Olihan narreilla pykälää näyttävämpi valoshow, se on myönnettävä. Toki hintalappu on varmasti eri luokkaa ja lystin rahoittajahan tiedetään. Toisaalta on laiha lohtu, kun joutuu siitä hyvästä pelaamaan itänaapurin liigassa.
Mulle Metallican soittaminen alkuun ei ole pyhää, vaihtelu virkistää. Toki ymmärrän, että toistakin mieltä voi ja saa olla. Hymiö.
Varmasti on mennyt rahaa enemmän narreilla tuohon, mutta tosiaan vertailuksi ei tarvitse ottaa Las Vegasin showta joka sellaisessa viihdekaupungissa kuin Las Vegas on on huippuluokkaa vaan vertailuksi voi ottaa tuon 200 kilometrin päässä venäläisten liigaa pelaava joukkue.
Pidän Metallicasta ja se on ollut tähän mennessä Tepsin paras jäälle tulo biisi niin olisi toivonut, että uusi olisi ollut vähintään samantasoinen biisi, mutta vaikka olin pelissä paikanpäällä, katsoin samana iltana kaverini faceen laittaman livevideon alkushowsta ja tänään katsoin tuolla ylempänä olevasta linkistä tämän kauden alkushown niin edelleenkin sisääntulobiisi/anthem on mieleenpainumaton, aiemmat ovat jääneet mieleen ja sitä mielestäni biisissä pitäisi olla, mieleenpainuvuutta. Biisi voidaan vaihtaa, kunhan tilalle tuleva biisi on sellainen joka nostaa fiilikset kattoon ja saa aikaan sen fiiliksen, että nyt mennään.
Positiivista ottelutapahtumasta jonka olin unohtanut on se, että sitä viime kaudella ennen ylivoiman alkua soinutta ihme biisiä ei ole kuulunut tämän kauden peleissä (CHL+Liiga) vielä kertaakaan ja toivottavasti tämä trendi jatkuu lopun elämääni.