URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 636 066
  • 11 960

king k

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Hieman ottaa päähän kun tämän illan Urhon päämatsi on KalPa-Blues.. Salomäen sanktion perumisen, joukkueiden pelityylin + sarjan kiihkeyden kannalta olisin paljon mielummin katsonut Pelicans-Kärpät matsin. Mutta ei niin ei..
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Sellaista se on, kaikkia ei voi ikinä miellyttää. Mutta juurihan tuo edellinen Kärpät-Pelicans televisioitiin, eli tasapuolisesti mennään. Itsehän olen erittäin tyytyväinen juuri tähän tämänpäiväiseen peliin.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vinkkiä tarvittaisiin jälleen. Mulla on Urhon nettitöllöön pleijarikausarissa pari peliä jäljellä ja tiedossa reissu Kanarialle, pystyykö sieltä katsomaan ? Sen tiedän, että ulkomailta ei lähetyksiä pysty ostamaan. Olin viime kevään ulkomailla töissä ja en pystynyt pelejä ostamaan, mutta mites etukäteen ostetut pelit, voiko ne katsella ?
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vinkkiä tarvittaisiin jälleen. Mulla on Urhon nettitöllöön pleijarikausarissa pari peliä jäljellä ja tiedossa reissu Kanarialle, pystyykö sieltä katsomaan ? Sen tiedän, että ulkomailta ei lähetyksiä pysty ostamaan. Olin viime kevään ulkomailla töissä ja en pystynyt pelejä ostamaan, mutta mites etukäteen ostetut pelit, voiko ne katsella ?

Tämä on muuttunut. Nykyään pystyy ostamaan ja katselemaan Urhon lähetyksiä missä päin maailmaa tahansa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tämä on muuttunut. Nykyään pystyy ostamaan ja katselemaan Urhon lähetyksiä missä päin maailmaa tahansa.

Vahvistus vain tähän, pitää todella paikkansa.

Tuplavarmistin asian muutama viikko sitten URHOn aspasta, ennen Egyptin matkaani:)
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Suurkiitokset HLe ja MustatKortit ! Yritin kyllä Urhon sivuilta katsella, mutta sieltä en löytänyt ja toisaalta viime keväästä on omakohtaista kokemusta. Anyway, katsellaan sitten ratkaisevat pelit Kanarialla hotellihuoneen terassilla. Ei tuo kovin pahalta vaikuta ;)
 

Hans Geering

Jäsen
Suosikkijoukkue
Doncaster Spinners
Onko kukaan lakenut millä paketilla näkee tuon NelonenPRO:n kaikista halvimmalla, siis sopimus ajan koko kesto huomioiden.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vieläkö porukalla toimii nuo Koff-koodin jommassa kummassa kampanjassa?

Itse äsken muutamaa koodia kokeilin molempiin kampanjoihin, mutta mitään muuta sivusto ei tehnyt, kuin latasi itsensä vain uudestaan.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ensimmäistä kertaa ikinä ostin netistä UrhoTv:n pelin, Pelicans-Kärpät. Ja samalla myöskin viimeistä. Jumalauta, 15 egee ja aivan järkyttävää pätkimistä! Kuvanlaatu on ihan jees, en tarvitse mitään teräväpiirtoa. Ääni tulee ihan kunnolla, ei mitään pätkimistä tai muuta. Mutta miten vitussa tuo kuva voi pätkiä noin paljon??? Yksi erä takana ja päätä särkee ton lähetyksen katsominen.
 

Nupe#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ensimmäistä kertaa ikinä ostin netistä UrhoTv:n pelin, Pelicans-Kärpät. Ja samalla myöskin viimeistä. Jumalauta, 15 egee ja aivan järkyttävää pätkimistä! Kuvanlaatu on ihan jees, en tarvitse mitään teräväpiirtoa. Ääni tulee ihan kunnolla, ei mitään pätkimistä tai muuta. Mutta miten vitussa tuo kuva voi pätkiä noin paljon??? Yksi erä takana ja päätä särkee ton lähetyksen katsominen.

Juu tämä ongelma oli jo sunnuntain Blues-Kalpa matsissa. Kuva nyki ihan tolkuttomasti. Ei ole aiemmin kyllä tällä kaudella ollut tällaista ongelmaa, vaikka on tullut +10 peliä katsottua urhon sivuilta. Muita ongelmia kyllä senkin edestä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Juu tämä ongelma oli jo sunnuntain Blues-Kalpa matsissa. Kuva nyki ihan tolkuttomasti. Ei ole aiemmin kyllä tällä kaudella ollut tällaista ongelmaa, vaikka on tullut +10 peliä katsottua urhon sivuilta. Muita ongelmia kyllä senkin edestä.

Jeps. Tällä kaudella vastaavaa ongelmaa ei ole ollut kertaakaan, vasta nyt viikonloppuna alkoi.
Itse olen nähnyt tällä kaudella noi 45-50 peliä URHOlta ja tämän viikonlopun pätkimiset olivat pahin ongelma, jota muista yli vuoteen olleen.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Onkos muuten haisua että näkyykö pronssimatsi Urholta vai 4Prolta? Muistelisin että viimeksi ois ollut Urholta...?

Eipä näkynyt viimeksi (tai sitten itse muistan väärin) URPOlta vaan nelonen pro kahdelta, joka ei silloin näkynyt omassa talossani ollenkaan. Sitä edellisellä kaudella URPO taisi televisioida ronssipelin, mutta vain netissä.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eipä näkynyt viimeksi (tai sitten itse muistan väärin) URPOlta vaan nelonen pro kahdelta, joka ei silloin näkynyt omassa talossani ollenkaan. Sitä edellisellä kaudella URPO taisi televisioida ronssipelin, mutta vain netissä.

Ok. Tais olla sitten toissavuonna urpolta...

Nyt tuli Urpolta joku mainossähköposti, ja siinä jo mainostetaan että lauantaina Urpolta näkyisi JYP-Jokerit.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Nyt tuli Urpolta joku mainossähköposti, ja siinä jo mainostetaan että lauantaina Urpolta näkyisi JYP-Jokerit.

Kyllähän Nelonen on varmasti päättänyt jo kolme-neljä ensimmäistä matsia, mitkä näyttävät. Siitä eteenpäin katsotaan sitten uudestaan.
 

LäJa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllähän tämä pistää jo pulssin kohoamaan. Asustellaan parhaillaan ulkomailla, joten ainoa keino seurailla pelejä on ollut UrhoPlay. Noh, mitenkäs sattuukaan, nyt kun ratkaisupelit ovat käsillä, niin eihän näitä pelejä näy mistään!

Tänään voidaan vielä katsella Pelsu - Blues, mutta huomenna tarjolla on peli Helsingistä ja lauantaina Jyväsykylästä. Eli pitää odotella ensi viikkoon, että näkee taas oman jengin pelaavan.

Vituttaa.
 

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tervehdys kohtalontoverit! Tähän vallan mainioon ja perisuomalaisella ammattitaidolla toteutettuun Urpoiluun on siis tänään tyytyminen Jokerit - Jyp -matsin osalta. Kysymys kuuluukin, oletteko huomanneet merkittävää eroa sillä, katsooko peliä selaimen kautta vai sitten tuon työpöytäohjelman kautta? Onko laatu samanlainen ja pätkiikö molemmat yhtä paljon?
 

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Osaako kukaan sanoa miten Urhon nettilähetykset toimivat kännykän kautta?
3G-yhteys ei taida riittää, mutta onneksi työpaikalla on (joten kuten toimiva) WLAN.
Käytössä on iPhone 3GS ja Urhon nettisivuilla mainostetaan palvelun toimivan iPhonella ja iPadilla. Onkohan kuitenkaan näin, kun Urhon etusivun mainoskaan ei lähtenyt pyörimään kun äsken kokeilin.
Ennen kuin tuhlaa rahaansa tuohon, olisi "ihan kiva" saada tietää toimiiko tuo roska edes.
Kiitos mahdollisille vastaajille.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Vit*u kun kämmäsin ja menin eilen vahingossa ostamaan tämän päiväisen jokerit-jyp pelin vaikka piti ostaa se eilinen... Enkä tietenkään kerkeä sitä tänään katsomaan. Urhon mu*kut eivät muka suostu palauttamaan peliä.
Onkos joku saavuttanut menestystä näissä reklamaatio asioissa?
 

J.Petke

Jäsen
Vit*u kun kämmäsin ja menin eilen vahingossa ostamaan tämän päiväisen jokerit-jyp pelin vaikka piti ostaa se eilinen... Enkä tietenkään kerkeä sitä tänään katsomaan. Urhon mu*kut eivät muka suostu palauttamaan peliä.
Onkos joku saavuttanut menestystä näissä reklamaatio asioissa?

Reklamaatio siitä, että ostit väärän pelin?

Heillähän ei ole mitään velvollisuutta tuota rahaa sinulle palauttaa vaan sinun vaan täytyy kärsiä oma virheesi omissa nahoissasi. Tai sitten kauppaat tuon jollekin tutulle ja lainaat hänelle tunnuksiasi jonka jälkeen ostat tuon eilisen pelin.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Reklamaatio siitä, että ostit väärän pelin?

Heillähän ei ole mitään velvollisuutta tuota rahaa sinulle palauttaa vaan sinun vaan täytyy kärsiä oma virheesi omissa nahoissasi. Tai sitten kauppaat tuon jollekin tutulle ja lainaat hänelle tunnuksiasi jonka jälkeen ostat tuon eilisen pelin.

Mulla kävi samalla lailla syksyllä, silloin pyysin nätisti joltain aspan tytöltä josko saisin säälistä uuden koodin ja senhän myös sain. Eli kyllä ne välillä myös asiakkaan virheitä paikkailee.
 

J.Petke

Jäsen
Mulla kävi samalla lailla syksyllä, silloin pyysin nätisti joltain aspan tytöltä josko saisin säälistä uuden koodin ja senhän myös sain. Eli kyllä ne välillä myös asiakkaan virheitä paikkailee.

Kyllähän fiksu yhtiö noin tekeekin mutta mitä olen ymmärtänyt niin Urho ei enää kovin joustava ole ollut niiden alkuaikojen jälkeen. Ja tämä ei tietenkään yhtään helpota heidän asemaansa mahdollisten asiakkaiden silmissä.,
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös