Urut, kissat ja avaruuspoika – TPS:n ottelutapahtuma

  • 1 318 173
  • 6 498

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Kaarteet voisi katsomoravintolasta palauttaa normikatsomoiksi, koska täyttöaste lukuunottamatta pudotuspelejä harvoin edes lähellä 50%, jäisi riittävä määrä halukkaille ja pudotuspeleissä nuo normipenkit tulevat myös myytyä helposti. Ja tosiaan hintaa voisi myös tarkastaa, tuolla on oheismyynti senverran kovaa, että liput voisivat olla vähintään suhteessa vastaaviin B-päädyssä.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Kokemuksen peräisen havainnoin perusteella meillä ei ole mitään ongelmaa sen suhteen, että hallissa liian vähän paikkoja. Hyvä vaan, että myydään loppuun useammin. D-päätyyn myyntiin aikaisemmin ihan naurettavan vähän lippuja. Lähes kaikki oli ilmaiskausareita, vapaalippuja sekä vieraskannattajia.

Voisihan baari olla vähän pienempi, mutta hyvä se noinkin. Silloin tällöin käyn siellä toisessa erässä kaljalla. Toimii hyvin. Sitä paitsi sinne voi hyvin vaimon treffeille syömään.

F j H katsomoiden takana olevat seisomakatsomot ovat myös tarjoilualuetta, vaikka lattiassa lukee, että alue päättyy.
 

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS
Ootteko käyneet hallilla katsomassa kuinka paljon näitä ihmisiä jotka haluaa istua ja syödä lihapiirakoita käy siellä? Enkä puhu nyt kahden viime viikon ajalta. Tuonnehan on halvimmat istumaliput eikä silti kiinnosta. Aiemmin kun A1:ssa istui henkilöitä, jotka tulivat sinne katsomaan jääkiekkoa eikä syömään, niin sinne myytiin aika monta kausikorttia. D-katsomosta voisi pari kolme lohkoa jättää näille nälkäisille kenellä ei paine pankkitilillä riitä Auraan ja korjata muuten tämä täysin yliammuttu virhe.
Itse mainitsin, että vähän liian iso on, mutta mitään kokoonaan purkamista on kenenkään turha haaveilla. En ole käynyt pariin kauteen, vai kauanko tässä kaikessa paskassa aikaa on jo vierähtänyt, kuin vissiin yhden arkipelin katsomassa.
 

W124

Jäsen
Milloin liput tulee myyntiin?
 

W124

Jäsen
Ok klo 22
 

Nauha

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onnistuuko joltain muulta lippujen osto? Jonoon heittää ja sen jälkeen tulee erroria.. Epäilen että ihan 5 minuutissa ei sentään täyteen mennyt.
 

Nauha

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Taisi olla Lippu.fi alustasta kyse, kun noiden errorien jälkeen ilmestyi katsomokartta manuaalista paikkavalintaa varten.
Toki siinä ajassa E5 oli jo mennyt täyteen, piti tyytyä F1:een. Silti huikeeta!
 

jelnausen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Meniköhän toi oma lippuostos nyt perseellee. Ekana virtuaalijonossa ja erroria. Uus yritys ja maksun jälkeen tuli errori. Tilauksissa lukee, että peruutettu mutta sen kun klikkaa auki niin näkyy että onnistunut ja lippuja valmistellaan. Vartissa ei kuitenkaan lippuja ole tullut. Ja raha tietenkin lähti tililtä.
 

Vatso

Jäsen
Enpä onnistunut saamaan 2 vierekkäistä paikkaa, vaikka heti klo. 22 olin linjoilla. Aluksi heitti pari kertaa jonosta pois ja sitten olikin jo loppuunmyyty.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Lippu taskussa, paikka ei miellytä ollenkaan, mutta tällä systeemillä pitää varmaan vaan olla tyytyväinen että halliin pääsee.

Edit: Tällä systeemillä tarkoitan siis ilman katsomokarttaa summanmutikassa arvottua paikkaa. Ostin lipun kahta minuuttia yli kymmenen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: W124

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Seisomaan itse saan vain 7-16v lippuja ostettua? Muilla sama?
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Enpä onnistunut saamaan 2 vierekkäistä paikkaa, vaikka heti klo. 22 olin linjoilla. Aluksi heitti pari kertaa jonosta pois ja sitten olikin jo loppuunmyyty.
Mulla kävi sama, koitin neljää saada. Vaimolle ja lapsille. Mut ei. Nyt siel on kaikki gloryhunterit jotka ei koko kaudella edes seuraa kiekkoa tai sitten trokareita. Ei nää muute nii äkkii ois menny.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös