Mainos

URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 656 915
  • 11 956

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Minä ostin ottelun netin kautta, puolet pelistä jäi näkymättä, lähetin palautetta sähköpostilla asiakaspalveluun, en saanut vastausta saati korvausta. Morjens. Vaikutat jokaisen firman unelma-asiakkaalta. Ainahan voi mennä vielä huonommin, kunnes henki lähtee.
Minä sain ainoan Urholle antamani vitosen takaisin. Jouduin tosin iskemään useamman sähköpostin ja lopulta vittuilemaan ankarasti, jotta palautus tuli tilille. En hyväksynyt korvaavien matsien tunnuksia, vaikka niitä alkuun tarjosivatkin.
 

J.Petke

Jäsen
Minä sain ainoan Urholle antamani vitosen takaisin. Jouduin tosin iskemään useamman sähköpostin ja lopulta vittuilemaan ankarasti, jotta palautus tuli tilille. En hyväksynyt korvaavien matsien tunnuksia, vaikka niitä alkuun tarjosivatkin.

Oliko se sen arvoista?

Outoa ajatella, että nyt alkaa liiga ja näkee kierrokselta tasan ne matsit mitkä itse haluaa katsoa. Ei ole pakko katsoa sitä kiintiö Saipa-Ilves peliä vaan jos toinen matsi osoittautuu huonoksi niin sitten voi katsoa jotain toista.

Huikeasti on mennyt parissa vuodessa tämä näkyvyys ja mahdollisuudet eteenpäin. Lastentauteja on toki aina alussa mutta kerrankin on jokin toimija joka perkele pistää tuulemaan eikä kaikki jää aina pelkästään puheiksi.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Oliko se sen arvoista?
Periaatteiden miehenä voin sanoa, että oli.

Olet muuten oikeassa siinä, että televisiointi on mennyt huimasti eteenpäin muutamassa vuodessa. Kun vielä koko paketti (runkosarja, pudotuspelit finaaleja myöten + liigakarsinta) saataisiin yhden maksun alle, olisi tilanne täydellinen.
 

J.Petke

Jäsen
Periaatteiden miehenä voin sanoa, että oli.

Olet muuten oikeassa siinä, että televisiointi on mennyt huimasti eteenpäin muutamassa vuodessa. Kun vielä koko paketti (runkosarja, pudotuspelit finaaleja myöten + liigakarsinta) saataisiin yhden maksun alle, olisi tilanne täydellinen.

Jep, tuo on aika amatöörimäinen virhe liigalta antaa Nelosen siirtää pelit maksupuolelle. Olisi pitänyt nuo sopimukset tehdä hieman huolellisemmin. Tosin tuo Nelonen Sport Pro on muuten kyllä myös hyvä kanava mutta helpompaahan se olisi jos kaikki olisi samalla kanavalla.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Yritin hieman selailla ketjua, mutta en löytänyt etsimääni. En myöskään jaksa postata kysymystä tyhmien kysymysten ketjuun. Eli onko kaikki liigapelit mahdollista ostaa netistä? Eli näenkö esim. kaikki HIFK:n vieraspelit aina maksamalla sen 7e/kerta?

Jos vastaus on ei, niin onko jollakin tietoa millä perusteella ostettavat ottelut valikoituvat?

PS: Tiedän, että tulisi halvemmaksi tilata joku total-paketti telkkariin, mutta en jaksa vaivautua ja käyn suht paljon myös vieraspeleissä.
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Yritin hieman selailla ketjua, mutta en löytänyt etsimääni. En myöskään jaksa postata kysymystä tyhmien kysymysten ketjuun. Eli onko kaikki liigapelit mahdollista ostaa netistä? Eli näenkö esim. kaikki HIFK:n vieraspelit aina maksamalla sen 7e/kerta?
Voit ostaa ensi kaudella Urhon nettisivuilta kaikki IFK:n pelit yksittäin. Vaihtoehtoisesti voit ostaa esimerkiksi Urhon etusivulla mainostetun sarjakortin, jolla saat esimerkiksi 25 valitsemaasi SM-liiga/Veikkausliiga/yms ottelua "mukavaan" yhteishintaan 119 euroa.

Luulisin tosin, että Urho saattaa vielä ennen kauden alkua kehitellä SM-liigaa varten jotain uusia kausikorttiviritelmiä.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
^ tuohon yllä olevaan viestittelyyn liittyen saattaapi olla, että halleissa käyminen vähenee ensi vuonna aika radikaalisti. Käyt esim. kattomassa Hifk kotipelin parin kaverin kanssa Nordiksella ja huntti ei riitä mihinkään. Ensin 3x25 lipuista, sitten kallista olutta muovimukeista. Sama matsi vaikka himassa kunnon näytöltä, kaljat kylmiöstä ja hinta matsi 7 egee/reilut 2 egee nuppi ja jo tuolla säästyneellä 68 eurolla saa tölkin poikineen.

Safkat saa Nissan Microilla kulkevilta karvakäsiltä, jotka tuovat ne ovelle asti.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Eikä mistään laadusta ole tingitty missään vaiheessa. Mitä ihmeen paskaa sieltä suolletaan taas..

Tämähän toki käsiteltiin ansiokkaasti mailmanin toimesta, mutta hyvin vedetty silti. Äänekkäästä uhoamisesta puheiden pyörtämiseen ja jatkoselittelyyn yhdessä viestissä, aika hyvin. Kyllähän sitä laatua todellakin laskettiin: playoffeissa kuva oli usein surkeampi kuin monissa ilmaisissa piraattistreameissa, mistä ei voi maksavana asiakkaana olla kovinkaan iloinen.

En usko myöskään olevani aivan yksin kun totean, että meikäläiselle riitti viime kevään jälkeen urhoilut. Aika paljon saa vettä virrata vapaasti valitussa joessa ennen kuin lähden noiden streameista lisää maksamaan.

Mutta jotta tämä nyt ei mene pelkäksi dissaukseksi niin esitetään konkreettinen parannusehdotus: ottelut yhden maksun alle.

Nykyinen tilanne, jossa osa peleistä näkyy UrhoTV:n kautta, osa UrhoTV:n nettisivuilla ja osa Nelonen Sport Prolla on täysin sietämätön, samaten kuin sekin, että yli puolet Suomen kotitalouksista joutuu ostamaan paketin, jota pyöritetään väliaikaisella minilähetysoikeudella. Ei näin.

Nettipuolella taas vaaditaan rajuja panostuksia infrastruktuuriin. Se olisi mennyt vielä kerran tai pari, että ottelut eivät näy liiallisen ruuhkan seurauksena tai kuva on miltei katselukelvoton, mutta koko kevään? Ei näin.

Ei Internet-streamien pyörittäminen ole mitään mustaa magiaa, vaan ihan puhdasta matematiikkaa. Se, että homma meni noin perseelleen kielii vain siitä, että Urholla yritetään päästä yli siitä, missä aita on matalin. Ei lupaa hyvää jatkoa ajatellen.
 

chris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itseasiassa olet täysin oikeassa. Siellä ei tiedetty mitä noin massiivisen systeemin ylläpitäminen vaatii, mutta tahallaan siellä ei toimittu päin helvettiä. Alkukankeuteen usein kuuluu juurikin se, että ei tiedetty mitä lopulta vaaditaan, että homma saadaan toimimaan halutulla tavalla. Ja kauden aikana pikaiset korjaustoimenpiteet ovat erittäin vaikeita toteuttaa, joten siinä tehtiin se mitä tehtävissä oli ja varmasti opittiin jatkoa ajatellen. Harva tässä oikeasti tajuaakaan millaisesta systeemistä Urho koostuu ja mitä sen ylläpitäminen vaatii. Kyse ei ole mistään yksinkertaisista pikkujutuista, vaan kalliista ja vaikeista asioista, joita ei ihan noin vain toteuteta. Kun kyseessä on näin isot systeemit, niin myös systeemin viat ovat suuria. Ei ole kuitenkaan mitään syytä ajatella, etteikö vikoihin olisi puututtu ja että homma menisi jatkossakin yhtälailla perseelleen.

Nettistriimin kuvanlaatua hieman heikensivät, mutta sekin oli vain hätäratkaisun tyyppinen kokeilu, joka ei tuottanut toivottua tulosta.
Tuo kuulostaa niinkuin tässä oltaisiin kuurakettia oltu lähettämässä. Ei nettistreamin jakaminen nyt niin erikoinen asia ole. Ja jos ei talossa osaamista aiemmin ollut, niin miksei sitä etukäteen hankittu ja tehty kerralla asiat kunnolla. Se ei todellakaan ole hyväksyttävää, että aletaan maksavien asiakkaiden kanssa harjoittelemaan ja siltikään hommaa ei saada kuntoon koko keväänä. Kuten jotkut tuossa jo aiemmin mainitsivat, jo tuo asenne pistää miettimään viitsiikö puljuun rahojaan pistää.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuo kuulostaa niinkuin tässä oltaisiin kuurakettia oltu lähettämässä. Ei nettistreamin jakaminen nyt niin erikoinen asia ole. Ja jos ei talossa osaamista aiemmin ollut, niin miksei sitä etukäteen hankittu ja tehty kerralla asiat kunnolla. Se ei todellakaan ole hyväksyttävää, että aletaan maksavien asiakkaiden kanssa harjoittelemaan ja siltikään hommaa ei saada kuntoon koko keväänä. Kuten jotkut tuossa jo aiemmin mainitsivat, jo tuo asenne pistää miettimään viitsiikö puljuun rahojaan pistää.
Luulet siis tosiaan että siellä tiedettiin miten tulee käymään ja tarkoituksellisesti jätettiin osaavat henkilöt homman ulkopuolelle? Joskus sitä lähdetään tekemään jotain ja se osoittautuukin vaikeammaksi mitä tekijät alunperin ajattelivat. Kyseessä on siis arviointivirhe, jollaisia tapahtuu näin suurten projektien kanssa hyvin usein. Virheistä opitaan ja hiljalleen homma saadaan toimimaan niinkuin sen alunperin tarkoitettiin toimivan.

Todella paljon saa Urho vihaisia mielipiteitä. Omat kokemukset Urhosta ovat sitten ilmeisesti normaalia parempia sen lisäksi, että osaan ajatella asioiden toistakin puolta.

Minä omistin viime kauden ajan normiurhon ja katselin netistä paljon JYPin matseja. Normiurhon lähetykset toimivat aina hyvin ja netistä katsoin n. 15 peliä, joista n. viiden aikana oli enemmän tai vähemmän ongelmia lähetyksessä. Tämä oli kuitenkin mielestäni - ei varsinaisesti hyväksyttävää - mutta kuitenkin ymmärrettävää.

Nettistriimin lähettäminen ei toki sinänsä ole vaikeaa, mutta koetappa aloittaa ympäri Suomen useita samanaikaisia maksullisia lähetyksiä nollapohjalta. Siinä tulee vastaan tuhottoman paljon asioita jotka voivat mennä pieleen ja kaikkia asioita ei mitenkään voi ennakoida.

Pysähtykäähän hetkeksi miettimään kuinka helvetin hieno asia Urho kunnolla toimiessaan on. Minä ainakin muistan menneet vuodet, jolloin Sm-liigaa ei telkkarista tullut käytännössä lainkaan. Jos tilanne palautuisi vastaavaan, niin kylläpä se vituttaisi ihan pirusti.

Urholla on ollut vaikea alkutaival, mutta parempaan on menty jatkuvasti ja mielestäni ei ole mitään syytä epäillä, että Urhon toiminta jatkuisi samalla tasolla mitä viime kaudella todistettiin.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Urho Total TV tilattu, Sonera ei vaan saa aikaiseksi kytkentää. Olen jo Soneran asiakas, mutta kestää ja kestää. Toivottavasti toimii jossain välissä tämä.

Eipä itselläni ollut ongelmia niissä 3-4 pelissä jotka viime kaudella ostin. Netin kautta katselin siis. Muilla on näemmä ollut sitäkin enemmän.

Miksi minusta tuntuu että tässä ketjussa on joku UrhoTV:tä lähellä oleva henkilö? Joko töissä ja joku lähisukulainen töissä. Haiskahtaa niin pahasti puolustamiselle.
 

hardflip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alexander Barkov Jr.
Tuo kuulostaa niinkuin tässä oltaisiin kuurakettia oltu lähettämässä. Ei nettistreamin jakaminen nyt niin erikoinen asia ole. Ja jos ei talossa osaamista aiemmin ollut, niin miksei sitä etukäteen hankittu ja tehty kerralla asiat kunnolla. Se ei todellakaan ole hyväksyttävää, että aletaan maksavien asiakkaiden kanssa harjoittelemaan ja siltikään hommaa ei saada kuntoon koko keväänä. Kuten jotkut tuossa jo aiemmin mainitsivat, jo tuo asenne pistää miettimään viitsiikö puljuun rahojaan pistää.

Ihan ymmärrettävä mutta ehkä hieman naiivi lähestyminen asiaan. Jokainen vähänkään videokuvan liikuttelemisesta netissä tietää, että perus-streamin lähettäminen nyt ei ole vaikeaa ja helppo toteuttaa vaikkei tiukkaa tietämystä asiasta olekaan.

Isoille projekteilla (varsinkin IT-puolella) on tapana kohdata yllättäviä vaikeuksia joita ei vain yksinkertaisesti pysty aina etukäteen arvioimaan eikä myöskään testeissä toteamaan. Tuossa ylhäällä oleva esimerkki jossa verrataan matsiin paikan päälle menoa kontra Urho kulujen osalta, on hyvä siinä mielessä että Urho aivan varmasti "sai" kerralla liikaa käyttäjiä ja setti ei kestänyt.

En nyt jaksa uskoa, että mennään siitä mistä aita on/oli matalin mutta tuotannossa kun ollaan niin sitten ne korjaavat toimenpiteet välillä joudutaan ensin tekemään purkkasinitarramaalarinteippi-tyyliin ja tuotantokauden aikana sitten parallelina tehdään korjaus.

Voisi kuvitella, että nyt Urholla ollaan opittu ja kohdattu niitä ongelmia joihin pystytään varautumaan seuraavalla kaudella. Toivottavasti homma pelaa, ainakin itseä kiinnostaa käyttää Totalia, saapi istua kotisohvalla eikä aina tarvitse juosta hallille.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Noin muuten sulla ei liene hajuakaan Urhon tuloista, menoista ja asiakastilanteesta nyt tai tulevaisuudessa. Olen täysin varma että Urho tulee tekemään tulevina vuosina voittoa ja vieläpä reilusti. Ei ilmeisesti kaaliin uppoa millään se, että tuollaisen systeemin käyntiin polkaiseminen on törkeän kallista touhua ja Urhon tulot olivat jo ensimmäisenä vuonna lähellä sitä millä jatkossa tehdään voittoa. Ja kun otetaan huomioon että Urhon ensimmäisen vuoden asiakaskunta on murto-osa siitä mitä se on nyt ja tulevaisuudessa.

Onko omia rahoja kiinni firmassa vai oletko jopa töissä siellä? Fakta on, että Urho on hoitanut hommansa lähes ala-arvoisesti niin monella osa-alueella, ettei firmalle kovin ruusuista tulevaisuutta voi povata.

Oma negailuni ko. puulaakia kohtaan alkoi niinkin mitättömästä asiasta kuin siitä, että lähetin palautetta firmalle, jossa kysyin voiko jo lähetettyjä otteluita ostaa netistä takautuvasti (jos on ollut vaikkapa hallilla ja haluaisi nähdä hienon pelin uudelleen). Tähän ei koskaan vastattu yhtään mitään, kuten ei seuraaviinkaan kysymyksiin. Moinen välinpitämättömyys ja ultrapaska asiakaspalvelu johtavat aika nopeasti siihen, että ne periaatteessa positiivisestikin suhtautuvat asiakkaat alkavat karttaa lafkaa - kuten itselleni kävi. Nyt jos joku kysyy mielipidettä firmasta, ei tarvitse ihmetellä miksi siitä on negatiivinen kuva.

Urho on ihan omalla toiminnallaan (tai sen puutteella) luonut itsestään kuvan harrastelijamaisena amatöörien puuhasteluna, jossa ei osata tuon bisneksen alkujakaan (esim. asiakaspalvelua). Sellaiselle puljulle en ainakaan itse uskalla kovin valoisaa tulevaisuutta povata, enkä ikinä esim. sijoittaisi tuollaiseen yritykseen.
 
^ tuohon yllä olevaan viestittelyyn liittyen saattaapi olla, että halleissa käyminen vähenee ensi vuonna aika radikaalisti. Käyt esim. kattomassa Hifk kotipelin parin kaverin kanssa Nordiksella ja huntti ei riitä mihinkään. Ensin 3x25 lipuista, sitten kallista olutta muovimukeista. Sama matsi vaikka himassa kunnon näytöltä, kaljat kylmiöstä ja hinta matsi 7 egee/reilut 2 egee nuppi ja jo tuolla säästyneellä 68 eurolla saa tölkin poikineen.

Oliko juuri tässä ketjussa, jossa jonkun kirjoittajan toimesta todettiin Ruotsissa yleisömäärien lisääntyneen kasvaneen tv-näkyvyyden myötä. Ei ole syytä epäillä etteikö näin voisi käydä myös Suomessa. Kasvanut tv-näkyvyys sai koko lajille lisää näkyvyyttä ja tunnettavuutta, mikä taas johti yleisömäärien kasvuun myös halleissa.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
UrhoTotal on nyt 24 megasen netin mukana pistetty tilaukseen. Hauskaa, että tuo Total + 24 megainen netti + spotifyt ym. on noin 20euroa halvempi kuin vanha pelkkä 8 megainen netti. Toivottavasti toimitus ja itse palvelu pelittää kunnolla (mitä vähän epäilen kun ennenkin on ollut ongelmaa näiden soneran palveluiden kanssa).
 

Etelärinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Isoille projekteilla (varsinkin IT-puolella) on tapana kohdata yllättäviä vaikeuksia joita ei vain yksinkertaisesti pysty aina etukäteen arvioimaan eikä myöskään testeissä toteamaan.

Pitänee paikkaansa jollain tasolla, mutta kaistan määrän riittävyyden varmistaminen ei todellakaan täytä mitään noista kriteereistäsi.

Päinvastoin, tarpeen arvioiminen on kohtuullisen helppoa ja testissä todettavissa. Sitä paitsi, Urho olisi erittäin helposti voinut rajoittaa katsojamäärää heti ensimmäisen pelin jälkeen kun selvisi, että homma menee perseelleen, jos ei kerta muuta osattu tehdä.
 

hardflip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alexander Barkov Jr.
Päinvastoin, tarpeen arvioiminen on kohtuullisen helppoa ja testissä todettavissa. Sitä paitsi, Urho olisi erittäin helposti voinut rajoittaa katsojamäärää heti ensimmäisen pelin jälkeen kun selvisi, että homma menee perseelleen, jos ei kerta muuta osattu tehdä.

Rajoittaminen = mennään siitä mistä aita on matalin mutta jos laitteisto/kaista ei anna periksi niin ok.

Edelleenkin vähän lapsen kengissä tuo argumenttisi "helppoa" ja "todettavissa". Ei pelkkä kaistanleveys ja sen varmistaminen ole oikotie onneen. Mietippä vähän mitä muuta tuohon palveluun kuuluu Urhon puolelta sekä palvelunostaneilta käyttäjiltä. Täydellisessä maailmassa em. toki toimii.
 

Ketunkolo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea FC
Olisi pari kysymystä liittyen Sonera Koti-TV:n tilaamiseen.

"Kun kotonasi on huippunopea Sonera Laajakaista, saat Sonera Koti-TV palvelun kahdeksi vuodeksi pelkän toimitusmaksun hinnalla. Lisäksi mukana on vuoden loppuun saakka huikeat kanavapaketit ilmaiseksi:

MTV3 kanavapaketti, URHOtv Total ja Disney


1. Tarkoittaako tuo siis sitä, että jos tilaan Koti-TV:n kahdeksi vuodeksi "pelkän toimitusmaksun hinnalla", joudun vuoden loputtua maksamaan URHOtv Totalista (tai MTV3-kanavapaketista) vielä tuon kaksikymppisen päälle 15,07, jotta näen kanavaa jatkossakin?

2. Onko tuo tallennusominaisuus lisäpalvelu, joka täytyy erikseen ostaa? Vai joutuuko sen ottamaan kylkiäiseksi ja maksamaan 99 euroa?

3. Sonera toimittaa digiboksin käyttöä varten. Lisätäänkö siitä lisää laskuun?
 

J.Petke

Jäsen
1. Tarkoittaako tuo siis sitä, että jos tilaan Koti-TV:n kahdeksi vuodeksi "pelkän toimitusmaksun hinnalla", joudun vuoden loputtua maksamaan URHOtv Totalista (tai MTV3-kanavapaketista) vielä tuon kaksikymppisen päälle 15,07, jotta näen kanavaa jatkossakin?

2. Onko tuo tallennusominaisuus lisäpalvelu, joka täytyy erikseen ostaa? Vai joutuuko sen ottamaan kylkiäiseksi ja maksamaan 99 euroa?

3. Sonera toimittaa digiboksin käyttöä varten. Lisätäänkö siitä lisää laskuun?

1. Jos haluat nähdä tuon kanavan jatkossa niin maksat siitä normaalin hinnan per kuukausi ensi vuoden alusta.

2. Tallennusominaisuus on ihan tavallinen tallentava digiboksi mikä on aika helvetin kankea käyttää kun on tottunut omaan vanhaan boksiin. Tosin ei se ole hinnalla pilattu. Eli se ostetaan tilauksen yhteydessä erikseen eikä tule ns. kylkiäisenä. Tallennusboksi maksaa 79€ ja sen päälle tulee normaali toimitusmaksu vähän yli 20€. Tuo 20€ sulta veloitetaan vaikka ottaisit sen normaalinkin boksin.

3. Digiboksista ei ainakaan minulla veloitettu mitään.
 
Viimeksi muokattu:

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Urho olisi erittäin helposti voinut rajoittaa katsojamäärää heti ensimmäisen pelin jälkeen kun selvisi, että homma menee perseelleen, jos ei kerta muuta osattu tehdä.

Varmasti olisi voinut, mutta rahan ahne talouspuoli tuskin tällaista halusi. Yleensähän aloittelevissa firmoissa tämmöinen rahaa sisään ja toivotaan parasta kanta voittaa.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ilmeisesti kaaliin uppoa millään se, että tuollaisen systeemin käyntiin polkaiseminen on törkeän kallista touhua ja Urhon tulot olivat jo ensimmäisenä vuonna lähellä sitä millä jatkossa tehdään voittoa.

Kerro toki muillekin, kuinka paljon on "törkeän paljon"? Vastaus 1000 tarkkuudella, kiitos.
 

Tumpero

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS-kannattajat.net
Ei ole kauan aikaa sitten kun soitin Urhon asiakaspalveluun ja kaveri toisessa päässä sanoi hetken tuttavallisen keskustelun jälkeen suoraan, että häntä vituttaa kun aina on jotain pientä ongelmaa ja se sitten kaadetaan asiakaspalvelijan niskaan.

Eniten tosiaan ärsyttää tuo sähköposteihin vastaaminen, kun siihen ei välttämättä vastata tai sitten vastaus tulee viikkojen odottamisen jälkeen. Ei hyvä. Yllättävän monta sähköpostia on joutunut lähettämään niin positiiviseen kuin negatiiviseenkin sävyyn.

Eräällä kaverilla on edelleen ongelma Urhon streamien kanssa. Ennen toimi nätisti, mutta nykyään hän ei pääse millään selaimella edes maksuruutuun asti. Streami jumahtaa siihen ruutuun asti missä lukee puskuroidaan ja pallukat eivät lähde edes pyörimään. Tähän mysteeriin ei ole ikinä saatu vastausta. Puhelimessa ei tiedetä vastausta ja sähköposteihin ei vastata kun ei osata.

Omat kokemukset ovat ihan jees kanavasta, vaikka joskus hermot ovat olleet tiukilla. Pikkuisen tosin ärsyttää heikko kuvanlaatu telkkarissakin. Ainakin futislähetyksissä on havaittavissa erikoista mössöä, mitä en missään muulla kanavalla ole nähnyt. Jotenkin sumuinen ja epäselvä kuva, vaikea selittää.

Totalia en omista vaikka haluaisin. Se vihastuttaa, mutta ehkä joskus olen "onnenpekka" kuten mainoksessa sanotaan.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Luulet siis tosiaan että siellä tiedettiin miten tulee käymään ja tarkoituksellisesti jätettiin osaavat henkilöt homman ulkopuolelle?

Protip: jotkut meistä ovat oikeasti töissä alalla ja tietävät, miten kuvio menee.

Pomo sanoo, että pistäkääs pystyyn streamauslaitteisto 50000 asiakkaalle. Tekniikan pojat sanovat, että okei, maksaa X euroa. Pomo sanoo, että rahaa on 0,5X euroa ja käskee leikkaamaan laatua kunnes homma toimii budjetin rajoissa.

Tai sitten tekniikan pojilta on tilattu 10 000 asiakkaan kapasiteetilla varustettu serverifarmi, mutta tilauksia onkin myyty pari kertaa enemmän kysymättä, miten se vaikuttaa lopputulokseen.

Kaikesta Urhon tekemisestä paistaa läpi se, että suuret puheet ovat tärkeämpiä kuin laatu. Kaikki asiakaspalvelusta ylöspäin on hoidettu sillä asenteella, että mennään yli siitä, missä rima on matalin. Ja jotkut vielä pyytelevät netissä - maksavana asiakkaana - moista anteeksi firman puolesta. Tervetuloa Suomeen.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
DNA:n Cable Open viikonloppu SM-Liigan avausviikonloppuna. Kaikki kanavat näkyvät ilmaiseksi eli katsottavissa ainakin 17.9. JYP-Kärpät ja 18.9. Tappara-KalPa Urholta sekä 17.9. Blues-HIFK Sport Prolta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös