Ymmärtääkseni on vasta tulossa testikäytöön tässä lähiaikoina Facebook-kilpailun voittajille. Lopullisesta lanseerauksesta ei muistaakseni ole mitään aikataulua annettu.Joko se Yonoton-härdelli oli käytössä? Ihan en osta ideaa jonottomasta pikajonosta mutta suoraan penkille tuotavat tuotteet tekevät meisseliä.
Joko se Yonoton-härdelli oli käytössä? Ihan en osta ideaa jonottomasta pikajonosta mutta suoraan penkille tuotavat tuotteet tekevät meisseliä.
Eipä muuten näkynyt kissoja paikalla eilenkään...Ei löytynyt Maamme laululle laulajaa eikä ollut runkosarjaan viimeisessä pelissä Kovalaisen kissojakaan paikalla? Onko kassa tyhjä?
Lisätään tähän vielä sekin, että kausikirjaa ei ole vieläkään myynnissä...Ei löytynyt Maamme laululle laulajaa eikä ollut runkosarjaan viimeisessä pelissä Kovalaisen kissojakaan paikalla? Onko kassa tyhjä?
Lisätään tähän vielä sekin, että kausikirjaa ei ole vieläkään myynnissä...
Ehkä mä olen vain huono kannattaja, kun haluaisin ostaa itselleni ihan fyysisen kappaleen?Senhän löytää ilmaiseksi seuran sivuilta?
Ehkä mä olen vain huono kannattaja, kun haluaisin ostaa itselleni ihan fyysisen kappaleen?
Ei löytynyt Maamme laululle laulajaa
Ehkä tepsissä uskotaan vihreään kehitykseen? Ihmettelen itsekin miksei ole vielä painettu tai jos on niin on mennyt täysin ohi.
Maamme-laulu jossain playoffien alkukierroksilla on lähinnä vaivaannuttava kokemus. Ihan hyvä, ettei vielä otettu käyttöön. Riittäisi jos vaikka finaaleissa laulettaisiin.
Otetaan sen verran takaisin, että Maamme on OK Turussa jos sen laulaa Tommi "Länä" Läntinen, Matti ja Teppo tai Ressu. Muuten ei tarvi.
Samaa mieltä. Vaasassa tuo oli ihan paikallaan ja oli vähän eri asia, koska Sport oli ensimmäistä kertaa pleijareissa ja näin muutoinkaan ei ollut kovin todennäköistä, että ainakaan finaaleihin asti yllettäisiin. + Siellä oli Vaasan oma poika ja Sportin fani Vesku Jokinen laulamassa (itse laulun laatuun en ota kantaa :D) niin saatiin vähän nostettua fiilistä.Maamme-laulu jossain playoffien alkukierroksilla on lähinnä vaivaannuttava kokemus. Ihan hyvä, ettei vielä otettu käyttöön. Riittäisi jos vaikka finaaleissa laulettaisiin.
Maamme-laulu on turha. Varsinaissuomalaisten laulu olisi parempi täällä.
Mielummin se kuin Maamme-laulu, jolla ei ole kotimaan sisäisessä urheilussa mitään funktiota. Ei siis yhtään vitun mitään. Tuo on yksi niistä surkeista perinteistä joka pitäisi tunkea takaisin sinne Atlantin toiselle puolelle jonne kuuluu.Kai tämänoli läppä.Ei ny helvetissä mitään varsinaisuomen laulua johan sitä naurais puolisuomea.