URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 639 333
  • 11 960
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Urho Play

Eipä ole minulla vielä Urho Totalia, vaikka tilauksesta on nyt reilu kaksi viikkoa (?) onko tämä täysin poikkeuksellista, kuinka paljon muilla tilaajilla mennyt aikaa?

Mites tuo Playn käyttö mokkulalla, toimiiko? Ei viittis maksaa 9 euroa, jos ei näy.
 

Migron

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei tässä nyt oikeastaan mikään muu harmita kuin se, että ei noita Jokereiden pelejä nyt joka toinen päivä tarvitsisi näyttää.
 

JmJ

Jäsen
Tota noin. Mikähän matsi tänään tulee lopulta päänakanavalta ? Luultavasti tuo Ilves-Jokerit, mutta mitä ihmettä sit sm-liigan sivujen mukaan Pelicans-Tappara...?! Taitaa olla jokrujen neljäs peli varmaan tällä kaudella.

..näköjään monet muut ihmetelleet samaa

Jos oikein kuulin torstain Jokerit - JYP -lähetyksessä, niin Ilves - Jokerit on illan ottelu. Lahden hallissa ei kuulemma vielä ole kaikki aivan reilassa remontin jäljiltä!
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Mites tuo Playn käyttö mokkulalla, toimiiko? Ei viittis maksaa 9 euroa, jos ei näy.

En edes yrittäisi. Aika varmasti rahat kankkulan kaivoon jos mokkulalla yrität katsoa mitään suoraa striimiä.
 

Ukkomauseri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mites tuo Playn käyttö mokkulalla, toimiiko? Ei viittis maksaa 9 euroa, jos ei näy.

Itse katselin HPK-Tappara pelin Saunalahden 2Mb-mokkulalla ja toimi moitteetta. Laatu nyt tietysti Urholla on mitä on, mutta...
 

reiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
kaikki
Millä sen kuvan nykimisen saa pois, siis Urho Playlta? Neljä megaa pitäisi kai riittää.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Millä sen kuvan nykimisen saa pois, siis Urho Playlta? Neljä megaa pitäisi kai riittää.

Ei kai millään. En ole tekniikan ihmelapsi, mutta eikö tuo nykiminen mene striimin alhaisen fps:n piikkiin?

En tiedä, onko URHO tekemässä mitään parannuksia tuohon nettipalveluun ja -lähetysten laatuun. Se on selvää, että nykyinen laatu on järisyttävän heikko suhteessa 9 euron kappalehintaan. Jääkiekon tapaisen lajin, jossa mennään kovalla vauhdilla päästä päähän, seuraaminen on erityisen hankalaa, kun kuva nykii noin paljon.
 
Viimeksi muokattu:

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Millä sen kuvan nykimisen saa pois, siis Urho Playlta? Neljä megaa pitäisi kai riittää.

Ei millään. Tässäkin ketjussa jo sataan kertaan mainittu, että lähetyksen bitrate (fps luokkaa ~20?) ei riitä millään nykimättömään kuvaan. Urhon pitäisi parantaa itse lähetyksen laatua, jotta kotikatsomoissa kuva paranisi. Liittymänopeus ei auta, jos muuten peli näkyy ilman latauspysähdyksiä.
 
Ei millään. Tässäkin ketjussa jo sataan kertaan mainittu, että lähetyksen bitrate (fps luokkaa ~20?) ei riitä millään nykimättömään kuvaan. Urhon pitäisi parantaa itse lähetyksen laatua, jotta kotikatsomoissa kuva paranisi. Liittymänopeus ei auta, jos muuten peli näkyy ilman latauspysähdyksiä.

Liityin joukkoon ja laitoin palautetta tästä. Toivottavasti paranee tulevaisuudessa, ensiavuksi mulle kelpaa vaikka muutama ilmaiskoodi.
 

mfish

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aika turhaa touhua. Itse olen jo vähintään 5 mailia pistäny jossa valittanu kuvan alhaisesta fps:tä. Alkuun pahoittelivat, mutta nykyään eivät enää vastaa takaisin mitään, joten turha luulla, että saat jotain koodeja, saati kuvaan tulee jotain muutoksia. Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. Eiks je.

Itse lopetin pelien kattomisen heti siihen paikkaan kun eivät enää vaivautuneet vastaamaan yhtään mitään. Viimeisin mitä heistä on kuulunu on viesti, jossa pyytävät pistämään tilinumero jotta voivat rahat palauttaa. Arvatenkin, ei ole rahoja näkynyt..
 

J.Petke

Jäsen
Itse lopetin pelien kattomisen heti siihen paikkaan kun eivät enää vaivautuneet vastaamaan yhtään mitään. Viimeisin mitä heistä on kuulunu on viesti, jossa pyytävät pistämään tilinumero jotta voivat rahat palauttaa. Arvatenkin, ei ole rahoja näkynyt..

Vai siihen kun eivät enää antaneet koodeja ilmaiseksi?

Onhan tuossa paljon parannettavaa mutta pääasia on se, että kehitystä on nyt parin vuoden aikana ollut enemmän kuin kahteenkymmeneen vuoteen. Ymmärrän ihmisten turhautumisen tökkivään kuvaan ja muihin ongelmiin mutta jos ei ole tyytyväinen niin silloin pitää jäädä ostamatta. Ei käy kateeksi niitä asiakaspalvelijoita kenen hommahan on siis näköjään pelkästään ottaa haukut vastaan ja mielistellä asiakasta. On siinäkin homma. Pistäkää se palaute suoraan johtoportaaseen eikä mihinkään asiakaspalveluun.
 

mfish

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikun siihen, että eivät vastaa enää yhtään mitään. Mikään ei ole niin ärsyttävää kun olla vastaamatta. Etenkään jos on rahojensaanti prosessi kesken. Mutta rahoittakaa te muut tuon paska firman toiminta, niin ei koskaan päästä siitä eroon.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaverini kiroaa näitä nettiongelmia Urhon kanssa, mutta ei se jää enää pelkkään nettiongelmaan tämä urpoilu.
Urhon lähetys tökki myös kaapelissa lauantaina. Pelin alku jäi näkemättä. On tämä kyllä uskomatonta touhua, kun on pakko maksaa kanavalle joka kuukausi täydellä hinnalla (ja vielä 12kuukautta), vaikka palvelu on kuitenkin ihan p.rseestä! Sen lisäksi Jokereita saa nähdä ihan riittävästi kaikessa muussakin mediassa, joten eikö tämä urpo vois vaihteeksi näyttää jonkun muunkin seuran pelejä.
Voisikohan joku MOT tyylinen ohjelma ottaa tällaista vähäpätöistä asiaa kuin "Urho TV:n toiminta" tutkiakseen!?
 

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
Viimeisin mitä heistä on kuulunu on viesti, jossa pyytävät pistämään tilinumero jotta voivat rahat palauttaa. Arvatenkin, ei ole rahoja näkynyt..

Tuskinpa tulet rahoja tämän vuoden puolella näkemään. Mun palautusprosessissa kesti vain puoli vuotta. Enkä ole kuulemma ainoa.
 

Vihta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuskinpa tulet rahoja tämän vuoden puolella näkemään. Mun palautusprosessissa kesti vain puoli vuotta. Enkä ole kuulemma ainoa.

Vaadin rahoja takaisin maaliskuussa ja palautus tuli kahden muistutusviestin (joista jälkimmäisessä käskin unohtaa koko jutun, jos rahat on kerran loppu) jälkeen elokuun lopussa.
 

Crank

Jäsen
Minäkin tahdon, mutta voipi olla, että Urpo on luvannu IL:lle ja IS:lle jotain, jotta eivät julkaise juttua. Nythän ainakin IL näyttää myös kierroksen maalit, ja myös IS. Voipi olla, että jos rupeavat urpoa dissaamaan, loppuu nämä kierroksen maalit siihen. Kyllähän nuo toimittajat ovat niin juttuahneita, että eiköhän tästä sekoilusta olisi jo tehty jonkinlainen juttu. Eli taitaa mennä vanhan mallin mukaan, ostetaan hiljaiseksi, tai jotain :)
Tuli mieleen, et innostuiskohan Urheilulehti vaikka Sihvosen johdolla tekeen tästä jonkinlaisen jutun. Käsittääkseni se lehti, ja etenkään Sihvonen, ei oo kauheesti kumarrellu mihinkään suuntaan.
Aika ihmeellistä kyllä, et keskustelupalstojen ulkopuolella ei oo kovin paljoa, jos ollenkaan, ollu puhetta Urhon toiminnasta.
 

janbo

Jäsen
Aika ihmeellistä kyllä, et keskustelupalstojen ulkopuolella ei oo kovin paljoa, jos ollenkaan, ollu puhetta Urhon toiminnasta.

Jääkiekkotoimittaja Juha Hiitelä otti blogissaan kantaa URHO-TV:n toimintaan. Voit lukea sen täältä: http://hiitela.blogspot.com/2010/09/nayton-paikka.html

Ymmärrettävästi itsenäinen blogi ei ehkä kuitenkaan ole se näkyvin tapa arvostella URHO:n toimintaa. Sen tason perseilyä tuo toiminta kuitenkin on, että kuluttajilla olisi oikeus tietää lukemattomista ongelmista jo ennen palvelun ostamista.
 

Taavi Horola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hausjärven Martat, Helsingin työväen hiihtäjät
Parasta tässä on kai se että kun määräaikainen tilaus loppui syyskuuhun Urho pyöri vielä eilen illalla ihan komeesti. Se on sitten toinen juttu näkyykö huomenna kun pelit alkaa.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Olin tässä aikeissa hommata Soneran KotiTV-palvelun vain UrhoTV Totalin takia (Elisan kaapelissa kun se ei ole saatavilla), kun Soneran laajakaistankin saa halvalla nykyisessä kämpässä.

Tätä ketjua lukiessa alkaa kuitenkin vähän mietityttämään. Onko kenelläkään kokemusta tuosta Soneran KotiTV:stä? Ja miten tuo UrhoTV Total on toiminut sen kautta? Lähinnä mietityttää, kun tuo KotiTV toimii ADSL:n kautta, niin pätkiikö lähetys tai onko muita ongelmia?
 

Tinppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, F1, WRC, Kokudo Keikaku, Cleveland Crusaders
Itse katsoin lauantaina JYP-SaiPa -pelin tuolta netin kautta, eikä ollut mitään moittimista, loistavasti toimi eikä pätkinyt kertaakaan. Kuvakin oli ihan siedettävä. 8/1 adsl käytössä. Minulla ei henk. koht. ole koskaan ollut ongelmia noiden nettistreamien kanssa, viime kaudella katoin n. 10-15 peliä ja hyvin toimi joka kerta (pl. yhden kerran kun en saanut aktivointikoodia ollenkaan, soitin asiakaspalveluun ja parin minuutin jonottamisen jälkeen antoivat sieltä sitten uuden ja hyvin pelitti). Tiedän myös muutamia kavereita joilla on aina toiminut nettistreamit moitteetta.

Joten en ymmärrä, miten voi olla mahdollista että täällä keskustelupalstalla kirjoittaneilla varmaan 90%:llä on jotain ongelmia noiden nettilähetysten kanssa? Väritättekö te arvon palstaveljet hieman tarinoitanne vai miten ei tule luettua täältä, kuin erittäin vahvasti negatiivisia asioita Urhosta?
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olin tässä aikeissa hommata Soneran KotiTV-palvelun vain UrhoTV Totalin takia (Elisan kaapelissa kun se ei ole saatavilla), kun Soneran laajakaistankin saa halvalla nykyisessä kämpässä.

Tätä ketjua lukiessa alkaa kuitenkin vähän mietityttämään. Onko kenelläkään kokemusta tuosta Soneran KotiTV:stä? Ja miten tuo UrhoTV Total on toiminut sen kautta? Lähinnä mietityttää, kun tuo KotiTV toimii ADSL:n kautta, niin pätkiikö lähetys tai onko muita ongelmia?

On kokemusta. Hyvin on toiminut pl. yhden kerran kanavat oli pimeänä koska Helsingissä kaivinkonekuski oli katkaissut jonkun tärkeän kaapelin.

Suurinosa kritiikistähän on kohdistunut tuohon sysipaskaan URHO Playhin eikä tähän Soneran viritykseen.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Parasta tässä on kai se että kun määräaikainen tilaus loppui syyskuuhun Urho pyöri vielä eilen illalla ihan komeesti. Se on sitten toinen juttu näkyykö huomenna kun pelit alkaa.


Oletko muuten lukenut ehdot tarkasti? Yleensähän näissä on jotain tyyliin "määräajan jälkeen tilaus jatkuu toistaiseksi voimassaolevana normaalihinnalla" tjsp....
 

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
On kokemusta. Hyvin on toiminut pl. yhden kerran kanavat oli pimeänä koska Helsingissä kaivinkonekuski oli katkaissut jonkun tärkeän kaapelin.

Suurinosa kritiikistähän on kohdistunut tuohon sysipaskaan URHO Playhin eikä tähän Soneran viritykseen.

Juuri tota yhtä blackouttia lukuunottamatta, pakko myöntää että on toiminut loistavasti. Itse ainakin 100% tyytyväinen ko. palveluun, kuten myös itse KotiTV:hen. Ihan samantasoista kuvaa ku normi telkkarista, ja lähetykset parempia kuin uskalsi toivoa. Osa täällä kitisee milloin selostajista ja milloin mistäkin, mutta mulle kelpaa taso näinkin ihan hyvin. Peli näkyy ja thats it.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Samat kokemukset Soneran Totalista kuin edellisilläkin. Pariin otteeseen on kuva alkanut tökkiä, ikään kuin välistä jäisi ruutuja pois, mutta tämä on korjaantunut vaihtamalla kanavaa kertaalleen toiselle ja takaisin. Lähetysten taso on ollut ihan OK, pois lukien KalPa-SaiPa, jossa kuvaus (tai oikeammin ohjaus) oli täysin luokatonta. Selostajista en juuri jaksa valittaa, en odottanutkaan että taso kovin kummoinen olisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös