Itse saatan olla jäävi kommentoimaan asiaa, koska olen tällainen etäkannattaja, mutta minusta tuntuu, että osalla täällä on vähän hämärtynyt kuva siitä minkälaista katsomomahdollisuuksia ylipäätänsä Suomessa on tällä hetkellä. Okei, ymmärrän että kun ennen on saanut istua ns. paremmilla paikoilla (josta olen samaa mieltä, parhaiten pelin näkee yläkatsomoista) niin tuntuu tyhmältä luopua tästä edusta, mutta tässä TPS yrittää saada palautettua sitä tiiviimpää tunnelmaa halliin.
Se on toki jokaisen oma asiansa tuleeko hallille vai ei, mutta tuntuu tekopyhältä kommentit ”haluaisin tukea tepsiä, mutta kun on niin kallista ja paikatkin on huonoja”. Jos verrataan esimerkiksi Lukon paikkahintoja ja -tarjontaa, niin onko tuossa paljon eroa? Miten noin pienellä paikkakunnalla matseissa käy edes sitä kolmeatuhatta silmäparia, kun tarjonta on noin paskaa?
Linkki Lukon lipunmyyntiin:
Liput | Rauman Lukko | Edustus
Okei, asiaan voisi olla muitakin vaihtoehtoja tai toimintatapoja, mutta lähes kaikki ovat varmaan samaa mieltä, että tuolla hallissa on vähän kirkkotunnelma varsinkin arkipeleissä. Jotain pitäisi tehdä, koska kyseessä on osa tuotetta, mutta tuskin yhdessä yössä tai edes kaudessa saada hallia täyteen muuten kuin Tamin puheissa. Tuntuu kuin puhuttaisiin palkkaleikkauksista; jotain asialle pitää tehdä, kunhan se ei ole mitenkään minun viihtyvyydestäni tai eduista pois!
Kuten sanoin; asiaan varmasti olisi muitakin vaihtoehtoja, mutta mikä olisi parempi? Ehkä itse ehdottaisin, että myytäisiin vaikka ylös vakiona pari riviä paikkoja, jotta halukkaat voisivat ne ajoissa hankkia, mutta saataisiin kuitenkin väki ohjattua alas. Toki tähän vielä se, että ylös sekä alas pitäisi olla vähintäänkin samanhintaiset liput. Ylös ehkä jopa pari euroa enemmän, josta sitten ihmiset olisivat valmiita maksamaan. Tässä voi toki tulla vastaan käytännönjärjestelyt ynnä muut ongelmat.