Mulla sitten taas näkyi ekat 12min hyvin netin kautta ja sitten alkoi pätkimään. En tiedä sitten, onko vika omassa yhteydessä vai pitikö mullakin sitten alkaa pätkimään sen jälkeen kun alun sain katsoa ja muut eivät (väsynyt hymiö)
Hinnastoahan saa toki muuttaa vapaasti uusia sopimuksia varten, mutta voimassaolevien sopimusten osalta yksipuolinen ehtojen muuttelu tuskin on ihan täysin laillista.
"Normaalihintaisia" sitten vaan näkyi sillä kortilla (10kpl), jonka minäkin ostin syyskuussa. Nyt on 4 käyttämättä, ja ei sitten voi käyttää näihin "erikoishintaisiin" play-offeihin. Kun syyskuussa ostin, aika pienellä, jos ollenkaan, luki missään, että 10 peliä jotka ostin ovat juuri näihin "normaalihintaisiin" vain. Härskiä rahastusta ja silmään viilaamista on, täksi kaudeksi jätin UrhoTV:n tilaamatta ja otin sarjakortin, nyt ei mene senttiäkään siihen kaivoon, koskaan. Hiukan olin tylynä asiakaspalvelijalle puhelimessa, vinoilin odotteluajasta ja venkoilusta hinnoissa ja markkinoinnissa. Oli kuullut niitä varmaan paljon ja odottikin niitä selvästi kyllä. Toivottavasti menee se putka konkkaan ja tekijänsä työttömäksi.Minun sarjakorttimatsini on ostettu syyskuussa. Olen liki 100 % ettei silloin ollut mitään puhetta erillisestä Playoff-sarjakortista. Tuossa välissä oli se kausari joululta, joten matseja jäi käyttämättä. Vai oliko noiden VIP/Playoff-matsien olemassa olosta jotain tiedotetta ennen vuoden vaihdetta?
Urhon käyttöehdoilla voi pyyhkiä persettä, jos ne on ristiriidassa kuluttajansuojalakien kanssa. Se todellakin on kohtuuton sopimusehto, jos Urho voi jälkikäteen rajata, mihin matseihin sarjakorttia kelpaa.
"Normaalihintaisia" sitten vaan näkyi sillä kortilla (10kpl), jonka minäkin ostin syyskuussa. Nyt on 4 käyttämättä, ja ei sitten voi käyttää näihin "erikoishintaisiin" play-offeihin. Kun syyskuussa ostin, aika pienellä, jos ollenkaan, luki missään, että 10 peliä jotka ostin ovat juuri näihin "normaalihintaisiin" vain. Härskiä rahastusta ja silmään viilaamista on, täksi kaudeksi jätin UrhoTV:n tilaamatta ja otin sarjakortin, nyt ei mene senttiäkään siihen kaivoon, koskaan. Hiukan olin tylynä asiakaspalvelijalle puhelimessa, vinoilin odotteluajasta ja venkoilusta hinnoissa ja markkinoinnissa. Oli kuullut niitä varmaan paljon ja odottikin niitä selvästi kyllä.
Siis soititko Urpon aspaan tuon sarjakortin pleijareissa "toimimattomuuden" takia? Jos, niin mihin he persutelivat tuon toimimattomuuden? Heidän mielestään joku pykälä jossain (missä?) sallii tuon?
Siinähän sen sanottiin jo, millä voivat perustella tuon muutoksen: pienellä präntillä mainittua asia, että sarjakortilla pystyy katsomaan vain normaalihintaisia lähetyksiä.
Siinähän se sanottiin jo, millä voivat perustella tuon muutoksen: pienellä präntillä mainittua asia, että sarjakortilla pystyy katsomaan vain normaalihintaisia lähetyksiä.
Kun syyskuussa ostin, aika pienellä, jos ollenkaan, luki missään, että 10 peliä jotka ostin ovat juuri näihin "normaalihintaisiin" vain.
Mutta mutta, eikö tosiaan kukaan ole kuluttaja-asiamiehelle pirautellut aiheesta?
Mutta mutta, eikö tosiaan kukaan ole kuluttaja-asiamiehelle pirautellut aiheesta?
Tämä kuuluu varmaan tyhmien kysymysten ketjuun mutta näkyykö semifinaalit Urhon nettitvstä? Entä finaalit?
Finaaleja näyttää vain Nelonen ja ei tietenkään missään netissä.
Studiot vedetty aika hyvin alas. Nyt jokainen pleijaristudio on käytännössä sama kuin syksyllä jotkut yksittäisten torstaiden jämästudiot. Vieläköhän Grönman edes sätkii tuolla mukana?
Eikö näissä voitaisi kuitenkin reagoida?
Vaikka olisikin niin useammasta ilmoituksesta tuskin haittaa on. Netissähän tuon ilmoituksen tehdä myös. Linkki siis kuluttajaviraston sivulle. Mun oikeustajuun tämä on ihan päivänselvä tapaus. Mä en tällä kaudella (runkosarjassa) ole sarjakortteja ostanut, kun ottanut valmiiksi jo päähän toi touhu. Nyt pleijjareissa homma sentään toiminut kuten pitääkin omalta osalta.