Mulle kävi samoin, kun olin ajamassa takasisäänkäynnin vastakkaiselta portilta. Asiaa rahastajalta kysyin, ja sain asiallisen vastauksen: "joo se ilmane on tual hallin parkkipaikoil. Tää o messukeskukse parkkipaikka". Ajoin ympäri ja hallin p-paikalle, ilmaseks.
Niin, tuohan voi olla mahdollista... @hammerhill varmistan vielä, oliko kyse Gatorade Centerin pysäköintialueesta eikä Turun Messukeskuksen parkkialueesta? Muutaman kerran olen törmännyt vastaavaan palautteeseen vuosien varrella eli tosiaan Turun Messukeskus vastaa oman parkkialueensa rahastuksesta ja heillä maksu on tällä kaudella ollut koko ajan 6 euroa.
Ihan yleisenä huomiona tai toiveena TPS:n ottelutapahtumien ja myös Gatorade Centerin muiden tapahtumien osalta, kannattaa huomauttaa epäkohdista jo tapahtuman tapahtuman aikana esimerkiksi järjestyksenvalvojile. Saamme aina välillä jälkikäteen palautteita, että katsoja on kokenut istumapaikkansa huonoksi näköesteen tms. vuoksi ja tällöin emme enää hirveästi pysty asialle mitään tekemään. Tapahtumissa on yleensä aina tapahtumajärjestäjän (TPS jne) henkilökuntaa, jotka osaavat nämä tilanteet ratkaista asiakkaan kannalta hyvällä tavalla.