URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 636 320
  • 11 960

KIBE#9#

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Josko tämä Seppäsen tulinen kirjoitus johtaisi johonkin SM-liigan johdon/Urpo-tv:n johdon taholta:


URHOtv:n pelleily raivostuttaa lätkäkansaa - â€￾SM-liigan pahin vitsi!â€￾ | Jääkiekko | Urheilulehti.fi

Kyllähän tästä voisi jo tehdä valituksen vaikka kuluttaja-asiamiehen toimistoon,kyseessä on selvä ihmisten harhauttaminen.
Ja tätähän se on ollut Urpo-tv:n alkuajoista lähtien,aina luvataan suurentaan kaistaleveyttä mutta ilmeisesti ainoa mikä on suurentunut on Urpon toimitusjohtajan ja muiden siipiveikkojen palkka...
 

Iggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kokeilkaapa kaikki sisällä olevat kirjautua ulos palvelusta ja päivittäkää urhotv.fi:n etusivu. Kuinka niin moni tarttuu tähän haasteeseen? Kaner?

Itse extreme lajien harrastajana tartuin tähän kiinni. Siellä aukesi nyt jollekkin paikka ottelusta Lukko-Pelicans, sillä en pääse takaisin sisälle kirjautumaan. Tosin en kyllä tietoisesti ulos kirjautunut vaan menin asetuksia katselemaan ja pihallehan se heitti.

Onneksi kuitenkin ottelua katselin ilmaiskoodilla niin ei sinänsä vitutusta aiheuta, lähinnä huvittaa kuinka kerran sisälle päästyä mihinkään ei parane koskea. Laatu itsessään oli ihan ok, pelistä sai selvää, mutta onhan yhdeksän euroa myös kova hinta. Tosin en tiedä olisiko kuvanlaatua saanut jostain parannettua ja miten se olisi sitten toiminut.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Urho on kyllä onnistunut pilaamaan monen viikonlopun vieton heh. Siis jos ollaan kokoonnuttu kaveriporukalla, bisset ja mässyt valmiina..matsi alkaa, kuvaa ei näy.

Nythän tuolla on tuo kuva urhon etusivuna, mutta onnistuuko muuten matsien aikana pelin tilaaminen ?
 

RexHex

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Niille joilla ei urhotv meinaa tällä hetkellä toimia voivat käydä repimässä huumoria iltalehden etusivulta. Suhteellisen tyylikäs tällä hetkellä.
 

HemmoP

Jäsen
EDELLEEN PAINOTAN VAIKKA SE HUKKUUKIN TÄNNE VIESTITULVAAN: ILMAISKOODEILLA EI OLE MITÄÄN VITUN MERKITYSTÄ KOSKA URHO ON JO VIENYT RAHAT EIKÄ NIITÄ PALAUTA.

Sitten tulee seuraava pelikierros, urho vetää 500 000 euroa itselleen, ei toimi --> annetaan ilmaiskoodi --> 500 000 euroa jäi silti urholle = PETOS.

ainakin minulta kysyivät tilinumeron palutusta varten ja ovat palauttaneet aiemminkin reklaamaatiosta.

katsellaan alkuviikosta ilmaantuuko 2€ tilille :)
 

Blur

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Seeprat, Kiekko-Espoo
Tulen vaatimaan rahani takaisin tästä SaiPa:n kausikortista. Kyseisellä hinnalla hankin soneran nettiliittymän ja urhotv totalin kauden ajaksi.. Ehkä siihen muutama euro enemmän menee, mutta aivan sama, koska se toimii!
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ainakin minulta kysyivät tilinumeron palutusta varten ja ovat palauttaneet aiemminkin reklaamaatiosta.

katsellaan alkuviikosta ilmaantuuko 2€ tilille :)

No mutta eihän tuo ole sama ollenkaan. Jos olen ostanut tämän nimenomaisen ottelun (Ässät-HIFK) ei sitä minulle korvaa Pelicans-Saipa -ottelu tai edes Jokerit-HIFK. En saanut sitä tuotetta, jonka olen jo maksanut.
 

Kuusumu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelitilanteesta johtuvat käden kohotukset
No niin, ensimmäisen erän näin Ässät-HIFK ottelusta ilman ongelmia, mutta heti toisen erän alkuun lähetys katkesi eikä enää ole takaisin tullut. Sinänsä ei edes vituta, koska tiesin että näin tulee tapahtumaan. Uskomatonta perseilyä silti.
 

dabs

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Noin tuntia kahta ennen ostin "lipun" ja sen jälkeen pelisivulla timeri juoksi kellon loppuun, peliä ei vain näkynyt eikä näy vieläkään.

Nyt vain kiinnostaisi, että minkä operaattorin nettiliittymillä tuo lähti toimimaan ja millä ei, vai onko noissa mitään eroa? Toisin sanoen, onko esim. Sonera-miehiä, joilla ei urpo aukea sitten millään?

Itse Elisan asiakas, eikä kirveelläkään toimi vaikka olen painanut katso nappia tuhat kertaa ja välillä ruutu on jäänyt mustaksi, mutta lopulta palautuu aina harmaaksi.

Tätä vitutusta ei kyllä millään yhdellä vapaalipulla korvata, se on ihan varma!
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joku fiksu voisi laittaa monivalintaäänestyksen, niin saataisiin selville a) operaattori, joka toimii b) onko kyseessä kaapeli vai antenni ja c) mikä selain on optimaalinen. Lisäksi se, kuinka monta tuntia ennen lähetystä kannattaa yrittää kirjautua ja kannattaako ostaa ottelu etukäteen...

Voi Ristus.
 

bates

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Taivas varjele mitä paskaa. Aarghh ja vittu soikoon. Hirveellä kiireellä himaan matsia tuijottamaan ja lopputulos on ettei pääse edes Urhon sivuille. VITTU MIKÄ KUSETUS!!
 
Hienosti toimii Urho tänään kuten koko kauden. Saat itse valita matsin tai katsoa jälkeenpäin jos siltä tuntuu. Noin 50 sentin vuorokausihintaan pidän palvelua vähintään kohtalaisena. Eli täältä peukkua Urholle!
 

Player#69

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joku fiksu voisi laittaa monivalintaäänestyksen, niin saataisiin selville a) operaattori, joka toimii b) onko kyseessä kaapeli vai antenni ja c) mikä selain on optimaalinen. Lisäksi se, kuinka monta tuntia ennen lähetystä kannattaa yrittää kirjautua ja kannattaako ostaa ottelu etukäteen...

Voi Ristus.

Itse olin tänään jo klo 14 maksanut ja odottelin sivulla ottelun alkamista. Kaikki toimi hyvin kunnes ottelu alkoi. Pelkkää mustaa näyttöä tyrkytti ja lopulta heitti ulos.

Käytössä itsellä 8mbit ADSL yhteys jolla aiemmin kyllä ottelut näkynyt.

Aika järkevää toimintaa urholta. Laittaneet etusivukseen kuvan joka näyttää etusivulle, jonka johdosta linkkit ovat ns. toimintakelvottomia. Nyt kaikki kuitenkin pääsevät etusivulle :)

Edit! OHHO! Nyt aukes, ei menny ku melki kaks erää!
 

Iiro#21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, (HCK, K-Vantaa)
Hahaha Urhotv.fi etusivu on pelkkä jpg aka kuva. Ihan oikeesti mitä täällä tapahtuu ja tuhat ja yksi hymiöö.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Hahaha Urhotv.fi etusivu on pelkkä jpg aka kuva. Ihan oikeesti mitä täällä tapahtuu ja tuhat ja yksi hymiöö.

Onkohan tämä se uudistus, jota eilen luvattiin sivuille tehdä? Uskomatonta sähellystä. Tosin itse pääsin nyt kirjautumaan sisään kanssa hifk:n sivuilta mentäessä. Linkki täzä. Lähetykseen asti en oo vielä päässyt....

Edit. Ja ulos lensin, ennenkuin pääsi maksamaan...

edit2. Gaddääm... pääsin sisään ja kuva näkyy. Tosin erätauko ilmeisesti menossa...
 
Viimeksi muokattu:

chris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hahaha Urhotv.fi etusivu on pelkkä jpg aka kuva. Ihan oikeesti mitä täällä tapahtuu ja tuhat ja yksi hymiöö.
Tää on kyllä ihan huikeaa settiä! Mitä ne on siellä Urholla näin lauantai-illan kunniaksi vetäny? Mitä ne kuvittelee tuolla saavuttavansa? Onko se jokin savuverho, jonka on tarkoitus viestiä että kaikki on kunnossa?

Ei H**'', ainakin hyvät naurut tuosta sai :)
 

Tarmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Yli 300 ottelua huippulätkää Urholta?

Lisää UrpoTv vitsiä. Urpo ja Canal+ mainostaa radiossa, että netissä näyttävästi ja kehuu kuinka yhdellä kortilla näkee yli 300 sm-liiga matsia ja että näyttävät kaikki suorana. No, eipä näy vaan iltaisin näkyy vain ja ainoastaan ko illan tv-peli. Jos haluaa katsoa jonkin muun pelin niin sitten vain ostaa pelin webistä hintaan 9€. Eli siis täyttä kusetusta isolla K:lla, varmistin asian Urpolta ja Canal+:lta ja asia on juuri näin. Ainoa tapa nähdä kaikki on ostaa UrhoTv Total mikä taas on yksinoikeudella Soneralla ja Sonera ei tarjoa palvelua läheskään koko Suomen alueelle. Tuo Urpon ja Canalin kamppanjamainos on siis täyttä kusetusta alusta loppuun.

Linkki vielä mainokseen: Kiekkokampanja ~ CANAL+


Todella härskiä kusetusta, olin itse vähällä ostaa kortin ja siinähän olis oltu 12 kk:n sopimuksen kanssa.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Nyt kun pääsin ensimmäisen kerran moneen tuntiin sivuille niin: "300: Player Inizalition failed, blaaa bblaaaa blaaaaaaaaaaa""
 

mkm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hienosti toimii Urho tänään kuten koko kauden. Saat itse valita matsin tai katsoa jälkeenpäin jos siltä tuntuu. Noin 50 sentin vuorokausihintaan pidän palvelua vähintään kohtalaisena. Eli täältä peukkua Urholle!

Peukkua?! Mitä vitun peukkua toistuvasti verifioidun palvelun toimimattomuudesta voi antaa mistä vielä suuri yleisö maksaa ja tekee valintoja hallille lähdön vs. kotiin jäämisen osalta.

Tämä palvelu ei toimi kuten pitää eikä Urho ole valmis investoimaan rahallisesti, että se toimisi.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Nyt näkyy, mutta kuinkahan kauan..
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lisää UrpoTv vitsiä. Urpo ja Canal+ mainostaa radiossa, että netissä näyttävästi ja kehuu kuinka yhdellä kortilla näkee yli 300 sm-liiga matsia
----
Todella härskiä kusetusta, olin itse vähällä ostaa kortin ja siinähän olis oltu 12 kk:n sopimuksen kanssa.

Ööh.. Onkohan sulla luetunymmärtämisessä vikaa? Käsittääkseni missään ei mainita että näyttäisivät yli 300 sm-liiga matsia? Tuossahan puhutaan vain jääkiekko-otteluista yleensä. Toki tuon "huippulätkän" kanssa nyt on vähän niin ja näin..

En nyt ihan laskemaan viitsi ruveta, mutta uskon että noista Mestiksestä, Elitserienistä, maaotteluista ja SM-liigasta yhteensä se 300 matsia täyteen tulee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös