URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 641 831
  • 11 960

SpaidAce

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Dallas Stars
Tilasin juuri Urhon netistä katseluoikeuden HIFK - Ässät otteluun. Maksaminen sujui ihan mallikkaasti ja samalla tavalla kuin muissakin nettikaupoissa, mutta..

Maksamisen jälkeen kone kirjasi minut itsellään ulos palvelusta ja kun kirjauduin takaisin sisälle ei merkkiä katseluoikeudesta näy missään. Katsoin meilinikin, eikä sinnekkään tullut mitään vahvistusta/koodia mistään. Mitä ihmettä? Enkö vaan osaa vai onko minua kusetettu?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Maksamisen jälkeen kone kirjasi minut itsellään ulos palvelusta ja kun kirjauduin takaisin sisälle ei merkkiä katseluoikeudesta näy missään. Katsoin meilinikin, eikä sinnekkään tullut mitään vahvistusta/koodia mistään. Mitä ihmettä? Enkö vaan osaa vai onko minua kusetettu?

Noin mulla tekee joka kerta että paiskaa pihalle oston jälkeen. Kun kirjautuu takaisin niin maksetun pelin kohdalla on "Katso" eikä "Osta katselukerta 9e".
 

SpaidAce

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Dallas Stars
Noin mulla tekee joka kerta että paiskaa pihalle oston jälkeen. Kun kirjautuu takaisin niin maksetun pelin kohdalla on "Katso" eikä "Osta katselukerta 9e".

Ok. Noh, minulla siinä lukee edelleen, että "osta katseulerta 9€". Pitänee soittaa asiakaspalveluun. Voi perseen perse.
 

Sape28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikähän matsi sieltä mahtaa tänään tulla?? Voi vittu tätä sekoilua, ois kiva saada jotain faktaa...Vai tartteeks tässä lähtee ajelemaan Manseen...
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Mikähän matsi sieltä mahtaa tänään tulla?? Voi vittu tätä sekoilua, ois kiva saada jotain faktaa...Vai tartteeks tässä lähtee ajelemaan Manseen...
Alunperin sieltä piti tulla Ilves-Jokerit, sitten loppuviikosta muuttivat sen Pelicans-Tappara-otteluksi. Nyt uusin tieto, minkä minä olen kuullut onkin, että sieltä tulee juurikin tuo Ilves-Jokerit. Tosin eiköhän tuo tässä ehdi vielä pariin kertaan muuttumaan päivän aikana. On tämä kyllä todellinen URPOtv!
 

AC/DC MAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
Ainakin urhon sivuilla lukee www.urhotv.fi, että anteenni verkoissa Ilves-Jokerit, ja kaapelissa Pelicans-Tappara. Ja mulla on ainakin anteenni verkko, joten oletan että nään sieltä Ilves-Jokerit. Mutta urhosta kun on kyse, niin sieltä voi tulla aivan mikä peli tahansa. Vielä kun sm-liiga oli Canalilla, niin siellä ilmoitettiin selkeesti mikä peli tulee, eikä sitä muutettu, mutta tää Urho tv ei oo kyl kauheen luotettava, ikävä kyllä. Kun ei välillä tiedä edes 2-4 tuntia ennen mikä peli tulee. Varmaan pitää laittaa s-postia urhon suuntaan, josko siitä tilanne muuttuisi. Mutta eihän nuo varmasti ikäviin palautteisiin reagoi.
 

Gemini

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Mikähän matsi sieltä mahtaa tänään tulla?? Voi vittu tätä sekoilua, ois kiva saada jotain faktaa...

Joo, onhan tää ihan hanurista. Miten homma voidaan kädettää näin täydellisesti? Menee hermo! Pelicans-Tappara illan peliksi, kiitos.
 

Sape28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo, onhan tää ihan hanurista. Miten homma voidaan kädettää näin täydellisesti? Menee hermo! Pelicans-Tappara illan peliksi, kiitos.

Näinhän siinä sitten vittu kävi, kiitos Urpo! Joutu laittamaan hieman vähemmän ystävällistä palautetta siihen suuntaan. Vittu, nyt vituttaa!
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Ilves-Jokeria ne tuossa äsken tarjosivat huomisen peliksi Urholla. Huomenna lähtee UrhoTV vittuun tältä tilaajalta, jos pitää paikkaansa.

Minkäs Urpo sille voi, että Lahdessa ei olla valmiita ottamaan vastaan telkkarikameroita.. Toki olisivat voineet valita jonkun muun pelin, eli ehkä haet sitä takaa?
 

jle01

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen tuli kotiin tämä soneran Koti-tv ja eihän se tietenkään toimi.

Valittaa että käyttäjätunnus ja salasana ovat väärin.
Onko tätä muille käynyt?

Ilmeisesti nuo tunnukset aktivoidaan sieltä soneran päästä.
Olisi ihan kiva katella tuo HIFK-ässät peli illalla, mutta taitaa jäädä haaveeksi tuo.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tilasin juuri Urhon netistä katseluoikeuden HIFK - Ässät otteluun. Maksaminen sujui ihan mallikkaasti ja samalla tavalla kuin muissakin nettikaupoissa, mutta..

Maksamisen jälkeen kone kirjasi minut itsellään ulos palvelusta ja kun kirjauduin takaisin sisälle ei merkkiä katseluoikeudesta näy missään. Katsoin meilinikin, eikä sinnekkään tullut mitään vahvistusta/koodia mistään. Mitä ihmettä? Enkö vaan osaa vai onko minua kusetettu?

Näin on tehnyt joka kerta minulla tällä kaudella. Eikä se Katso-nappi ole ilmestynt mihinkään. nimim. 3 reklamaatiota lähettänyt, vittuuntunut entinen Urhon tilaaja.

Olenko minä ainoa, joka tahtoisi jonkun toimittajan tekevät kattavan jutun tästä liigan televisioinnista? Kaikista Urhon mogailuista, joita alkaa olemaan jo aivan uskomaton määrä. Siihen kylkeen jonkinlainen haastattelu liigan johdolta, jossa kysyttäisiin miten liigaa voi tulla 3 eri maksukanavalta. Onko tämä nelosen finaaleiden maksulliseksi siirto mahdollistettu sopimuksessa tarkoituksella vai onko se virhe, ja kuka on se ketä saamme siitä kiittää, oli se vastaus kumpi tahansa.

Onkohan tätä tarkoituksella koitettu vaientaa mediassa, koska en muista lukeneeni yhtään kunnon juttua aiheesta, vaikka siitä riittäisi kirjoittamista erittäinkin paljon.
 
Viimeksi muokattu:

Kaivanto

Jäsen
Alunperin sieltä piti tulla Ilves-Jokerit, sitten loppuviikosta muuttivat sen Pelicans-Tappara-otteluksi. Nyt uusin tieto, minkä minä olen kuullut onkin, että sieltä tulee juurikin tuo Ilves-Jokerit. Tosin eiköhän tuo tässä ehdi vielä pariin kertaan muuttumaan päivän aikana. On tämä kyllä todellinen URPOtv!

Ei vaan alun perin piti tulla Pelicans-Tappara, jonka on alkuviikosta lähtien huhuttu muuttuneen Ilves-Jokereiksi. Tv:n EPG:n mukaan ottelu on Pelicans-Tappara ja samoin kerrottiin eilen Urhon asiakaspalvelusta. Myös Ilves-Jokerit saa joissain ohjelmatietopalveluissa kannatusta.

Ei luulisi olevan iso vaiva laittaa osoitteeseen urhotv.fi muutaman virkkeen tiedote, jossa viitataan televisioitavaa ottelua koskeviin epäselvyyksiin ja kerrotaan, mikä se ottelu oikein on.
 

Boozer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tässähän alkaa oikein itteäkin jännittämään, että mikä matsi sieltä tulee...Uskomatonta spedeilyä!

Minä veikkaan, että kun kello on 18.15, niin ruutuun pläjähtää kuvaa Hämeenlinnasta ja päästäänkin seuraamaan ottelua HPK-Blues. Tai sitten ne näyttää koripalloa.
 

ZzyzxRoad

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, St. Louis Blues, Liverpool.
Kyllähän tämä on täysin naurettavaa. Eilen suorassa lähetyksessä kerrottiin peliksi Ilves - Jokerit, koska Lahdessa ei ole valmiuksia televisioida peliä, mutta nyt joku tuossa sanoi että asiakaspalvelusta oltaisiin infottu matsin olevan tuo Pelicans - Tappara. Eihän tollanen saatana voi olla mahdollista. Onko siellä nyt vajausta henkilökunnasta, vai vain yksinkertaisesti "vajaata henkilökuntaa". Ja miten helkkarin hankalaa voi olla tuo omien nettisivujen päivittäminen!? JOS oletetaan että pelinä nyt sitten tulee Ilves - Jokerit (niinkuin jostain syystä itse uskon), niin miksi tuossa pelsujen matsin kohdalla edelleen vaan sitkeästi lukee että ottelu on saatavilla URHOtv Total sekä URHO Play palveluissa. Jos Lahdessa ei kerta televisiointi mahdollisuuksia ole, niin streamaako joku matsin eetteriin jollain kännykkäkameralla vai häh!? Ei riitä järki tässä touhussa enää. Ja kyllä, minäkin tilaan UrhoTv:tä.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos pitäisi veikata, niin löisin roponi Ilves-Jokerit -matsin puolesta. Uskoisin JP Jalon olevan paremmin perillä kuin asiakaspalvelun.

Tuntuu siltä, että UrpoTV on jakautunut kahtia ja välissä on ylitsepääsemätön kuilu. Asiakaspalvelu/nettisivut on yksi tiimi ja TV-tuotanto toinen tiimi, eikä näiden välillä ole mitään kommunikaatiota. Luultavasti toimistolla ei edes tiedetä mihin halliin studiopöytää parhaillaan kasataan.
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minkäs Urpo sille voi, että Lahdessa ei olla valmiita ottamaan vastaan telkkarikameroita.. Toki olisivat voineet valita jonkun muun pelin, eli ehkä haet sitä takaa?

Eihän sille mitään mahda, mutta tämä epätietoituus vitutti. Lahden hallin remontti ei tullut yllätyksenä, joten hieman aiemmin olisi voinut ottaa asioista selvää ja tiedottaa paremmin ottelumuutoksesta. Jos en olisi katsonut aiempia lähetyksiä, odottaisin edelleen Pelicans-Tapparaa.

Ilves-Jokerit sieltä tänään tulee, näin kuului Hakametsästä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Olenko minä ainoa, joka tahtoisi jonkun toimittajan tekevät kattavan jutun tästä liigan televisioinnista? Kaikista Urhon mogailuista, joita alkaa olemaan jo aivan uskomaton määrä..

Et todellakaan ole ainoa. Jääkiekko on Suomessa kuitenkin todella ISO asia, joten luulisi kiinnostusta olevan lehdilläkin tehdä asiasta juttuja. Hyvää lööppimateriaalia.

Jatkoajan toimituskin voisi värkätä jonkinlaisen jutun aiheesta, wink wink.
 

mfish

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minäkin tahdon, mutta voipi olla, että Urpo on luvannu IL:lle ja IS:lle jotain, jotta eivät julkaise juttua. Nythän ainakin IL näyttää myös kierroksen maalit, ja myös IS. Voipi olla, että jos rupeavat urpoa dissaamaan, loppuu nämä kierroksen maalit siihen. Kyllähän nuo toimittajat ovat niin juttuahneita, että eiköhän tästä sekoilusta olisi jo tehty jonkinlainen juttu. Eli taitaa mennä vanhan mallin mukaan, ostetaan hiljaiseksi, tai jotain :)
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Minäkin tahdon, mutta voipi olla, että Urpo on luvannu IL:lle ja IS:lle jotain, jotta eivät julkaise juttua. Nythän ainakin IL näyttää myös kierroksen maalit, ja myös IS. Voipi olla, että jos rupeavat urpoa dissaamaan, loppuu nämä kierroksen maalit siihen. Kyllähän nuo toimittajat ovat niin juttuahneita, että eiköhän tästä sekoilusta olisi jo tehty jonkinlainen juttu. Eli taitaa mennä vanhan mallin mukaan, ostetaan hiljaiseksi, tai jotain :)


Kertonee paljon firman tilasta, että siellä ei ole ollut toimaria kesän jälkeen ja käsittääkseni lafka on myynnissä.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tota noin. Mikähän matsi tänään tulee lopulta päänakanavalta ? Luultavasti tuo Ilves-Jokerit, mutta mitä ihmettä sit sm-liigan sivujen mukaan Pelicans-Tappara...?! Taitaa olla jokrujen neljäs peli varmaan tällä kaudella.

..näköjään monet muut ihmetelleet samaa
 

Algo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuntuu siltä, että UrpoTV on jakautunut kahtia ja välissä on ylitsepääsemätön kuilu. Asiakaspalvelu/nettisivut on yksi tiimi ja TV-tuotanto toinen tiimi, eikä näiden välillä ole mitään kommunikaatiota. Luultavasti toimistolla ei edes tiedetä mihin halliin studiopöytää parhaillaan kasataan.

Niin asiakaspalvelu kuin mekin katsotaan samaa tietokantaa, ja eihän se nyt muusta johdu kuin siitä, että kun sinne tietokantaan saadaan joku peli jollekin paikalle, niin sen muuttaminen tuntuu ylivoimaiselta tehtävältä. Tämä on ollut se ongelma koko Urhon ajan, että siellä varmaan päivitetään kerran viikossa tai harvemmin niitä tietokantoja, ja sen takia ne sitten siellä nettisivulla näyttää peleistä ihan mitä sattuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös