Vinkkiä tarvittaisiin jälleen. Mulla on Urhon nettitöllöön pleijarikausarissa pari peliä jäljellä ja tiedossa reissu Kanarialle, pystyykö sieltä katsomaan ? Sen tiedän, että ulkomailta ei lähetyksiä pysty ostamaan. Olin viime kevään ulkomailla töissä ja en pystynyt pelejä ostamaan, mutta mites etukäteen ostetut pelit, voiko ne katsella ?
Tämä on muuttunut. Nykyään pystyy ostamaan ja katselemaan Urhon lähetyksiä missä päin maailmaa tahansa.
Ensimmäistä kertaa ikinä ostin netistä UrhoTv:n pelin, Pelicans-Kärpät. Ja samalla myöskin viimeistä. Jumalauta, 15 egee ja aivan järkyttävää pätkimistä! Kuvanlaatu on ihan jees, en tarvitse mitään teräväpiirtoa. Ääni tulee ihan kunnolla, ei mitään pätkimistä tai muuta. Mutta miten vitussa tuo kuva voi pätkiä noin paljon??? Yksi erä takana ja päätä särkee ton lähetyksen katsominen.
Juu tämä ongelma oli jo sunnuntain Blues-Kalpa matsissa. Kuva nyki ihan tolkuttomasti. Ei ole aiemmin kyllä tällä kaudella ollut tällaista ongelmaa, vaikka on tullut +10 peliä katsottua urhon sivuilta. Muita ongelmia kyllä senkin edestä.
Onkos muuten haisua että näkyykö pronssimatsi Urholta vai 4Prolta? Muistelisin että viimeksi ois ollut Urholta...?
Onkos muuten haisua että näkyykö pronssimatsi Urholta vai 4Prolta? Muistelisin että viimeksi ois ollut Urholta...?
Eipä näkynyt viimeksi (tai sitten itse muistan väärin) URPOlta vaan nelonen pro kahdelta, joka ei silloin näkynyt omassa talossani ollenkaan. Sitä edellisellä kaudella URPO taisi televisioida ronssipelin, mutta vain netissä.
Nyt tuli Urpolta joku mainossähköposti, ja siinä jo mainostetaan että lauantaina Urpolta näkyisi JYP-Jokerit.
Vit*u kun kämmäsin ja menin eilen vahingossa ostamaan tämän päiväisen jokerit-jyp pelin vaikka piti ostaa se eilinen... Enkä tietenkään kerkeä sitä tänään katsomaan. Urhon mu*kut eivät muka suostu palauttamaan peliä.
Onkos joku saavuttanut menestystä näissä reklamaatio asioissa?
Reklamaatio siitä, että ostit väärän pelin?
Heillähän ei ole mitään velvollisuutta tuota rahaa sinulle palauttaa vaan sinun vaan täytyy kärsiä oma virheesi omissa nahoissasi. Tai sitten kauppaat tuon jollekin tutulle ja lainaat hänelle tunnuksiasi jonka jälkeen ostat tuon eilisen pelin.
Mulla kävi samalla lailla syksyllä, silloin pyysin nätisti joltain aspan tytöltä josko saisin säälistä uuden koodin ja senhän myös sain. Eli kyllä ne välillä myös asiakkaan virheitä paikkailee.