URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 641 558
  • 11 960

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Kanavan alusta asti olen ollut Urhon asiakas. Alkuperäinen kuukausihinta oli varsin kelvollinen ja vuosien varrella tarjonta on ollut ihan riittävä minun makuuni. Muutama lätkämatsi viikossa ja kesällä Veikkausliigaa, kuukausihinta taisi olla paikallisen DNA-paketin kanssa jotain 12-14 euroa.

Jossain vaiheessa sitten irtisanoin kuitenkin tuon pääkanavan ja aloin katsella Kärppämatseja playn kautta silloin tällöin. Paskat nettistriimit ja luokaton asiakaspalvelu ajoivat minut jo jonkinasteiseen Urho-boikottiin viime vuoden puolella, mutta loppusyksystä avautui muuton myötä saumat Urho Totalin tilaamiseen. Nyt maksan Totalista ja Nelosen sporttikanavista 29,95e/kk, joka on mielestäni sopiva korvaus tuosta määrästä urheiluviihdettä. Tuohon summaan kun peilaa noita nettipalvelun pleijaripelien hintoja, niin ei voi kuin röhönauraa. Uskomatonta rahastusta, vaan näyttävät menevän kaupaksi.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Tuli oltua itsekin yhteydessä kuluttaja-asiamieheen. Jonkin verran on kuulemma otettu yhteyttä saman asian tiimoilta, mutta kertoivat, että olisi parempi mitä enemmän niitä tulisi, koska silloin se menisi kuluttajaviraston kautta, jolloin sillä olisi vaikutusta yrityksen toimintatapaan, "liian vähät" tapaukset sovitellaan yksittäistapauksina. tjsp.

No, tällä hetkellä ei sattuneesta syystä edes auttais jos sen playoff-kortin sais mutta mullehan se kuuluu, niin otettava se on. Mulle kyllä kuluttajaneuvonnasta vastailtiin, että kuulostaa siltä, ettei Urho ole missään nimessä menetellyt oikein. Ostamani sarjakortin mainoksessa ei ollut mitään mainintaa urhon mahdollisuuksista muuttaa hinnastoa tms, mistä tuolla aikaisemmin keskusteltiin. Otin siinä mainoksesta syksyllä itseasiassa vielä kuvaruutukaappauksen, kun osasin arvata, että ongelmia tulee. Niitähän tuli siis jo heti alkuun, kuten syksyllä tännekin kirjoitin. Ostaessa ei edes kysytty/kysytä ostoehtojen hyväksymisestä (kuten aikamonissa muissa verkkokaupoissa), ehdot on mulla ainakin ollut hyväksyttävissä vain rekisteröityessä. Ja kun pari viikkoa sitten luin noita ehtoja, niin voisin melkein vannoa, että niitäkin on matkan aikana muutettu. Eli nykyään näkyvillä olevat ehdot olisivat osittain toisenlaiset, kuin ne mitä nyt on näkyvillä. Muutoksiahan ei minulla ole koskaan hyväksytetty, joten jos niitä on muuteltu, niin urho on molempia osapuolia "sitovia" ehtoja muutellut ihan yksinään.

Laitoinpa itsekkin viestiä Kuluttajasuoja-asiamiehelle tästä. Minulla on vielä tuo maili tallella, missä sarjakorttia minulle tyrkytettiin. Ja mitään mainintaa ei ole edes pienellä präntillä, että kortti ei olisi käyttökelvollinen seuraavana vuonna. Helvetti soikoon, mainoksessa vielä erikseen mainitaan, että käyttöikää kortilla on 12kk, mutta eihän tuota ole voinut kertaakaan käyttää tämän vuoden playoff -peleissä. Kohtahan tuo toki menee vanhaksi noiden ehtojen mukaisesti. Runkosarjassakaan ei tullut käytettyä, kun ostin JYPin pelejä koskevan kausarin heti syksyllä. On aika helvetin kallista maksaa 4:stä pelistä 70e UrhoTV:lle.

Jos UrhoTV yhtään välittäisi asiakkaidensa tyytyväisyydestä nuo normikortin pelit saisi vaikka käännettyä vip-kortin peleihin 2:1 suhteella. Mutta eiköhän tuommoinenkin ole aivan liikaa lähes konkurssikypsälle firmalle. Näinköhän itse viitsin ensi kaudella maksella mitään UrhoTV:n palveluista.
 
Viimeksi muokattu:

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse säästin 10 kappaleen sarjakorttiani ihan tarkoituksella loppupeleihin. No, sarja alkoi ja eihän näitä sitten päässytkään katsomaan. Tämä "normaalihintainen" käsitteenä on varsin laaja ja pitäisikö asiakkaan ostaessaan sarjakorttia tietää, että kanavan lähettämä loppupelit eivät ole näitä normaalihintaisia pelejä ?

Eilen lähti asiakaspalveluun palautetta paskasta palvelusta ja ilmoitin lopettavani moisen paskalafkan taloudellisen tukemisen tähän. Täytynee käydä hakemassa dödöjä jos noilla jonkun matsin katsoisi.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Minä laitoin vielä ystävällisen viestin UrhoTV:lle asiasta, jossa kyselen tuota muunnos mahdollisuutta 6 -> 3.
Katsotaan mitä vastailevat...
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Minä laitoin vielä ystävällisen viestin UrhoTV:lle asiasta, jossa kyselen tuota muunnos mahdollisuutta 6 -> 3.
Katsotaan mitä vastailevat...

Minä taas en antaisi Urpolle yhtään "siimaa" tässä asiassa. Kuten itse jo aiemmin sanoit, eivät kyllä missään kertoneet sinullekaan mistään rajoituksista sarjakorteilla.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jaahas, Urho Totalin hinta nousee 1.5.2012 alkaen:

Toistaiseksi voimassa olevana 24,95e/kk, 12kk määräaikainen tilaus 19,95e/kk.

Tarjoavat nyt 30.4. mennessä 12kk sopimuksen tekemällä hintaan 14,95e/kk. Hinnan korotuksen syyksi kerrotaan yleisen kustannustason nousun lisäksi kanavapaketin korkeat sisältökustannukset.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Minä taas en antaisi Urpolle yhtään "siimaa" tässä asiassa. Kuten itse jo aiemmin sanoit, eivät kyllä missään kertoneet sinullekaan mistään rajoituksista sarjakorteilla.

Annoin siimaa, mutta eivätpä tarttuneet. Sen verta ovat kuitenkin nähneet tullas vastaan asiassa, että sarjakortit toimivat vielä ensi kaudella. Joskin eipä tuostakaan liiemmin ole iloa mikäli ostan taas kausikortin...
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jaahas, Urho Totalin hinta nousee 1.5.2012 alkaen:

Toistaiseksi voimassa olevana 24,95e/kk, 12kk määräaikainen tilaus 19,95e/kk.

Tarjoavat nyt 30.4. mennessä 12kk sopimuksen tekemällä hintaan 14,95e/kk. Hinnan korotuksen syyksi kerrotaan yleisen kustannustason nousun lisäksi kanavapaketin korkeat sisältökustannukset.

Minusta tämä on jopa odotettu juttu, nythän tässä on rahat yritetty rahastaa lähinnä web asiakkaiden taskussa ja Sonera Totalin hinta ollut melko naurettavakin verrattuna vaikka sitten anteenissa saatavaan perusurhon hintaan. Jos järjellä ajatellaan niin hinnan pitäisikin olla sielä 20 euron paremmalla puolella totalilla jos siitä meinaa jotain rahaa tehdä. (toki 12kk sopparilla kesällä tuolta ei juuri mitään tuu)

Tuota on ajatellut pitäisi tilauksien määrä olla ihan älytön jotta kaikki kulut joka ottelussa saisi maksettua, en tiedä montako matsia sm-liigaa keskimäärin viikossa on, mutta jos yhden asiakkaan totalista maksua saa 14.90 euroa vaikkapa niin pitää asiakasmäärän olla melko iso, varsinkin kun soneralla on aika rajoittunut asiakaskanta loppujen lopuksi kun sitä kaikkialle ei saa. Ihmetellyt vaan tuota logiikkaa kun netissä yhdestä matsista saa maksaa melkein saman summan kun mitä soneran juttu maksaa kuukaudessa..
 

chris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itselläni Urho Totalin hinta nousee siis vaatimattomasti lähes nelikertaiseksi. Syyksi ilmoitetaan yleisen kustannustason nousu ja kanavapaketin korkeat sisältökustannukset. Viimeksi kun tarkistin, inflaatio ei laukannut ihan tuollaisissa lukemissa, joten nousu johtunee siis sisältökustannuksista.

Onko siellä rahat oikeasti ihan loppu, kun sekä TV- että nettilähetyksien hintaa korotetaan poskettomasti jatkuvalla syötöllä.

Jokohan nämä uudet hinnat on sitten sellaisia, millä toimintaa voi pyörittää ilman konkurssia? Ihmetyttää vain tämä alkuperäinen persilleen mennyt hinnoittelu, kun nyt tehdään tällaisia ihan älyttömiä muutoksia.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itselläni Urho Totalin hinta nousee siis vaatimattomasti lähes nelikertaiseksi. Syyksi ilmoitetaan yleisen kustannustason nousu ja kanavapaketin korkeat sisältökustannukset. Viimeksi kun tarkistin, inflaatio ei laukannut ihan tuollaisissa lukemissa, joten nousu johtunee siis sisältökustannuksista.

Onko siellä rahat oikeasti ihan loppu, kun sekä TV- että nettilähetyksien hintaa korotetaan poskettomasti jatkuvalla syötöllä.

Jokohan nämä uudet hinnat on sitten sellaisia, millä toimintaa voi pyörittää ilman konkurssia? Ihmetyttää vain tämä alkuperäinen persilleen mennyt hinnoittelu, kun nyt tehdään tällaisia ihan älyttömiä muutoksia.
Totalin hintojen nousu oli ihan odotettua. Se hinta mitä itse olen maksanut (tarjous 6,5e/kk/6kk, koko kausi yhteensä 59e*) on ihan naurettava suhteutettuna yhden nettilähetyksen hintaan (12/15e ottelu). Nyt sitten korotettu 25e/kk toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella on edelleen varsin kohtuullinen hinta. Ensi kaudella koko SM-liigakauden (pl. Nelonen Pron ottelut) näkee hintaan 174e (7kk, 15.9 - 15.4). Nouseehan tuo kauden kokonaishinta yli 100 eurolla, mutta silti: naurettavan halvalla näkee kaikki ottelut. Turha meidän Totalin tilaajien on tästä hinnan noususta kitistä.


*Soneran laskutussähläysten vuoksi minulle se tuli lopulta maksamaan 16e, mutta 59e olisi pitänyt maksaa.
 

chris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Turha meidän Totalin tilaajien on tästä hinnan noususta kitistä.
Joo kyllähän tuo Total on sellainen palvelu, josta tosiaan voi jonkin verran maksaakin enkä siitä nyt pahemmin valitakaan. Enemmän tässä ihmetyttää tämä yleinen tempoilu ja osaamattomuus tuossa hinnoittelussa. Tuollainen Total-paketti myydään muutamalla eurolla, kun samaan aikaan yhden matsin suht paskasta nettistriimistä saa maksaa toistakymmentä euroa. Sitten kun herätään todellisuuteen, hintoja aletaan kirimään kymmeniä jossei satoja prosentteja kerralla.
 

xkouhiax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Joo kyllähän tuo Total on sellainen palvelu, josta tosiaan voi jonkin verran maksaakin enkä siitä nyt pahemmin valitakaan. Enemmän tässä ihmetyttää tämä yleinen tempoilu ja osaamattomuus tuossa hinnoittelussa. Tuollainen Total-paketti myydään muutamalla eurolla, kun samaan aikaan yhden matsin suht paskasta nettistriimistä saa maksaa toistakymmentä euroa. Sitten kun herätään todellisuuteen, hintoja aletaan kirimään kymmeniä jossei satoja prosentteja kerralla.

Sinullakin on vissiin ollut tuo 6,50€/kk kampanjatarjous? Lasketaan korotus mieluummin siis vanhasta normihinnasta :) Tuo 6,50€/kk on todellakin naurettavan halpa ja eihän tollasella hinnalla voi lafka pysyä pystyssä. Hinnankorotus oli siis odotettua.
 

Merovingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blue Jackets
Osaako kukaan täällä kertoa mitään noista Urhon nettilähetyksistä? Kärppien ottelu kiinnostaisi kovasti nähdä, mutta tuolta sivulta ei ota ollenkaan selvää hinnasta. En siis ole koskaan Urhon lähetyksiä ostanut tai katsonut.

Kysymyksiä herättää myös lähetysten laatu ja se, riittääkö nettini minulle.
Tälläinen on nettini laatu juuri äsken.

Linkki speedtestin kuvaan, josta selviää nettiyhteyteni taso.
 

Hxxx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mental tension
Osaako kukaan täällä kertoa mitään noista Urhon nettilähetyksistä? Kärppien ottelu kiinnostaisi kovasti nähdä, mutta tuolta sivulta ei ota ollenkaan selvää hinnasta. En siis ole koskaan Urhon lähetyksiä ostanut tai katsonut.

Itse olen katsonut noin kymmenen nettipeliä Urhon sivuilta tällä kaudella 8 megan kiinteällä yhteydellä ja ihan hyvin on toiminut. HDMI-piuhalla läppäri kiinni telkkariin ja avot! Eihän se tietenkään mitään HD-kuvaa ole, mutta kyllä siitä selvän saa ihan hyvin. Olen ollut jopa yllättynyt siitä, miten hyvin itselläni on homma pelittänyt, kun on lukenut täälläkin näiden kuvaongelmien kanssa painineiden kommentteja.

Niin ja se peli maksaa siis 15€ kertalaaki näissä pleijarimatseissa.
 

Merovingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blue Jackets
Itse olen katsonut noin kymmenen nettipeliä Urhon sivuilta tällä kaudella 8 megan kiinteällä yhteydellä ja ihan hyvin on toiminut. HDMI-piuhalla läppäri kiinni telkkariin ja avot! Eihän se tietenkään mitään HD-kuvaa ole, mutta kyllä siitä selvän saa ihan hyvin. Olen ollut jopa yllättynyt siitä, miten hyvin itselläni on homma pelittänyt, kun on lukenut täälläkin näiden kuvaongelmien kanssa painineiden kommentteja.

Niin ja se peli maksaa siis 15€ kertalaaki näissä pleijarimatseissa.

Itse joudun kärvistelemään pelkällä mokkulalla, mutta 3-4 megaa on nopeus speedtestin mukaan. Urho suosittelee vähintään 2 megaa, mutta suositukset ovat aina suosituksia..

Hyi saatana tuota hintaa. Järkyttävää riistoa suoraan sanottuna, mutta kovasti kuumottelee katsoa.
 

Kersakovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AFC(NFL)
Osaako kukaan täällä kertoa mitään noista Urhon nettilähetyksistä? Kärppien ottelu kiinnostaisi kovasti nähdä, mutta tuolta sivulta ei ota ollenkaan selvää hinnasta. En siis ole koskaan Urhon lähetyksiä ostanut tai katsonut.

Kysymyksiä herättää myös lähetysten laatu ja se, riittääkö nettini minulle.
Tälläinen on nettini laatu juuri äsken.

Linkki speedtestin kuvaan, josta selviää nettiyhteyteni taso.

15 € on yhden pelin hinta. Hintaa ei jostain syystä näe, jos ei ole kirjautunut sisään Urhon nettisivuille, eli ensin sinun pitää tehdä tunnukset tuonne. Pingistä päätellen sinulla on mokkula käytössä ja minulla ei ainakaan ole kovin suuri luottamus sitä kohtaan, että peli näkyisi sinulla pätkimättä.

Nopeus sinällään kyllä riittäisi kevyestikin, mutta yhteyden laatu ei valitettavasti taida riittää pelin katsomiseen ilman helvetillisiä pätkimisiä. Jos kuitenkin otat riskin ja ostat pelin niin kerro toki vaikka tähän topiciin miten meni. Mokkulalla katsomisen suhteen tiedän sen verran, että kaveri sanoi Veikkauksen striimin olleen (SM-liigan pelistä) täysin mahdoton katsottavaksi, vaikka nopeustesti oli näyttänyt ennen peliä noin 7 Mb/s lukemia.

Jos joku katselee Urhon pelejä mokkulan avulla niin mitätöikää toki kaikki yllä kirjoittamani. Jokaisen joukkueen fani ansaitsee mahdollisuuden nähdä oman tiiminsä ottelun, jos se vain suinkin on mahdollista!
 

Merovingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blue Jackets
15 € on yhden pelin hinta. Hintaa ei jostain syystä näe, jos ei ole kirjautunut sisään Urhon nettisivuille, eli ensin sinun pitää tehdä tunnukset tuonne. Pingistä päätellen sinulla on mokkula käytössä ja minulla ei ainakaan ole kovin suuri luottamus sitä kohtaan, että peli näkyisi sinulla pätkimättä.

Nopeus sinällään kyllä riittäisi kevyestikin, mutta yhteyden laatu ei valitettavasti taida riittää pelin katsomiseen ilman helvetillisiä pätkimisiä. Jos kuitenkin otat riskin ja ostat pelin niin kerro toki vaikka tähän topiciin miten meni. Mokkulalla katsomisen suhteen tiedän sen verran, että kaveri sanoi Veikkauksen striimin olleen (SM-liigan pelistä) täysin mahdoton katsottavaksi, vaikka nopeustesti oli näyttänyt ennen peliä noin 7 Mb/s lukemia.

Jos joku katselee Urhon pelejä mokkulan avulla niin mitätöikää toki kaikki yllä kirjoittamani. Jokaisen joukkueen fani ansaitsee mahdollisuuden nähdä oman tiiminsä ottelun, jos se vain suinkin on mahdollista!


Menin ostamaan tuon ottelun, vaikka tiedän riskin olevan aika suuri. High risk, high reward tämä.

Informaatiota tulee. Olen katsonut VeikkausTV:stä Urhon lähetyksiä, mutta asuin silloin eri asunnossa ja nopeus oli 7 megaa. Tämä siis mokkulalla ja toimi erittäin hyvin. Ei mitään ongelmaa.

Toivotaan parasta lähetyksen laadun kannalta.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nopeus sinällään kyllä riittäisi kevyestikin, mutta yhteyden laatu ei valitettavasti taida riittää pelin katsomiseen ilman helvetillisiä pätkimisiä. Jos kuitenkin otat riskin ja ostat pelin niin kerro toki vaikka tähän topiciin miten meni. Mokkulalla katsomisen suhteen tiedän sen verran, että kaveri sanoi Veikkauksen striimin olleen (SM-liigan pelistä) täysin mahdoton katsottavaksi, vaikka nopeustesti oli näyttänyt ennen peliä noin 7 Mb/s lukemia.

Jos joku katselee Urhon pelejä mokkulan avulla niin mitätöikää toki kaikki yllä kirjoittamani. Jokaisen joukkueen fani ansaitsee mahdollisuuden nähdä oman tiiminsä ottelun, jos se vain suinkin on mahdollista!
Joulun tiennoilla tuli Saunalahden mokkulalla pari peliä katseltua. Speedtestin mukaan nopeus vaihteli pääosin välillä 1-4 Mb/s, pingiä en muista. Luottamus toimivuuden suhteen ei etukäteen ollut kovin suuri, mutta mitään isompia ongelmia en havainnut. Ihan hyvin se voi mokkulalla toimia.
 

Kersakovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AFC(NFL)
Kiitos feedbackista Zorba! Eli on mahdollista, että se toimii sittenkin. Ja toivottavasti toimii myös Merovingillä, koska nopeus tosiaan riittäisi ihan helposti striimin katsomiseen.

Sen verran pitää laittaa omia kokemuksia Urhon törttöilystä, että Total on omalla nimelläni ollut erään kaapeliverkkoon kuuluvan kaverini luona viimeiset kaksi kautta, arvosana 10. Kaikki oman jengin matsit näkyneet erittäin hienosti. Selostuksesta voi olla tietenkin vierasotteluista montaa mieltä, mutta tärkeintä on ehdottomasti oman joukkueen edesottamusten seuraaminen.

Olen ostanut nettipalvelusta muutamia pelejä kaverin työesteen vuoksi, pientä sakkausta näkynyt, mutta yleisarvosana 9-. Ja jos on ollut ongelmaa, Urho on tullut parilla koodilla vastaan. Ei mitään valittamista.

Tänä keväänä ostin viiden pelin VIP-sarjakortin ja jokainen peli toimi kuin unelma. Kuvanlaatu on jo lähellä antenniverkon TV-tasoa ja hintakin sarjakortilla tuli inhimilliseksi, eli 9 € per peli. Valitettavasti kaksi peliä jäi vielä käyttämättäkin, koska omistan antenniverkon kanavan, mutta niillekin käyttökerroille löytyi onnellinen omistaja.

Tästä lähtien on helppo katsella JYPin pelejä, koska Nelonen Pro - ja UrhoTV-paketit on tilattu. Kun tänne on niin paljon paskaa Urhosta kirjoitettu niin pistetään välillä myös erilaista mielipidettä: Helvetin hyvää työtä UrhoTV, tämä on minulle ainoa mahdollisuus nähdä jokainen oman joukkueen peli!
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sieltä asetuksistahan saa säädettyä kuvan laatua huonommaksi jolloin kuva pyörii heikommallakin netillä. Noissa mokkuloiden käytössähän se isoin ongelma on jos nopeuden laatu vaihtelee rajusti silloin pätkimistä tulee. Ei se aina myöskään tosin se netti tunnu olevan se ratkaisu lähetyksen toimintaan sillä vanhempienkin luona välillä ongelmia vaikka niillä nopea netti, mutta itsellä tässä vaikka olenkin hitaan mokkulan äärellä niin yllättävän hyvin toiminut, itseasiassa meikäläisellä ei anna aina edes megan nopeutta spdeedtestissä ja silti urho toimii normaalilaadulla melko hyvin ja jos pätkii niin huonolla laadulla toimii ainakin. Itsellä ei tässä olekaan urhosta valittamista lähinnä kun hinnoista viimeaikoina..

Niin ja sitä 15 euroa ei välttämättä kannata maksaa jos asuu Citymarkettien lähellä, sieltä saa lumenen deodoranttia 12.90 hintaan joka sisältää 15 euron arvoisen urho koodin. Muualtakin voi saada, mutta tuolta nyt ainakin näkyvällä paikalla tuntuu noita saavan. Pientä alennusta edes.
 

Dosed

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Leijonat, Ducks
Itsellä DNA;n mokkula, hyvin on lähetykset sillä pyörineet (nopeus yleensä siellä 7Mb hujakoilla, maksimi teoriassa jossain 40;n kieppeillä). Kaverilla Saunalahden tikku, 2Mb, eikä ongelmaa sielläkään ole tainnut koskaan olla, ei ole ainakaan tullut puheeksi. Eli mokkulalla pitäisi olla mahdollista katella peliä häiriöttä.
 

Merovingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blue Jackets
Raportti pyydettiin, raportin annan.

Laadussa ei ollut mitään moittimista, sillä se oli ihan normaali tv-laatuinen kuva, josta sai täydelläkin ruudulla loistavasti selvää. Eihän se mitään HD:tä ole, mutta kyllä tämäkin kelpaa oikein hyvin.

Pätkimistä oli vain muutamia kertoja, mutta se ei haitannut mitään. Osasyynä taisi olla oma selailuni muilla sivuilla, kun peli oli jo Pelsuille ratkennut ja Kärppien huonoa peliä ei vaan pää kestänyt katsoa.

Toimi siis täydellisesti, suosittelen. Muistakaa kuitenkin, että ei se laatu ole kiinni pelkästä nopeudesa vaan pingillä on myös merkitystä. Liian korkea pingi ja kuva pätkii taatusti.

Hinta nyt oli aika suolainen, mutta taidan ostaa tuon kahden pelin paketin. Säästänpä pari euroa.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko tosiaan niin, että sunnuntain Blues - KalPa peli ei tule Urho.tv:ltä? Että ainoastaan netin puolella näkyisi? Uskomatonta toimintaan jos näin on!
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Grönman kiitteli Ikaa viimeisestä seitsemästä vuodesta. Mitä tuo tarkoittaa? Urhon taru lopussa jo tämän kevään jälkeen vai Ika joutuu kilometritehtaalle?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös