URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 635 717
  • 11 960

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
- Baareilla ei taida olla Total-oikeuksia (en ole varma tästä)

Lappeenrannassa taitaa ainakin Birrassa (pubi/juottola, jossa pidetään myös aina SaiPan jälkipelit ja pelaajahaastattelut otteluiden jälkeen) näkyä Total, joten tämä ei pidä täysin paikkaansa.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Täällä taas tuo SaiPa-Pelicans oli aivan käsittämätöntä pikselisontaa... Mikähän tämän ilmeisen alueen sisäisenkin laadunvaihtelun tekee, kun rehellisyyden nimissä tämä Jkrt-peli oli sentään ok luokkaa?

Tarkennanpas aikaisempaa lausuntoani.

Niin, tuo Jokerit-Pelicans ottelun kuva oli oikeastaa aika tarkka ja terävä, jos se olisi ollut paikallaan. Liikkeessä kuva oli nykivää kokoajan. SaiPa-Pelicans matsin kuva taas oli muhjuisempi, mutta liike oli siinä sulavaa. Minä ainakin katselen mieluummin hieman muhjuisempaa ja sulavaa kuvaa, kuin tarkkaa, mutta nykivää kuvaa.

Sinänsä oli yllätys tuo UrhoPlay, että ainakaan tuossa JOK-PEL pelissä lähetys ei katkennut kertaakaa, eikä myöskään bufferointia esiintynyt. Ainoat miinukset olivat tuo nykivä kuva ja pelikello, jota ei meinattu millään saada kuvaan, kuin silloin tällöin.


Kuten jo aiemmin tuli selväksi on urhon netti lähetykset katsottavissa ilmaiseksi mikäli omistaa urhon osana plustv pakettia.

Kuten aiemmin yritin jo selittää, PlusTV asiakkaat näkevät netistä ilmaiseksi ainoastaan sen pelin, joka perus-Urholla näkyy kaapelissa/sateliitissa, mutta joka jää antennipuolellä näkemättä rajoitetun lähetysajan vuoksi.
 

Mulzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
v. 2006
v. 2004

AnaMasalta todella loistava kommentti ja lainaukset. Oma näkökulma ihan sama. Itse olen ainakin asennoitunut niin että kaikki ylimääräinen on bonusta kun ylipäänsä näen etäfanina useamman kuin 6 peliä kaudessa.

Laatua olisi kiva saada, mutta sitä lienee kohtuutonta odottaa heti alkuun etenkin kun osaavia selostajia tuskin on liikaa. Tekniikka on sen sijaan mahdollista aina korjata. Toivon että epäkohtiin vielä tullaan puuttumaan ennenkuin asiakkaat häviävät. Haluaisin että tuo Total-konsepti tuli jäädäkseen, joten olen valmis vielä venymään.
 

Stern

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tähtitieteellinen 9 euron hinta lienee enemmänkin keino rajoittaa kysyntää, kuin tarjota vastinetta rahalle, jos kerran kaista ei meinaa riittää ongelmattomaan yhteyteen.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Tähtitieteellinen 9 euron hinta lienee enemmänkin keino rajoittaa kysyntää, kuin tarjota vastinetta rahalle, jos kerran kaista ei meinaa riittää ongelmattomaan yhteyteen.

Jos kysyntää rajoitetaan (mikä jo itsellään on varsin typerää, ennemmin pitäisi laittaa kaistat kuntoon.) niin silloin pitäisi myös pystyä tarjoamaan laadukasta tuotetta. Ne, jotka tuon helvetin kalliin hinnan ovat valmiita maksamaan, myös olettavat pystyvänsä katsomaan laadukasta lähetystä. Kysynnän rajoittaminen ei oikeuta huonoon tuotteeseen.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Ei taida kaista olla vikana, sillä tuo kaistaa vievä osuus eli itse ottelu-striimi toimii ilmeisesti aika lailla hyvin. Ongelma on lähinnä se, että nettisivusto ei meinaa pysyä mukana, kun ihmiset käynnistelevät lähetystä.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Viikonlopun lähetykset olivat jälleen yllättäneet URHOTV:n nettilähetysten ylläpidon, tästä johtuen kaikki eivät nähneet kuvaa jne.

Huomenna olisi tarkoitus kokeilla ensi kertaa tällä kaudella tätä urpoilua, saas nähdä tuleeko nähtyä sekunttiakaan ottelusta. Reklamaation voisi kirjoittaa jo valmiiksi s-postin luonnoksiin, ei tarvitse sitten kuin vitutuksessa lisätä muutama tarkkaan harkittu sana.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tämähän menee mielenkiintoiseksi, yritän saada triplaveloitustani takaisin.

Delivery to the following recipient failed permanently:

urhotv@asiakaspalvelu.fi


Soittamaan en ole vielä lähtenyt, mutta niin kai se pitää. 27 euroa on juuri sopivan pieni summa, että kovin kauan tähän ei viitsi käyttää aikaa ja sen tietää vastustajakin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia

Kappas, otin tuon kyllä copy/pastena jostain, mitenköhän olen sitten onnistunut osoitteen katkaisemaan ja lisäämään vielä .fi -päätteen.

No, samapa tuo, vastausta lienee turha odottaa muutenkaan hyvin pitkään aikaan, taitaa joku muukin olla siellä jonossa. Urhokin voisi jotain asiasta tiedottaa, en ainakaan näe mitään heidän sivuillaan.
 

Jarzki

Jäsen
No, samapa tuo, vastausta lienee turha odottaa muutenkaan hyvin pitkään aikaan, taitaa joku muukin olla siellä jonossa.

Lähetin itse viestin omasta asiastani viime torstaina klo 17 ja vastaus tuli minulle seuraavana päivänä klo 11, joten ei vastausta välttämättä tarvitse hirvittävän kauaa odottaa. Luulisin tuolloinkin olleen melko paljon muitakin valittajia asialla.
 

Typhooni

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Minkälaisia kokemuksia Urho Totalin omistajilla tuotteen toimivuudesta? Omistan tuon kaapeliperus-Urhon, mutta mietiskelin tuossa josko sen vaihtaisi tuohon Soneran tarjoamaan Totaliin. Kannattaneeko?
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Minkälaisia kokemuksia Urho Totalin omistajilla tuotteen toimivuudesta? Omistan tuon kaapeliperus-Urhon, mutta mietiskelin tuossa josko sen vaihtaisi tuohon Soneran tarjoamaan Totaliin. Kannattaneeko?

Itse olen ollut tyytyväinen pakettiin, hinta-laatusuhde kohillaan, ainakin vielä.
Eihän ne selostukset häävejä ole eikä aina näy pelikelloakaan, mutta jos paketin hinta on 15€ /kk nin kyllä käy.

Samalla sain päivitettyä laajakaistanikin 100M:ään kohtuulliseen kuukausihintaan 20€/kk.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pääkanavan otteluista ovat puuttuneet kohokohdat muista otteluista. Onkohan tuokin taas teknisesti liian vaikea toteuttaa, vai ei vain viitsitä?
 
Kirjoitin äsken Urhon legendaariselle asiakaspalvelulle sähköpostiviestin kun perjantaina jäi JYP-Kärpät näkemättä kun Urhon sivuilla ei näy mitään mutta Nordean pankkitiedoissa kyllä on yhdeksän euroa ryöstetty. Toivottavasti vastaavat, koska mä kyllä hankin ne rahat takaisin.

Lähetin saman viestin toisen kerran tänään aamupäivällä, nyt olivat vastanneet ja lähettäneet 2 aktivointikoodia vapaaseen käyttöön. Parhaansa ne sielläkin tekevät.
 

Patapata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori
URHOtv:n sivut

Onko ketään kanssani samaa mieltä siitä, että URHOn sivut on perseestä?

Itselleni ainakin todella hankalaa katsoa muutamien päivien päähän, että mikä peli tulee tavalliselta UrhoTv kanavalta...

Osaako sanoa, mikä peli tulee nyt lauantaina Urholta, ihan siis tavalliselta satelliittikanavalta (nro 30)?

Ja miksi Ässät - Ilves alkaa jo klo 16.00?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja miksi Ässät - Ilves alkaa jo klo 16.00?

Taisivat viime lauantaina sanoa, että tulevana lauantaina näytetään sekä tuo matsi että TPS-Jokerit. Tekee kyllä tiukkaa, että ensimmäinen matsi ehtii loppua, jos se menee rankkareihin asti.

Maalikoosteiden poistuminen on harmittanut. Viime kaudella usein jäähallilla ollessani laitoin samaan aikaan tulevan matsin tallentumaan pitkälti noiden koosteiden takia. Nyt toki 4SP:n Neljäs erä ajaa saman asian, mutta se kuitenkin tulee vain tiistaisin ja torstaisin.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Onko kukaan, joka on saanut vahingossa 4kpl hyvityskoodeja käyttänyt jo kaikkia? Eli kiinnostaisi vain tietää ovatko nämä koodit "lukittu" johonkin tiettyyn sähköpostiosoitteeseen vai käykö tälläinen koodi kenen tunnuksiin tahansa. Ja ovatko kaikki 4 käytettävissä vai vain 2 kappaletta?

Rautalangasta: jos kaveri A on saanut saanut hyvityksenä 2x2=4koodia, niin voiko hän itse käyttää 3koodia ja antaa kaverille B 1koodin katsottavaksi?
 

Ekomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, FPS, Tampa Bay Lightning
Rekisteröitäessä nettipalveluun tuli tietokantavirhe ja nyt on sähköposti kuulemma käytössä, mutta eipä se kelpaa tunnukseksi. Hyvähyvä. Eikä salasanan palautuskaan tuo mitään mailia tuhon osoitteeseen. Pitäkööt tunkkinsa. Pitää siis tyytyä katselemaan TV-lähetystä kapakassa, jossa oikein mukavasti saa katsella Tepsiä ja Jokereita vuorovedoin ainakin seuraavan kaksi viikkoa. Eli toisenkin tunkin saavat pitää.
 

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitää siis tyytyä katselemaan TV-lähetystä kapakassa, jossa oikein mukavasti saa katsella Tepsiä ja Jokereita vuorovedoin ainakin seuraavan kaksi viikkoa. Eli toisenkin tunkin saavat pitää.

Ai jaa? Missä on ensi viikon lähetystiedot annettu?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Lähetin saman viestin toisen kerran tänään aamupäivällä, nyt olivat vastanneet ja lähettäneet 2 aktivointikoodia vapaaseen käyttöön. Parhaansa ne sielläkin tekevät.

Varmasti ne aspan tytöt yrittävätkin, mutta kaikki muu sitten kuseekin.

Itse pyysin rahoja takaisin ja vielä mainitsin kuulleeni heidän saattavan yrittää tarjota jotain koodeja. Sanoin, että en tarvitse, vaan haluan rahat.

Jännä nähdä kuinka käy. Harva firma suostuu käteistä palauttamaan, katsotaan nyt.
 

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
telkku.com ainakin tarjoaa tiistaille HIFK-TPS ja torstaille Jokerit-JYP.
Urho ei ainakaan omilla sivuilla kerro mitään ensi viikon otteluista. Sitäpaitsi Telkku ei mainitse lauantaina Ässät-Ilves -ottelua, puhumattakaan uusinnoista. Mihin tässä voi luottaa?
 

Algo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Urho ei ainakaan omilla sivuilla kerro mitään ensi viikon otteluista. Sitäpaitsi Telkku ei mainitse lauantaina Ässät-Ilves -ottelua, puhumattakaan uusinnoista. Mihin tässä voi luottaa?

Urhon tiedotus omilla sivuillaan on nyt varmaan paskinta mitä voi olla, ja muut tietää paremmin kuin ne, mutta EPG on pitänyt aika hyvin paikkansa silloin kun se toimii. EPG:ssä näkyy nuo pelit ja tänä lauantaina myös se Lukko-Pelicans, ja ensi perjantaina SaiPa-Pelicans ja lauantaina Pelicans-Tappara.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös