URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 641 799
  • 11 960

Pertsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Käytännössä homma ei kuitenkaan noin toimi. Tähän mennessä en ole pelejä pystynyt katsomaan, vaikka yllämainitulla tavalla olen toiminutkin. Eipä noita ole kukaan muukaan tainut saada näkyviin? UrhoTV:n "asiakaspalvelu" ei vastaa, kun kysyy miten pelit saisi näkyviin.

Täytyy taas tänään yrittää uudelleen, mutta tuskin sieltä mitään taaskaan näkyy. Saatana.

Yritin tuota itsekkin n. 5 minuuttia sitten. Vastaukseksi tärähti puolen ruudun täydeltä noita jo täällä mainittuja web-error koodeja(siis rekisteröitymisvaiheessa). Uusi yritys, ja nyt ilmoitus, että s-posti osoite on käytössä.. Täytynee luovuttaa..

Homma ei nyt ihan niin tärkeä mulle ole, että jaksaisin aspaan alkaa soittelemaan, ja ilmeisesti maileihin vastailu on siellä vähän niin ja näin..

edit. Nyt onnistui sisäänkirjautuminen, ja Saipa-Pelicans-pelin viereenkin ilmestyi Katso-nappula. Omissa tiedoissa näkyy myös tuo PlusTV:n asiakasnumero.. Saas nähdä kuinka käy, eihän tuo haittaisikaan jos peli sattuisi näkymään..
 
Viimeksi muokattu:
Täytyy taas tänään yrittää uudelleen, mutta tuskin sieltä mitään taaskaan näkyy. Saatana.

Missä kohtaa sinulla tilttaa? Saatko sitä kuvaruutua näkyviin vai onko siinä pelkkä musta laatikko?
Henk.koht. en ole PlusTv:n asiakas, joten olen siksi käyttänyt UrhoPlayta, jonka kanssa oli ongelmia niin kauan, kun koitin IE:llä. Sitten vaihdoin Safariin ja homma on toiminut pääosin kelvollisesti.
 
Yritin tuota itsekkin n. 5 minuuttia sitten. Vastaukseksi tärähti puolen ruudun täydeltä noita jo täällä mainittuja web-error koodeja(siis rekisteröitymisvaiheessa). Uusi yritys, ja nyt ilmoitus, että s-posti osoite on käytössä.. Täytynee luovuttaa..

Mulla oli sama ongelma, kun yritin rekisteröityä uudestaan jo aiemmin käyttämälläni s-postilla. Rekisteröidyin sitten uudestaan käyttäen toista sähköpostia. Vanhat tiedot eivät tietenkään siirry automaattisesti.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En esimerkiksi ymmärrä SM-liigan mainoskatkoilla näytettäviä maali/taklauskoosteita, koska ne kuvasarjat ovat A. aina samat ja B. eivät voisi vähempää kiinnostaa. Mieluummin antaisi selostajien puhua juttunsa loppuun ja ruudussa voisi olla vaikka tilanteet muilta paikkakunnilta. Nyt selostajilla jää lause kesken, hukkakuva ei palvele ketään ja kukaan ei voita. Eikä Urhoakaan kannata niille mainostaa, joilla se jo näkyy.

Amen. Mikä on noiden pointti? Ymmärrän, jos J-P ja kommentaattori tarvitsevat limubreikin, mutta aikuinen ihminen pystyy juomaan pienen kulauksen myös toisen ollessa äänessä. Studioon ei voida siirtää, koska siellä istuu vain isäntä, mutta voisi toki olettaa että selostuskopissa voisi nuo "mainoskatkot" viettää.

Kommentaattoreiden taso kuitenkin ilahduttanut, alkaa nimittäin vaikuttamaan siltä että Tami tiistaisin ja Ika torstaisin.
 

Pertsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mulla oli sama ongelma, kun yritin rekisteröityä uudestaan jo aiemmin käyttämälläni s-postilla. Rekisteröidyin sitten uudestaan käyttäen toista sähköpostia. Vanhat tiedot eivät tietenkään siirry automaattisesti.

Meikäläisellä oli kyseessä ensimmäinen rekisteröityminen koko palveluun. Mulla on toi antenni-urho ollut kyllä viime syksystä asti, mutta en ole aiemmin tota web-palvelua kokeillut.

Jos tuo peli nyt näkyy ilmaiseksi(niinkuin kai pitäisi) niin hyvä niin. Suuria odotuksia tai paineita en tähän lataa, ja jos ei toimi, niin sitten mä teen jotain muuta, tää lienee muiden kokemusten perusteella paras tapa suhtautua ko. palveluun..
 

ELaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
eka kokeilu

Eli jos mä nyt yritän ostaa Soneran viihdepuolelta Urho-Total-livenettilähetyksen niin tuleeko mulle joku koodi sähköpostiin vai miten se toimii? sattaa olla tyhmäkin kysymys, mutta en ole ennen edes uskaltanut kokeilla...
 
Eli jos mä nyt yritän ostaa Soneran viihdepuolelta Urho-Total-livenettilähetyksen niin tuleeko mulle joku koodi sähköpostiin vai miten se toimii? sattaa olla tyhmäkin kysymys, mutta en ole ennen edes uskaltanut kokeilla...

Jos mä olen väärässä, niin joku voinee korjata, mutta käsittääkseni tuo Urhotv Total näytetään suoraan television kautta ja tämä nettipalvelu on UrhoPlay, jota olen käyttänyt Urhotv:n sivujen kautta. Rekisteröinti tai sisäänkirjaus ja siitä sitten valitset haluamasi ottelun ja sen jälkeen sen ruudun vierestä valitset vaihtoehdon (eli ilmeisesti OSTA KERTALIPPU).

Ja sanottakoon vielä kerran, että IE ei pelittänyt meitsillä kertaakaan, mutta Safari toimi varsin kelvollisesti.
 

Pertsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Meikäläisellä oli kyseessä ensimmäinen rekisteröityminen koko palveluun. Mulla on toi antenni-urho ollut kyllä viime syksystä asti, mutta en ole aiemmin tota web-palvelua kokeillut.

Jos tuo peli nyt näkyy ilmaiseksi(niinkuin kai pitäisi) niin hyvä niin. Suuria odotuksia tai paineita en tähän lataa, ja jos ei toimi, niin sitten mä teen jotain muuta, tää lienee muiden kokemusten perusteella paras tapa suhtautua ko. palveluun..

Eipä tuota sitten tarvikkaan kokeilla, näkyisi tulevan ihan telkkaristakin, kelpaa mulle. Ilmeisen nopeasti ovat ryhtyneet toimiin tuon uuden luvan myötä..
 

Livermore

Jäsen
YEAH!!! Mulla antenniverkko mut Saipa-Pelicans lähetys näkyy???
 

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
Sormi meni suuhun, just asensin Soneran Koti-TV:n ja kaikki menikin yllättävän hienosti. Pitäis näkyä kaiken maailman kanavat mutta eipä näy kuin nämä ilmaiset peruskanavat, pitääkö mun aktivoida tai tilata noi kanavapaketit? Siellä pitäis olla Urho Total, MTV3:sen kanavat ja Discovery mutta ei...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jumalauta, että toimii huonosti netin kautta. Pätkii ja lataa jatkuvasti. Olipa hauska käyttää 9 euroa tälläiseen. Saa luvan kyllä olla viimeinen kerta, jos ei ala tuosta toimimaan...
 

jkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ted sentään pääs peliin asti, meikäläiseltä kyllä raha kelpas mutta en pääse ite peliä kattomaan. Ja aspaan on turha soitella, melkein 20 minuuttia jonottelin. "Kaikki asiakaspalvelijamme ovat varattuja, odota vielä hetki" Kiitos.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Yllättävää, että asiakaspalvelussa ruuhkaa.

No, pyörii jotenkuten. Kaukana hyvästä laadusta. No mitäs tilasin.
 

motamoro

Jäsen
Vinkkina sanotaan, että ostakaa matsinne ennemmin Soneran kaupasta, kuin sieltä Urhosta. Itsellä oli tuonne muutama ilmaiskoodi ja ainakin eilen toimi moitteettomasti.

Ja ettei jotain hyvääkin Urhosta niin Anssi Ritari on osoittautunut erinomaiseksi värväykseksi.
 

Tinppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, F1, WRC, Kokudo Keikaku, Cleveland Crusaders
Yep, näkyy meikäläiselläkin antennitalouksessa tuo SaiPa - Pelicans! Eli UrhoTV pystyy näköjään näyttämään heti samantien antennissa nuo kaapeli- ja satelliittitalouksienkin ottelut. Näkyyköhän Veikkausliiga yms. kans antennissa kaikki?
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ilves-Jokeria ne tuossa äsken tarjosivat huomisen peliksi Urholla. Huomenna lähtee UrhoTV vittuun tältä tilaajalta, jos pitää paikkaansa.
 

Migron

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hiukan alkaa kyllä ärsyttämään jos viikossa täytyy kahteen otteeseen Jokereita kattella.
 

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
Ilves-Jokeria ne tuossa äsken tarjosivat huomisen peliksi Urholla. Huomenna lähtee UrhoTV vittuun tältä tilaajalta, jos pitää paikkaansa.

No sinnepäin ainakin hyviä uutisia, sillä SM-liigan sivujen mukaan URHOtv:ltä tulee huomenna Tappara-Pelicans. Ei näistä toki ikinä tiedä..
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No sinnepäin ainakin hyviä uutisia, sillä SM-liigan sivujen mukaan URHOtv:ltä tulee huomenna Tappara-Pelicans. Ei näistä toki ikinä tiedä..

Niinhän siellä on lukenut koko viikon ja sama lukee heidän kotisivuillaan. Juuri tämä epätietoisuus ja Urhon sekoilu tässä eniten vituttaakin. Mukava kerääntyä kaveriporukalla peliä katsomaan, kun ei voi olla varma edes mikä peli sieltä tulee. Ei TV2:kaan näytä jotain vitun Reinikaisen uusintoja, jos ohjelmatiedoissa lukee Sopranos. Urholta tuollainen onnistuu. Samaa paskaa kuin viime kaudella.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Olen erittäin tyytyväinen Urhon toimintaan alkukierroksien osalta, erityisesti kiitosta lähtee otteluvalinnoille. Jatkakaa samaan malliin!
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Huomenna olisi kerrankin vapaapäivä lauantaina ja vapaapäivää olisi kiva järjestellä sen mukaan, että tuleeko sieltä Jokerien peli televisiosta vai ei. Luotan siihen, että Jokerien peli sieltä tulee, kun torstaina Urholla mainittiin asiasta, mahdollisesti useampaankin kertaan. Yllättäen huomisesta pelistä on ristiriitaista tietoa, kuten voi tästäkin ketjusta lukea. Voisin kuitenkin veikata, että yli 80 prosentin todennäköisyydellä huomenna näytetään päälähetyksenä Ilves-Jokerit. Ihan mutuna heitin prosenttiluvun. Jos ei tule Jokerien peliä huomenna televisiosta, niin ei harmita niinkään se, ettei Jokerien peliä näytetä, vaan se, että luvataan näyttää Jokerien peli ja sitten ei kuitenkaan näytetä.
 

Tinppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, F1, WRC, Kokudo Keikaku, Cleveland Crusaders
Ilves-Jokeria ne tuossa äsken tarjosivat huomisen peliksi Urholla. Huomenna lähtee UrhoTV vittuun tältä tilaajalta, jos pitää paikkaansa.

Kyllä päälähetys käsittääkseni sen takia on tuohon peliin siirretty, kun Isku-areenalla ei vielä ole puitteet hallirempan jälkeen täysin kunnossa, joten ei voida täysipainoista lähetystä tehdä. Muuten kyllä olisi Pelicans - Tappara ollut päälähetyksenä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös