URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 641 814
  • 11 960

shaminy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestarit'13, Honkey Donkey Honkanen, Ape ja Pena
Aikamoinen kusetus niitä faneja kohtaan, joilla on koodeja käyttämättä matseihin. Total-sopparit pystyy kaiken järjen mukaan irtisanomaan?
Pystyy, mutta ei kannata juosta suohon, jos lätkä kiinnostaa, sillä UrhoTV:n hinta nousee reilusti 1.9. Perus urho 19.99e totla, mahollisesti enemmänkin.

Itsellä on toukokuun alkuun voimassa 16.99 UrhoTotal+MTV3-paketti. En ole irtisanomassa tämän takia. Mutta jos lätkää vähentävät, niin sitten se on hyvästi.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Erittäin hyvä asia, että Urho lopetti tuon kannattamattoman Veikkausliiga Total-palvelun. Pahinta olisi ollut, että tuota olisi väkipakolla vedetty koko kesä ja tappiot olisivat vaan kasvaneet. Luultavasti tällä toimella vaan varmistettiin hyvät toimintaedellytykset ensi kauden lätkän suhteen. Kyllähän tuota tuli aikoinaan ihmeteltyä, että miten tuo Veikkausliigan total-palvelu voi kannattaa, onhan tuo Suomifutiksen suosio moninkertaisesti heikompaa mitä jääkiekon.

Jos kuuluu DNA/Welho-piiriin, niin kannattaa harkita MIX-pakettia, johon saa yhtenä valittua UrhoTV:n. Itse lopetin tuon Urhon nykyisen tilauksen ja liitän sen Mix-pakettiin, johon tarkoitus poimia urheilukanavista myös mm. Espn America ja Eurosport 2. Nyt jos tekee tuon sopparin, niin saa vielä 6kk puoleen hintaan (8 kanavaa 12,45e/kk), joten varsin edullinen paketti.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Itse vaihdoin tänään Welhon M-paketin+Urhon tuohon Welho Mixiin jossa saa valita 8 kanavaa joka kuukausi. Urho TV on näistä yksi. 6 kk 12,45 €/kk ja sen jälkeen 24,90 €/kk. Ihan toimiva paketti kun saa valita itse ne 8 kanavaa...
 

Hammasharja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea, Jokerit, JYP
Soitin tänään Soneralle, jonka kautta olen tilannut koti-tv-paketin. Ko. paketissa on myös UrhoTotal, ja ko. kanava oli suurin syy SM-liiga- sekä Veikkausliiga-kanavoineen, miksi koko paketin aikoinaan hommasin. Kuten täällä on jo kerrottu aiemmin, Veikkausliiga-tarjontaa vähennettiin Totalin puolella reilusti. Soneran asiakaspalvelija vakuutteli, että syy on Urhon ja sillä hyvä. Aloin aikeissa irtisanoa koko paketin, vaikka minulla oli määräaikaustilaus tämän vuoden loppuun. Joka tapauksessa olisin saanut paketin halutessani irtisanottua vaikka heti, koska paketin ehdot ovat muuttuneet. Asiakaspalvelija totesi, että "kun kerran soitin, saat tämän paketin puoleen hintaan vuoden loppuun eli 6,50 euroa / kk". Hän lisäksi vakuutti, että SM-liigan runkosarja näkyy UrhoTotalissa kuten viime kaudellakin. Päätin pitää paketin.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Itse vaihdoin tänään Welhon M-paketin+Urhon tuohon Welho Mixiin jossa saa valita 8 kanavaa joka kuukausi. Urho TV on näistä yksi. 6 kk 12,45 €/kk ja sen jälkeen 24,90 €/kk. Ihan toimiva paketti kun saa valita itse ne 8 kanavaa...
Mä teen ihan saman ratkaisun kunhan vaan tuon M-paketin määraikaisuus katkeaa elokuussa.

Tosin en olisi ollenkaan varma että Urhoa on enää silloin saatavana Mix-pakettiin, sen verran lahjakasta sekoilua on tässä viime vuosina näiden urheilukanavien suhteen nähty.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Suurin syyhän varmaan oli tuo sarjaohjelman muutos juuri ennen kauden loppua ja otteluja oli nyt enemmän kun alunperin piti olla ja pari joukkuetta viellä tipahti pois joten talousalue johon kanavaa markkinoitiin väheni. Varmasti Tampere ja Oulu kuitenkin melko suuria alueita ja kun nekin tipahti pois veikkausliiga kartalta niin se vaikuttaa myös kanavan myyntiin melkoisesti. Siihen päälle sitten kustannuksien nousut kun otteluja pelattiin enemmän kun alunperin suuniteltiin. Todennäköisesti hintakin kanavalle siis asetettu lian alhaiseksi tuohon nähden ja homma melko kannattamaton.

Sitä olen miettinyt miksiköhän Urho ja sonera on pitänyt tuota Total palvelua melko halpana tähän asti? Tarkoituksena saada iso kasa tilauksia ja pikkuhiljaa nostaa hintaa vai mikä on taustalla. Luulisi että tommoisella systeemillä voisi pitää ainakin 30 euroa per kuukausi hintana ja varmaan lätkän osalta voisi hinta olla isompikin. Ainakin siihen nähden jos nettipalvelun hinta on 9 euroa per matsi. Lisäksi varmaan on odotettu kun sonera näkyy vain melkein murto-osasta talouksista niin nettipalvelua käytettäisiin enemmän kuin nyt, mutta siinäkin varmaan on hinnoittelussa tullut "moka" ja ihmiset lähtee tuolla hinnalla mielummin kaverin luo katsomaan tai baariin kun maksaisi jokaisesta ottelusta tuon verran..

Jokatapauksessa onhan tuo nyt aikamoista perseilyä niiden osalta jotka futista seuraa ja niille luvattu kauden jokainen ottelu näkyväksi ja nyt näkyy vain muutama ottelu per viikko. Aika iso ero kyllä. Noh itse ostin 20 eurolla koko kesäksi tuon ettei missään tunnu, mutta kun on jotain luvattu niin melkein tekisi mieli pyytää tuosta pari euroa takaisin ihan periaatteen vuoksi..
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sitä olen miettinyt miksiköhän Urho ja sonera on pitänyt tuota Total palvelua melko halpana tähän asti? Tarkoituksena saada iso kasa tilauksia ja pikkuhiljaa nostaa hintaa vai mikä on taustalla. Luulisi että tommoisella systeemillä voisi pitää ainakin 30 euroa per kuukausi hintana ja varmaan lätkän osalta voisi hinta olla isompikin. Ainakin siihen nähden jos nettipalvelun hinta on 9 euroa per matsi. Lisäksi varmaan on odotettu kun sonera näkyy vain melkein murto-osasta talouksista niin nettipalvelua käytettäisiin enemmän kuin nyt, mutta siinäkin varmaan on hinnoittelussa tullut "moka" ja ihmiset lähtee tuolla hinnalla mielummin kaverin luo katsomaan tai baariin kun maksaisi jokaisesta ottelusta tuon verran...

Itse veikkaisin erääksi syyksi sen että Sonera haluaa pääkaupunki seudun kaapeliin näkyviin. Aikaisemminhan se oli Nelosen ja sitä kautta Welhon valtakuntaa. Sonerahan kävi aika agressiivista kisaa viime talvena pääkaupunki seudulla kun sai verkkoaan valmiiksi. Ajattelivat varmaan että kaappaamalla smliigan itselleen saavat jokusen taloyhtiön irtisanomaan Welhon ja ottamaan Soneran tilalle. En sitten tiedä kuinka hyvin kampanja on sujunut. Epäilempä ettei kauhean hyvin panostukseen nähden. Nythän sitten DNA osti Welhon..... Tiedä sitten mutta tältä se ainakin minun silmissäni vaikuttaa ja syitähän on tietysti varmasti muitakin...
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Miten voit sanoa, että "kenellekään ei ollut yllätys toi Veikkausliigahomma" ja samalla ylistät Urhon toimintaa? Eikös he ihan itse julistaneet, että veikkausliiga on kova juttu ja hyvä lisä heidän huipputuotteeseen...

Vaikeata on verrata Urhoa muihin kotimaisiin toimijoihin, kun konsepti on aivan toinen... Luuletko että Urho vielä puksuttaa kahden vuoden päästä?

Mä luulen ainakin, että puksuttaa - jos vaan saavat parannettua lähetystensä (etenkin nettilähetysten) tekniikkaa. Tarkempi ja pätkimätön kuva olisi ensialkuun kiva.

Noin muuten, sehän on selvää, ettei Veikkausliigaa kannata lähettää suorana kuin ne suurempaa joukkoa kiinnostavat pelit. Joku RoPsin matsi on ihan yhtä tyhjän kanssa 99,9% suomalaisia eikä se hirveästi lohduta varmaan Urhoilijoitakaan, jos heidän lähetyksestään maksaa parikymmentä katsojaa.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Kysytäänpä täältä. Turun kaapelitelevisio, eli nykyään suomeksi Sonera, tarjoaa tuota Urho Totalia kesäkuun loppuun asti tarjouksella 6kk 6,50e/kk.

Enemmän on tullut katsottua NHL:ää, joten on tämä kotoinen sarja (sen tv-oikeudet) jäänyt vähemmälle, joten siis ilmeisesti - ja käsittääkseni - tuolla näkyisi SM-liigan (=HIFK:n) kaikki ottelut kauden alettua, eikös? Tuo kesän kotoinen jalkapallo ei niin kauheasti kiinnosta, joten tarttuisin tarjoukseen lähinnä syksyn jääkiekkoa silmällä pitäen.

Mitenkäs tuo sitten toimii noin niinkuin käytännössä? Digiboksille joka pelille omat kanavat, ilmeisesti mitä tästä ketjusta muistelen..? Ja ehkä tärkein; voiko noita lähetyksiä tallentaa ihan siinä kuin mitä muutakin ohjelmaa, koska usein omat harrastukset menevät päällekkäin alkuillasta?

Eli onko tuolla Totalilla kaikki IFK:n matsit nähtävissä ja tallennettavissa? Jotain muuta huomioitavaa?

Siinäpä noi. Kiitoksia.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sitä ihmettelen miksei noista futismatseista voisi lähettää vaikka pelkää kuvaa kuvaten ylhäältä yhdellä kameralla tai jotain vastaavaa kun matsit kuitenkin kuvataan jossain muodossa jokatapauksessa. Toki näissä matseissa joissa ei ole urhon lähetystä niin hommaa kuvaa varmaan seurojen omat kameramiehet ja kamerat ym.. mutta silti. Ei kai sen kuvan lähettäminen totaalin kautta ja nettiin voi nyt niin kallista olla, etteikö sieltä voisi jotain heikompaa kuvaa joistakin matseista näyttää. Pistetään vaikka viellä joku opiskelija projektityönä selostamaan ja näin säästytään palkalta siltäkin osin. Ei kai noihin nyt niin ihmeelistä tarvitsisi olla ja silti varmasti katsojille sekin riittäisi ja kustannukset pysyisi varmaan aika alhaalla. Näin niissä matseissa joissa ei ole selostajaa ja useampaa kameraa

Nyt varsinkin urho kusi kyllä aika paljon omiin nilkkoihin kun eilen jäi kokonaan kuvaamatta turun matsi. Ihan sama vaikka olisi pelkästään netissä tuo matsi näytetty niin olisi ollut monta tuhatta katsojaa ottelulle.
 

Tumpero

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS-kannattajat.net
Sitä ihmettelen miksei noista futismatseista voisi lähettää vaikka pelkää kuvaa kuvaten ylhäältä yhdellä kameralla tai jotain vastaavaa kun matsit kuitenkin kuvataan jossain muodossa jokatapauksessa. Toki näissä matseissa joissa ei ole urhon lähetystä niin hommaa kuvaa varmaan seurojen omat kameramiehet ja kamerat ym.. mutta silti.

Se tässä ihmetyttääkin, kun UrhoTV kuvaa kuitenkin arveluasi poiketen kaikki ottelut monikameratuotantona (väh. 2 kameraa). Eihän tuossa silloin säästä kuin selostajan ja muutaman muun tarpeellisen tyypin palkan. Vaikka Veikkausliiga ei toisikaan niin paljoa rahaa kuin SM-liiga niin joku 5e:n nettimaksu streamista, vaikka ilman sitä selostajaa kiinnostaisi kuitenkin yllättävän monia. Uskoisin aika vakaasti, että paremman tuloksen UrhoTV saisi aikaan nettistreameilla kuin tällä nykyisellä systeemillä ettei pelejä lähetetä edes nettiin. Alunperinkin 9e:n streami VL:stä oli virhe. 5e:lla saisi varmasti paremman katteen.
 

motamoro

Jäsen
Urho sitten korotti hintansa summaan 20e / kk, sopimusvuosi loppuu juuri ennen kauden alkua. Kaapelikortin vuosimaksu + vuoden Urhon maksut kustantaisivat minulle 270e per vuosi jos tilausta jatkaisin. Urho Play tarjoaa 220e hintaan 50 pelin sarjakorttia. Olen miettinyt, että pitäisikö hommata tuota? Asun Isomäeltä 200km päässä, joten kaudessa tulee katseltua max. 10 peliä runkkaria paikan päällä ja muutama peli jää aivan varmaan joidenkin kiireidenkin takia väliin, joten ylijäävät voisi sitten käyttää playoffeihin.

Eniten huolettaa, että uskaltaako tuollaista 220e sijoittaa, jos vastineeksi saa viime kauden kaltaista epävarmuutta, bufferointia yms. ei niin paljoa katseluelämystä nostattavaa juttua. Lisäksi huolettaa tuleeko SM-liigaankin ns. Veikkausliigat, jolloin tehtäisiin Play-palveluun vain näytettäväksi normi Urhon matsit, esim. alkukaudesta tapahtuessaan menisi kivasti rahaa hukkaan.

Kämppääni ei ole saatavilla Urho Totalia.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Se tässä ihmetyttääkin, kun UrhoTV kuvaa kuitenkin arveluasi poiketen kaikki ottelut monikameratuotantona (väh. 2 kameraa). Eihän tuossa silloin säästä kuin selostajan ja muutaman muun tarpeellisen tyypin palkan. Vaikka Veikkausliiga ei toisikaan niin paljoa rahaa kuin SM-liiga niin joku 5e:n nettimaksu streamista, vaikka ilman sitä selostajaa kiinnostaisi kuitenkin yllättävän monia. Uskoisin aika vakaasti, että paremman tuloksen UrhoTV saisi aikaan nettistreameilla kuin tällä nykyisellä systeemillä ettei pelejä lähetetä edes nettiin. Alunperinkin 9e:n streami VL:stä oli virhe. 5e:lla saisi varmasti paremman katteen.

Niin sitä juuri meinasin että lähetyksiä voisi nykyisen 3-4 kameran sijaan kuvata vain niillä muutamilla kameroilla jotka siellä muutenkin olisi eikä periaatessa urhon henkilökuntaa tarvitsisi ollenkaan. Selostusta ei tarvitsisi olla ollenkaan tai sitten se toteutetaan juuri vaikka joidenkin opiskelijoiden toimesta. Netistä halpoina lähetyksinä toteutaan ja ehkä voisi totaalilta näyttää nuo myös. Nykyisin lähetykset on hinnoiteltu piloille sillä ei kotimainen futis ole niin mielenkiintoinen kuitenkaan, että joka kieros 9 euroa nettilähetyksestä voisi maksaa.

Ainoa keino on ollut kattoa melko edullisesti sieltä soneran palvelun kautta, mutta kun sekin kattaa melko pienen osan loppujen lopuksi kuitenkin katsojista niin kyllähän tuo yhdistelmä on aika tuhoon tuomittu futiksen kohdalta.. Hinta ja laatukaan ei osu kohdilleen kun pelkästään soneran palvelussa ja ei taida siinäkään enää nyt kun pelien määrää supistettiin..
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaasan sportillahan on tainut olla useamman kauden käytössä jo tämmöinen pelkistetty lähetys otteluistaan. En nyt suoraan muista onko tässä edes selostusta, mutta hinnaltaan ottelut taisi olla siinä 5 euron luokkaa ja lähetys on toteutettu "hallikameroilla". Kustannukset pysyy siis melko alhaalla eikä erillistä henkilökuntaa tarvitse toteuttamaan lähetystä ja tuomaan lisäkustannuksia tai ei ainakaan juurikaan tarvita.

Jotain samantyylistä voisi toteuttaa futiksessa ainakin osasta otteluista. Kulut alhaalle ja samoin saataisin lähetyksien hintaakin alaspäin, nykyinen 9 euroa( tai no sarjakortilla saa hintaa alaspäin) hinta on kyllä jo pilattu melkein suoraan nykyisten lähetyksien laadun kanssa. Pistetään sitten laatua vaikka viellä vähän alaspäin ja hinta lähetyksille oikeasti sille tasolle missä sen pitäisi olla, jotta se ihmisiä kiinostaisi. Pelkistetty lähetys on jo edistystä nykyiseen jossa vain pari matsia viikossa näkyy.
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Yritin äsken nokkelana soittaa Soneran asiakaspalveluun ja irtisanoa Urho Totalin "kun ei sieltä nyt kaikki futismatsit näykään". (Tarkoituksena toki palata sitten Sm-liigan alkaessa takaisin kanavan asiakkaaksi.)

Olin kuitenkin ottanut maaliskuussa Urho Total + Maikkari -paketin hintaan 16,95. Olisivat voineet lopettaa sen Urhon ja olisin hyötynyt peräti sen verran, että pelkästä maikkarista olisin maksanut enää 14,95 eur / kk. Vänkäsin kovasti vastaan, että tuote ei kyllä vastaa sitä mitä on myyty, mutta pysyivät kovana. Maksetaan nyt sitten kesä tyhjästä.

op777
 

jarne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC #52
Itse otin soneran+urhototalin tammikuussa pelkästään sen takia kun alkoi vahvasti näyttää siltä, että nyt mennään pitkälle enkä duunin takia suurimpaan osaan matseista kerkeä (kotiin matsia katsomaan juuri ja juuri). Irtisanoin koko paskan vähän aikaa sitten kun avausedut loppuivat.

Eli kaikki te jotka haluatte kesäksi eroon sonerasta ja urhototalista, etsikää osoite johon soneran kotitv:tä ei pysty asentamaan ja imoittakaa soneralle muuttavanne kyseiseen kohteeseen, näin 24kk määräaikaisuus peruuntuu. Itse soitin isäni nimissä myyntipalveluun ja kysyin, että saako tätä kotitv:tä heidän osoitteeseensa, ei saanut. Seuraavaksi soitin purkupalveluun ja ilmoitin muuttavani vanhempieni osoitteeseen ja sopimus purettiin. Asikaspalvelija yritti ilmeisesti saada minua nalkkiin sanomalla tahallaan osoitteen muutamaan kertaan väärin testatakseen minua, korjasin 2 kertaan että se ei ollut ........katu vaan .......kuja ja homma oli siinä. Nyt sitten odotellaan syksyä ja uusia avaustarjouksia.

Jos tämä oli vanhan toistoa, pahoittelen en jaksa kahlata koko ketjua läpi.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko se nyt varmaa, että Urho nostaa kuukausi hinnan 20€?

Miten mun käy, kun otin Urhon silloin kun se aloitti toimintansa ja sillä 9,90€ hinnalla ollaan menty tähän päivään saakka. Niin nouseeko se minullakin tuohon kahteen kymppiin?
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko se nyt varmaa, että Urho nostaa kuukausi hinnan 20€?

Miten mun käy, kun otin Urhon silloin kun se aloitti toimintansa ja sillä 9,90€ hinnalla ollaan menty tähän päivään saakka. Niin nouseeko se minullakin tuohon kahteen kymppiin?
Nousee. Mulla olin alunperin 5e/kk. Siitä nousi ensin 9,90 e/kk, ja äskettäin 12,95 e/kk. Kovasti yritin selitellä, että oli luvattu koko vuodeksi 9,90 e/kk, mutta vastaus oli vain, että ota tai jätä. Ei paljon painanut suulliset sopimukset siinä vaiheessa. (tiedän, olisi pitänyt pyytää kirjallisena).
 

reaper78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HIFK
Nousee. Mulla olin alunperin 5e/kk. Siitä nousi ensin 9,90 e/kk, ja äskettäin 12,95 e/kk. Kovasti yritin selitellä, että oli luvattu koko vuodeksi 9,90 e/kk, mutta vastaus oli vain, että ota tai jätä. Ei paljon painanut suulliset sopimukset siinä vaiheessa. (tiedän, olisi pitänyt pyytää kirjallisena).

Tjaah, mulle tulee edelleen 5€ / kk
Olen satelliittitilaaja ja alusta asti pitänyt koko ajan urhon. Eikä oo mitään totalia tms. Ainoastaan canal+ ja urho siihen kyytipojaksi.
36,05€ on kuukausihinta tolle setille..
 
Nousee. Mulla olin alunperin 5e/kk. Siitä nousi ensin 9,90 e/kk, ja äskettäin 12,95 e/kk. Kovasti yritin selitellä, että oli luvattu koko vuodeksi 9,90 e/kk, mutta vastaus oli vain, että ota tai jätä. Ei paljon painanut suulliset sopimukset siinä vaiheessa. (tiedän, olisi pitänyt pyytää kirjallisena).

Tuo 5 euroa / kk oli kyllä halpa hinta ja sille on kyllä saatu vastinettan yllin kyllin. 20 euroa voisi mielihyvin maksaakin, jos Urho lähettelisi suoran pelin lisäksi muut kiekkopelit jälkilähetyksenä. Suoran 18.30 jäkeen tulisi 21.15 ja 23.00 jälkilähetykset ja loput pelit klo 10, 12, 14 ja 16 seuraavana päivänä jne.

Jos tuo ei ole mahdollista, niin paljon auttaisi jo sekin, että suoran pelin lisäksi tulisi edes yksi jälkilähetys lisukkeeksi. 18.30 suora peli ja 21.15 jälkilähetys. Kesäohjelmistona Urho voisi pyöräyttää koko viime kiekkokauden. Lähetysaikaa kun piisaisi.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nousee. Mulla olin alunperin 5e/kk. Siitä nousi ensin 9,90 e/kk, ja äskettäin 12,95 e/kk. Kovasti yritin selitellä, että oli luvattu koko vuodeksi 9,90 e/kk, mutta vastaus oli vain, että ota tai jätä. Ei paljon painanut suulliset sopimukset siinä vaiheessa. (tiedän, olisi pitänyt pyytää kirjallisena).
Eipä nousekaan, ainakaan toistaiseksi. Soitin nimittäin Elisalle kun mulla on tuo Elisa Viihde -paketti, niin mulla edelleen pysyy Urho 10,03€/kk. Määräaikainen sopimus oli lähes vuosi sitten loppunut, niin nyt pystyisin irtisanomaan Urhon (kesällä en katso sitä ollenkaan), mutta kun sitten lätkäkauden alkaessa ottaisin sen takaisin, niin hinnaksi muodostuisi 14,95€/kk. Eli sama pitää Urho kesänkin, niin ainakin on halvempi hinta koko ajan.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aika sekoilua kyllä urhon hinnoissa on.. Näyttää olevan niin montaa tuhatta eri hintaistakin pakettia, että eivät varmaan itsekkään tiedä paljonko saavat rahaa noista.. hinnat näyttää muuttuvan kokoajan.

En kyllä ihmettele jos toiminta ei ole kovin kannattavaa tommoisella toiminnalla tai ylipäätänsä ettei kanava ole kovin kannattava.

Tuo tosiaan olisi kyllä hienoa jos uusintoina voisi näyttää noita lätkäpelejä ja futispelejäkin jotka ei ole urhon pääkanavalta näkynyt. Päivällä ei varmasti tule hirveästi ohjelmaa ja nyttenkin kun katsoo esimerkiksi keskiviikon ohjelmaa niin päivällä voisi ihan hyvin joku uusinta tulla ja iltasella ei tarvitsisi kun korkeintaan yksi leffa tulla, nuo samat leffathan taitaa muutenkin pyöriä eikä taso päätä huimata.. joku rajahan noissa taitaa olla ettei ihan 24h voi ohjelmaa näyttää, mutta nykyiselläänkin ainakin yhden uusinnan toisesta matsista ihan hyvin voisi näyttää..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös