URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 641 780
  • 11 960

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Jos sinulla on siis Welhon laajakaista KAAPELIN kautta niin se ei haittaa, koska KotiTV toimitetaan "puhelinpistorasian" kautta. Hintaa sille nyt tietysti vähän tulee, jos maksaa kahta laajakaistaa samaan aikaan, mutta teknisesti se kyllä onnistuu.

Kiitos tiedosta, kallista lystiä. Elämä on.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mitenkäs tuo Urho Playn kuvanlaatu alkavalla kaudella? Onko se ihan pikselimössöä, vai vastaako jossain määrin tavallista televisiokuvaa? Ei jaksaisi katsella lähetystä, jossa ei erota kiekkoa.

Ottaen huomioon miten huonolaatuinen "tavallinen tv-kuva" Suomessa on, kiitos surkean bitraten ja resoluution, en usko, että eroa huomaa. Ihan riittävä se kuvanlaatu on, vaikka tosiaan toiveissa olisi, että vihdoin ensi kaudelle saisi jo sen HD-tasoisen lähetyksen. Ei luulisi olevan liikoja vaadittu.
 

Tanger

Jäsen
Onko kaikki Urhotv Totalilta tulevat ottelut selostettuja vai pelkästään se pääkanavalta tuleva ja muista kuuluu pelkät peliäänet? En ainakaan suoraan löytänyt mistään tähän vastausta..
 

Sorcerer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko kaikki Urhotv Totalilta tulevat ottelut selostettuja vai pelkästään se pääkanavalta tuleva ja muista kuuluu pelkät peliäänet? En ainakaan suoraan löytänyt mistään tähän vastausta..

Kyllä niissä löytyy selostus. Jokaisella joukkueella yleensä ollu oma selostaja näissä. Ainakin kärppien vastaava oli kyllä aivan totaalinen floppi viime kaudella
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Jokaisella joukkueella yleensä ollu oma selostaja näissä. Ainakin kärppien vastaava oli kyllä aivan totaalinen floppi viime kaudella
Ilveksen horisija-taksikuskiakaan ei varmaan ole heivattu takaisin paikalliseen punaviivakerhoon, vaikka kerroin Urholle, että rahaliikenne on vääränsuuntaista, mikäli pelin aikana joutuu kuuntelemaan tuon herrashenkilön äänihuulista lähteviä värähtelyjä.

Kootiiiinpääiiinn, kootiiinpäääiinn, kootiiinpäääiiin...

***

Taidan silti ostaa nettikausarin. Kunhan ei lagaa, homma on ok.
 

StadinÄssä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miten digiboksi liittyy tähän? Minulla ei ole digiboksia, vaan pelkkä tv.

Juhaht tarkoittaa sitä, että nähdäksesi kaikki matsit "netin kautta" sinulla pitää olla:

a) Sonera laajakaista + KotiTV-palvelu/UrhoTV-Total + Soneran Digiboksi

tai

b) Tietone (tai internet-TV) + jokin internet-yhteys + Urho Play

Molemmat laitteet voi kytkeä kaapelilla televisioon ja siten katsoa tv:n kautta. Joko ymmärrät?
 
Viimeksi muokattu:

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pitäisikö minun maksaa 200 euroa, että näen yhden joukkueen kaikki pelit? Törkeä hinta, tuolla hinnalla saa jo kausarin halliin.
Ei ainakaan JYP:in peleihin. Tilanne on tällä hetkellä todella epäreilu, koska vain Soneran asiakkaat saa tuon total-kaussarin hintaan 99€. Pakko oli itsekkin ostaa tuo 200€ kausikortti.
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäisikö minun maksaa 200 euroa, että näen yhden joukkueen kaikki pelit? Törkeä hinta, tuolla hinnalla saa jo kausarin halliin.

Silloin näet vain kotipelit tuo kaikki pelit ymmärtääkseni sisältää myös vieraspelit. Vai olenko muka väärässä??
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pitäisikö minun maksaa 200 euroa, että näen yhden joukkueen kaikki pelit? Törkeä hinta, tuolla hinnalla saa jo kausarin halliin.

Mihinkä halliin saa kausarin 199 eurolla ja näkee joukkueen kaikki pelit? Yksi vieraspelimatka voi hyvinkin maksaa jo 50e (matkat+lippu), joten tuo 199e on itse asiassa todella halpa.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Pitäisikö minun maksaa 200 euroa, että näen yhden joukkueen kaikki pelit? Törkeä hinta, tuolla hinnalla saa jo kausarin halliin.

Jos katsot 25 vierasmatsia kauden aikana Urhon kautta, niin hintaa kertyy sellainen 8e per matsi. Kotimatseja en viitsi tähän laskea, urheana kannattajana kun vietät sen ajan hallilla. Mun mielestä tuo 8e on erittäin hyväksyttävä hinta, ainakaan itse en tuolla hinnalla pääsisi paikanpäälle muualle kuin Baronalle ja Nordikselle ilmaislipulla. Muualla jo pelkät matkakustannukset ovat enemmän.
 

dimaio

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Itse en kyllä tuosta paketista mitenkään halpaa saa, kun on tottunut Viaplayn kautta saatavaan Gamecenter Liveen. Kuvanlaadultaan ja hinnaltaan pahasti jäljessä tämä Urhon palvelu. Viaplayn kautta kaikkien NHL-joukkueiden kaikki runkosarjaottelut suorina ja jälkilähetyksinä muistaakseni noin 17e/kk. Urhon palvelun kautta näkee ainoastaan yhden joukkueen kaikki runkosarjaottelut ilman mahdollisuutta jälkilähetyksen katsomiseen, hinta noin 28e/kk. Kyllähän tuo palvelun laatuun nähden on täysin kohtuuton hinta.

Lisäksi täytyy ihmetellä tuota Soneran yksinoikeutta tuohon kausikorttiin ja Total-pakettiin. 99 euroa olisi jo hinta minkä voisin maksaa nähdäkseni kaikki ottelut, mutta eihän se DNA:n verkossa onnistu. Nettiliittymäkin on jo toiselta palveluntarjoajalta määräaikaisella sopimuksella, joten en sitäkään kautta haluaisi alkaa maksamaan hirveästi ylimääräistä. Onneksi seuraavaksi kaudeksi oikeudet siirtyy Urholta pois, täytyy toivoa, että kaikille tarjotaan mahdollisuus nähdä kaikki ottelut kohtuulliseen hintaan. Kiinnostusta kotimaisen liigan seuraamiseen olisi, mutta nykyhinnat karkottavat kyllä tehokkaasti pois.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Toivottavasti oikeuksien siirryttäessä Neloselle, käyttävät he juuri jotain viaplayn kaltaista systeemiä ja kausikortteja ja muita, joita eivät rajoita minkään valtakunnan operaattorit tai muut. Vaan kaikki saa tilata halutessaan siihen viihdepakettiin kausarin tai sitten suoraan tietokoneelle viaplaypaketin ja hinta on aina kohtuullinen asiakkaiden moninkertaistuessa. Luulisi ainakin tulevan roimasti lisää asiakkaita, JOS kaikille tulee yhtälailla saatavaksi kaikki palvelut.
 

motamoro

Jäsen
. Urhon palvelun kautta näkee ainoastaan yhden joukkueen kaikki runkosarjaottelut ilman mahdollisuutta jälkilähetyksen katsomiseen, hinta noin 28e/kk. Kyllähän tuo palvelun laatuun nähden on täysin kohtuuton hinta.


Jälkilähetyksenä näkee myös ottelut, en tosin tiedän kuinka nopeasti nuo tulevat katsottaviksi, mutta Urhon sivuilla käydessäni pari viikkoa sitten näin omilla tunnuksillani kirjautuneena erään Ässät-Jokerit matsin, oli siellä toki muutkin pelit tarjolla tietyn päiväyksen jälkeen. Omistin siis tuon nettikausarin viime kaudella. Ja myös tällä.
 

dimaio

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Jälkilähetyksenä näkee myös ottelut, en tosin tiedän kuinka nopeasti nuo tulevat katsottaviksi, mutta Urhon sivuilla käydessäni pari viikkoa sitten näin omilla tunnuksillani kirjautuneena erään Ässät-Jokerit matsin, oli siellä toki muutkin pelit tarjolla tietyn päiväyksen jälkeen. Omistin siis tuon nettikausarin viime kaudella. Ja myös tällä.

Asia selvä. Olin ymmärtänyt, että tätä mahdollisuutta ei ole. Tosin SM-liigan tapauksessa tämä nyt ei niin välttämätön toiminto olekaan, kun ottelut tulevat illalla eikä keskellä yötä.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Riittääkö 10M-laajakaista seuraamaan pätkimättä peliä urholta?

Pitäisi riittää, mutta ota huomioon, ettei se laajakaista välttämättä anna sitä 10M vaan jotain ihan muuta (=vähemmän).

En muista mikä on Urhon vaatimus nettinopeudeksi, mutta kyllä tuon pitäisi riittää.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Asia selvä. Olin ymmärtänyt, että tätä mahdollisuutta ei ole. Tosin SM-liigan tapauksessa tämä nyt ei niin välttämätön toiminto olekaan, kun ottelut tulevat illalla eikä keskellä yötä.

SM-Liigan tapauksessa tämä jälkilähetystoiminto on käyttökelvoton siitä syystä, että pelit tulevat katsottavaksi vasta pari päivää myöhässä.

Yksi GCL:n hienous on siinä, että pelin katsomisen voi aloittaa vaikka tunnin myöhässä ja kelata erä/mainostauot. Pelin viimeisen mainoskatkon kohdalla ollaan jo otettu suorasta lähteyksestä kiinni.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Viime kaudella ostamani ottelut on yhä katsottavissa Urhon nettisivuilla. Tästä pisteet. Huomasin kuitenkin ikäväkseni, että näiden tallenteiden laatu ei vastaa kuvanlaadultaan sitä mitä Urhon tarjoamat suorat streamit olivat terävimmillään. Toivoisin, että jälkilähetyksistäkin voisi valita itselleen sopivimman kuvanlaadun. Lähetin asiasta palautetta. Lähettäkää muutkin jos asia teitä koskettaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös