyt sille, että nyt kun arkipeleissä on ihan kelvollisesti porukkaa paikalla, myös kausareita on paikalla paremmin kuin vaikka viime kaudella. Viime kaudella saattoi hyvinkin olla tosiaan niissä 3000 peleissä ehkä puolet vain paikalla kun edes kalleimmilla kausaripaikoilla ei ollut ketään istumassa ja halli näytti kirjaimellisesti tyhjältä, lukuunottamatta Mutkaa ja muutamaa eksynyttä siellä täällä.

Onko muuten joku syy miksi Mutka on harmalla lipunmyynnissä? Onko joku spessua luvassa vai jostain syystä vaan ei saa seisomalippua ostettua?
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Loistavaa työtä toimistolta, että ei ole ollut varmaan yhtäkään sellaista "3500" katsojan pelejä. Ainakin muistaakseni viime kaudella näitä oli muutama tässä kohtaa kautta.
So far himassa:
6677
5841
5791
3951
3668
4374
6026
7290
5542
6053
5544
5170
Keskiarvo tähän saakka 5386 katsojaa per kotiottelu.
 

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
So far himassa:
6677
5841
5791
3951
3668
4374
6026
7290
5542
6053
5544
5170
Keskiarvo tähän saakka 5386 katsojaa per kotiottelu.
Onhan tämä sillä menestyksellä mitä tällä kaudella on ollut niin ihan hyvä lukema. Niihin viikonloppupeleihin kun on esimerkiksi Lukko, IFK tai Tampereen joukkueet vastassa niin pitäisi se vähintään 8000 kyllä saada.

Hyvä että TPS on tajunnut että kannattaa näihin arkipeleihin oikeasti täyttää ne penkit vaikka jakelulipuilla ettei ottelutapahtuma ihan lässähdä. Oheismyynnillä pitäisi myös jotain rahaa saada. Viime keskiviikkona oli ainakin ihan mukavat jonot lihiskojuilla.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Onko muuten joku syy miksi Mutka on harmalla lipunmyynnissä? Onko joku spessua luvassa vai jostain syystä vaan ei saa seisomalippua ostettua?
Mun mielstä se on aina harmaana, mutta sinnehän pääsee seisomalipulla aina kun mahtuu, jos olen käsittänyt oikein.
 

rs2681

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi
Keskiarvo tähän saakka 5386 katsojaa per kotiottelu.
Sinänsä mielenkiintoista, että Liigan sivuilla ilmoitettu 5493. Ei tuo ero tietysti mikään merkittävä ole.

Onko muuten joku syy miksi Mutka on harmalla lipunmyynnissä? Onko joku spessua luvassa vai jostain syystä vaan ei saa seisomalippua ostettua?
Samaa itsekin ihmetellyt. Jossain aikaisemmassakin kotipelissä oli "loppuunmyyty" seisomapaikat, mutta itse ottelussa oli ainakin Mutkassa reilusti tilaa. Eli niitä rajataan, mutta itselle ei ihan aukea miksi. Tietysti mutkaan saa tulla millä tahansa lipulla, mutta kuitenkin.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Sinänsä mielenkiintoista, että Liigan sivuilla ilmoitettu 5493. Ei tuo ero tietysti mikään merkittävä ole.
Voi olla ihan mun typo , kun nopeasti kännykällä näitä ynnäilin.
 

HockeyForest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyvin on TPSn peleissä yleisöä käynyt. Veikkauskortilla tähän matsiin pääsee kaksi yhden hinnalla. Se on syy ainakin siihen että mä olen tänään paikalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös