Onko kaikki Urhotv Totalilta tulevat ottelut selostettuja vai pelkästään se pääkanavalta tuleva ja muista kuuluu pelkät peliäänet? En ainakaan suoraan löytänyt mistään tähän vastausta..
Ilveksen horisija-taksikuskiakaan ei varmaan ole heivattu takaisin paikalliseen punaviivakerhoon, vaikka kerroin Urholle, että rahaliikenne on vääränsuuntaista, mikäli pelin aikana joutuu kuuntelemaan tuon herrashenkilön äänihuulista lähteviä värähtelyjä.Jokaisella joukkueella yleensä ollu oma selostaja näissä. Ainakin kärppien vastaava oli kyllä aivan totaalinen floppi viime kaudella
Viasatin filmikanavia voi katsella ilmaiseksi viikonloppuna kaapeli-ja laajakaistatv:ssä. Ilmaiskatselu alkoi perjantai-iltana ja loppuu maanantaina n. klo. 10.00.
Näkyykö tälläisellä Elisa Viihde asiakkaalla kanssa?
Eikö se ole ihan sama onko siinä näyttölaitteessa (tv, videotykki, monitori) kiinni digiboksi vai tietokone? Samaa kamaahan sä siitä katot.
Uskoisin että asia selviää kun etsit kanavalistastasi Viasatin kanavat ja kokeilet.
Miten digiboksi liittyy tähän? Minulla ei ole digiboksia, vaan pelkkä tv.
Joko ymmärrät?
Ei ainakaan JYP:in peleihin. Tilanne on tällä hetkellä todella epäreilu, koska vain Soneran asiakkaat saa tuon total-kaussarin hintaan 99€. Pakko oli itsekkin ostaa tuo 200€ kausikortti.Pitäisikö minun maksaa 200 euroa, että näen yhden joukkueen kaikki pelit? Törkeä hinta, tuolla hinnalla saa jo kausarin halliin.
Pitäisikö minun maksaa 200 euroa, että näen yhden joukkueen kaikki pelit? Törkeä hinta, tuolla hinnalla saa jo kausarin halliin.
Pitäisikö minun maksaa 200 euroa, että näen yhden joukkueen kaikki pelit? Törkeä hinta, tuolla hinnalla saa jo kausarin halliin.
Silloin näet vain kotipelit tuo kaikki pelit ymmärtääkseni sisältää myös vieraspelit. Vai olenko muka väärässä??
Asiaa.
. Urhon palvelun kautta näkee ainoastaan yhden joukkueen kaikki runkosarjaottelut ilman mahdollisuutta jälkilähetyksen katsomiseen, hinta noin 28e/kk. Kyllähän tuo palvelun laatuun nähden on täysin kohtuuton hinta.
Jälkilähetyksenä näkee myös ottelut, en tosin tiedän kuinka nopeasti nuo tulevat katsottaviksi, mutta Urhon sivuilla käydessäni pari viikkoa sitten näin omilla tunnuksillani kirjautuneena erään Ässät-Jokerit matsin, oli siellä toki muutkin pelit tarjolla tietyn päiväyksen jälkeen. Omistin siis tuon nettikausarin viime kaudella. Ja myös tällä.
Riittääkö 10M-laajakaista seuraamaan pätkimättä peliä urholta?
Asia selvä. Olin ymmärtänyt, että tätä mahdollisuutta ei ole. Tosin SM-liigan tapauksessa tämä nyt ei niin välttämätön toiminto olekaan, kun ottelut tulevat illalla eikä keskellä yötä.
Viime kaudella ostamani ottelut on yhä katsottavissa Urhon nettisivuilla. Tästä pisteet. Huomasin kuitenkin ikäväkseni, että näiden tallenteiden laatu ei vastaa kuvanlaadultaan sitä mitä Urhon tarjoamat suorat streamit olivat terävimmillään. Toivoisin, että jälkilähetyksistäkin voisi valita itselleen sopivimman kuvanlaadun. Lähetin asiasta palautetta. Lähettäkää muutkin jos asia teitä koskettaa.
Lisäksi tämä koti-tv palvelu on niin *piip* hieno että vaatii ethernet-johdon että toimii digiboxi.